لندروور-رنجروور

جدیدترین تصاویر جاسوسی از نسل جدید رنجروور و کاهش پوشش‌ها

نسل جدید رنجروور تاکنون بارها در حال آزمایش رؤیت شده و انواع مختلفی از آن مثل کشیده و پلاگین‌هیبریدی در جاده‌های عمومی دیده شده‌اند. با گذشت زمان اما به‌تدریج پوشش‌های استتاری این خودرو کاهش یافته و طراحی تکاملی آن مشخص‌تر شده است. این موضوع در مورد جدیدترین تصاویر جاسوسی از رنجروور هم کاملاً صدق می‌کند زیرا این تصاویر واضح‌ترین نما را از طراحی این خودرو نشان می‌دهند.

این موضوع کاملاً منطقی است زیرا رونمایی رسمی رنجروور جدید به‌احتمال‌زیاد تا پیش از پایان امسال انجام خواهد گرفت و معمولاً هرچه به زمان رونمایی نزدیک می‌شویم پوشش‌های استتاری خودروهای آزمایشی کمتر می‌شود؛ بنابراین حالا در رنجروور هم همهٔ قسمت‌های غیرواقعی بدنه حذف شده و می‌توان جزئیات بیشتری از طراحی این شاسی‌بلند لوکس بریتانیایی را مشاهده کرد. به‌عنوان‌مثال، ورودی هوای تکی در جلو که کل عرض سپر را پوشش داده کاملاً قابل‌مشاهده است علاوه بر این، به نظر می‌رسد چراغ‌ها و جلوپنجره هم نسبت به قبل باریک‌تر شده و حالا نمای مدرن‌تری مشابه ولار ایجاد کرده باشند.

اما در نسل جدید رنجروور ابعاد و تناسبات نسل کنونی که در سال ۲۰۱۲ رونمایی شد کاملاً حفظ خواهد شد. بنابراین در نسل جدید هم شاهد اتاق بزرگ و خط کمر صاف خواهیم بود که از ویژگی‌های همهٔ نسل‌های رنجروور هستند. بااین‌حال، طراحی بخش عقبی خودرو تغییرات بزرگ‌تری را تجربه کرده است زیرا به نظر می‌رسد چراغ‌ها برخلاف نسل کنونی، زیر شیشهٔ عقب جای گرفته باشند. بااین‌حال در اینجا هم اوورهنگ کشیدهٔ عقب و درب صندوق دوتکه همچنان حفظ شده است.

علیرغم طراحی بیرونی تکاملی و مشابه نسل قبلی، رنجروور جدید روی پلت‌فرم کاملاً جدید MLA ساخته شده و نسخه‌های الکتریکی‌شدهٔ بیشتری شامل هیبریدی خفیف، پلاگین‌هیبریدی و تمتم الکتریکی ارائه خواهد کرد. همچنین رنجروور در نسل جدید، مثل برادر کوچک‌تر خود یعنی رنجروور اسپرت، نسخهٔ پرفورمنس SVR هم خواهد داشت. طبق شایعات، این نسخه به پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی ب‌ام‌و مجهز خواهد شد. گفته می‌شود رونمایی رسمی نسل جدید رنجروور در اواخر امسال انجام خواهد گرفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. AMG GT R

    ۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1082 ديدگاه)

    متاسفانه طراحی چراغ های جلوی رنجروور جوریه که نمیشه طراحیش رو حدث زد 😐

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. سهند

      ۱ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (662 ديدگاه)

      بله چون هم سطح بدنه است و اصلا بر آمدگی ندارد.
      با این تصاویر هیچ چیزی معلوم نیست ( به غیر از ابعاد)

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    نمیدونم دقت کردید یا نه ولی اگر به نمای عقب خوب نگاه کنید متوجه میشید که چراغای عقب کمی بزرگتر شدن و انگار از حالت عمودیشون درومدن البته یه برجستگی هم از بالای چراغ های عقب انگار به هم وصل شده حالا نمیدونم چراغ پیوستس یا خطوط حجم دهی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. RezaRs

    ۲ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1613 ديدگاه)

    همین اینم خیلی سنگینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ARMAN

    ۲ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (325 ديدگاه)

    خوبه حداقل پیشرانه V8 رو حفظ کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا