هوندا

هوندا N-One یک میکرو ون جالب

هوندا N-one،خودرویی کوچک و مکعبی شکل که برچسب ون را یدک می‌کشد و به تازگی در کشور ژاپن برای فروش عرضه شده است.

میکرو ون هوندا N-One
میکرو ون هوندا N-One

تمرکز هوندا بر روی طراحی ظاهری و کابین خودرو بوده است اما به نظر می‌رسد تنها در طراحی کابین سربلند شده است.طراحی مدل پایه ای خودرو به شدت خسته کننده است،این مورد را تنها با نگاه کردن به قالپاق‌های پلاستیکی چرخ‌هایش به خوبی می‌توانیم تشخیص دهیم.اما در مدل بالاتر،با ظاهری جذاب‌تر روبرو می‌شویم.در جلوی خودرو جلو پنجره به کلی تغییر کرده است و به جلو پنجرهٔ مشبک تبدیل شده است،اگر به بالای خودروی نگاه کنیم شاهد سقف مشکی به همراه آینه بغل‌های مشکی رنگ می‌شویم،در کنار خودرو هم با اضافه کردن قطعات کرومی نقره ای ظاهری بروز تر به وجود آمده است،در عقب هم رنگ جدید چراغ‌ها و سپر جدید جلب توجه می‌کند.در کل ظاهر مورد قبولی را در مقایسه با مدل پایه N-one به وجود آمده است.

Honda N-One dashboard
Honda N-One dashboard

اما در داخل خودرو موضوع فرق می‌کند،کابینی زیبا،کاربردی و راحت که کیفیت هم دارد!کابین خودرو بزگترشده است و اضافه کردن صندلی‌های راحت‌تر از جمله اقدامات صورت گرفته بر روی این میکرو ون است.طبق گفته های هوندا این خودرو در کلاس خود موفق خواهد شد.لازم به ذکر است که علاوه بر بزرگ‌تر شدن کابین،وزن آن کاهش و استحکام آن افزایش یافته است.
از امکانات جدید این خودرو می‌توانیم به سیستم‌های ایمنی سیگنال توقف اضطراری اشاره کنیم.

Honda N-One tail-light
Honda N-One tail-light

همهٔ خودرو های کلاس کی در ژاپن دارای موتور های کوچک و کم مصرف هستند،N-one جدید هم دارای موتور کوچک ۶۶۰سی با استاندارد DOHCمی‌باشد،اما این پایان کار نیست،هوندا برای این خودرو یک موتور توربو هم در نظر گرفته است.جزئیات عملکرد این دو موتور هنوز منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد موتور توربوی آن به اندازهٔ یک موتور ۱.۳لیتری توان دارد. هر دوی این موتورها در کنار یک جعبه دنده CVT قرار گرفته‌اند.در نسخهٔ استاندارد این خودرو گیربکس CVT قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند اما بنا بر اطلاعات منتظر شده از سوی هوندا،نسخهٔ چهار چرخ متحرک این خودرو هم به زودی راهی بازار خواهد شد.

Honda N-One
Honda N-One
Honda N-One interior
Honda N-One interior
Honda N-One
Honda N-One fron

 

 

 

 

 

Honda N-One airbag
Honda N-One airbag
Honda N-One seat
Honda N-One seat
Honda N-One rear
Honda N-One rear

قیمت این خودرو در بازار ژاپن ۱۴.۳۰۰ دلار برای مدل استاندارد و ۲۱.۲۰۰ دلار برای نسخهٔ دارای تجهیزات بیشتر می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

سید علیرضا سیادتی

سید علیرضا سیادتی، مترجم اخبار و رویدادهای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. ماشین باز

    ۱۸ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (33 ديدگاه)

    ای خدا بریم به کی بگیم عرضه تولید کردن اینم نداریم چار وجب ماشینه توش مانیتور داره اونوقت ما هنوز پیه تغییر چراغای پرایدیم! فک کنم اگه بخواد وارد کشور هم شه 100 میلیونی قیمت بخوره …………! 110 درصد پول گمرکش بره تو جیب اغا زاده های نامرد بالا خره اگه تو این دنیا بخاطر شما ما باید پراید سوار شیم اون دنیا خره ه تونو میگیریم مسئولان باید کلی تو اون دنیا سواری بدین حواستون باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. hesan

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (484 ديدگاه)

      کوچولوی جادار.

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. محمد حسین

      ۷ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (184 ديدگاه)

      بیرونش به ابارث خیالی شباهت داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. amir

    ۱۸ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (66 ديدگاه)

    با توجه به تقاضای زیاد مصرف کننده هادر بازار جهانی رقابت در بازار خودروهای شهری کم مصرف و اقتصادی شدید تر شده فیات 500 و مینی و …. رقابت همیشه باعث افزایش کیفیت و کارایی و به نفع مصرف کننده هست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. سايه سفيد

    ۱۸ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (66 ديدگاه)

    اگه بخوای با دلار سه هزار تومان حساب کنی بدون گمرکیش میشه چهل و پنج ملیون تومن
    با احتساب 110 درصد گمرکی میشه صد ملیون تومن
    […]

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. MAHDI

    ۱۸ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    آقا این ماشین کوچیک مصرفش چنده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ahmadsmith

    ۱۸ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (23 ديدگاه)

    سلام پدالی ها،
    این درسته چهار وجب ماشینه ولی هر چی نباشه هونداست که همیشه ماشین های خوب و با کیفیتی مسازه.
    خودرو سازهای ما یکم یاد بگیرند(لطفا)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. shah gholam

    ۱۸ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (25 ديدگاه)

    پراید با ایییییین همه امکاناتو کی ول میکنه این ماشینو بخره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ناصر

    ۱۸ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (191 ديدگاه)

    تمام مزایا و اون دنده خوشکل که شبیه اهرم تیک آف هواپیماست به کنار من تو کف این ایربگهاشم….
    نیم وجب ماشیه ولی حداقل 10تا ایر بگ داره …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. JAGUAR

    ۱۸ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (184 ديدگاه)

    خیلی جالبه ها!توی دنیا برای هر نوع استفاده و بر اساس کوچکترین نیازی که احساس میشه هر کمپانی چندتا مدل عرضه میکنه.و ما با دوتا کمپانی برای همه ی نیازهامون 2-3تا مدل تولید میکنیم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mory

    ۱۹ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (30 ديدگاه)

    من دیوونه این ماشین شدم
    چقدر به فکر آسایش مردمن وای
    ممنونم اگه مصرفشم بگید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. حسین

    ۲۰ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (2907 ديدگاه)

    در کلاس رنو و پراید خودمون نیست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. محمد

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    این نانو ونه…….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا