هیوندای قیمت پایه سوناتا هیبرید ۲۰۱۸ فیس لیفت را اعلام کرد. این خودرو با قیمت ۲۶۳۸۵ دلاری ۵۰۰ دلار ارزانتر از مدل سال ۲۰۱۷ خود است.
علیرغم این کاهش قیمت، هیوندای سیستم تشخیص نقاط کور با هشدار ترافیک عقب را جزو سیستمهای استاندارد سوناتا هیبرید ۲۰۱۸ قرار داده و بدین ترتیب ارزش خودرو در برابر مبلغ پرداختی بیشتر از قبل شده است.
این خودروی بهروز شده در نمایشگاه خودروی شیکاگو معرفی شد و دارای ظاهر دینامیک و روانتر بوده و کابین نیز بهروزرسانیهای مناسبی در کنسول و پشت آمپرها داشته است.
قوای محرکه هیبریدی سوناتا هیبرید ۲۰۱۸ از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری GDI با قدرت ۱۵۴ اسب بخار و یک واحد الکتریکی ۵۱ اسبی تشکیل شده است. خروجی ترکیبی این پیشرانه همان ۱۹۳ اسب بخار قبلی باقی مانده و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک تنها گزینه خریداران است. مجموعه باتری این خودرو بجای ظرفیت ۱.۶۲ کیلووات ساعت قبلی هماکنون ظرفیت ۱.۷۶ کیلووات ساعتی دارد.
هیوندای ادعا میکند به لطف باتری بزرگتر مصرف سوخت این خودرو کاهش یافته و راندمان آن بالاتر رفته است.
محمد
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷“این خودرو با قیمت 26385 دلاری 500 دلار ارزانتر از مدل سال 2017 خود است.”
ولی تو ایران حتما گرونتر از مدل ۲۰۱۷ خواهد بود
سامان اذری
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷همه چیز اعلام شده بجز مهم ترین چیز که
مصرف سوخته
کیانوش38
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷توی عکسا به پشت آمپر نگاه کنید می بینید که ماشین در حالت اسپورت قرار داره و نوشته 36 mpg که میشه حدود 7.7 لیتر در 100 کیلومتر
سامان اذری
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷اونوقت کمری هایبرید از این هم قوی تره هم زیبا تره هم مورد اعتماد تره هم سریع تره و هم کم مصرف.تره.
فرامرز
۳ اردیبهشت ۱۳۹۷۳۶ مایل به ازای گالن تو مقیاس آمریکایی جدود ۶.۵ لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومتر هست. عددی که شما دادی تو مقیاس ایمپریال (انگلیسی) هست که واحد بزرگتری برای گالن در نظر گرفته میشه
MOBINPOURMAMD
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ببخشید من دستم خورد دیسلایک اومد،،منظورم لایک بود
NAVID۰۰۹۸
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷بله
اونور ۵۰۰ دلار ارزانتر
اینور ۵۰ میلیون گرونتر
خدایا
دنیا قشنگه
برای اونا
یا برای ما
ایمان
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ماشین خوش فرمیه ولی تو ایران قیمتش میترکونه
رضا
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷الان قیمت این خودرو با تعرفه هیبریدی 25 درصدی با تعرفه 100 درصدی یکی هست. معلوم بجای کاهش قیمت سودش میره تو جیب آقازاده ها.
رضا
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷پریوس هایی که تو ایران وارد میشه همین حدود 26 هزار دلار هست، ولی جالبه اقلا 80 ملیون اختلاف قیمت با پریوس داره. پریوس هم از این خیلی بهتره.
رضا
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷قیمت پریوس هم همین حدود 26 هزار دلار هست، چرا اینقدر اختلاف قیمت دارند، حدود 80 ملیون تو ایران اختلاف قیمت دارند. این کیا و هیوندا معلوم نیست چه حقه ای زدند که تو ایران تویوتا کمری دیگه وارد نمیشه وگرنه کی میاد تویوتا را ول کنه از اینا را سوار شه.
تکنولوژی هیبرید، تکنولوژی پیچیده ای هست، اگر میخواهید هیبرید بخرید فقط ژاپنی بگیرید.
محمدرضا
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷والا داداش نمیدونم چرا همه مردم رو خودروی کره ای جبهه دارن.من خودم که مصرف کننده جفتشون بودم واقعا فرق زیادی نمیبینم و دو بعضی موارد هم برتری هم دارن کم و کاستی دارن.من منطقه ازادم و یدونه نیسان قشقایی ٢٠١۶ داشتم.خودروش عالی بود اما به دلیل افت قیمت زیادش الان سوناتا ٢٠١۴ گرفتم.درسته تو یه سگمنت نیستن اما هیچ کم و کاستی اخساس نکردم
رضا
۲ اردیبهشت ۱۳۹۷اتفاقا اکثرا با همین کره ای ها اوکی هستند، بیشتر هم بخاطر ظاهر و امکانات بیشتر تو رنج قیمت پایینتر، من هم مشکلی ندارم باشه هر دوش باشه آدم حق انتخاب داشته باشه. چرا کرولا و کمری باید از بازار ایران حذف بشه؟ آدم احساس گوسفند بودن میکنه، چند تا خودرو اونم با قیمت فضایی وارد کردند میگن همینی که هست.
تو سال 2016 تو آمریکا فروش کره ای ها جز 19 تای اول هم نبوده،
http://www.goodcarbadcar.net/2017/01/usa-2016-vehicle-sales-by-model-manufacturer-brand/
آرمان
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷خیلی ها،قرار نیست همه مثل شما عشق تویوتا باشن
بفرما بیا منطقه ازاد ببین فروش کدوم بیشتره
محمدرضا
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷خودروی خوبی هست و میشه گفت یه انتخاب معقول بعد کمری و اکورد برای من اما شخصا سوناتا 2015 LF و YF رو به همه نسل هاش ترجیح میدم.
رضا
۲ اردیبهشت ۱۳۹۷دوست عزیز سوناتا ماشین خوبی هست ولی حواستون باشه سوناتا هیبرید دیگه اون سوناتا نیست و کلا یک ماشین دیگه هست. ما اگر بخریم در حکم تسترهای شرکت هیوندا خواهیم بود. این شرکت کره ای آمریکایی با لابی های داخلی و خارجی مانع ورود خودروهای درجه یک به کشورمون میشه. همان کاری که فرانسوی ها در برابر آلمانی ها میکنند. پژو کجا فلوکس کجا.