ایران خودروپژو

انواع پژو 206 صندوقدار

پژو ۲۰۶ صندوق دار پنجمین و آخرین نوع از ۲۰۶های تولیدی است. این خودرو در میان مدل های دیگر خانواده خود شامل ۲۰۶ هاچ بک ۳ در و ۵ در، کوپه روباز و استیشن به دلیل برخورداری از صندوق عقب بیشتر مورد توجه خانواده های ایرانی قرار گرفته است.

206 sd

پژو ۲۰۶ صندوقدار یا SD که طراحی آن توسط مهندسان ایرانی صورت گرفته برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۰۵ در غرفه پژو در معرض دید قرار گرفت. در حال حاضر ۲۹ تیپ متنوع از ۲۰۶ هاچ بک و صندوقدار در ایران خودرو تولید می شود که ۱۵ تیپ آن به بازار داخل و ۱۴ تیپ دیگر به بازارهای صادراتی اختصاص پیدا کرده است. در اینجا  سه تیپ V1 ، V8، V9 و V20 را با یکدیگر مقایسه می کنیم. هرچند که عرضه V20 در ایران کمتر است و این تیپ بیشتر برای بازارهای صادراتی در نظر گرفته شده است. حجم موتور سه تیپ V1 ، V8 و V9، ا۱۶۰۰سی سی است در حالی که V20، ا۱۵۰۰سی سی می باشد. سه تیپ اول مذکور ۱۶ سوپاپه است؛ اما V20 ،ا۸ سوپاپ دارد. حداکثر سرعت ۴ تیپ یاد شده نیز تا حدودی با یکدیگر متفاوت است؛ چراکه با V1 و V8 تا ۱۹۳ کیلومتر در ساعت می توانید گاز دهید در حالی که با V9 تا ۱۸۹ و با V20 تا ۱۷۰ کیلومتر در ساعت می توانید رانندگی پرسرعت را تجربه کنید؛ اما پژو ۲۰۶ SD کلا در هر تیپی، خودرویی کم مصرف محسوب می شود؛ به همین دلیل نیز این خودرو پس از سهمیه بندی بنزین خیلی مورد توجه قرار گرفت. میانگین مصرف ترکیبی V6 و V8، ا ۶.۶ لیتر، V9 ، ا۷.۳ لیتر و V20 نیز ۶.۴ لیتر می باشد. از بین تیپ های ذکر شده تنها V9 اتوماتیک و بقیه دستی هستند. هر سه خودرو نیز در کلاس C قرار دارند و تنها دو تیپ V8 و V9 ترمز ضدقفل (ABS) و ایربگ دارند. در حال حاضر قیمت خودروهای مذکور در بازار به این ترتیب می باشد. V1 با قیمت ۱۵میلیون و ۱۰۰هزار تومان،V8،ا۱۷میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، V9 با قیمت ۱۹میلیون و ۵۰۰ و همچنین V20 با قیمت ۱۳میلیون و۹۰۰هزار تومان در بازار عرضه می شود.

206 صندوقدار

206 صندوقدار

مشخصات V1 V8 V9 V20
ابعاد طول ۴۱۸۸ mm
عرض mm1655
ارتفاع ۱۴۵۶ mm
فاصله بین دو محور ۲۴۴۳ mm
بدنه نوع رنگ متالیک
کلاس خودرو C
مشخصات V1 V8 V9 V20
تزئینات قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی راننده دارد
نوع جلو داشبورد تولید بروش تزریق پلاتیک – جنس: PP
پشت سری صندلی عقب ندارد دارد ندارد
نوع سپر جلو پوسته پلیمری- همرنگ بدنه
نوع سپر عقب پوسته پلیمری- همرنگ بدنه
رینگ اسپرت
یخچال
موبایل هندزفری
کروز کنترل
تجهیزات کولر دارد
لامپ سقفی جلو دارد
شیشه برقی جلو دارد
شیشه برقی عقب دارد
آینه های جانبی برقی دارد
دماسنج روی داشبورد دارد
مبدل کاتالیتیک اگزوز دارد
نوع برف پاک کن دو تیغه ای – سه سرعته
شیشه گرم کن عقب دارد
آنتن برقی
سیستم تهویه دارد
سنسور اکسیژن دارد
سیستم تهویه قابل تنظیم دارد دارد
سیستم تهویه اتوماتیک دارد
چراغ روشنایی (داخل داشبورد)
سیستم صوتی و تصویری رادیو پخش کاست
رادیو پخش سی دی دارد
نشان دهنده ها مسافت سنج دیجیتال دارد

مشخصات فنی:

مشخصات فنی V1 V8 V9 V20
موتور نوع موتور N6A- TU5 K6D-TU3
حجم موتور ۱۵۸۷ سی سی ۱۳۶۰ سی سی
تعداد سیلندر ۴
نسبت تراکم ۱۰.۵ ۹.۶
حداکثر قدرت ۱۱۰ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه ۷۵ اسب بخار در ۵۳۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه ۱۱۸ نیوتن متر در ۳۴۰۰ دور در دقیقه
سیستم سوخت رسانی انژکتور الکترونیکی با پاشش چنذ نقطه ای
نوع سوخت بنزین
تعداد سوپاپ ۱۶ ۸
سیستم احتراق جرقه زنی الکترونیکی
استاندارد حد آلایندگی یورو ۴ یورو ۳
عملکرد حداکثر سرعت ۱۹۳ کیلومتر در ساعت ۱۸۹ کیلومتر در ساعت ۱۷۰کیلومتر در ساعت
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۱.۴ ثانیه ۱۲.۶ ثانیه ۱۴.۱  ثانیه
مصرف سوخت مصرف سوخت در بزرگراه ۵.۴ لیتر در صد کیلومتر ۵.۸ لیتر در صد کیلومتر ۵ لیتر در صد کیلومتر
مصرف سوخت در شهر ۸.۸ لیتر در صد کیلومتر ۸.۸ لیتر در صد کیلومتر ۱۰.۱ لیتر در صد کیلومتر ۸.۹ لیتر در صد کیلومتر
میانگین مصرف سوخت ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر ۷.۳ لیتر در صد کیلومتر ۶.۴ لیتر در صد کیلومتر
انتقال قدرت گیربکس (جعبه دنده ) ۵ دنده دستی ۴ دنده اتوماتیک ۵ دنده دستی
نوع کلاچ تک صفحه ای خشک تک صفحه ای خشک هیدرولیکی و الکترونیکی تک صفحه ای خشک
چرخ های محرک دیفرانسیل جلو
حجم و ظرفیت ظرفیت باک بنزین ۵۰ لیتر
ظرفیت صندوق عقب ۴۰۰ لیتر
روغن موتور (با فیلتر ) ۳.۲ لیتر
حجم روغن موتور بدون احتساب فیلتر ۳ لیتر
حجم روغن گیربکس و دیفرانسیل ۲ لیتر
ظرفیت سیستم خنک کننده ۶ لیتر
حجم روغن هیدرولیک فرمان ۱ لیتر
فرمان نوع فرمان پینیون و دنده شانه ای هیدرولیک
میزان گردش قفل به قفل فرمان ۳.۸ دور
ترمزها نوع ترمز هیدرولیکی بوستر دار دو مداره
نوع ترمزهای جلو دیسکی تهویه شونده دیسکی
نوع ترمزهای عقب دیسکی کاسه ای
ترمز ضد قفل برای تمام چرخ ها با توزیع کننده الکترونیکی نیرو
تجهیزات برقی و الکترونیکی نوع وتوان باتری ۶خانه ای (اسید سرب) – ۵۰آمپر ساعت
نوع دینام ۸۰آمپر – کلاس ۸ کلاس ۷
استارت ۱.۱ کیلووات – کلاس ۳ کلاس ۲
واحد کنترل الکترونیکی موتور بوش
اوزان وزن ۱۰۸۶ کیلوگرم ۱۱۰۴ کیلوگرم ۱۱۳۸ کیلوگرم ۱۰۵۰ کیلوگرم
حداکثر وزن قابل یدک کشی ۱۵۶۷ کیلوگرم ۱۶۱۴ کیلوگرم ۱۵۶۷ کیلوگرم
حداکثروزن مجاز با سرنشین ۱۵۶۷ کیلوگرم ۱۶۱۴ کیلوگرم ۱۵۶۷ کیلوگرم
حداکثر بار روی محور عقب ۷۸۰ کیلوگرم
حداکثر بار روی محور جلو ۸۵۵ کیلوگرم

ایمنی:

مشخصات V1 V8 V9 V20
قفل مرکزی با کنترل از راه دور دارد
جعبه کمک های اولیه
سیستم هشدار دهنده
نوع کمربندهای ایمنی جلو سه نقطه ای با پیش کشنده
نوع کمربندهای ایمنی عقب سه نقطه ای
نوع گیرنده و فرستنده قفل مرکزی رادیویی
کیسه هوای ایمنی جلو دارد
سیستم اعلام خطر دنده عقب
سیستم ایمنی دزدگیر
سیستم قطع خودکار سوخت در مواقع اضطراری دارد
سیستم کنترل انتشار بخار بنزین دارد
سنسور نور و باران
تور نگهدارنده اشیاء (داخل صندوق عقب) دارد
چراغ مه شکن جلو و عقب دارد

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – سایت ایران خودرو

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲۵ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۳۰ دیدگاه‌ها

  1. سهيل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    سلام .
    اگر بحث رضایت مشتریان باشه در تمام نظرسنجی ها و بررسی ها مشخص شده که 206 اس دی بالاترین میزان رضایت بخشی را در میان مشتریان در ایران داشته است .برخی افراد بی اطلاع فقط بخاطر تنوع از سنگ 315 را به سینه می زنند بدون اینکه ازمسائل فنی و کیفیت ان چیزی بدانند. ما می دانیم که 206 تکراری شده اما فعلا با این بازارو قیمت ها چازه ای نیست که بپذیریم 206 بهترین ماشین مونتاژی داخل کشور در رنج قیمتی 30 تا 40 میلیون تومان است به ویژه تیپ پنج و وی هشت.بقیه حرف ها بیخوده.اینو از روی تجربه و مطالعه میگم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Designer

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من خودم طراح 206 sd هستم
    206 v2 به دلیل داشتن قطعات اورجینال فرانسوی و یک مدل کاملا فابریک از شرکت پژو فرانسه است که توسط ایران هم دوگانه شده . دو منفعت خیلی خوب داره ارجینال فرانسوی هست و دوکانه هم است مدل v8 قطعات برقی داره ولی کاملا دارای قطعات چینی هست و یک گانه هم هست به همین علت هم است که قیمت v8 از v2 پایین تره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سینا

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (44 ديدگاه)

    منم طراح مازراتی هستم جمع من بابا هر کی پیدا میشه میخاد یه جور قومپز در کنه 206 رو فرانسویا طرح کردند لابد تو اون صندق زشتشو طرح کردی هه هه هه

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. پویا

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    206 صندوق دار هه مث میمونه باسنش آتیش گرفته طراحی صفر فضای داخلی صفر مونتاژ صفر قیمت نجومی سنگ چیو به سینه تون میزنید فقط فقط315

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محسن

    ۲۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (17 ديدگاه)

    سلام آقا پویا ببینید شما نباید اینجورباشین که چون 315رو دوست دارین 206بد هستش من یکی ازدوستانم یه 315 داره میگه 35000 رفته باهاش ولی خودرو جوری ول شده وتق پوق داخل اتاقش گرفته تا موتورش میگه که انگار باهاش350000 رفتم نه 35000 تازه این دوست ما خیلی هوای خودروشو داره وبهش میرسه به قولی حتی نمیزاره مگس روش بشینه ببینید خودرهای چینی به نطرمن فقط شیک وپیک هستن مثل بقیه تولیداتشون به قول خودمون یک بارمصرف هستن مثل تریلرهو که تولیدشو قطع کردن درضمن خوب یا بد بودن توجاده مشخص میشه جانم 206 تیپ5 امتحان نشوپس داده چه ازنظر سرعت وقدرت وایمنی تست تصادف هم انجام دادن که خوب جواب داده ولی 315 چی؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. علیرضا

      ۲ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      به نظر من بهترین ماشین تو رنج قیمت 30 40 م 206 وی8 یاوی9 هست. من خودم یه وی9 دارم نسبت به پارس و ال90 و315 خیلی بهتره. من هر سه تاشو داشتم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. سهيل

    ۲۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    ما متاسفانه در این مملکت از مسئله جهل و نااگاهی افراد رنج می بریم و طرفداران ام وی ام 315 از جمله این افراد هستند. چون بدون داشتن اگاهی فنی اظهار نظر می کنند. من مطمئنم که طرفداران 315 که دراین سایت کامنت می گذارند اصلا نمی دونن که ام وی ام چی هست و مشخصات فنی 315 چگونه است. شرکت پژو مدل 206 را یکی از افتخارات خود می داند چراکه بیش از دومیلیون دستگاه 206 در سراسر جهان فروش رفته است و این یک رکورد برای یک ماشین است.کاری ندارم که الان کیفیت 206 پایین امده که مقصر ان، شرکت ایران خودروست اما نمی توان ماشینی جعلی مانند 315 را با 206 مفتخر مقایسه کرد. یکی از دوستان که 315 خریده ، انرا یک اسباب بازی توصیف کرده که درست است. طرفداران 315 حتی یکبار داخل 206 تیپ پنج ننشسته اند و امکانات انرا نمی شناسند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امير

    ۲۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مردم دنیا بهترین ماشینهای روزو سوار میشن!!!و حال میکن!!!شماها هنوزتو کف 206 موندید!!!واقعابرای همتون متاسفم!!!واقعیت این است که تازمانی که شماچه دراین سایت یاچه دربیرون!طرفداری این جور ماشینهاروبکنید!این دو خودرو سازان به ظاهرخلاق و خوش ذوق تاچندین دهه همچنان به تولیدات ازرده خارجه 20سال پیش ادامه میدهند!!!پس فقط در یک کلام:نخرید…نخرید…نخرید!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۴ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام اقایون محترم بچه ها من هم 206 داشتم هم316 عزیزان ما الان 206 ایرانی با اسم فرانسوی سوار میشیم 206 ک داشتم از فاصله بین دو در میشد داخل ماشین شد ولی 315 با اینکه چینیه این امکاناتو نداشت . در ثانی وقتی سوار ام وی ام میشم یه استقلال تولید میبینم ک میدونم چینیه اصالت داره ولی وقتی سوار همین سمند خودمون میشم احساس بحران اصالت میشم، اتاق . bmw موتور پژو .قطعات کمی وارداتی کمی تولید داخلی اسمشم سمندر میذارن . یا همین 206 ماشین عروش مادربزرگم که تو سن 12000 سالگی فوت کردش بود چی داره اخه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. سهيل

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    اقا امیر رویکرد شما نه عملی است و نه واقعی .شما در این کشور گزینه های دیگر ندارید .همه ما خودروهای مونتاژی داخل را می شناسیم.بحث طرفداری از 206 نیست .بحث اینه که با این قیمت ها و خوردوها چه ماشینی از همه بهتره.قبلا هم گفتم اگر کسی پول داره باید ماشین خارجی بخره در این که شکی نیست ولی ایا همه صد میلیون تومان داره ماشین خارجی بخره؟ مشخصا قشر کارمند و متوسط قادر به خرید ماشین های خارجی نیستند.پس شعار نخرید و نخرید فقط در حد شعار می ماند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. امير

    ۲۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    اقا سهیل خان!شمامنظور منو نفهمیدید!!!الان خیلی کسامثل قشر کارمندومتوسط هستندکه با قیمت های الان بازارهم نمی تونن ماشین بخرن!نه تنها بازار ماشین !خیلی ازبازارهای کالای مصرفی!همین جوری فقط بخاطرچند نفربی وجدان گرون تر میشه!حرف من این است که هرچیزی که گرون میشه رو نخریم!بخصوص ماشین!اگرمردم هیچ عکس العملی درقبال این گرونی هاازخودشون نشون ندن!شک نکن تادو.سه سال دیگه همین 206 هفتاد هشتادمیلیون میشه!پس اقاسهیل!این شعارنیست بلکه هشداری هست!که خیلی کسا باید ان راجدی بگیرن!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سهيل

      ۲۷ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (48 ديدگاه)

      سلام اقا امیر .من اصل حرف و سخن شما را فهمیدم. من شغلم یه جوریه که در جریان همه خبرها هستم. همانظورکه گفتم رویکرد شما اصلا عملی نیست .الان بازار ماشین در ایران به شکلی است که شما حق انتخاب ندارید و مجبورید بر اساس بودجه تان خرید کنید.یعنی شما می گویید مردم ماشین نخرند پس چه کار کنند؟ تا وقتی که بازار ماشین ایران انحصاری است و عوارض گمرکی برای ماشین های وارداتی بسیار بالاست ،وضع کنونی ادامه داره.الان یک رنو پی کی مدل 85 به قیمت بین هفت تا هفت و نیم میلیون تومان خرید و فروش میشه و خودتون تا اخرشو بخونید.نخریدن کالاها بسیار حریان کلی است که عملی شدن ان به این سادگی ها نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. پارسا

    ۲۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (16 ديدگاه)

    315 ماشین مدرنیته و به روز هستش که قابل مقایسه با ماشینی قذیمی و از چشم افتاده ی مثل 206 نیست این یه واقیته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محسن

      ۲۷ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (17 ديدگاه)

      سلام آقا پارسا به قول شما 206 ماشین قدیمی هستش ولی 315 درمقابلش با اینکه جدید تره ولی بازم عددی نیست واقعیت اینه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. سهيل

    ۲۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    سلام
    اقا پارسا منظور شما از مدرن چیه ؟ اگه ام وی ام 315 ماشینه مدرنیه پس اونوقت پورشه و بی ام و 2013 چی هستند؟ بهتر بدونی خیلی از امکاناتی که ماشین های چینی هنوز ندارند ، 206 تیپ پنج ده سال پیش داشته مثل ترمزهای ebd , eba , abs. اینه های کاملا برقی با بخاری .دهاسنج بیرون.بخاری ویژه شیشه جلو اینها بخش کوچکی از امکانات 206 تیپ پنج و v8 هستش. 315 هنوز تهویه اوتومات نداره. پس چجوری مدرنه. شما برو یک کمی بیشتر درباره ماشین ها مطالعه کن.در ماشینهای 30 تا 40 میلیون 206 تیپ پنج رقیب نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. شروين

    ۲۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    سلام به دوستان من تجربه 206 رو دو سال دارم 315 فقط یه سوارى دو ساعته رفتم الانم مگان دارم 315 بدون هیچ شکى داراى طراحى زیباتر و مشترى پسندتر چه از نظر بدنه چه از نظر داشبورد هستش ماشینى که جوونا زود عاشقش میشن حال میکنن باهاش در طرف دیگه 206 هستش که داراى داشبرد قدیمى فرانسوى داره و از نظر قیافه براى حداقل مردم ایران حال بهم زننده شده اگه یه 315 داشته باشى یا 206 واسه مردم صد در صد 315 جلب توجه میکنه از نظر مصرف بنزین 315 مصرف کمترى داره و از نظر قیمت قطعات هردو تقریبا گرونند. از نظر شتاب اولیه 206 به اندازه یه متر جلوتر میقته اما از سرعت 100 به بالا 315 بعلت موتور قویتر و آیرودینامیک قویتر فاصله زیادى میندازه و تقریبا براى هرماشینى سخته جلو زدن از چنین ماشینى. من سعى کردم کاملا بىیطرف صحبت کنم. یاعلى

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. طراح 206

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    من خودم طراح 206 sd هستم
    الان حرف هایی میزنم که ممکن باور کنید یا باور نکنید ولی این واقعیته. چیزی هم گیره من نمیاد که دروغ بگم.
    خودروی 206 به خصوص از مدل v2 دیگه توی ایران تولید نمیشه . به جرات می تونم بگم که علاوه بر اینکه از ماشین های mvm315 , mnm330 بهتره. 206 sd v2 بهترین ماشین آسیا میتونه بشه. گفتم دروغ نمیگم .حالا چرا 206 sd v2 ?
    دلیل اول شرکت پژوی فرانسه از این ماشین سود زیادی رو کسب کرد وسپس رفت خودرو های 207 و 208 تولید کرد اما بعد از مدتی آزمایش روی این دو ماشین متوجه شدند که همان 206 ماشین فوق العاده بهتری است به همین علت مدل SD یا صندوق دار رو تولید کردند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. طراح 206

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    دلیل دوم ماشین 206 v2 sd دارای قطعات ارجینال فرانسوی و بازدهی موتوری در حد زانتیا.
    دلیل سوم دوگانه بودن و ایمن بودن.
    دلیل چهارم ماشین های mvm330 , mvm315 … ,و تمام ماشین های دیگر شرکت کاملا چینی mvm در حدی نیستند که با 206 مقایسه شوند.
    وقتی دیدم سایر نظردهندگان چنین مقایسه ای می کنند به شدت در فکر فرو رفتم و تاسف خوردم و پیش خودم گفتم ما ایرانی ها بهترین نخیه های دنیا بودیم و هستیم ولی حالا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. طراح 206

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    وقتی دیدم سایر نظردهندگان چنین مقایسه ای می کنند به شدت در فکر فرو رفتم و تاسف خوردم و پیش خودم گفتم ما ایرانی ها بهترین نخیه های دنیا بودیم و هستیم ولی حالا چرا؟آخر چرا؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. محسن

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (17 ديدگاه)

    سلام بازم میگم 206v8 بهتراز315 هستش حالا شما دوستان هرچی دوست دارین بگین آخه اسمش روشه چینی من شخصن جنس ایرانی رو به چینی ترجیح میدم آخه خیلی ازچیزای ایرانی بهتراز چینیاس فقط ظاهرپر زرق وبرقی دارن همین مرسی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. طراح 206

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    206 SD به جرات می تونم بگم بهترین ماشین ایران هست حالا فرقی نمیکنه چه V2 , v8 هر دو مدل عالی هستن(بنا به دلایلی 206 میتونه از زانتیا هم بهتر باشه).کسانی که یک شب عاشق mvm می شوند از نظر معلومات در سطح پایینی قرار دارند. چون mvm فقط یک ظاهر فانتزی و فریب دهنده داره.هرکسی mvm بخره چه شاسی بلند چه سواری پولش رو تو سطل آشغال انداخته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. محسن

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (17 ديدگاه)

    سلام دوست عزیزطراح 206 صد درصد با صحبتهای شما موافقم پیروز وپاینده باشین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. پويا

    ۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    سلام من با آقا شروین موافقم دوره 206 تموم شده اونایم که ازش دفاع میکنن بخاطر اینه پول 315 ندارن میخوان بگن مال ما خوبه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. سهيل

    ۲ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    اقا پویا ظاهرا از قیمت های بازار پرتی .قیمت های 206 از ام وی ام ها بالاتره .فقط قیمت x33 که مثلا شاسی بلنده محسوب میشه شصت میلیون هست که کاملا بی ارزشه و نمی ارزه. موتورش خنده داره که دو هزاره .برای یک ماشین شاسی بلند و اونهم با این قیمت اصلا نمی ارزه. 206 تیپ پنج و ای دی وی هشت سگش می ارزه به این چینی ها . دوستان 206 اصلا قابل مقایسه با این ماشین های چینی نیست.برندش پژوست . درگزارش جدید سازمان ارزیابی استاندارد و کیفیت ام وی ام ها در رتبه اخر قرار گرفته اند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. محسن

    ۲ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (17 ديدگاه)

    سلام آقا پویا شما ازکجا میدونین که ماها پول خریدن 315 رو نداریم؟ ما میگیم مفتش گرونه خیلی از ماها انواع ماشینا رو داشتیم که به نظر من که چند خودرو متفاوت داشتم و با این وضعیت الان خودروسازان بازم 206 نسبت خیلی از خودروها من جمله 315 سرتره تازه یه چرخی توبازار بزنین ببینین قیمت کدوم یکشون بالاتر هستش! یه مثال 2سال پیش که اون موقعها x33 قیمتش 3000000 تومن بود اینو که میگم خدا رو گواه میزارم که تو سر بالایهای جادهای بیرون شهر دیدم که حتی پراید از x33 سبقت میگرفت این ماشین نه قدرت داشت ونه شتاب! ما ایرانیا هستم که چین وبازارشو به اینجا رسوندیم دمپایی پلاستیکی وآفتابه هم شده مدن چین!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. محسن

    ۲ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (17 ديدگاه)

    آقا پویا مگه ما بچه هستیم که بگیم مال من خوبه مال تو بده! من شخصن اگه 315 قیمتش به اندازه پراید هم بود نمیخریدم درضمن قیمت 206 بیشتر از 315 هستش برین قیمت بگیرین.چینیا ماشین درست میکنن یا کاردستی؟ فقط برای 1سال خوبه بعدش به درد سطل آشغال

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. طراح 206

    ۳ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    نتیجه نطرات 206بهتر از MVM

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. مسعود

    ۳ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درسته که 206 قدیمی شده اما هنوز نسبت به ماشینهای که تو ایران با این مبلغ میتونیم بخریم خیلی هم خوبه و اینکه اگه قرار باشه مصرف کننده جنسی رو تحریم کنه فکر میکنم بهتر باشه اول از اجناس چینی شروع کنیم نه ایرانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. محسن

    ۴ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (17 ديدگاه)

    سلام آقا مسعود کاملان درست میگین وحق باشماست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. سعيد

    ۴ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    باسلام خدمت اساتید بزگوار من خودم sd دارم اما نه تعصبی به کشور فرانسه دارنم و نه به چشم بادومی ها ! تجربه رانندگی با 513 رو هم ندارم . دیروز یکی از دوستهام 530 خریده بود و من هم نیم ساعت ماشینو تست زدم . فوق العاده قدرتمند و پرشتاب – صندلی های بزرگ و راحت – فرمان فوق نرم – هندلینگ عالی- تو چاله چوله و سرعت گیرهای خانواده عالی جواب میده (که یکی از نقطه ضعف های اساسی اس دی بشمار می رود)-امکانات رفاهی عالی حتی بیشتر از v9 و در حد مدلهای بالای هیوندا و در کل از 206 خیلی سرتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. سعيد

    ۴ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    با سلام
    در پاسخ به صحبتهای آقای طراح باید بگم که یه خورده اغراق می کنند مشک آنست که خود ببوید نه آنکه که عطار بگوید قدرت موتورزانتیابا v2 اصل قابل مقایسه نیست !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. سهيل

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    اقا سعید شما در اشتباه هستید که نتیجه گیری تست ماشین را با نیم ساعت گرفتید.اتفاقا من از چند نفر از دوستام در مورد 530 پرسیدم و همشون گفتند این ماشین از بخش فنربندی خیلی مشکل داره و باید عوض بشه.ثانیا این ماشین بعنوان یک ماشین مونتاژی شرکت چری چین در ایران قیمت بسیار بالایی داره و اصلا نمی ارزه.چهل میلیون تومان برای این ماشین خیلی بالاست. من یک وی هشت نود دارم که بسیار نرم و راحته و از هاچ بک هم نرمتره. در سرعت هم 530 را می خوره. ماشین های چینی ماشین های یکساله هستند و بعدش زوارشون درمی ره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعيد

      ۵ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      در پاسخ به صحبتهای دوست عزیزم آقا سهیل باید بگم شاید تو نیم ساعت نشه یه ماشنیو تست کرد ولی من خودم تا حالا چند تا ماشین داشتم و مدتی هم پیش ابزار فروش کار کردم. به هرحال هر بالایی سر سیستم تعلیق sd در آوریم باز چاله های خیابون های شهر ما رو می شماره (البته اگه شما تهران تشریف داشته باشید ممکنه بعلت نبود چاله حرف منو متوجه نشید).واقعا سیستم تعلیق بسیار خشک حتی بدتر از پراپد داره.هاچ بک مدل 82 که من داشتم خیلی از این نرمتر بود.البته فرمایش شما متین است بطور کلی کالای چینی دوام ندارد و ام و ی ام هم باید در طول زمان امتحان پس بدهد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. حامد

    ۱۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    206 از نظر من بهترین ماشینه تو قیمت 30 تا40 میلیون هر کی میگه بده بیاد نظر بده ودلیل منطقی بده نه بهونه ونظر های چرت وپرت با تشکر از سایت خوب پدال

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. پارسا

    ۱۲ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (16 ديدگاه)

    سلام به تمامی دوستان من 315 ابی کاربنی صندوق دارم رو از کرمانشاه یه ماه پیش تحویل گرفتم خودرو تمیز تحویل داده شد به جز لاستیک عقبش که یکم ساییدگی داشت البته من چهار حلقش فروختم لاستیک پهن انداختم با رینگ تک پر عکس هاشو حتما میذارم توجهی که این ماشین بیشتر من رو جلب میکنه نرمی ماشین روی دست اندازها که تجربه ماشین مدرنیته رو به شما میده و همچنین بی صدا بودن ماشین در سرعت بالا و استارت زدن هست که میتونید با سرعت 190 به راحتی موزیک گوش بدید البته من قبل از 315 پارسelxو 206 داشتم لرزشی که elxتو سرعت های بالا داره 315 نداره و همچنین خشکی 206 که تجربه یه خرسواری رو به ادم میده 315 نداره 315 ماشین باکلاسیه ولی باید مراقبت خوبی ازش کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا