ایران خودروپژو

انواع پژو ۲۰۶ صندوقدار

پژو ۲۰۶ صندوق دار پنجمین و آخرین نوع از ۲۰۶های تولیدی است. این خودرو در میان مدل های دیگر خانواده خود شامل ۲۰۶ هاچ بک ۳ در و ۵ در، کوپه روباز و استیشن به دلیل برخورداری از صندوق عقب بیشتر مورد توجه خانواده های ایرانی قرار گرفته است.

206 sd

پژو ۲۰۶ صندوقدار یا SD که طراحی آن توسط مهندسان ایرانی صورت گرفته برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۰۵ در غرفه پژو در معرض دید قرار گرفت. در حال حاضر ۲۹ تیپ متنوع از ۲۰۶ هاچ بک و صندوقدار در ایران خودرو تولید می شود که ۱۵ تیپ آن به بازار داخل و ۱۴ تیپ دیگر به بازارهای صادراتی اختصاص پیدا کرده است. در اینجا  سه تیپ V1 ، V8، V9 و V20 را با یکدیگر مقایسه می کنیم. هرچند که عرضه V20 در ایران کمتر است و این تیپ بیشتر برای بازارهای صادراتی در نظر گرفته شده است. حجم موتور سه تیپ V1 ، V8 و V9، ا۱۶۰۰سی سی است در حالی که V20، ا۱۵۰۰سی سی می باشد. سه تیپ اول مذکور ۱۶ سوپاپه است؛ اما V20 ،ا۸ سوپاپ دارد. حداکثر سرعت ۴ تیپ یاد شده نیز تا حدودی با یکدیگر متفاوت است؛ چراکه با V1 و V8 تا ۱۹۳ کیلومتر در ساعت می توانید گاز دهید در حالی که با V9 تا ۱۸۹ و با V20 تا ۱۷۰ کیلومتر در ساعت می توانید رانندگی پرسرعت را تجربه کنید؛ اما پژو ۲۰۶ SD کلا در هر تیپی، خودرویی کم مصرف محسوب می شود؛ به همین دلیل نیز این خودرو پس از سهمیه بندی بنزین خیلی مورد توجه قرار گرفت. میانگین مصرف ترکیبی V6 و V8، ا ۶.۶ لیتر، V9 ، ا۷.۳ لیتر و V20 نیز ۶.۴ لیتر می باشد. از بین تیپ های ذکر شده تنها V9 اتوماتیک و بقیه دستی هستند. هر سه خودرو نیز در کلاس C قرار دارند و تنها دو تیپ V8 و V9 ترمز ضدقفل (ABS) و ایربگ دارند. در حال حاضر قیمت خودروهای مذکور در بازار به این ترتیب می باشد. V1 با قیمت ۱۵میلیون و ۱۰۰هزار تومان،V8،ا۱۷میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، V9 با قیمت ۱۹میلیون و ۵۰۰ و همچنین V20 با قیمت ۱۳میلیون و۹۰۰هزار تومان در بازار عرضه می شود.

206 صندوقدار

206 صندوقدار

مشخصات V1 V8 V9 V20
ابعاد طول ۴۱۸۸ mm
عرض mm1655
ارتفاع ۱۴۵۶ mm
فاصله بین دو محور ۲۴۴۳ mm
بدنه نوع رنگ متالیک
کلاس خودرو C
مشخصات V1 V8 V9 V20
تزئینات قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی راننده دارد
نوع جلو داشبورد تولید بروش تزریق پلاتیک – جنس: PP
پشت سری صندلی عقب ندارد دارد ندارد
نوع سپر جلو پوسته پلیمری- همرنگ بدنه
نوع سپر عقب پوسته پلیمری- همرنگ بدنه
رینگ اسپرت
یخچال
موبایل هندزفری
کروز کنترل
تجهیزات کولر دارد
لامپ سقفی جلو دارد
شیشه برقی جلو دارد
شیشه برقی عقب دارد
آینه های جانبی برقی دارد
دماسنج روی داشبورد دارد
مبدل کاتالیتیک اگزوز دارد
نوع برف پاک کن دو تیغه ای – سه سرعته
شیشه گرم کن عقب دارد
آنتن برقی
سیستم تهویه دارد
سنسور اکسیژن دارد
سیستم تهویه قابل تنظیم دارد دارد
سیستم تهویه اتوماتیک دارد
چراغ روشنایی (داخل داشبورد)
سیستم صوتی و تصویری رادیو پخش کاست
رادیو پخش سی دی دارد
نشان دهنده ها مسافت سنج دیجیتال دارد

مشخصات فنی:

مشخصات فنی V1 V8 V9 V20
موتور نوع موتور N6A- TU5 K6D-TU3
حجم موتور ۱۵۸۷ سی سی ۱۳۶۰ سی سی
تعداد سیلندر ۴
نسبت تراکم ۱۰.۵ ۹.۶
حداکثر قدرت ۱۱۰ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه ۷۵ اسب بخار در ۵۳۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه ۱۱۸ نیوتن متر در ۳۴۰۰ دور در دقیقه
سیستم سوخت رسانی انژکتور الکترونیکی با پاشش چنذ نقطه ای
نوع سوخت بنزین
تعداد سوپاپ ۱۶ ۸
سیستم احتراق جرقه زنی الکترونیکی
استاندارد حد آلایندگی یورو ۴ یورو ۳
عملکرد حداکثر سرعت ۱۹۳ کیلومتر در ساعت ۱۸۹ کیلومتر در ساعت ۱۷۰کیلومتر در ساعت
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۱.۴ ثانیه ۱۲.۶ ثانیه ۱۴.۱  ثانیه
مصرف سوخت مصرف سوخت در بزرگراه ۵.۴ لیتر در صد کیلومتر ۵.۸ لیتر در صد کیلومتر ۵ لیتر در صد کیلومتر
مصرف سوخت در شهر ۸.۸ لیتر در صد کیلومتر ۸.۸ لیتر در صد کیلومتر ۱۰.۱ لیتر در صد کیلومتر ۸.۹ لیتر در صد کیلومتر
میانگین مصرف سوخت ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر ۷.۳ لیتر در صد کیلومتر ۶.۴ لیتر در صد کیلومتر
انتقال قدرت گیربکس (جعبه دنده ) ۵ دنده دستی ۴ دنده اتوماتیک ۵ دنده دستی
نوع کلاچ تک صفحه ای خشک تک صفحه ای خشک هیدرولیکی و الکترونیکی تک صفحه ای خشک
چرخ های محرک دیفرانسیل جلو
حجم و ظرفیت ظرفیت باک بنزین ۵۰ لیتر
ظرفیت صندوق عقب ۴۰۰ لیتر
روغن موتور (با فیلتر ) ۳.۲ لیتر
حجم روغن موتور بدون احتساب فیلتر ۳ لیتر
حجم روغن گیربکس و دیفرانسیل ۲ لیتر
ظرفیت سیستم خنک کننده ۶ لیتر
حجم روغن هیدرولیک فرمان ۱ لیتر
فرمان نوع فرمان پینیون و دنده شانه ای هیدرولیک
میزان گردش قفل به قفل فرمان ۳.۸ دور
ترمزها نوع ترمز هیدرولیکی بوستر دار دو مداره
نوع ترمزهای جلو دیسکی تهویه شونده دیسکی
نوع ترمزهای عقب دیسکی کاسه ای
ترمز ضد قفل برای تمام چرخ ها با توزیع کننده الکترونیکی نیرو
تجهیزات برقی و الکترونیکی نوع وتوان باتری ۶خانه ای (اسید سرب) – ۵۰آمپر ساعت
نوع دینام ۸۰آمپر – کلاس ۸ کلاس ۷
استارت ۱.۱ کیلووات – کلاس ۳ کلاس ۲
واحد کنترل الکترونیکی موتور بوش
اوزان وزن ۱۰۸۶ کیلوگرم ۱۱۰۴ کیلوگرم ۱۱۳۸ کیلوگرم ۱۰۵۰ کیلوگرم
حداکثر وزن قابل یدک کشی ۱۵۶۷ کیلوگرم ۱۶۱۴ کیلوگرم ۱۵۶۷ کیلوگرم
حداکثروزن مجاز با سرنشین ۱۵۶۷ کیلوگرم ۱۶۱۴ کیلوگرم ۱۵۶۷ کیلوگرم
حداکثر بار روی محور عقب ۷۸۰ کیلوگرم
حداکثر بار روی محور جلو ۸۵۵ کیلوگرم

ایمنی:

مشخصات V1 V8 V9 V20
قفل مرکزی با کنترل از راه دور دارد
جعبه کمک های اولیه
سیستم هشدار دهنده
نوع کمربندهای ایمنی جلو سه نقطه ای با پیش کشنده
نوع کمربندهای ایمنی عقب سه نقطه ای
نوع گیرنده و فرستنده قفل مرکزی رادیویی
کیسه هوای ایمنی جلو دارد
سیستم اعلام خطر دنده عقب
سیستم ایمنی دزدگیر
سیستم قطع خودکار سوخت در مواقع اضطراری دارد
سیستم کنترل انتشار بخار بنزین دارد
سنسور نور و باران
تور نگهدارنده اشیاء (داخل صندوق عقب) دارد
چراغ مه شکن جلو و عقب دارد

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – سایت ایران خودرو

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۳۰ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۸ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان میشه بگیدکدوم مدل۲۰۶بهتره امکانات داره ممنون میشم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  2. سهيل

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    اقا مهدی ۲۰۶ صندوقدار وی هشت بین ۲۰۶ ها در ایران بیشترین امکانات را داره .سیستم تعلیق اش هم از مدل های دیگه بهتره هیچ شک نکن .من خودم خوره ۲۰۶ هستم.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. سهيل

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    راستی اقا مهدی اگر دنده اتومات دوست داری مدل وی نه بگیر .از نظر امکانات مثل وی هشت هستش اما دنده اتوماتیکه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. نسرین

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من میخواستم یه ماشین ۲۰۶ تیپ ۶ (اتومات) مدل ۸۴ خریداری کنم به مبلغ ۲۰ میلیون آیا قیمتش خوب هست
    خیلی سالم هست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. پويا

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (52 ديدگاه)

      سلام اگه پولشو دارى ۳۱۵بخر خیلى بهتره

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  5. تينا

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دوستان ۳۱۵ وقتى دیدم کلى ذوق کردم خیلى خوشکله این ماشین الان چنده تو بازار بابا خسته شدیم از بس پراید سمند پژو دیدیم الان هر کى از دهات میاد شهر یه۲۰۶ میخره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. محسن

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام لطفا قیمت ماشین ۲۰۶تیپ ۵کارکرد ۱۰۰۰۰۰مدل ۱۳۸۵و بیرنگ وی۸دارای۲ایربگ و ترمز ABSرنگ نوک مدادی را بفمایید با سپاس.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. امین

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    من بعد از کلی تحقیق و تست، یه v8(تیپ ۵ صندوقدار) برج ۲ سال ۹۱ ثبت نام کردم که ۱۵ روزه تحویل گرفتم
    الان کیلومترش حدود ۴۲۰۰۰ تاست اما تا الان بجز لامپ هیچ قطعه ای نیاز به تعویض نداشته حتی یک ماه پیش رفتم لنتشو عوض کنم مکانیکه نگاه کرد گفت هنوز نیاز به تعوض نداره
    هیچ ماشینی بدون عیب نیست اما برای خانواده ۳ نفره ما واقعا یک ماشین ایده آل بوده:
    آپشنهای بسیار خوب و کاربردی
    ایمنی مناسب
    نرم و بی صدا حتی در سرعتهای بسیار بالا
    سیستم ایر کاندیشن واقعا عالی
    مصرف سوخت عالی و …..
    معایبش:
    فقط دنده ۲ توی سربالایی ها در دورهای پایین نسبت به بقیه دنده هاش یک مقدار ضعیف تره
    و البته برای خانواده های پر جمعیت کمبود جا در صندلی عقب محسوسه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. محمد حسين

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    دوستان اگر کسی v9داره
    احساس نمیکنه ترمز اولیش ضعیفه نسبت به دنده معمولی بردم نمایندگی میگه ضعیف بودن ترمز طبیعی ما که نفهمیدیم والا یعنی چی! آخرشم با سرعت ۲۰ ترمز گرفتم ……تصادف کردم ولی در سرعت های بالا خیلی عالی عمل میکنه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. سهيل

    ۱ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سلام کسایی که ۲۰۶ اس دی به ویژه وی هشت دارن توصیه می کنم اول ببرید لاستیک ها را عوض کنید و چهار حلقه لاستیک کره ای یا ژاپنی با سایز ۲۰۵/۶۰/۱۴ از برند های مهم بندازید زیرش .خیلی ماشین عوض میشه .ماشین نرمتر میشه و تعلیق هم بهبود پیدا می کنه مخصوصا سر پیچ ها .البته لاستیک های کره ای نرمتر هستند.شمع های ماشین هم عوض کنید از نوع امریکایی بندازید ببینید چی میشه ماشینتون .من تجربه کردم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. پویا

    ۵ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    ۳۱۵ ابی کاربنی صندوق دار بخرید حال یه ماکسیما رو به شما میده ۲۰۶ فقط تجربه خر سواری به شما میده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. مخمد

    ۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام وی هشت در بین خودروهای ایران خودور یه چیز دیگهی هست البته تا قبل از مدل ۹۰

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. سهيل

    ۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    اقا پویا وقتی شما ام وی ام ۳۱۵ را با ماکسیما مقایسه می کنید و د ر یک سطح قرارمی دی معلومه که ۲۰۶ را با الاغ مقایسه کنی و این نشون میده که چقدر از ماشین و مسائل فنی ان اطلاع داری!!! .متاسفم برای سایت پدال که چنین کامنت هایی را روی سایتش قرار می ده. این سایت یک سایت تخصصی برای کسایی که در خصوص ماشین اطلاعات دارن نه حرفهای بی ربط.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. پويا

    ۷ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    سلام کسی از مشخصات فنی سرش نمیشه که ۳۱۵ رو الاغ خطاب میکنه به قران قسم میخورم شما تا الان سوار ۳۱۵ نشدید که ببینید چه فرقی با ۲۰۶ لگن میکنه نرمی بروی دست اندازها بی صدا بودن موتور حتی تو دور بالا امکانات رفاهی زیاد طراحی آیرودینامیک که سرعت نهایی رو بالا میبره دارا بودن میله تعادل که متاسفانه در ایران خانواده پژو از ان محرومند(علت اصلی تحریم کارخانه پژو) و………… که انتخاب رو راحت میکنه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. سهيل

    ۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    اقا پویا شما حتما در نمایندگی های مدیران خودرو کار می کنید و برای فروش هم پورسانت می گیرید.چون اظهارات شما اصلا فنی و تخصصی نیست و پایه خیالی دارد. شما از امکانات ۲۰۶ تیپ پنج یا وی هشت اصلا اطللاع ندارید.شما چیزی را رد می کنید که همه بر ان واقفند و می دانند .لطفا یکبار پشت فرمان ۲۰۶ تیپ پنج بنشین و بعدا و درباره حرفهات فکر کن.فقط می خوای یک چیزی در حمایت از ۳۱۵ بنویسی دیگه.

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  15. پارسا

    ۱۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (16 ديدگاه)

    من بانظر آقا پویا موافقم تا کی ایران خودرو سایپا میخوان با ماشین های اروپایی چینی نما میخوان کلاه سرمون بذارن بهتر اینه که خود اصل چینی رو بخریم تا تقلبیش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. پویا

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    باشه سهیل جان من میلیون میلیون از مدیران خودرو میگیرم اما خودت بیا کلاهتو قاضی کن وقتی خودرویی وارد بازار ایران میشه چه چینی یا کشور دیگه هدفشون سازگاری ماشین با شرایط اقلیمی اون منطقه است اولا توجه کنید خودرویی مثل ۲۰۶ ضربات وارده از چال چول خیابون رو به اتاق وارد میکنه به علت کمک فنرهای خشک که خود این نقص بعد از یه مدت زمان آدم رو از ماشین زده میکنه دوما ۳۱۵ ماشینی کاملا کم مصرف۴.۵لیتر به فکر اقتصاد صاحب ماشینه سوما ۳۱۵ خودرویی نو و به روز هستش ودارایی امکانت به روزی مثل سنسور حرارت دما دنده عقب باران قطع اتومات سوخت زمان بندی خاموشی چراغ ها کیسه های هوا بغل و جلو مانیتور gpsآفلاین و…………………………….. چهارم الان ۲۰۶ با قطعات بی کیفیت چینی تولید میشن و رنگ اروپایی خود را از دست داده پنجما خودرو۳۱۵ طوری طراحی شده که فردی بلند قد۱۸۵ سانتی به راحتی میتونه رانندگی گنه اما متاسفانه ۲۰۶ دارای طراحی کهنه و غیر استاندارد هستش به طوری که سرنشین های عقب باید کاملا بهم بچسبند تا جابشن و حس راحتی توی یه سفر طولانی رو از ادم میگیره و خیلی دلایل دیگه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. پويا

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    باشه آقا سهیل من میلیون میلیون از مدیران خودرو پول میگیرم ولی خودت بیا کلاهتو قاضی کن وقتی خودرویی وارد بازار ایران میشه چه چینی یا کشور دیگه هدفشون سازگاری ماشین با شرایط اقلیمی اون منطقه است اولا توجه کنید خودرویی مثل ۲۰۶ ضربات وارده از چال چول خیابون رو به اتاق وارد میکنه به علت کمک فنرهای خشک که خود این نقص بعد از یه مدت زمان آدم رو از ماشین زده میکنه دوما ۳۱۵ ماشینی کاملا کم مصرف۴.۵لیتر به فکر اقتصاد صاحب ماشینه سوما ۳۱۵ خودرویی نو و به روز هستش ودارایی امکانت به روزی مثل سنسور حرارت دما دنده عقب باران قطع اتومات سوخت زمان بندی خاموشی چراغ ها کیسه های هوا بغل و جلو مانیتور gpsآفلاین و…………………………….. چهارم الان ۲۰۶ با قطعات بی کیفیت چینی تولید میشن و رنگ اروپایی خود را از دست داده پنجما خودرو۳۱۵ طوری طراحی شده که فردی بلند قد۱۸۵ سانتی به راحتی میتونه رانندگی گنه اما متاسفانه ۲۰۶ دارای طراحی کهنه و غیر استاندارد هستش به طوری که سرنشین های عقب باید کاملا بهم بچسبند تا جابشن و حس راحتی توی یه سفر طولانی رو از ادم میگیره و خیلی دلایل دیگه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. سهيل

    ۱۷ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    سلام اقا پویا .من روزانه سه یا چهار مقاله درباره خودروها می خونم و مشخصات فنی و مدل های ماشین ها تو ایران را می دونم و خوره ماشینم خلاصه.متاسفانه گفتم شما درباره ماشین ها اطلاعات کمی داری .این مشخصات که درباره ۳۱۵ گفتی رو ۲۰۶ تیپ پنج ده سال داشته و ۲۰۶ اس دی وی هشت یا همون ۲۰۶ تیپ پنج صندوقدار ، هم نرمی بیشتری داره و هم تعلیق بهتری . گفتم قبلا هم ام وی ام برند نیست مخفف شرکت خودروسازی مدیران خودروست. چطور می تونید یک ماشین اصل و نسب دار را با ماشینی بی هویت مقایسه کنی . اینکه میگی قطعات ۲۰۶ الان همش چینی افسانه است.چراکه کامپیوتر ۲۰۶ اصلا قطعات غیر اصل را قبول نمی کنه و خطا می زنه و من اینو امتحان کردم.ایران خودرو قطعات ۲۰۶ را با واسطه تهیه می کنه شاید فرانسوی نباشند اما کشورهای اروپایی است. بدنه ۲۰۶ به گونه ای طراحی شده از که از سرنشینان به خوبی حفاظت می کنه حتی در تصادفات شدید و ضربات در بدنه اش توزیع می شه. فقط مشکل اصلی سهل انگاری ایران خودرو در مونتاژ خودروهاست و دیگر هیچ.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. پویا

    ۲۰ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    سهیل جان اگه شما مجله زیاد میخونید خوبه من خودم تو دانشگاه نشریه ماشین میدم چهار ساله م تو پیست کار میکنم تقریبا از هر ماشینی خوب سردر میارم پولی که شما بابت ۲۰۶ میدید ۶۰ درصدش خرج نام و برند ماشین میشه در حالی که هر روز هم از کیفیت ماشین پایین میاد در ضمن کامپیوتر نصب شده رو ۲۰۶ هم چینیه در واقع در چینی بودن قطعات شکی نیست کشور ایران در لیست تحریم های پژو هست به دو دلیل ۱نداشتن میله تعادل۲قضیه هسته ایی اما ۳۱۵ هیچ وقت برند ام وی ام نیست بلکه ساخت بزرگترین خودروساز چین چری هستش که در کشور های اروپایی نام نشان خوبی داره وهرسال در نمایشگاه ها خودروها شرکت داده میشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. سهيل

    ۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    سلام. واقعا برخی ادما از روی نااگاهی حرف می زنند.من یک ۲۰۶ اس دی وی هشت نود دارم.ازش راضی ام. برخی مثل اقا پویا میگن ۲۰۶ همه چیزش چینی هست و پس بهتره ماشینی مثل ۳۱۵ بخریم.اما باید بگم سخت در اشتباه هستن.والا رفتیم هر چه قطعه موتورش بود نگاه کردیم جز برند بوش چیزی ندیدیم.لنت ها بوش هست.شمع ها ساخت بوش هست.سیستم برق کامل ساخت بوش و انژکتور هم ساخت بوش المان هست. سیستم کنترل کامپیوتر هم کام دو هزاره که سیستم بسیار پیچیده ای است و نمی تونه چین تولید کنه. بازم تاکید می کنم در ماشین های مونتاژی ایران ۲۰۶ حرف اول رو می زنه .مخصوصا تیپ پنج .ماشین های چینی اصلا به قیمتشون نمی ارزن. ۳۱۵ در برابر ۲۰۶ مثل یک اسباب بازیه تا ماشین.شاد باشین

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. علی

    ۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    من با نظر آقا پویا موافقم ۲۰۶ یه ماشین چینی درجه پایین اروپایی نما

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. پارسا

    ۱۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (16 ديدگاه)

    ۳۱۵ سگش شرف داره به صد تا ۲۰۶ که معلوم نیست قطعاتش از کجا میاد مونتاژ ایران در حد لگن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. عیسی

      ۱۳ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داداش در یک کلام ۲۰۶هرچه بد باشه تمام جونهای ایران دوستش دارندوتابحال هیچ ماشینی پیدا نشده که این همه طرفدار داشته باشه تنها ماشینیه که نیاز به گارانتی نداره چون خراب بشو نیست تمام

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  23. كاظم

    ۱۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    واقعابرای همتون متاسفم تاکی میخواهیدبااین ماشین ۲۰سال پیش خودتونو گول بزنید!۵سال!۱۰سال!۲۰سال!۳۰سال!!!!!۲۰۶ که مال پژواست اینقدرتیپ نداره!!!این تیپها ساخته ی من دراوردی ویران خودروست!میخوان بااین تیپهای مزخرف مردمو گول بزنن!وازشون بیشتر پول بگیرن!تنها راه خلاصی ازاین وضع تحریم این دو خودروسازمزخرف است!وبخواهیم تعرفه گمرکو ازاد کنن!بابالامصب خسته شدیم اینقدر پژو.پرایدتوخیابون دیدیم!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. amir.t.

    ۱۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    اصلا برا مجرد ها خوب نیست …

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  25. سهيل

    ۱۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    من فکر می کنم بعضی ها در عالم هپروت زندگی می کنند.بابا اگه ما از ۲۰۶ طرفداری می کنیم بخاطر اینکه این ماشین فعلا در میان ماشین های مونتاژی ایران خودرو بهترین هستش .شما اگه پول دارین برید ماشین خارجی بخرید نوش جانتان .ما داریم درباره ماشین های داخلی و مونتاژی حرف می زنیم. اقا پارسا شما ماشین دوزاری ۳۱۵ را با ۲۰۶ اصل و نسب دار مقایسه می کنی معلومه اصلا ماشین نمی شناسی .۲۰۶ در میان ماشین های مونتاژی در ایران رقیب نداره هم از نظر قیمت و هم از لحاظ فنی .۳۱۵ که از ۲۰۶ خیلی بی هویت تره .۳۱۵ و امثالهم ماشینه یکسالنند.بخرید تا تجربه کنید.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  26. کارشناس

    ۱۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من خودم از طراح ۲۰۶ sd پرسیدم بهترین ۲۰۶ sd کدام مدل هست؟ به من گفت:
    ۲۰۶ v2 به دلیل داشتن قطعات اورجینال فرانسوی و یک مدل کاملا فابریک از شرکت پژو فرانسه است که توسط ایران هم دوگانه شده . دو منفعت خیلی خوب داره ارجینال فرانسوی هست و دوکانه هم است مدل v8 قطعات برقی داره ولی کاملا دارای قطعات چینی هست و یک گانه هم هست به همین علت هم است که قیمت v8 از v2 پایین تره.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  27. کارشناس

    ۱۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دیگه ۲۰۶ sd مدل v2 توی ایران تولید نمیشه به دلیل اینکه مدل v2 از قطعات ارجینال فرانسوی ساخته شده اگه کسی کارکرده میفروشه من میخرم؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. پارسا

      ۲۲ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (16 ديدگاه)

      سلام ۲۰۶ ماشین ۲۰ ۳۰ سال پیش پژو مقابل ماشین بروز ۳۱۵ ساخت شرکت معروف چری حرفی برای گفتن ندارد بس واقعا متاسفم برای اونایی که هنوز از ویران خودرو دفاع میکنید متاسف براتون هه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  28. معراج

    ۱۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مقایسه یه ماشین چینی با ۲۰۶ فقط از یه ایرانی جو گیر برمیاد که عقلش تو چشمشه! این دوستان بد نیست از مشکلات انژکتور و واشرسرسیلند ۳۱۵ هم چیزی بگن….نمیشه که هی به یه ماشین بگی لگن و از لگنی که عاشقشی چیزی نگی! اگر ۳۱۵ اینقدر هیولا بود تولید مدیران خودرو به صفر نمیرسید. کافیه روزنامه رو باز کنید تا ببینید چقدر فروشنده ۳۱۵ زیاده اونم ماشینهایی که به زحمت ۲۰ هزارتا کار کردن!! ظاهر ۳۱۵ رو تورین دیزاین عالی کار کرده ولی موتورش مشکلات زیادی داره.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  29. میثم

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    با سلام به همگی
    کسی میدونه ۲۰۶ صندوق دار v8 سال ۹۲ چطورین؟ میگن همان موتور رانا هست و ایرانی شده. کسی داره بگه راضی هست؟ موندم رانا بگیرم یا ۲۰۶ SD v8

    لطفا راهنمایی کنید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  30. نیوان

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان عزیز شما را به آرامش دعوت می کنم
    هر خودروئی که وارد بازار ایران می گردد قبل از یکسال تکلیفش مشخص می گردد خودروئی که بتواند در بازار خوب کار کند و مشتریان از آن راضی باشند در بازار ماندگار می شود و در غیر اینصورت باید تعطیل کند برود حالا شما صبر کنید بعد از یکسال تکلیف این خوشگل خوش آب و رنگ که در همین طراحی اولیه نیز مشخص است که سایز لاستیک آن با بدنه همخوانی ندارد مشخص می گردد .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا