لامبورگینی

درگ ریمک نورا و لامبورگینی اونتادور SVJ، وقتی برق نسخه بنزین را می‌پیچد!

ما شانس رانندگی با ریمک نورا را داشته‌ایم و از سرعت آن کاملاً هیجان‌زده شدیم. درواقع، این هایپرکار ساخت کرواسی فقط سریع نیست بلکه ژانر کاملاً متفاوتی از سرعت را به نمایش می‌گذارد و برای نشان دادن این موضوع هیچ راهی بهتر از مسابقهٔ درگ با یکی از سریع‌ترین سوپراسپرت‌های روی کره زمین وجود ندارد. این دقیقاً همان کاری است که تاپ گیر در ویدئوی جدید خود انجام داده است. این برنامهٔ بریتانیایی در حال آماده شدن برای فصل دیگری است و در اولین قسمت، به بررسی نورا می‌پردازد.

کریس هریس پشت فرمان این موشک الکتریکی می‌نشیند و به‌وضوح می‌توان دید که بسیار تحت تأثیر توانایی‌ها نورا قرار می‌گیرد زیرا می‌گوید «این رانندگی نیست، یک تجربهٔ ماورایی خروج روح از بدن است»؛ اما برای اینکه سرعت هایپرکار ریمک بهتر نشان داده شود، هریس با یک لامبورگینی اونتادور SVJ مسابقه می‌دهد. این ماشین با پیشرانهٔ ۶.۵ لیتری V12 که ۷۷۰ اسب بخار قدرت و ۷۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، با هر استانداردی خودروی بسیار سریعی است و تا پیش از آمدن اولتیمائه، بالاترین سقف سرعت را در خانوادهٔ اونتادور داشت (۳۵۰ کیلومتر بر ساعت).

بااین‌حال، نورا در لیگ متفاوتی قرار دارد. این ماشین به چهار موتور الکتریکی مجهز است که هرکدام در یکی از چرخ‌ها نصب شده و مجموعاً ۱۹۱۴ اسب بخار قدرت و ۲۳۶۰ نیوتن متر گشتاور فوری تولید می‌کند. هایپرکار ریمک ظرف زمان خیره‌کنندهٔ ۱.۸۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و این برای نابود کردن SVJ در خط مستقیم کاملاً کافی خواهد بود؛ بنابراین، به‌احتمال‌زیاد با دیدن ویدئوی زیر تحت تأثیر شتاب و سرعت فوق‌العادهٔ نورا قرار خواهید گرفت و اگر آن‌قدر هیجان‌زده شدید که تصمیم به خرید یک نمونه از آن گرفتید بهتر است بدانید شرکت کروات تنها ۱۵۰ دستگاه از این ماشین خواهد ساخت که هرکدام ۲ میلیون دلار قیمت دارند و کل تولید سال اول آن فروخته شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بیمه بازار

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۲ دیدگاه‌ها

  1. مهران

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (272 ديدگاه)

    لامبورگینی انتخابم

    موافقم ۷۷
    مخالفم ۱۷
    1. علی

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (604 ديدگاه)

      مقایسه یه برقی تازه تاسیس با لامبورگینی با اصالت ، توهینی بزرگ به صنعت خودروسازیه!!! کریس هریس یه آدم خودبزرگ بینه که از فراری و لامبو خوشش نمیاد ، یه پوستر لامبو می ارزه به کل شرکت کرواسی

      موافقم ۶۶
      مخالفم ۲۵
    2. net

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (2174 ديدگاه)

      ریمک در حال حاضر زیباترین هایپرکار دنیاست، ریمک از بغل و عقب و چراغ عقب و بال عقب خیلی قشنگه ولی چراغ جلو در قسمت نوکش که باریک شده و جلوپنجره جالب نیست.ریمک در دسته هایپرکار هست و لامبورگینی در دسته سوپر اسپرت چرا در دو دسته متفاوت درگ انجام شده؟

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۳۸
    3. net

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (2174 ديدگاه)

      ریمک هایپر کار هست ای کاش نسخه کوچکتر بنزینی سوپر اسپرت همین ریمک هم تولید میشد .اگر نسخه کوچکتر بنزینی سوپر اسپرت ریمک تولید شود رقابت بین سوپر اسپرتها جالب میشه

      موافقم ۱۶
      مخالفم ۴
    4. shahrukh

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (117 ديدگاه)

      Miles Per Gallon ، Dont Matter
      When You Have Smiles Per Gallon

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۰
    5. محمدهادی

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1352 ديدگاه)

      اصن فقط همون صدای میخکوب کننده ش😄😄✌️💪🔥

      موافقم ۸
      مخالفم ۰
  2. بهنام

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (477 ديدگاه)

    رخ لامبو فقط .

    موافقم ۵۱
    مخالفم ۹
  3. blackwing

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (178 ديدگاه)

    اسنپ فاصله بین لامبورگینی و ریماک رو قبول نمیکنه…

    موافقم ۵۷
    مخالفم ۱۵
    1. علی

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (604 ديدگاه)

      ماشین شناس های واقعی هم ،، با اصالتی چون لامبو را با جاروبرقی یه بار مصرف مقایسه نمیکنن!!!!! اگه راست میگین برین این ماشین برقی را با پورشه تایکان مقایسه کنین ! همه می‌دونن کریس هریس یه فن آلمانه و کینه شتری از فراری و لامبو داره و میخواد هرجا که شد عقده گشایی کنه

      موافقم ۴۱
      مخالفم ۸
      1. Payfast

        ۱۶ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (802 ديدگاه)

        لامبو زیر مجموعه فولکس =/

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۰
      2. محمدهادی

        ۱۶ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1352 ديدگاه)

        نه
        بگو اگه راست میگی،یکم صب کن نسخه برقی لامبو بیاد
        اونوقت ملوم میشه این ماشین زشت حریف لامبو میشه یانه
        سوای این رقابت،این ریماک چقد طراحی قدیمی و بی روحی داره
        جلوپنجره ش فقط یکم قشنگتر از دنا پلاسه!
        بجز پرفورمنس هیچچی نداره
        حتی صدا!!

        موافقم ۸
        مخالفم ۱
    2. Carbonado Aventador

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (4377 ديدگاه)

      دقیقا..
      همونطور که فاصله ی سطح خودروسازی بین کادیلاک با بنز یا بی ام و ، با اسنپ که هیچ..
      با ترانزیت باید رفت!!!

      موافقم ۵
      مخالفم ۳
      1. Amir Machine

        ۱۶ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1130 ديدگاه)

        داداش یه سوال!
        برای طرفدار لامبورگینی یا فراری بودن حتماً باید با آمریکایی‌ها دشمنی داشت و ۲۴ ساعت کوبیدشون؟!
        چون من هردو طرف رو دوست دارم، گفتم اگه این موضوع الزامیه، از این به بعد بیام یا در مورد لامبورگینی چرت و پرت بگم یا امریکایی‌ها…!
        ممنون میشم جواب بدی
        (از طرف یکی از اعضای کودکستان پدال)

        موافقم ۱۲
        مخالفم ۱
        1. Carbonado Aventador

          ۱۶ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (4377 ديدگاه)

          من جواب اون دوستمون رو به سبک خودش دادم…
          وگرنه رویای من داشتن یه چارجر ۶۹ در کنار موستانگ سوپر اسنیک هست..
          من عاشق محصولات امریکام ولی با هرکس مثل خودش باید صحبت کرد

          موافقم ۲
          مخالفم ۴
        2. Amir Machine

          ۱۷ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1130 ديدگاه)

          والا شما تو مطلب:
          «فراری در حال تست لامبورگینی اوراکان STO در فیورانو!»
          بدون اینکه هیچ ربطی به کوروت داشته باشه و کسی هیچ حرفی زده باشه اینطور گفتی:
          «بعد چندتا جوجه فکولی و چندتا ابر شرکت امریکایی با کلی نیروی کار و مهندس و بودجه کلان ، بعد ۱۰۰ سال یه ماشین تقریبا در سطح این دوتا از نظر پرفومنس(z06) بیرون دادن، خدارو بنده نیستن..!!!»
          فکر نمیکنم کسی که عاشق محصولات آمریکا باشه زیر مطلبی که هیچ ارتباطی به کوروت و آمریکا نداره اینطوری بگه

          موافقم ۴
          مخالفم ۰
        3. Carbonado Aventador

          ۱۷ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (4377 ديدگاه)

          قطعا همینطوره چون لول صنعت خودروسازی امریکا به فراری و لامبورگینی نمیخوره..
          ادم باید واقعیت رو بپذیره!!
          .
          همونطور که کل جنگنده های اروپایی بال چپ f22 هم نمیشن!!
          .
          هروقت ادم تعصب رو بذاره کنار اونوقته که پیشرفت میکنه

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. blackwing

        ۱۷ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (178 ديدگاه)

        فاصله بین شما و چارجر ۶۹ یا ماستنگ سوپراسنیک رو ترانزیت هم قبول نمیکنه 😂

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  4. Just toyota

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (982 ديدگاه)

    تسلا مدل s پلد همین لامبو رو حدود ۱ سال پیش با اختلاف زیادی تحقیر کرده بود ( خبرش هم پدال گذاشت ) ، تازه از نظر کریس هریس اصلا خوب لانچ نزد ، چون اگه ویدئو درگ پلد با svj رو ببینید اختلافی که پلد انداخت بیش تر از نورا تو این ویدئو بود ، البته قابل توجیه هم هست چون زمین خیس بود و کریس هم مثل دیوید بروکس ( درگ تایمز ) راننده حرفه ای نیست که بتونه ۱۹۱۴ اسب بخار رو کنترل کنه ، و گرنه همین ریمک تو آمریکا ۴۰۰ متر رو ظرف ۸/۵۲ با ۲۷۵ کیلومتر برساعت رفته ( یعنی حدود ۷ دهم ثانیه از پلد سریع تر )

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۳۶
    1. Just toyota

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (982 ديدگاه)

      شاید باور نکنید دوستان ولی شتاب لوسید سافایر از ریمک نورا سریع تر هست ، خودم الان داشتم مشخصاتش رو میخوندم جا خوردم چون لوسید گفته شتاب صفر تا ۱۶۰ کیلومتر برساعت سافایر زیر ۴ ثانیه هست در صورتی که ریمک برای انجام این کار به ۴/۳ ثانیه زمان نیازه داره و لوسید هم میتونه مثل ریمک ۴۰۰ متر رو تو کمتر از ۹ ثانیه بره ، تنها ضعفش نسبت به هایپرکار ۲ میلیون دلاری ریمک حداکثر سرعتش هست ، حداکثر سرعت لوسی ۳۲۲ کیلومتر برساعت هست در حالی که ریکم ۴۱۵ تا میره

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۳
    2. محمدهادی

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1352 ديدگاه)

      خب خیلی اشتباه کرد تسلا
      کی خواسته بود لامبو رو تحقیر کنه تسلا
      اصن اس پلید خودش رخش خود تحقیره!
      کی میتونه لامبو رو تحقیرکنه؟؟

      موافقم ۸
      مخالفم ۱
  5. MILADZM

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (26 ديدگاه)

    تسلا مدل اس پلید نسخه اونتادور SVJ با اون گیربکس شلاقی ش رو پیچیده بود نیازی به این کار نبود .

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۴۴
    1. علی

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (604 ديدگاه)

      مقایسه برقی با بنزینی فقط کار هوچی بازهاست!!! اون لامبو دهه ها عمرشه و ارزشش کم نمیشه ولی جاروبرقی های دسته دوم را کسی نمیخره!!!!

      موافقم ۳۶
      مخالفم ۷
      1. Payfast

        ۱۶ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (802 ديدگاه)

        تا سال ۲۰۲۴ که بنزین از یادها رفته و هیدروژن و برق اومدن می‌بینمت

        موافقم ۳
        مخالفم ۵
    2. Carbonado Aventador

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (4377 ديدگاه)

      مرحوم فروچیو لامبورگینی:
      وقتی لامبورگینی رو میخری که برا خودت کسی شده باشی..
      .
      قطعا لول ادمایی که تسلا میخرن با لول ادمایی که لامبو میخرن فرق داره..
      حالا شاید یه میلیونر باشه که جفتشم داشته باشه ولی اصول و قاعدش همینه…

      بالاخره یه فرقی بین کارمندا ی رده پایین که تسلا میخرن که تو هزینه هاشون صرفه جویی شه..
      با صاحبین برند ها و مشاغل و نوابغ که لامبورگینی یا فراری یا مکلارن میخرن باشه دیگه!!!

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۱
  6. Nima

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    نظری ندارم:( ولی تاپ گیر اصلا جذابیت قدیمشو نداره یادمه جرمی کلارکسون زمانی که تقریبا گیربکس ها داشتن از دستی به اتوماتیک تغییر شکل میدادن مخالف بود و لذت رانندگی رو به دنده دستی می دونست و همچنین با خودرو های برقی هم کاملا مخالف بود ولی مجری های جدید تاپ گیر اصلا توجهی به لذت رانندگی و… ندارن!

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۱
  7. Amin

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (2102 ديدگاه)

    تیتر مقاله باید اینطور بود :
    وقتی ۱۹۱۴ اسب با ۷۷۰ اسب مقابله کند‌ !

    موافقم ۳۴
    مخالفم ۰
    1. Payfast

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (802 ديدگاه)

      مقوله ای به نام وزن، ای ام نات ا پشم

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
  8. Just toyota

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (982 ديدگاه)

    حالا فکر کنید بنتلی برقی که صفر تا صد ۱/۵ ثانیه چطور میره 😅⚡️⚡️

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۲
    1. سوشیانت

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (734 ديدگاه)

      اون که فعلا مشخصات کانسپتشه باید ببینیم تو مدل تولیدی هم این مشخصات رو داره یا نه

      موافقم ۶
      مخالفم ۱
      1. بی خیال اسم

        ۱۶ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (748 ديدگاه)

        کسی از سلستیک هم تعریف می کرد اینطوری می گفتی؟

        موافقم ۲
        مخالفم ۱
  9. امین

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (467 ديدگاه)

    ریمک زیباترین و بهترین هایپرکار زمان هست به نظرم واقعا طراحی کابین و بدنش و ارقام فنیش خیلی احساس برانگیزه ابهت و ارزشش از هر لحاظ با شیرون و جسکو ابسولوت برابری میکنه نقطه ضعف یعنی نداره این ماشین یه عده ممکنه به تایم پیست گیر بدن(تو پیست شیرون هم کندتر از اونتادور یا ۴۸۸ هست)

    موافقم ۳
    مخالفم ۲۱
    1. hamidreza

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (140 ديدگاه)

      اون دیگه برمیگرده به پرفورمنس که نشون میده همه چی قدرت و شتاب نیست
      یه سوپر اسپرت و هایپرکار باید تو همه چیز عالی باشه نه فقط خط مستقیم، ولی بوگاتی و کونیگ زگ جفتشون عشقن و دوسشون دارم
      شاید راننده شیرون خوب از تمام پرفورمنس ماشین استفاده نکرده، ولی در کل گفتم همه چیز قدرت و شتاب نیست
      کونیگ زگ مدلای زیادی زده که همشون تو کلاس هایپر کار میلیونی قرار میگیرن و تو پیست و جاده هم فوق العده ظاهر میشن بوگاتی هم همینطور

      موافقم ۷
      مخالفم ۰
    2. Carbonado Aventador

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (4377 ديدگاه)

      ریمک زیباترین هایپر کار تاریخ؟؟
      لافراری: نخوندم
      هوآیرا: ندیدم
      شیرون: اهمیت نمیدم

      موافقم ۶
      مخالفم ۲
  10. Taha Malek

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (761 ديدگاه)

    چرا باید همچین درگی برگذار شه واقعا بعد رفتن جرمی از تاپ گر کیا دارن این رسانه رو میگردونن؟

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۱
    1. hamidreza

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (140 ديدگاه)

      موافقم ، الیکتریکی و درونسوز نباید بینشون درگ برگزار بشه

      موافقم ۸
      مخالفم ۱
  11. Reza Waffen SS

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (4844 ديدگاه)

    لامبورگینی انتخابم

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۶
  12. hamidreza

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (140 ديدگاه)

    این درگ نا عادلانست
    شما هر ماشینی رو بیارید با انجین درونسوز و استوک کارخونه از این میخوره
    آقایون آمریکایی فن شدید متعصب هم که از هر فرصتی برا تیکه انداختن پیدا میکنن که پشیزی اهمیت نداره😌
    خودروی ۱۹۱۴ اسب بخاری و الکتریکی رو با یه خودروی ۷۷۰ اسبی درونسوز مقایسه میکنن؟ یه نگاه به گشتاور بندازید
    این درگ نا عادلانست
    در ضمن همون گیربکس شلاقی حس یه ماسل کار بودنو در عین یه سوپرکار بودن میده😏

    موافقم ۲۱
    مخالفم ۲
  13. hamidreza

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (140 ديدگاه)

    من انجینای درونسوز رو ترجیح میدم

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۱
  14. hamidreza

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (140 ديدگاه)

    اصن وقتی کلمه سوپر کار و هایپر کار میاد ناخودآگاه آدم ذهنش به ایتالیا میره

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۱
  15. سهیل

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (121 ديدگاه)

    لامبرگونی همیشه بازندست

    موافقم ۵
    مخالفم ۳۵
    1. hamidreza

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (140 ديدگاه)

      اینو نگا😂

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۰
    2. Sobhan

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (305 ديدگاه)

      راننده های لامبور همیشه نوبن 🤗ولی اینجا باید میباخت چون همه میبازن همین ماشین تو پیست از اونتادور میخوره 🤗

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
  16. مهرداد

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    میشه یه روز صبح دیگه درگی بین یه برقی و یه بنزینی نیاد یعنی ؟ یه جور پروپاگاندا داره رخ میده علیه هر سوخت دیگری جز برق…

    موافقم ۷
    مخالفم ۰
  17. Regra loaded

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (214 ديدگاه)

    بایستی با یه بوگاتی مینداخت نورا رو اونوقت منصافنه بود درگ ریس

    موافقم ۹
    مخالفم ۱
    1. Sobhan

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (305 ديدگاه)

      تسلا sپلید دیوو رو زد چه برسه این دیگه 🙌این‌همرو میزنه ،ولی هیچ ارزی در برابر اونا نداره

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  18. datsun

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (2832 ديدگاه)

    خوب این چه درگ ناعادلانه ی ریمک قدرت و گشتاور چندین برابر داره و از همه مهم تر گشتاور آنی

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱
  19. امیررضا

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (140 ديدگاه)

    دوستان در مورد اصالت و رخ و ایتالیا و کرواسی جنگ نکنید چون بیخود فقط خودتون رو خسته میکنید.

    تو این درگ نورا هم گشتاور خیلی بیشتر و آنی داره چون برقی هست، هم تفاوت قدرتی بیش از ۱۱۴۰ اسب بخار داره و هم آیرودینامیک بهتری در خط مستقیم نسبت به اس‌وی‌جی داره چون داون‌ فورس اون بال عقب خیلی درگ تولید می‌کنه.

    باید نابودش میکرد.

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۰
  20. hamidreza

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (140 ديدگاه)

    الکتریکی ها گشتاور فوق العاده سریعی دارن و درجا پاسخ فشار دادن پدال گاز رو میدن
    جدا از این که محصولات سوپر اسپرت لامبورگیتی تنفس طبیعی هستن و انجین های پرخوران ندارن
    کلا این یه درگ تبلیغاتی بود
    همون بوگاتی یا کونیگ زگ هم نمیتونه باهاش مقابله کنه
    البته کونیگ زگ رگرا شاید بتونه

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
  21. Ali

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    میرن ته ته ته هایپرکارای برقی رو میندازن به جون یه لامبو زیبا و خوش صدا
    خسته نباشه کچل
    دوج وایپر ۳۳۰۰ اسبی چنتا مقاله پایین ترو بندازیم به جونتون که ۴۰۰ مترو ۶.۶ میره
    بعد بفهمی با درون سوز شوخی نکنی کچل

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۱
    1. Just toyota

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (982 ديدگاه)

      بزار تسلا رودستر اسپیس ایکس پکیج با صفر تا صد ۱/۱ ثانیه تولید بشه ، اون موقع تسلا به همه تیونر ها می‌فهموند دنیا دست کیه 😎⚡️⚡️⚡️⚡️

      موافقم ۲
      مخالفم ۷
      1. Ali

        ۱۶ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1 ديدگاه)

        اره اگه اگه اگه تولید بشه
        اون موقع هم خودرو درگ ۲۸۰۰۰ اسبی که ۴۰۰ متر رو توی ۳.۲۲ با سرعت ۶۴۷ تا میره رو میندازیم به جونش که تازه مال سال ۱۹۷۷ 😒
        که یاد بگیرن ماشین برقیا که هنوز باید پا بزنن

        موافقم ۵
        مخالفم ۰
        1. R

          ۱۷ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (654 ديدگاه)

          دمت گرم علی 🤣🤣🤣

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  22. مانی

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (17 ديدگاه)

    فرق اصالت بین لامبورگینی و ریمک کاملا مشخصه

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۰
  23. Royal Driver UK 70

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (857 ديدگاه)

    خیلی ناعادلانه بود، اصلا کلا مقصود درگ اشتباه بود

    موافقم ۸
    مخالفم ۰
  24. MNM

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (20 ديدگاه)

    اونتادور یه ماشین پیست محوره بیارن تو یه پیست تا اونتادور نسخه ریماک رو بپیچه _

    موافقم ۹
    مخالفم ۰
  25. مسعود

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    رانندگی و شنیدن صدای لامبورگینی اینقدر حال میده که ماشین برقی با شتاب زیر ۱ ثانیه هم نمیتونه این هیجان رو داشته باشه

    موافقم ۷
    مخالفم ۰
  26. Sobhan

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (305 ديدگاه)

    چه درگ مسخره ای بود یه ماشین تمام الکتریکی رو با یه ماشین تنفس طبیعی مقایسه می‌کنه 😂این با sf90هم درگ انداخت دقیقا همینقدر ازش فاصله گرفت بوگاتی هم بود بهش میباخت 🤗ولی هیچی لامبور‌ نمیشه ،میخواستم سوار یکیشون شم قطعا لامبور رو بر می داشتم

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
  27. مهردادکمال

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    مقایسه فرش ابریشمی دست باف با فرش ماشینی!
    عشق است لامبو

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  28. شاهین

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1124 ديدگاه)

    تبلیغ تکراری و مضخرفی بود
    همون اونتادور رو بدن به اندرگرند ریسینگ یه پکیج توربو روش بزاره با دو هزار اسب ببینید چیکار میکنه با ریمک

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
  29. AMIN

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (20 ديدگاه)

    کاری به این درگ مسخره و لامبورگینی ندارم ولی من حاضرم ی ماشین بنزینی با شتاب بالای ۳- ۴ ثانیه با ی صدای جذاب داشته باشم تا ی ماشین الکتریکی که شتاب زیر دو ثانیه یا اصلا زیر یک ثانیه داشته باشه
    لذت رانندگی اینه که با ماشینت دریفت کنی صداشو بشنوی و پنج شیش بار دنده عوض کنی و دور موتور پر کنی کاری که یا نمیتونی یا اگه بتونی هم لذتی نداره انجام دادنش با ماشین الکتریکی

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  30. the1

    ۱۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (20 ديدگاه)

    اگه برقا قطع بشه چی….؟؟؟
    ادیسون اگه این روزا رو میدید غلط میکرد الکتریسیته رو وارد زندگی آدما کنه…

    موافقم ۱
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا