مزدا

قیمت و مشخصات مزدا CX-3 مدل سال 2019

مزدا اخیراً در نمایشگاه خودروی نیویورک اقدام به رونمایی از CX-3 مدل ۲۰۱۹ کرد و هم‌اکنون می‌دانیم این خودروی به‌روز شده قیمت پایه ۲۰۳۹۰ دلاری دارد.


مزدا CX-3 2019 که از اواخر ماه جاری وارد نمایندگی‌های فروش می‌شود ۲۸۰ دلار گران‌تر از مدل سال قبلی می‌باشد. علیرغم این افزایش قیمت، محصول جذاب مزدا دارای بهبودهایی است که از جمله آن‌ها می‌توان به صندلی‌های متفاوت، ترمز پارک الکترونیکی جدید و استراحت گاه دست عقب به همراه نگه‌دارنده فنجان اشاره کرد. کنسول مرکزی و استراحت گاه دست مرکزی این خودرو نیز هم‌اکنون طراحی متفاوتی داشته و مزدا می‌گوید نتیجه این تغییرات ایجاد فضای ذخیره‌ای بیشتری است.

CX-3
جدای از به‌روزرسانی‌های صورت گرفته در کابین، CX-3 2019 دارای جلوپنجره جدید، چراغ‌ها و رینگ‌های متفاوتی می‌باشد. همچنین در این خودرو متریال باکیفیت‌تری بکار رفته و میزان به‌کارگیری مواد ایزوله کننده صدا نیز بیشتر می‌باشد.

CX-3
مدل پایه این خودرو که اسپورت نام دارد دارای صندلی‌های پارچه‌ای و استارت دکمه است. از دیگر تجهیزات آن می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۷ اینچی، دوربین دید عقب و ارتباط بلوتوث اشاره کرد. خریداران همچنین از رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی، دو پورت USB و شیشه‌ها، قفل و آینه‌های برقی لذت خواهند برد. همچنین سیستم‌های کمک راننده متنوعی در مدل پایه اسپورت بکار رفته که شامل مواردی همچون ترمز شهری هوشمند، پایش نقاط کور با هشدار ترافیک عقب و پایش باد لاستیک می‌باشد.

CX-3
پکیج ۱۱۰۰ دلاری i-ActiveSense مزدا باعث اضافه شدن سیستم‌های ایمنی دیگری همچون ترمز شهری هوشمند با تشخیص عابران پیاده، کروز کنترل راداری و… به خودرو می‌شود. این پکیج همچنین شامل نوربالای خودکار، هشدار خروج خودرو از خط، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و چراغ‌های LED می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به سیستم تهویه مطبوع خودکار و صفحه‌نمایش رانندگی فعال اشاره کرد.

CX-3
بهای مدل تورینگ از ۲۲۴۷۵ دلار آغاز می‌شود. تجهیزات این نسخه شامل چراغ‌های جلوی LED، آینه‌های جانبی گرم شونده و رینگ‌های ۱۸ اینچی است. این خودرو همچنین به‌صورت استاندارد از برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و عناصر پیانو بلک سود می‌برد.

CX-3
کابین نیز دست‌خوش برخی تغییرات شده به گونه‌ای که رانندگان می‌توانند شاهد غربیلک فرمان چرمی، سیستم تهویه مطبوع خودکار و صندلی‌های چرمی مشکی‌رنگ باشند. تکمیل کننده این تغییرات اهرم تعویض دنده چرمی، صندلی‌های جلوی گرم شونده و… می‌باشد.

CX-3
در این نسخه نیز پکیج i-ActiveSense با قیمت ۱۰۰۰ دلاری عرضه می‌شود. همچنین پکیج تورینگ نیز با قیمت ۱۴۱۰ دلار در دسترس است. این پکیج دومی دربردارنده مواردی همچون مونروف شیشه‌ای، سیستم صوتی Bose با ۷ بلندگو، پوشش محفظه بار عقب و سیستم صوتی بهره یافته با رادیوی HD و ۴ ماه اشتراک رادیوی ماهواره‌ای SiriusXM است.

نهایتاً به مدل فول گرند تورینگ مزدا CX-3 می‌رسیم که قیمت پایه ۲۵۷۴۵ دلاری دارد و از صندلی‌های چرمی، هدآپ دیسپلی رنگی، مونروف برقی و چراغ‌های LED سود می‌برد. تریم کروم ظاهری، ناوبری جی‌پی‌اس و پدال شیفترهای روی فرمان از دیگر تجهیزات شاخص این نسخه می‌باشند.

خریدارانی که به دنبال تجمل بیشتر هستند می‌توانند پکیج گرند تورینگ پریمیوم ۷۱۰ دلاری را سفارش دهند که باعث اضافه شدن صندلی راننده برقی، دوربین دید عقب با تیره شوندگی خودکار، غربیلک فرمان گرم شونده و سیستم تشخیص علائم ترافیکی به خودرو می‌شود.

صرف‌نظر از مدل انتخابی، تمامی CX-3 های بازار آمریکا دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری با قدرت ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۱۹۷ نیوتون متر هستند. این پیشرانه به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصل شده و با پرداخت ۱۴۰۰ دلار می‌توان سیستم چهار چرخ محرک را نیز به خودرو اضافه کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. حسین 2

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (41 ديدگاه)

    اونوقت ما مجبوریم تقریبا با همین قیمت پایه مزدا cx3 ساندرو استپ وی تولید داخل سوار شیم که امکاناتش از یه گاری واقعا کمتره.در ضمن ماشین پایه مزدا کلی آپشن داره .تف به این همه نگون بختی

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      من که هیچ حرفی ندارم بجز، اَی خدااااااا

      موافقم 2
      مخالفم 0
    2. محمدرضا

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (804 ديدگاه)

      داداش دلارو ۳ تومن حساب کردی دلار که قیمت دو سال پیشه دلار هست

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. سامان

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (27 ديدگاه)

    مزدا کارش حرف نداره من خودم YF دارم ولی تو مزدا 6 2014 گذر موقت نشستم واقعا همه چیش 10 پله بهتر بود امیدوارم که مدل های 2018 پاشون به ایران باز بشه واقعا کار و کاسبی هیوندا و کیا کساد میشه …شما این رو با توسان یا اسپورتیج فیس قورباغه ای مقایسه کنید….به امید فردایی بهتر برای همه مردم نازنین ایران زمین

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. Saeed Boroomand

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (477 ديدگاه)

      مزدا سی اکس تری از نظر اندازه حتی نزدیک هم به توسان نیست. به جز این علی رغم خوبیهاش قیمتش اصلا مناسب نیست. با قیمت کمتر از این هوندا اچ آر وی رو داره که بزرگ تر هم هست. در کل ماشین خاصیه همونطور که گلف با همین کیفیت و شهرت و قیمت خاصه توی غیر اروپا.
      در کل مزدا اگه بخواد مدلی رو وارد ایران کنه به خاطر قیمت های بالا بهتره ماشین های بزرگ هم باشن که در نظر مصرف کننده ایرانی قابل درک هم باشه ! سی اکس ناین بیاد خیلی راحت خیابون ها رو فتح میکنه و بعدشم سی اکس فایو.

      موافقم 1
      مخالفم 3
  3. سید مهران میرابوالقاسمی

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (259 ديدگاه)

    مزدا حرف نداره.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  4. Kian70

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (107 ديدگاه)

    واقعا هم حرفی نمی مونه …
    یه کارایی میکنن انگار ما دشمنیم … والا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حسین وی

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (463 ديدگاه)

    مزدا هیچ وقت رخشو از دست نمیده <3

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا