هوندا

معرفی هوندا HR-V مدل 2026 با ارتقاء فناوری و تغییرات ظاهری

هوندا HR-V که در بازار کشورمان با نام ZR-V حضور دارد، برای مدل ۲۰۲۶ با طراحی اسپرت‌تر، فناوری پیشرفته‌تر و قیمت پایه ۲۶ هزار دلار معرفی شد.

هوندا برای مدل ۲۰۲۶ در HR-V تغییرات ظاهری ظریفی اعمال کرده و به سمت طراحی اسپرت‌تر حرکت کرده است. اگرچه تغییرات عمده‌ای دیده نمی‌شود اما رینگ‌های جدید شامل رینگ آلیاژی ۱۷ اینچی خاکستری برای مدل پایه LX، رینگ ۱۸ اینچی مشکی برای مدل اسپرت و رینگ ۱۸ اینچی ماشین‌کاری‌شده برای مدل بالا رده EX-L معرفی شده‌اند. همچنین دو رنگ جدید به گزینه‌های رنگ اضافه شده‌اند. شیشه‌های عقب دودی نیز حالا در تمام تیپ‌ها استاندارد است و مدل اسپرت از نشان مشکی براق در عقب بهره می‌برد.

داخل کابین، تغییرات چشمگیرتری دیده می‌شود. صفحه‌نمایش لمسی ۹ اینچی برای سیستم اطلاعاتی‌سرگرمی حالا استاندارد است و از اپل کارپلی و اندروید بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. مدل EX-L از ویژگی‌های لوکس‌تری مانند تزئینات نقره‌ای فرمان، نورپردازی دینامیک کنترل تهویه و نورپردازی زیر پایی جلو برخوردار است. شارژر بی‌سیم و پورت‌های USB-C متعدد برای شارژ و انتقال داده نیز در تمام تیپ‌ها استاندارد هستند.

هوندا HR-V مدل ۲۰۲۶ همچنان از پیشرانه ۲ لیتری با قدرت ۱۵۸ اسب بخار استفاده می‌کند. مصرف سوخت این شاسی‌بلند برای مدل دیفرانسیل جلو ۸.۴ لیتر در صد کیلومتر (ترکیبی) و برای مدل چهارچرخ محرک ۸.۷ لیتر در صد کیلومتر است. سیستم تعلیق کاملاً مستقل و مجموعه فناوری‌های ایمنی Honda Sensing از مدل ۲۰۲۵ حفظ شده‌اند. ایربگ‌های نسل جدید برای سرنشینان جلو، زانو و ایربگ‌های جانبی برای سرنشینان عقب نیز به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند.

قیمت پایه مدل LX دیفرانسیل جلو از ۲۵,۴۰۰ دلار به ۲۶,۲۰۰ دلار افزایش یافته است. با احتساب هزینه حمل ۱,۳۸۵ دلار، قیمت نهایی این تیپ به ۲۷,۵۹۵ دلار می‌رسد. اضافه کردن سیستم چهارچرخ محرک نیز ۱,۵۰۰ دلار به قیمت اضافه می‌کند. قیمت تیپ اسپرت محرک جلو از ۲۹,۳۹۵ دلار و چهارچرخ محرک از ۳۰,۸۹۵ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که تیپ EX-L در نسخهٔ چهارچرخ محرک ۳۱,۴۴۵ دلار قیمت دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. Hf

    ۱ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (142 ديدگاه)

    طراحیش برای یک کراس اور واقعا عالیه.

    موافقم 7
    مخالفم 2
  2. Sina

    ۱ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (852 ديدگاه)

    گیربکس؟

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. ۱ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (6268 ديدگاه)

      Cvt

  3. پرهام

    ۱ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    نمای عقبش بنظرم یه مقدار نچسبه

    موافقم 3
    مخالفم 5
  4. ممد ژانگولر

    ۱ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (4504 ديدگاه)

    من در عجبم شرکتهای مثل هوندا ، دایهاتسو ، سوبارو ، مزدا با این فروش کمشون چرا ورشکست نشدن هنوز ولی نیسان به اون عظمت که خداوکیلی ی عمره داره ماشینهای خیلی خوبی هم تولید میکنه همش میگه اوضاش خرابه . به نظرم ی جای کار میلنگه تو کتم نمیره

    موافقم 2
    مخالفم 7
    1. سهیل

      ۱ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (6 ديدگاه)

      فروش هوندا کمه؟!

      موافقم 8
      مخالفم 1
    2. Sina

      ۱ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (852 ديدگاه)

      عامل مرگ نیسان ؛CVT

      1. Iman 007

        ۱ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (165 ديدگاه)

        چه ربطی داره

  5. رحیم

    ۱ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (115 ديدگاه)

    میدونم که این هونا یه سایز کوچکتر از مورانو هست ولی مقایسه کنید با قیمت پایه ۵۰هزار دلاری مورانو که همین دو روز پیش معرفی شد.

  6. ۱ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (6268 ديدگاه)

    بنظرم ماشین قشنگیه بیاد ایران انشاالله ما که بچه پولدار بچه خشگل نیستیم از اینا بخریم ولی اونا بخرن یکم خیابون ها قشنگ شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا