لکسوس

معرفی لکسس GX مدل 2021، به‌روزرسانی جزئی بر پیکری سالخورده

لکسس اس‌یووی سالخوردهٔ GX خود را برای مدل ۲۰۲۱ مورد به‌روزرسانی قرار داده و ضمن حفظ ظاهر و پیشرانهٔ آن، چند ویژگی جدید را معرفی کرده است. سازندهٔ ژاپنی برای GX مدل ۲۰۲۱ پکیج جدیدی بنام پریمیوم پلاس را ارائه کرده که تجهیزات بیشتری مثل سیستم ناوبری، سیستم صوتی پریمیوم ساخت لوینسون، صندلی‌های ردیف سوم برقی، غربیلک فرمان با تریم چوبی و گرم‌کن و رینگ‌های ۱۸ اینچی نقره‌ای را به همراه دارد. این اس‌یووی لوکس همچنین حالا از سازگاری با آمازون الکسا و شیشه‌های آکوستیک در پنجره‌های جانبی جلو در همهٔ تیپ‌ها هم برخوردار شده است.

تیپ‌های GX همچنان شامل پایه، پریمیوم و لاکچری می‌شود که همهٔ آن‌ها از همان موتور ۴.۶ لیتری V8 قبلی استفاده می‌کنند. این موتور مثل گذشته ۳۰۱ اسب بخار قدرت و ۴۴۶ نیوتن متر گشتاور دارد و ظرفیت بکسل ۳ تن را برای خودرو فراهم می‌کند. سامانهٔ چهارچرخ محرک با ضریب سنگین و دیفرانسیل مرکزی لغزش محدود هم در این اس‌یووی لوکس ژاپنی وجود دارد.

پکیج آفرود که سال گذشته معرفی شد هم برای بالاترین تیپ GX قابل سفارش است و تجهیزاتی مثل کرال کنترل، دید پانورامیک، خنک‌کنندهٔ گیربکس و محافظ باک سوخت را به خودرو اضافه می‌کند. مجموعهٔ ایمنی Safety System+ هم در همهٔ تیپ‌های GX استاندارد است و شامل سیستم پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط، کروز کنترل راداری پویای سرعت‌بالا و نوربالای هوشمند می‌شود.

خریداران می‌توانند از بین شش رنگ بیرونی مختلف با نام‌های شرابی میکا، مشکی اونیکس، آبی میکا، سفید مرواریدی، خاکستری نبولا و نقره‌ای اتمی یکی را انتخاب کنند که با چهار رنگ داخلی مختلف شامل سپیا، مشکی، اکرو و قرمز با رو سقفی مشکی تکمیل می‌شود. قیمت تیپ پایهٔ لکسس GX460 مدل ۲۰۲۱ در ایالات‌متحده از ۵۳,۱۰۰ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که قیمت تیپ‌های پریمیوم و لاکچری به ترتیب ۵۵,۸۹۰ دلار و ۶۴,۳۶۵ دلار اعلام شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. Moein

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (913 ديدگاه)

    بابا عوضش کن دیگه این لعنتی رو
    هر چقدر میخواد خودش رو مدرن نشون بده باز هم با یه نگاه میشه فهمید که ساختارش فسیله
    حیف نیست واقعا؟

    موافقم 65
    مخالفم 12
    1. 440

      ۶ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (17 ديدگاه)

      اگه خوب بود سفارت ایران هیوندا سفارش نمیداد البته خیلی ها میگن چون کره مستقل تره ایران سفارش داده ولی اگه کره هم ایران رو تحریم کنه سفیر ها چی سوار بشن حتما چینی یا سمند رو ببرن خارج?

      موافقم 14
      مخالفم 16
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۶ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        کدوم سفارت ایران ؟
        میشه نام ببری ؟
        سفارت ایران در هر کشوری بر طبق درخواست سفیر خودرو سفارش میده و نه دستور همگانی .
        تو تهران خودروهای مختلفی میبینید که با پلاک‌های سفارتی چرخ میخورند از تمام برندها .
        حالا شما بر طبق کدوم منطق میگید هیوندای ، من نمیدونم !!!
        GX با تمام کیفیت بالاش باید یه فکری به حال قدیمی بودنش بکنه و فکر کنم این آخرین فیس‌لیفتش باشه و برای یکی دو سال دیگه ، نسل جدید پیداش بشه .
        البته پرادو باید نو بشه که GX هم نو بشه .
        مثل لندکروزر که نو میشه ، LX هم نو میشه .

        موافقم 23
        مخالفم 14
        1. 440

          ۶ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (17 ديدگاه)

          بچه ها سفیر ماشین انتخاب میکنه مسخرس من اگه سفیر بودم فراری سفارش میدادم

          موافقم 3
          مخالفم 3
        2. NAVID۰۰۹۸

          ۶ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (10479 ديدگاه)

          ۴۴۰
          چرا بحث را میپیچونی
          انتخاب حودرو نگفتم به عشق سفیر هست که بخواد بوگاتی خرید کنه یا فراری .
          گفتم به انتخاب سفارتخونست که هر سفارت‌خانه‌ای انتخاب خودش را داره و از یه نهاد مشترک که بخواد تصمیم‌گیری کنه ، دستور نمیگیره ؟

          مگر ارتش یا سپاه هست که بخواد مثلاً ۱۰۰۰ تا تویوتا لندکروزر سفارش بده برای نهادهای زیرمجموعش .

          یه حرف را بگیرید و قبول کنید یه چیزهایی را از رو هوا می‌پرانید و جالب اینجاست که پی به اشتباهشون میبرند اما چون می‌خوان مثلاً کم نیارن ، شروع به حاشیه پراکنی میکنند .
          احتمالاً خودروهای ژاپنی‌ها آلمانی انگلیسی آمریکایی سفارتخانه‌ها در تهران ، برای شرکت هیونداست که ما خبر نداشتیم ، درسته ؟!!!

          موافقم 5
          مخالفم 4
      2. NAVID۰۰۹۸

        ۶ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        راستی ، هنوز معذرت خواهی تویوتا بابت فروختن خودرو پرادو به سفارت ایران در هند که یادتون نرفته ? .

        فکر کنم منظور شما از خرید هیوندای ، اجبار به خرید هیوندای می‌باشد .
        نمیخوام جنگ راه بیوفته ، اما تحریف کردن و بزرگنمایی هم حدی داره .

        موافقم 10
        مخالفم 17
    2. مزدا

      ۶ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2093 ديدگاه)

      جلو پنچره اش جذابیت زیادی نداره . داخل کابین هم باید تغییرات اساسی بدن

      موافقم 10
      مخالفم 6
  2. علیرضا

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (88 ديدگاه)

    فکر کنم پلتفرم برای 12 سال بیشتره
    تقریبا یه دایناسور شده!
    ولش کن دیگه

    موافقم 22
    مخالفم 6
  3. میثم

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (3633 ديدگاه)

    بخاطر همینه که انقدر سود تویوتا بالاست.
    این یه نمونشه که با یه پلتفرم داره 12 سال تولید میشه.
    هر خودروساز دیگه ای بود 4 سال قبل نسل جدیدشو معرفی کرده بود.

    موافقم 23
    مخالفم 4
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۶ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      میثم جان
      با شما موافقم که قدیمی شده
      اما اگر قدیمی شده ، پس چرا سود میده و هنوز تولید میشه .
      مگه همه جای دنیا مثل ایران هست که مجبور به خرید خودرویی باشید .
      اینکه میگی چرا اینقدر سود تویوتا بالاست ، مگه مردم دنیا مجبورن تویوتا بخرند ، این همه رقیب خوب ، پس بروند به جای تویوتا ، رقیب‌های به روزش را بخرند .

      تویوتا نون اعتماد بالا و کیفیت بالاش را میخوره و ثابت شدس و اگر نه مثل کره‌ای‌ها سالی ۶ بار مدل جدید یا فیس جدید میداد بیرون تا از چشم نیوفته .

      همین حالاش در آمریکا ، دست دوم‌های تویوتا و لکسوس را تو هوا میقاپند برای کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی ، اگر این افتخار نیست ، پس چیه ، چرا رقیب‌هاشون چنین ارزشی ندارند (( چون قابلیت اعتماد و اطمینانی ندارند )) .
      تویوتا سنبل مقاومته و مردم جهان به سبب ارزشمندی پولشون ، این قضیه را خوب درک میکنند که تویوتا می‌خرند .
      حتی خود عرب‌ها هم با اینکه ثروتمند هستند ، انتخاب اولشون ژاپنی بخصوص تویوتاست و سپس نیسان و بعد باقی رقبای اروپایی و آمریکایی .

      وقتی تو فرودگاه دوبی میشینید ، از همون ابتدا میبینید که چطور GX جولان میده با اون طیف زیبای رنگش که از دور میگه کیفیت یعنی لکسوس و لکسوس یعنی خدای کیفیت .
      البته لکسوس ES هم خیلی دوست دارند و وقتی تو اون هوایه به شدت نفس‌گیر داغ خلیجی ، درِ ماشینای تویوتا و لکسوس را باز میکنی با اون عطر و کولر خنک میشینی داخلش تا به مقصد برسی ، اون موقع درک میکنید تویوتا و لکسوس و کلاً ژاپنی یعنی یه سمبل خاص از خودروسازی ژاپن و چرا اینقدر پُرطرفداره .

      موافقم 16
      مخالفم 10
      1. میثم

        ۶ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (3633 ديدگاه)

        همه اینهایی که گفتی درست. ولی آخه ماشین داره زار میزنه از بس که قدیمیه. آدم خسته میشه انقدر یه قیافه تکراری میبینه.
        قطعا فروش بالای تویوتا بخاطر طراحی نیست هرچند که قبول دارم تو همین اتاقهای قدیمی هم هنوز زیباییهایی وجود داره ولی اگه این همه ویژگی مثبتی که گفتی رو تو اتاقهای بروز و زیباتر ارائه بدن خیلی بهتر میشه.

        1. NAVID۰۰۹۸

          ۶ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (10479 ديدگاه)

          موافق شما هستم
          بله ، همینطوره
          انشالاه اتاق جدیدا هم بین یک تا ۴ سال آینده می‌آیند بیرون .

          موافقم 6
          مخالفم 2
  4. new reventon

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (86 ديدگاه)

    ماشینیه که اگه برم خارج صد درصد فقط همینو میخرم!

    موافقم 15
    مخالفم 18
  5. Hadi

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    لکسس نمیخواد یه فکری به حال این بکنه؟
    با بسه دیگه هر هفته که میای تو پدال یه خبر بروز رسانی ازش میاد…
    تویوتا پرادو ۲۰۱۲ به کجا رسوندنش…
    دیگه فیس برا این ماشین فایده نداره یه. تغییر نسل اساسی میخواد…

    موافقم 16
    مخالفم 2
  6. بنیامین

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (222 ديدگاه)

    زود باش LX و GX جدید تولید کن. بجنب.

    موافقم 10
    مخالفم 2
  7. Volvo fh

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (242 ديدگاه)

    باک بنزینشون چند لیتری هست؟کسی میدونه

    موافقم 5
    مخالفم 3
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۶ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      از GX خبر ندارم ، اما پرادو J150 باک بنزین + باک زاپاس = ۱۵۰ لیتر بنزین میگیره (( البته بستگی به سفارش مشتری داره )) .

      موافقم 8
      مخالفم 2
  8. nikzad

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (282 ديدگاه)

    به نظر میاد ماشین شل و بد قواره ایی هست و سر پیچ ها پایداری لازم رو نداره و اتاقش خیلی سنگینه و درضمن جلو پنجره با بدنه مخصوصا چراغ ها مطابقت نداره.

    موافقم 12
    مخالفم 23
  9. AMIR-REZA

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (333 ديدگاه)

    کابینش مال ماشینای بیست سال پیشه مگه یه طراحی جدید چقد هزینه داره؟اونجا ایران نیست که سی سال ماشینو یه شکل تولید کنم من به عنوان یکی از طرفدارای لکسوس به این کارش اعتراض دارم ….

    موافقم 18
    مخالفم 3
    1. آرمان

      ۶ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (148 ديدگاه)

      این کارشون که افتضاحه ولی کلن اگه بخوان طراحی رو از نو کنن باید کل ساختار ماشین و …. عوض کنن اینطوری نیست بگیم فقط داخلش رو عوض کن

      موافقم 5
      مخالفم 4
      1. AMIR-REZA

        ۶ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (333 ديدگاه)

        در فیس لیفت ماشینها که میتونه فیس لیفت سنگینی هم باشه ساختار فنی تغییر نمیکنه فقط طراحی جلو مثل چراغ ها سپر جلو و یا حتی کاپوت عوض میشه در نمای جانبی هم معمولا در ها عوض نمیشه ولی حتی میشه در ها رو هم عوض کرد ودر پشت ماشین هم چراغ ها در صندوق و سپر میتونه تعویض بشه ودر داخل ماشین هم در صورت تغییر یه مقدار سیم کشی تغییر میکنه و میتونه موتور و گیربکس و سایر متعلقات مثل نمونه قبل فیس لیفت بمونه …ولی خوب تغییر نسل کلا یه بحث دیگس …..
        ولی لکسوس حتی از یه فیس لیفت ساده هم دریغ کرده!!

        موافقم 7
        مخالفم 1
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۶ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (10479 ديدگاه)

          AMIR-REZA
          نمی‌خوام دفاع از قدیمی شدنش بکنم ، اما :
          فلسفه طراحی اتاق روی شاسی برای تمام خودروسازان همینه و هدف اصلی ، جعبه‌ای مانند بودن و طراحی مقتدرانه هست .

          مگه سانتافه هست که بعد دو سه سال بخاطر عدم اعتماد به نفس و خطر نخریده شدن ماشین را عوض کنه به اسم فیس‌لیفت کردن (( جالبه که در فیس‌لیفت ، البته به اصطلاح گفته هیوندای فیس‌لیفت و اگر نه که در اصل نسل عوض کرده ، چون پلت‌فرم سانتافه را عوض کرده و کلاً همه چیز تعویض شده )) .

          فیس‌لیفت کردن یعنی چی ؟
          یعنی یه باز طراحی مختصر کم هزینه و رفع ایراد و آماده شدن برای ورود نسل جدید .

          موافقم 7
          مخالفم 4
        2. AMIR-REZA

          ۶ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (333 ديدگاه)

          قبول دارم اما لکسوس داره نزدیک 10-15 سال فقط فیس لیفت و بروز رسانی میکنه من میگم اگه نمیخواد نسل عوض کنه حداقلش یه فیس لیفت کلی با ری دیزان داخلی و نمای عقب و در ها انجام بده….
          در ضمن من خودم طرفدار لکسوسم و حرفتو در مورد هیوندای قبول دارم ولی این که این ماشین داره خوب میفروشه دلیل نمیشه نسلش عوض نشه و یه فیس لیفت بزرگ روش انجام نشه…. اگه یه ماشینی بهترینه دلیل نمیشه بهتر نشه!!
          البته اینم بگم افراد ماشینباز واقعی میدونن طراحی هیچ وقت حرف اولو نمیزنه….

          موافقم 6
          مخالفم 2
  10. مهدی موتورز

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1229 ديدگاه)

    جالبه که پشتشو هنوز گذاشتن پرادو بمونه

    موافقم 10
  11. بی ریا

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    توی سگمنت اس یووی فقط آر ایکسه که خوش درخشیده و هم قیافه جدابی داره و هم امکانات قابلدقبول و بقیه مدل ها مثل ال ایکس و جی ایکس و ان ایکس علی الخصوص ال ایکس و حی ایکس یا باید توقف تولید بشن یا تغییری اساسی در اونها بوجود بیاد ، بهرحال فعلا لکسوس نون سدان های خودش رو میخوره

    موافقم 5
    مخالفم 8
  12. MehdiTurbo

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2331 ديدگاه)

    چرا تغییر نسل بده ؟؟؟
    الان امار فروش این خودرو به نسبت زمان معرفیش خوبه طبیعیه کاهش داشته ولی خوبه،علتشم اینه کلن این سبک طراحی و استهلاک پایین با این قیمت تو بازار کمه هر چند قدیمی شده،ژاپنیا بیشتر از خطوط شکسته استفاده میکنند و منحنی و فانتزی کمتری دارند الان امار فروش این ماشین از x4 تو امریکا بیشتر و امارش خوبه و شرکتم به دنبال سود خودش و تا زمانی که میفروشه تغییر نسل نمیده ولی این دیگه اخرین نسلیه که میتونه بفروشه.

    https://www.goodcarbadcar.net/lexus-gx-sales-figures/

    موافقم 6
    مخالفم 2
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۶ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      مهدی توربو عزیز

      نه ، اینطوری هم نیست ، چون خوب میفروشه ، پس همینطوری تا سال‌ها تولید بشه .
      طبق مقاله‌ای که چند وقت پیش پدال ارائه داد از معرفی نسل جدید تویوتا و لکسوس ، گفته شده بین سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵ تمام شاسی‌بلندهای این شرکت نو و باز طراحی با پلت‌فرم جدید و تکنولوژی‌های جدید می‌شوند .

      اگر یادتون باشه ، تویوتا راو۴ در نسل ۴ خودش که در ایران هم موجود هست ، در اوج فروش و سال به سال رکورد فروش زد ، اما شرکت نسل پنجم را ارائه داده و طبق مطلبی که خود پدال گذاشته ، آمار فروش مدام بالا و بالاتر میره تا جایی که راو۴ را باید پیش‌خرید کنید در آمریکا و حتی نمونه موجودش را تا ۱۰ هزار دلار گرانتر هم میخرند .
      خیلی حرفه‌ها ، در کشوری مثل آمریکا که اینقدر رقیب وجود داره و بازار آزاده .

      برای همینه که میگم تویوتا بی‌رقیبه و نباید به عراجیف گویان …پرست اهمیت داد ، تا یه موقع فکر نکنند برا خودشون پخی هستند (( ببخشید لفظ درستی نبود اما در قبال چنین افراد افراطی‌ای فقط همین لفظ به کار میاد )) .

      موافقم 5
      مخالفم 5
      1. MehdiTurbo

        ۶ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (2331 ديدگاه)

        نوید جان
        حرف تو درست،ولی این چیزا خیلی پیچیده تر این که کی نسل جدید هر خودرویی تولید بشه از چند سال قبل برنامه میچینند به این سادگیا نیست. هزینه تولید نسل جدید بررسی میشه و میزان فروش نسل فعلی و مقایسه میشه که تا کجا بیشترین سود داره یکی از دلایلی که یک شرکت جلو میوفته از نظر سرمایه همین که اینا دقیق بررسی میشه،مطمئن باش این که کی نسل بعدیش تولید بشه از چند سال پیش بررسی شده،الان تو همین سایتی که فرستادم ببین بعد از ۶ نسل تولید تازه فروشش نصف شده و تازه امار فروشش از خیلی خودرو ها هنوز بیشتر و اینا محاسبه میکنند تا کجا سود تولید نسل قبل از سود تولید نسل جدید بیشتر تا بیشترین بازدهی بگیرند از هر خودرو،که یکی از چیزایی که یک شرکت پیشتاز میکنه همین محاسبات دقیق و پیش بینیاست،شما تو همون سایت مدلای مختلف بی ام و رو چک کن خیلیاشون با اینکه زود به زود تغییر نسل میدهند امار فروششون پایین تر و یبار میبینی تنها چیزی که یک شرکت پیشتاز میکنه از نظر سوددهی همین برسی دقیقش،درست باید تغییر نسل بده ولی تا این نسل سود تولید نسل های قبلش از سود تولید نسل جدید بیشتر بوده امار فروششم همین میگه،یبار میبینی بی ام و هم اگه ۵۳۰ و ۶۳۰ بیشتر تولید میکرد و دیرتر تغییر نسل میداد همون سال های ۲۰۰۵ سرمایه ی جمع شده براش بیشتر میبود همینطوری که وقتی امار فروش اون موقع رو نگاه میکنی میبینی با اینکه هزینه کرده به صرفه نبود اینکه کجا بزنی تو فیس جدید مهم چون هزینه بر،البته یک کشورایی مثل کره سیاست فروششون اینه و علت فروششون زود به زود تغییر دادن که بحثش جداست.

        در مورد اون افرادم کلن مهم نیست نوید جان طرفدار چه برندی هست هر کسی تو هر برندی یک سری افراد متعصب هست و افراد متعصب تو هر چیزی چه فوتبال چه ماشین چه دین چه عقاید خودشونند که ازار میبینند و اذیت شدن از تعصب افراد و جوابشون دادن یه کار نامعقول تازه اونم بازاری مثل ایران که ۹۰ درصد افراد دستشون به هیچ ماشینی که اینجا میبینیم نمیرسه حتی با ممنوع شدن واردات صد در صد افراد دستشون نمیرسه حتی اگه مولتی تیلیاردر باشه پس خیلی مسخرست و یه عده ام هستند فقط از روی عقده یه برند میکوبونند چون یه عده ای رو میبییند که سوار اون ماشینانند و حتی بتونند روش ختم میندازند پس چرا ادم خودش رو ازار بده و جواب بده ؟؟؟؟

        موافقم 3
        مخالفم 4
        1. MehdiTurbo

          ۶ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (2331 ديدگاه)

          این سایتی که حرفای بالا رو تصدیق میکنه بی ام و از ۵۲ هزار تا رسیده به ۱۰ هزار تا با تغییر نسل دادن
          هنوز که هنوز سری ۵ ۲۰۰۵ یعنی ۵۳۰ از ۵۲۸ جذاب تره واقعن یعنی یک پنجم شده
          ولی این از ۳۰ هزارتا رسیده به ۱۳ هزارتا بعد از ۶ نسل درصورتیکه بی ام و هی تغییر نسل داده اون جدولیم که سود فروش شرکتای مختلف نشون میداد یه بخشش مال همینه و علت سود بیشتر یه شرکتایی یه بخشش همین.
          با اینکه حتی طراحی و کیفیتش رشد بیشتریم داشته نسبت این دلیل بر بهتر بود یا بدتر بودنم نیست شاید حتی کیفیت و طراحیش فوق العاده پیشرفت داشته.

          https://www.goodcarbadcar.net/bmw-5-series-sales-figures/

          موافقم 2
          مخالفم 1
  13. فرید

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (203 ديدگاه)

    حالا خودتون قضاوت کنید.
    با 60 هزار دلار اینو میخرید یا وانت فورد لیمیتد را؟

    موافقم 7
    مخالفم 1
  14. OMID

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2173 ديدگاه)

    چرا پشتش کاملا مشابه پرادوعه?

    موافقم 4
    مخالفم 3
    1. MehdiTurbo

      ۶ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2331 ديدگاه)

      چون این مدل لوکس پرادوعه یعنی همون پرادو با اپشن بیشتر و لوکس تر
      مثل lx که مدل لوکس لندکوروز اونم قبل فیس لیفت خیلی شبیه لندکوروز بود کپش بود الانم شباهت داره ولی نه در حد قبل فیس لیفت.

      1. OMID

        ۶ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (2173 ديدگاه)

        اره میدونم پلتفرم یکیه ولی ماشینای دیگه زیادی هستن که همین شکلین ولی هیچ کدوم طراحی کامل مشابه ندارن
        حتی زحمت ندادن یه چراغ عقب جدید طراحی کنن واسش

        موافقم 5
        مخالفم 1
        1. MehdiTurbo

          ۸ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (2331 ديدگاه)

          اره دیگه سیاست تویوتا و لکسوس این مدلیه قبل فیس لیفت lx ام دقیقن شبیه لندکوروز بود پشتش مو نمیزد.

  15. hosein

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من این ماشین رو تو خارج از کشور دیدم.واقعا ابهت داره.و واقعا شبیهه هیچ ماشینی نیست.نکته جالب نظر دوستانیه ک اصلا این ماشینو ندیدن و میگن فسلیه.یکی از دوستان راجع به هندلینگ هم نظر دادن.تا چیزیو از نزدیک ندیدین نظر ندین.این ماشین اگر فروش نداشت تویوتا تولیدش رو متوقف میکرد.بازم میگم بی نهایت با ابهته.ی ماشینه مردونست

    موافقم 6
    مخالفم 7
  16. Milad AMG

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (186 ديدگاه)

    زشت ترین محصول حال حاضر لکسس با اختلاف …!!

    موافقم 9
    مخالفم 8
  17. حسن

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (304 ديدگاه)

    همینیه که هست میخوای بخوا نمیخوای نخوا والسلام

  18. Afg

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (499 ديدگاه)

    چیزی که خوبه پس خوبه چرا تغیر؟
    البته فناو ی جدید موتوری لازم خست تا مصرف سوخت کم بشه اما این ماشین واقعا خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا