جنسیس از فرصت برگزاری نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ برای معرفی سدان پرفورمنس g70 2019 استفاده کرده است. این خودرو در جایگاهی پایینتر از G80، G80 اسپورت و مدل پرچمدار G90 قرار میگیرد.
به منظور حصول اطمینان از رقابتی خوب در برابر رقیبان باتجربهای چون ب ام و سری ۳ و آئودی A4، جنسیس G70 در برخی از چالشبرانگیزترین مکانهای جهان از جمله دره مرگ و شمال سوئد و البته پیست نوربرگ رینگ تست شده است.
مدیر طراحی جنسیس درباره این خودرو میگوید:
ما در جنسیس با استفاده از طراحان با استعداد خودرویی لذتبخش و جذاب طراحی کردهایم. G70 برای ایجاد احساس قوی و لوکس بودن طراحی شده است.
خریداران آمریکایی خواهند توانست از بین ۲ پیشرانه و ۵ تریم یکی را انتخاب کنند. دو پیشرانه در دسترس از نوع ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۵۲ اسب بخار و ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربوی ۳۶۵ اسب بخاری میباشند. این خودرو بهصورت استاندارد از نوع دیفرانسیل عقب بوده اما با پرداخت مبلغ بیشتر میتوان سیستم چهار چرخ محرک را انتخاب کرد.
و اگر طراحی کلی و پیشرانههای این خودرو آشنا به نظر میرسند باید گفت آنها را پیش از این در کیا استینگر دیدهاید.
هر دو پیشرانه یاد شده به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک که بهصورت استاندارد دارای پدال شیفتر روی فرمان هستند متصل میشوند. البته در مدل ۲ لیتری دیفرانسیل عقب میتوان گیربکس ۶ سرعته دستی را سفارش داد؛ اما سیستم لانچ کنترل تنها در نسخههای اتوماتیک وجود دارد.
علاوه بر ویژگیهای یاد شده، G70 جدید دارای ۵ حالت رانندگی بوده که همهچیز از پاسخ قوای محرکه گرفته تا وزن فرمان، صدای پیشرانه، توزیع گشتاور سیستم چهار چرخ محرک و سفتی سیستم تعلیق را تنظیم میکند. مدلهای مجهز به پکیج دینامیک همچنین از دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی سود خواهند برد درحالیکه نسخههای دارای پیشرانه ۶ سیلندر از سیستم تعلیق با کنترل الکترونیکی برخوردار خواهند بود. خریداران همچنین میتوانند با پرداخت مبلغ بیشتر ترمزهای برمبوی سفارشی با کالیپرهای ثابت (۴ پیستون در جلو و ۲ پیستون در عقب) را انتخاب کنند.
از جمله تجهیزات استاندارد سدان پرفورمنس جنسیس میتوان به دستیار پیشگیری از برخورد جلو با تشخیص عابران پیاده، هشدار نقاط کور، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و هشدار توجه راننده اشاره کرد.
تابستان سال جاری شاهد ورود جنسیس G70 2019 به نمایشگاهها خواهیم بود. این خودرو را میتوان با ۷ رنگ مشکی، سفید، خاکستری، نقرهای، دو نوع آبی، قرمز و یخی سفارش داد.
از طراحی ماشین کاملا پیداست که طرف یه نیم نگاهی هم به بی ام و داشته هرچند اصلا کپی نشده ولی ژن بی ام و توش دیده میشه که احتمالا بخاطر استخدام طراحان بی ام و توسط کیا و هیوندای باشه
طراحیشو خیلی خیلی بیشتر از استینگر میپسندم هم داخلی هم خارجی الان خیلی منتظر کوپه های جنسیسم یه کوپه لوکس بزرگ و یه کوپه اسپرت کوچیک(کابریو باشه ک عالیع)
نمیدونم چرا با خرید محصول کره ای نمیتونم کنار بیام.به اندازه می تویوتا یا تو این مورد در حدود ی لکسوس is پول بدی بعد همش منتظرباشی کی خراب شه.. خوب لکسوس و اینفینیتی و آکورا برمیداری..حالا ی آبشن یا ۱۰۰۰دلار بیشتر پول میدی.. ولی این یکی رو خیلی تمیز دراووردن..نمیشه ازش ایراد گرفت.از هر نما ببینیش لذت میبری خصوصا چراغ نا متعارف عقب و آینه های بغلش!!!
حالا شما نخر اگه نمیتونی کنار بیای! احتمالا هم تا حالا سوار لکسوس ای اس نشدی که بدونی چطوریه و چقدر از این عقب تره،گرچه طراحی عالی داره ای اس ولی فنی ضعیف و سواری خشکی داره دلیلی هم واس خراب شدن وجود نداره،این حرفت راجع به ماشین های کره ای ١۵ سال پیش درست بود نه الان که به جایی رسیدن که تو بهترین ماشین جهان کاندید دارن و با محصولات بنز و بی ام و و کادیلاک و غیره مقایسه میشن
نمیدونم چرا با خرید محصول کره ای نمیتونم کنار بیام.به اندازه می تویوتا یا تو این مورد در حدود ی لکسوس is پول بدی بعد همش منتظرباشی کی خراب شه.. خوب لکسوس و اینفینیتی و آکورا برمیداری..حالا ی آبشن کمتر دارن یا ۱۰۰۰دلار بیشتر پول میدی.. ولی این یکی رو خیلی تمیز دراووردن..نمیشه ازش ایراد گرفت.از هر نما ببینیش لذت میبری خصوصا چراغ نا متعارف عقب و آینه های بغلش!!!نمای بغلشم عالیه.اوایل وقتی مطلبی راجع به محصول جدید کره ای ها یا پیشرفتشون میخوندم زورم میگرفت و حسودیم میشد..آخه با ما خودرو سازی رو شروع کرده بودن ..ما در جا میزنیم و بعضا عقب گرد میکنیم اونا دنبال رقابت با آمریکائیها و ژاپنیا و آلمانیان..اگه امروز عقبتر ازونا هم باشن فردا میرسن بهشون. ولی امروز میبینم چین و برزیل و تالند و تایوان و هند و حتی آفریقای جنوبی و روسها هم خیلی وقته از ما زدن جلو.کاری هم از دستمون برنمیاد..فقط باید ببینیم و غصه بخوریم و به اینکه چی شد اینقد افتضاح به بار آووردیم فک کنیم.باور کنین تقصیر رو گردن مسئول و مدیر و وزیر انداختن اشتباهه.کدوم خودروسازمون میتونه برای تولید محصولات جدید و تحقیق وبخش R&D خودش ۵۰۰میلیون دلار سرمایه گذاری کنه؟ کدوم بانکمون میتونه بدون سود ۲۸درصد تسهیلات به خودرو سازمون بده! از کجا تکنولوژی مثلا تزریق مستقیم سوختو بیاریم داخل!!!!
دوست عزیز همین سه سال پیش بیشتر از دو هزار میلیارد تومان به لگن سازها با بهره 16 درصد وام داد (بماند که از چهل سال پیش هم گرفته و خواهند گرفت) کجای دنیا دولت با تعرفه بالای گمرکی واسه لگن سازها بازار انحصاری فراهم میکند؟ کجای دنیا لگن سازها بدون گارانتی میتونند محصول بفروشند بجز ایران؟ کجای دنیا لگن سازها اینقدر محصولات پر مصرف و غیر ایمن و آلوده کننده تولید میکنند و مهر استاندارد هم بهشون میدن؟ در ضمن، برای تیبا و سمند کم سرمایه گذاری نشده اما حیف و میل شده، همین پارسال سایپا 350 میلیون دلار واسه توسعه موتور یک لیتری سه سیلندر سرمایه گذاری کرده (حیف و میل پول) ، ودر پایان خلاصه کنم هیچ جای دنیا خودرو ساز مثل زالو به جون مردم نیافتاده مثل ایران و هیچ دولتی هم تمام قد ازشون حمایت نکرده مثل ایران..
Khan
۱۱ فروردین ۱۳۹۷با توجه به شروع گرما، همینکه ماشین تو سربالایی وقتی کولر روشنه مثل خر پیر بی جون نشه من یکی راضی ام به خدا
این جنسیس اینا هم فعلا نمیخوام
سعید(تهران)
۱۱ فروردین ۱۳۹۷به نکته ظریفی اشاره کردی برادر، مخصوصا وقتی ظرفیت سرنشین تکمیل باشه تازه میفهمی ماشینی که به قدرت و شتابش مینازیدی چطور بی حال و رمق میشه!!!
peyman
۱۱ فروردین ۱۳۹۷وقتی هم با گازسوز رانندگی دیگه واویلا??
me84
۱۱ فروردین ۱۳۹۷.
لذت میبرم از طراحی این ماشین.
حریف قدریه برای رقبا. نباید دست کمش بگیرن.
مهدی
۱۱ فروردین ۱۳۹۷از طراحی ماشین کاملا پیداست که طرف یه نیم نگاهی هم به بی ام و داشته هرچند اصلا کپی نشده ولی ژن بی ام و توش دیده میشه که احتمالا بخاطر استخدام طراحان بی ام و توسط کیا و هیوندای باشه
مایکوباکتریوم توبرکلوسیز
۱۱ فروردین ۱۳۹۷به خصوص از نمای کنار
علیx76
۱۱ فروردین ۱۳۹۷طراحیشو خیلی خیلی بیشتر از استینگر میپسندم
هم داخلی هم خارجی
الان خیلی منتظر کوپه های جنسیسم
یه کوپه لوکس بزرگ و یه کوپه اسپرت کوچیک(کابریو باشه ک عالیع)
حمید ع
۱۱ فروردین ۱۳۹۷نمیدونم چرا با خرید محصول کره ای نمیتونم کنار بیام.به اندازه می تویوتا یا تو این مورد در حدود ی لکسوس is پول بدی بعد همش منتظرباشی کی خراب شه..
خوب لکسوس و اینفینیتی و آکورا برمیداری..حالا ی آبشن یا ۱۰۰۰دلار بیشتر پول میدی..
ولی این یکی رو خیلی تمیز دراووردن..نمیشه ازش ایراد گرفت.از هر نما ببینیش لذت میبری خصوصا چراغ نا متعارف عقب و آینه های بغلش!!!
آرمان
۱۱ فروردین ۱۳۹۷حالا شما نخر اگه نمیتونی کنار بیای!
احتمالا هم تا حالا سوار لکسوس ای اس نشدی که بدونی چطوریه و چقدر از این عقب تره،گرچه طراحی عالی داره ای اس ولی فنی ضعیف و سواری خشکی داره
دلیلی هم واس خراب شدن وجود نداره،این حرفت راجع به ماشین های کره ای ١۵ سال پیش درست بود نه الان که به جایی رسیدن که تو بهترین ماشین جهان کاندید دارن و با محصولات بنز و بی ام و و کادیلاک و غیره مقایسه میشن
حمید ع
۱۱ فروردین ۱۳۹۷نمیدونم چرا با خرید محصول کره ای نمیتونم کنار بیام.به اندازه می تویوتا یا تو این مورد در حدود ی لکسوس is پول بدی بعد همش منتظرباشی کی خراب شه..
خوب لکسوس و اینفینیتی و آکورا برمیداری..حالا ی آبشن کمتر دارن یا ۱۰۰۰دلار بیشتر پول میدی..
ولی این یکی رو خیلی تمیز دراووردن..نمیشه ازش ایراد گرفت.از هر نما ببینیش لذت میبری خصوصا چراغ نا متعارف عقب و آینه های بغلش!!!نمای بغلشم عالیه.اوایل وقتی مطلبی راجع به محصول جدید کره ای ها یا پیشرفتشون میخوندم زورم میگرفت و حسودیم میشد..آخه با ما خودرو سازی رو شروع کرده بودن ..ما در جا میزنیم و بعضا عقب گرد میکنیم اونا دنبال رقابت با آمریکائیها و ژاپنیا و آلمانیان..اگه امروز عقبتر ازونا هم باشن فردا میرسن بهشون.
ولی امروز میبینم چین و برزیل و تالند و تایوان و هند و حتی آفریقای جنوبی و روسها هم خیلی وقته از ما زدن جلو.کاری هم از دستمون برنمیاد..فقط باید ببینیم و غصه بخوریم و به اینکه چی شد اینقد افتضاح به بار آووردیم فک کنیم.باور کنین تقصیر رو گردن مسئول و مدیر و وزیر انداختن اشتباهه.کدوم خودروسازمون میتونه برای تولید محصولات جدید و تحقیق وبخش R&D خودش ۵۰۰میلیون دلار سرمایه گذاری کنه؟
کدوم بانکمون میتونه بدون سود ۲۸درصد تسهیلات به خودرو سازمون بده!
از کجا تکنولوژی مثلا تزریق مستقیم سوختو بیاریم داخل!!!!
کاوه
۱۱ فروردین ۱۳۹۷دوست عزیز همین سه سال پیش بیشتر از دو هزار میلیارد تومان به لگن سازها با بهره 16 درصد وام داد (بماند که از چهل سال پیش هم گرفته و خواهند گرفت)
کجای دنیا دولت با تعرفه بالای گمرکی واسه لگن سازها بازار انحصاری فراهم میکند؟
کجای دنیا لگن سازها بدون گارانتی میتونند محصول بفروشند بجز ایران؟ کجای دنیا لگن سازها اینقدر محصولات پر مصرف و غیر ایمن و آلوده کننده تولید میکنند و مهر استاندارد هم بهشون میدن؟
در ضمن، برای تیبا و سمند کم سرمایه گذاری نشده اما حیف و میل شده، همین پارسال سایپا 350 میلیون دلار واسه توسعه موتور یک لیتری سه سیلندر سرمایه گذاری کرده (حیف و میل پول) ،
ودر پایان خلاصه کنم هیچ جای دنیا خودرو ساز مثل زالو به جون مردم نیافتاده مثل ایران و هیچ دولتی هم تمام قد ازشون حمایت نکرده مثل ایران..
حميد
۱۱ فروردین ۱۳۹۷اقا همین کره ای رو هم به ما بدهند با اون کلی مخ میزنیم