جنسیسهیوندای

شاهزاده سرزمین بادها، هیوندای جنسیس 2015

جنسیس جدید ظرافت‌های اشرافی برگرفته از خودروهای بنز را کنار گذاشته و به شمایل اسپرت و نامانوس تری در طراحی روی آورده است. جنسیس جدید شباهتی با سایر خودروهای هیوندای ندارد اما می توان در هر نقطه از آن رد پای یک خودروی اروپایی را دید. انگار طراحی مرسدس بنز، آئودی و ب ام و را با هم مخلوط کرده باشند. با این وجود، نتیجه نسبت به نسل قبلی همین ماشین، با هویت‌تر به نظر می‌رسد.

2015 Hyundai Genesis
۲۰۱۵ Hyundai Genesis

از چند ماه قبل که تصاویر مخفیانه‌ای از این خودرو در حال تست‌های نهایی منتشر شد تا رونمایی آن در کره جنوبی، بازخوردهای مختلفی درباره چهره جدید جنسیس منتشر شده‌اند. با این وجود، هیوندای با اعتماد به نفس به نمایشگاه دیترویت آمده و این سدان لوکس دیفرانسیل عقب خود را معرفی کرده است. خودرویی که به گفته هیوندای با زبان طراحی مجسمه سیال ۲ طراحی شده است.

2015 Hyundai Genesis
۲۰۱۵ Hyundai Genesis

از نکات برجسته طراحی جنسیس ۲۰۱۵ باید به جلوپنجره بزرگ و برجسته شش ضلعی مشبک با خطوط افقی براق روی آن، کاپوت منحنی و با صلابت و خطوط جانبی که به انتهای خودرو ختم می‌شوند و چهره‌ای پویا و با طراوت به آن بخشیده‌اند اشاره کرد. با طول کلی ۴.۹۹ و عرض ۱.۸۹ و ارتفاع ۱.۴۸ متر نسبت به نسل قبل اندکی بزرگ‌تر شده است. فاصله بین دو محور نیز به ۳.۰۱ متر رسیده که نتیجه آن فضای داخلی بسیار دل‌باز آن خصوصاً برای سرنشینان عقب است.

2015 Hyundai Genesis Interior
۲۰۱۵ Hyundai Genesis Interior

جنسیس ۲۰۱۵ با دو موتور در ایالات متحده به فروش خواهد رسید. موتور V6 با حجم ۳.۸ لیتر و موتور V8 با حجم ۵.۰ لیتر. هر دوی این موتورها به‌روزرسانی شده‌اند تا خروجی بهتر و گشتاور در دورهای پایین‌تری را ارائه کنند. پیشرانه شش سیلندر، ۳۱۱ اسب بخار نیرو در دور موتور ۶۰۰۰ تولید می‌کند. گشتاور این موتور ۳۹۷ نیوتن متر است که در دور ۵۰۰۰ در دقیقه حاصل می‌شود. پیشرانه هشت سیلندر هم ۴۲۰ اسب بخار قدرت دارد که در دور ۶۰۰۰ به‌دست می‌آید و تورگ آن نیز ۵۱۹ نیوتن متر است. این مدل می‌تواند صفر تا صد را در ۵.۴ ثانیه طی کند. هر دو پیشرانه از یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک بهره می‌برند.

هیوندای جنسیس جدید برای اولین بار از یک سیستم چهار چرخ متحرک به نام HTRAC AWD نیز بهره می‌برد. تعلیق عقب نیز برای افزایش راحتی از نوع مالتی لینک یا چند بازویی است.
همان‌طور که از هیوندای انتظار می‌رود، انبوهی از تجهیزات و فن آوری ها در این خودرو بکار گفته شده، از جمله سنسور CO2 درون کابین، اتصال به گوگل گلس و فن آوری دستورات صوتی گوگل یا اپل، نسل دوم سیستم Blue Link، سیستم ترمز اضطراری خودکار (AEB)، تشخیص نقاط کور، سیستم نمایش سر بالا، رادار و کروز کنترل پیشرفته و از این قبیل.

[jwplayer mediaid=”59488″] فروش هیوندای جنسیس جدی از فصل بهار ۲۰۱۴ آغاز می‌شود. [دانلود ویدئو]

 

# لیست قیمت های و پکیج های موجود برای جنسیس ۲۰۱۵ را از اینجا ببینید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۰۷ دیدگاه‌ها

  1. mds

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (219 ديدگاه)

    خیلی خیلی قشنگه

    بنازم به این طراحی بنازم به این پیشرفت دمت گرم هیوندای که بازار جهان رو
    تصرف کردی

    تا چند سال دیگه کل دنیا رو له میکنه هیوندای عزیزم

    دشمنات نابود بشن انشالله

    1. خاوری مزراتی

      ۷ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1102 ديدگاه)

      کجاش قشنگه کپی اشکاری از مدل سرس هفت بی ام و هست . این یعنی چه؟ هیوندای دیگه چیزی در چنته نداره گرچه کیفیتش رو بالا برده

      1. ali

        ۲ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        دوست عزیز شما یا نمیدونی bmw سری 7 چه شکلیه یا انقدر ناشیی که اینو کپی آشکار اون میدونی واقعا برات متاسفم.یعنی به هر چیزی شبیهه جز سری 7.کاش میگفتی هامر.به خدا به هامر بیشتر شبیهه.شایدم یکی قبلا بهت گفته یه ماشینیو از سری 7 کپی برداری کردن فک کردی اینه.موفق باشی جناب کارشناس کپی برداری
        کی ما ایرانیا یاد میگیریم با اطلاعاتمون نطق کنیم نه با بی اطلاعیمون؟آقا تو هم منتقد

  2. هوشنگ

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هیونداجنسیس 2015 خیلی زیباتر از خودروهای هم رده خودش

    هیوندای با طراحی این ماشین نشون داد که میتونه با خودروسازان بنام چهان رقابت کنه واقعآ قشنگ و زیباست . مخصوصآطراحی جلو و عقبش .طراحیش ازماشینهای ژاپنی یه سروگردن بالاتره.خیلی شکیله. البته طراحی کلیه خودروهای هیوندا حرف اول میزنه آفرین به هیوندا……..

  3. BLACK

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از طراحی داشبوردش انتظار بیشتری داشتم همینطور گرافیک داخلی چراغ عقبش

    1. AR@SH

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (26 ديدگاه)

      طراحی داشبردش کپی برابر اصل بی ام دبلیو هست . . .

      1. خاوری مزراتی

        ۷ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1102 ديدگاه)

        موافقم آرش. زشته نکن هیوندای . اسم بی ام و بدبخت رو هم خراب میکنی

  4. ارمان

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    از طراحی داشبوردش خوشم نمیاد ، جلو پنجره اش هم بیشتر شبیه استون مارتین شده ، کلا به نسبت نوآوری هایی که کره ای ها در طراحی دارن یه کار معمولی و تا حدودی تکراریه

  5. محمد

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    بازار جهان؟؟؟بازار جهان در تصرف کامل تویوتا و فولکس واگنه تا این دو شرکت هستند هیوندای نمیتونه بازار جهانو بگیره

  6. رضا

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جنسیس مدل قبلیش از سنتنیال پایینتر بودوحالا مدا 2015 اینقدر خفن شده باید ببینیم سنتنیال جدیدش چه هیولایی خواهد شد!

  7. alireza

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (93 ديدگاه)

    طراحی جلوش به دلم ننشست. طراحی داخلش جالبه ولی در کل اون ابهت نسل اولشو نداره.

    1. mahdi3D

      ۳۰ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (7 ديدگاه)

      برو یه بار ببین اولیشو بعد بگو
      نمی خوام به خودت فشار بیاری
      اولین چیزی که خیلی تابلو هست
      فقط برو سیستم آیرودینامیک قبلی رو با این یکی مقایسه کن

  8. mds

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (219 ديدگاه)

    درود بر شرف کره
    آفرین بر این همت و اتحاد
    تا جان در بدن دارم از هیوندای و کیا دفاع خواهم کرد

    زنده باد کره جنوبی

    1. MPS

      ۱۰ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (76 ديدگاه)

      اگه دومادتون کره ایه به ما چه!جربزه ژاپنی نشستن رو ندارین حق دارین این حرفهارو بزنین!

  9. مجید

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (71 ديدگاه)

    mds اومدی اینجا از کره دفاع کنی؟؟ چقد بهت میدن؟؟ تا جون تو بدنت داری از کشورت حمایت و دفاع کن.[…]

  10. mds

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (219 ديدگاه)

    من کلا از کشورهایی که در عرض 8 سال غول خودرو سازی و الکترونیک وووو میشن خوشم میاد :-P

  11. پژو rcz

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    واقعا طراحیه عالی دارد ولی تنها ایرادی که ار این ماشین میشه گرفت اینه که لوگوی ماشین شبیه بنتلس زده شده و میتونست بهتر باشد
    از لحاظ موتوری هم عالیه

    1. mahdi3D

      ۳۰ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (7 ديدگاه)

      اینو میدونستی که تو هیوندای فقط دوتا ماشینه که لوگوش فرق فرق میکنه

      اونم جنسیس با سنتنیاله

  12. sajjad

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (21 ديدگاه)

    تا زمانی که صنعت خودرو خصوصی سازی نشه خودروی ملی ما سمنده . 1392.samand = 1500. .

  13. ali

    ۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    طراحی داخلی اش خیلی عالیه
    http://up.p-ir.ir/up/patoghiran1/Pictures/221091289.jpg

  14. mohammad

    ۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این چرا آرمش مثل استون مارتینه ؟؟!!

    اول ک ماشین و دیدم فکر کردم استون مارتین !!!!!! کار چینی هارو انجام داده

  15. (( امین ))

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    همش تقلیده!!!

  16. ايمان

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این هیونداى فقط بلده تقلید کنه جلوش که شبیه bmw سرى ٧ عقبشم شبیه لکسوس GS ٢٠١۴

    1. hossein 22

      ۱۹ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      آقا هی نگین کپی کپی… میخواین پول یک سوم یه بی ام و سری هفتو بدین ولی هم امکاناتش بیشتره.هم شبیه بی ام و هس هم شبیه لکسوس.هم خوش استیل.با یه موتور قوی..

  17. mahdi

    ۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من عاشق این ماشینم دیروزتویکی ازنمایشگاهایه عباس اباد دیدمش عالی بود

  18. amir

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    جلو بنز عقب بی ام دبلیو اینهمه گفتیم هیوندای و کیا از سازندهای اروپایی تقلید کردن دیدیم که مزاراتی کوآتروپرته 2014 از عقب خوده کیا اپتیماست.
    جنسیس همیشه پر طرفدار بوده این 8 سیلندشم هیولایی واسه خودش دمش گرم

  19. ابوالفضل

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من جنسیس خودرویی بی نظیری خودشو جلوه داده تا حالا ماشینی با این همه اپشن ندیده بودم.جنسیس بی نظیره

    1. mahdi3D

      ۳۰ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (7 ديدگاه)

      اگه آپشن ندیدی برو بنز S 500 2014 رو ببین مث هواپیما شخصیه

  20. ابراهیم جباری

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قیمت پایین ولی اپشنهای بالا فوق العادست این ماشین مدیر عامل هیوندای سال 2009 گفت ما تا چند سال دیگه یه ماشین میزنیم قیمت سری 3 هندلینگ سری 5 اپشن سری 7 حالا به اینجا رسیدن چون خواستن در کل هیوندای عالیه

  21. هادی

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یه جنسیس 2015 سدان رو وارد کردم ماشین چرتی هست بد زد تو ذوقم چند تا ایراد داره یکیش که تو شتاب اولیه سرعت بالا ماشین تو دست اندازای نرم بیفته صداهای ناهنجار بلندی تو محور عقب و جلو میده که شما رو واقعا میترسونه که بیشتر گاز بدین بد رقم تو ذوق میزنه هرکی دوست داشت تست کنه بیاد اهواز واقعا ماشین چرتی زده

    1. آرش

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      احتمالا شما اشتباهی سوار پیکان شدی!!!! یه بار دیگه چک کن

  22. mahdi3D

    ۳۰ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    شما ها سال ها قبل برای نمره بهتر تقلب نمی کردید.
    خب اینا هم برای بهتر بودن تقلب میکنن

  23. حامد

    ۲۴ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این خودرو تقلید هوشمندانه از آستون مارتین هست حتی آرم دو بال هم از آرم آستون مارتین گرفته . و این کارش جدا کردن مدلی متفاوت از تولیدات هیوندا هست .مثل مرسدس میباخ که هیچ نشانی از آرم سه پر بنز نداره .

  24. arman

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام//ماشینش تو امریکا خیلی سروصدا به پا کرد حالا ما میام مینوسیم ایش بیریخته چرا چون به کشور کره حسودی میکنیم چشم بسته میگم زشته!بعدشم عکسشو دوستام و فامیلام دیدن همه گفتن عالیه تو مجله و سایت هام همه میگن عالی و زیباست!

  25. hasan

    ۱ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.من هم یدنه سمند دارم مبتونم بفروشم یکی بخرم

  26. amir

    ۸ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کافیه از نزدیک ببینیدش
    نمیتونین چشم ازش بردارین
    شاهکار هیوندای، جنسیس 2015

  27. حامد

    ۲۰ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (13 ديدگاه)

    این ماشین قابل احترامه، در دو مدل 3800 سی سی و 5000 سی سی ارائه شده که مدل 5000 دارای 420 اسب بخار هست! حالا هی بگید بده! جایزه ایمن ترین ماشین سال رو گرفته، بگید بده! جایزه بهترین طراحی سال 2014 رو گرفته، بگین بده! خودت چی داری عزیزم 111 یا L90 به فکر پیشرفت باشین نه ایراد از کمپانی هایی که در دنیا ثابت شدن و از ما خیلی جلوترن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا