کونیگ‌زگ

هایپراسپرت کونیگ‌زِگ، یک ترنسفورمر واقعی!

بدون شک آخرین محصول کمپانی کونیگ‌زِگ یکی از عجیب و غریب‌ترین خودروهای سوپر اسپرتی است که تاکنون ساخته شده، کمپانی سوئدی کونیگ‌زِگ به‌تازگی ویدئویی از این خودرو را روی توییتر قرار داده و نام Autoskin را برای آن انتخاب کرده است.

koenigsegg autoskin
koenigsegg autoskin
نیروی مورد نیاز برای تأمین پیشرانه این خودروی جذاب که نام رِگرا (در زبان سوئدی به معنای سلطنت است) برای آن انتخاب شده، به‌وسیله شارژ الکتریکی و بنزین تأمین می‌شود و حاصل کارکرد این انجین الکتریکی- بنزینی قدرتی معادل با ۱۵۰۰ اسب بخار است؛ قدرتی که هوش از سر هر فرد طرفدار خودرو و یا به قول خودمانی‌تر ماشین باز، می‌پراند.

2016 Koenigsegg Regera
۲۰۱۶ Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera
البته تنها ویژگی جذاب و هیجان‌انگیز این سوپر اسپرت سوئدی، قدرت خارق‌العاده آن نیست؛ بدنه این خودرو به گونه ساخته شده است که می‌توانید با استفاده از ریموت خودرو، شیشه‌ها، درها، کاپوت، بال عقب و قسمت عقب خودروی خود را باز و بسته کنید، شاید باز و بسته شدن هرکدام از این قسمت‌ها به‌تنهایی و به‌صورت جداگانه چیز خیلی عجیب و خاصی نباشد اما وقتی به‌صورت هم‌زمان و باهم باز و بسته می‌شوند شما را به یاد فیلم معروف ترنسفورمرز خواهد انداخت.

2016 Koenigsegg Regera
۲۰۱۶ Koenigsegg Regera
2016 Koenigsegg Regera
۲۰۱۶ Koenigsegg Regera
یقیناً قیمت این سوپر اسپرت نیز مثل ویژگی‌های دیگرش خاص است و شما باید برای خرید آن چیزی در حدود دو میلیون دلار هزینه کنید؛ این را هم در نظر داشته باشید که مجموعاً هشتاد عدد از این خودرو تولید خواهد شد و از سال آینده راهی بازار می‌شوند.

2016 Koenigsegg Regera
۲۰۱۶ Koenigsegg Regera
در این ویدئو می‌توانید باز و بسته شدن قسمت‌های مختلف این خودرو را هم به‌صورت تک‌تک و هم به‌صورت هم‌زمان، مشاهده کنید.


[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بیژن دولت سرایی

دانشجوی رشته های حقوق و خلبانی. علاقه‌مند به دنیای خودرو و موتورسیکلت. در حال حاضر این افتخار رو دارم که به عنوان نویسنده و مترجم با تیم پدال همکاری کنم.

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. بنتلی

    ۵ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    خیلی طراحی فوق العاده ای داره مخصوصا از نمای بالا و عقب!قدرتش هم با چیرون برابره،رقابت هیجان انگیزی خواهد شد…!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. سعید

    ۵ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (477 ديدگاه)

    کو نیخ زگ جان دوتا ایراد داری
    طراحی عقبت میتونست بهتر باشه
    و اینکه روی فرمون ارم کرومی نذاشتی
    اوووووووووووووووف ببین من دیگ کی ام که از این ایراد میگیریم
    یا خیییییییییییییلی خرپولو ماشین بازم یا دیوونه که مطمئنم شما دوستان گزینه دوم رو انتخاب میکنین(-:

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. king 918

      ۵ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      نه خدایی راس میگی نمای عقبش یه جوریه انگار غمگینه ……………….
      ولی حرف نداره………… به نظرتون شتاب اولیه 918 رو میگیره ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Omid622

    ۵ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (744 ديدگاه)

    جوری میگین دو میلیون دلار انگار کسب نمیخره احتمالن قبل از اومدنش همش پیش فروش شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. bardia

    ۵ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (181 ديدگاه)

    1500 اسب روی دیفرانسیل عقب دیگه خیلی زیادیه خداییش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. jafar

      ۷ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      کل 1500 اسب که به چرخ های عقب منتقل نمیشه
      تقریبا نصف به نصفه ولی بیشترش رو عقبه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. BEHNAM 11

    ۵ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (24 ديدگاه)

    رقیبی برای 918 البته با 550 اسب بخار بیشتر :/

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KING 918

      ۵ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      رقیبی با 613 اسب بخار قدرت بیشتر ……تقریبا برابر با قدرت یک carrera gt اما فکر کنم باز 918 اولیه جلو بیوفته ………………………………

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. مهدی

    ۵ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (16 ديدگاه)

    کونیگ زگ همیشه بهترین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. 1A1

    ۵ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (144 ديدگاه)

    جناب king 918:این(ضد حال پرایز)و بگیر ببین قورباغتون چطور پشت سر پادشاها بهشون نگاه میکنه…
    http://www.dailymotion.com/video/x3ezeyg
    کوئنیگ زگ با تلاش فیوچری.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mehran911

      ۹ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (2030 ديدگاه)

      بهتره شما هم به این ویدیو ها توجه کنین و از دیدن شکست پادشاه لذت ببرید

      http://www.aparat.com/v/l4e8B

      http://www.aparat.com/v/wz9NR

      http://www.aparat.com/v/0PEvs
      این آخری که دیگه هیچی … ببین ONE حریف پانامرا هم نشد
      http://www.aparat.com/v/VfNcO

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. sina

    ۵ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (307 ديدگاه)

    به نظرم عقبش عالی به نمای کلی بدنه میخوره یه جوری انگار خستس همه چیو شو باخته حوصله نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. احمد باقری

    ۵ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    طرح خیلی قشنگیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. محمدرضا

    ۵ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    طراحی کاملا آیرودینامیک و عالی داره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. vahid

    ۵ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (26 ديدگاه)

    دیگه داره اشکم در میاد.سوپر اولترا هایپر کار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. حسین

    ۶ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اون جای که تک تک بدنه ماشین مثل فیلم ترنسفورمرز جدا میشه منو کشته لامصب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مهران

    ۶ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (191 ديدگاه)

    هر چقدر کونیخ زگ one و ccx پشتش خوب بود این بی ریخته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ای خدا کونیگزگ هم داره هویت طراحی اش را از دست میدهد طرح فقط طرح کونیگزگ وان و اگرا ار این که مثل یک گوسفنده پشتش کونیگزگ همیشه از نمای جلو شبیه گرگ بوده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. سینا

    ۲۴ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (127 ديدگاه)

    بهترین تا ابد
    بهترین…بهترین…بهترین…بهترین…بهترین…بهترین…بهترین…بهترین…بهترین…
    من میگم بوگاتی و فراری و بخصوص پورشه هیچ هستند
    هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…هیچ…
    اینده دست کوئینگ زگ ومکلارن و لامبورگینی و بی ام دبلوی و بنزه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا