برای اکثر دوستداران خودرو، خروجی ۵۰۳ اسب بخار برای مرسدس-آ ام گ GT S با وزن حدود ۱۶۳۲ کیلوگرم بیش از حد کافی است، اما برابوس این حرف را قبول ندارد. به همین دلیل این تیونر آلمانی در نمایشگاه خودرو فرانکفورت نسخه تیون شده مدل GT S را با ۵۹۲ اسب بخار، به همراه تغییرات ظاهری معرفی کرده است.

کیت تقویت PowerXtra B40 – 600 برابوس برای موتور ۴.۰ لیتری V8 دو توربو GT S شامل نقشهبرداری جدید برای تزریق و احتراق و همچنین افزایش فشار توربو است. با تغییرات انجامشده توان این انجین با افزایش ۸۸ واحدی به ۵۹۲ اسب بخار در دور ۶۴۰۰ و گشتاور آن با افزایش ۱۰۰ نیوتن متری به ۷۵۰ نیوتن متر در دور ۴۸۰۰ رسیده است.

به لطف این تغییرات مرسدس-آ ام گ GT S برابوس ۰ تا ۱۰۰ را در ۳.۶ ثانیه پر میکند، (۰.۲ ثانیه سریعتر از نسخه استاندارد) و حداکثر سرعت با افزایش ۱۵ کیلومتر بر ساعت به عدد ۳۲۵ رسیده است.

علاوه بر تنظیم موتور، برابوس چهار خروجی اگزوز اسپورت بسیار سبک ساختهشده از تیتانیوم را جایگزین کرده است که وزن آن در حدود ۴۰ درصد از اگزوز قبلی سبکتر است و به بهینهسازی و بهبود قدرت موتور V8 کمک کرده است. همچنین یک شیر پروانهای با کنترل الکترونیکی به راننده اجازه میدهد تا از داخل کابین سطح صدای موتور را تغییر دهد.

برای فضای داخلی، مشتریان میتوانند لوازم جانبی منحصربهفردی مانند صفحه کربنی رکاب با آرم حکشده Brabus بر روی فولاد ضدزنگ همراه نور پسزمینه، پدالهای آلومینیومی با روکش کروم و پدالهای شیفتر آلومینیومی در موقعیت ارگونومیک را انتخاب کنند.

مانند تمام مدلهای برابوس، GT S را هم میتوان با ادوات داخلی و صندلیهایی از جنس چرم مرغوب آلکانترا متناسب با رنگ دلخواه مشتری سفارش داد. همچنین تزیینات داشبورد، کنسول و پانلهای درب را هم میتوان از جنس کربن و چوب مرغوب در هر رنگ دلخواه سفارشی داد.
جواد
۲۳ شهریور ۱۳۹۴یه دونه بدن باهاش عکسم بگیرم راضی هستم
سعید
۲۳ شهریور ۱۳۹۴وقتشه نظر سنجی جنجالی رو بکنیم البته مدل پایه
۹۱۱:+++++
بنز ای ام جی:_ _ _ _
Joker
۲۳ شهریور ۱۳۹۴با اینکه از AMG GT S ، خیلی خوشم میاد و عاشق مرسدس بنزم، اما ۹۱۱ یه استورهست!
امین
۲۳ شهریور ۱۳۹۴در این که ۹۱۱ یه استوره تو این کلاسه هیچ شکی نیست ولی من با قیافش حال نمیکنم و همین بنز با ۵۹۲ اسب و شتاب ۳.۶ فعلا برام کافیه????????
شایان
۲۳ شهریور ۱۳۹۴اسطوره آقا اسطوره
mohsen
۲۳ شهریور ۱۳۹۴۹۱۱ Torbo S له میکنه AMG GTS رو همون طور که گودزیلارو له کرد
Ali2240
۲۳ شهریور ۱۳۹۴محسن جان اونایی که دیسلایک میدن جوون و خامن، من ازت عذر میخوام
۹۱۱ turboS مردی برای تمام فصول
mohsen
۲۳ شهریور ۱۳۹۴نه بابا خواهش میکنم من نظر خودمو میدم مهم نیس میدونید بیشتر تعصبی هستیم من خودمم میگم رو ماشین المانی متعصبم افتضاح مخصوصا بی ام وه باشه ولی خوب تا حالا این ماشین با نسخه معمولیه ۹۱۱ رقابت کرده که در اون حد کم نیاورد ولی باید هم قیمتش و اونیکه ادعا کرده سازندش رقابت کنه از دوستان گفتن بلکش بیاد باشه بلک هم بیاد باز نمیتونه واقعا ولی اگه از نزدیک ببینید پشتش خیلی داغونه انگار طراح پشت ماشینو طراحی کرده یکی اومده گفته از این قسمت به بعد اضافس
The Best Or Nothing
۲۳ شهریور ۱۳۹۴داداش محسن اصلا قصد بی ادبی ندارم ولی شما بهتره بری یه بار دیگه مشخصات کامل ۹۱۱ و جی تی رو بخونی
علاوه بر آیردینامیک و هندلینگ نسبتا برابر ، ۹۱۱ یه برتری دیگه هم داره اونم دو دیفرانسیل بودنشه
پس شما انتظار نداشته باش ۹۱۱ دو دیفرانسیل برابر جی تی تک دیفرانسیل برتری نداشته باشه
ولی اگه جی تی هم دو دیفرانسیل بود قطعا فرمایش شما بر عکس میشد
(AMG GT له میکنه ۹۱۱ Turbo S رو)
امیر
۲۳ شهریور ۱۳۹۴چه ربطی داشت؟
reza ///AMG
۲۳ شهریور ۱۳۹۴از Mercedes AMG-GT نسخه های قوی تری هم میاد عزیزم
بلک سری مونده هنوز
وایسا اول کامل بشه بعد بیا با قویترین پورشه قیاس کن
shahab
۲۳ شهریور ۱۳۹۴turbo S 911 خیلی بهتره
تازه کلاسشم بالاتره
تعلیق بهترم داره اونم بدون تیونینگ
HELL CAT
۲۴ شهریور ۱۳۹۴۹۱۱++++++
۱۳۲——
محمد زمانلو
۲۵ شهریور ۱۳۹۴پیشنهاد می دم با پورشه اونم با ۹۱۱ اصلا شوخی نکنی . ( خیلی خطرناکه
سعید !!!)
moeed
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ااااا . عجب چیزیه خدای من …
محمد زمانلو
۲۵ شهریور ۱۳۹۴قابل توجه بر وبچ طرفدار مرسدس ! با اینکه موتور AMG GT S یه شاهکار مهندسیه تمام
عیاره ولی این نقطه رو در نظر داشته باش که ۹۱۱Turbo S تو نسخه ی استوکش
باhp 560 این پسرک با سابقه ی همشهریش رو قورت میده .
HELL CAT
۲۳ شهریور ۱۳۹۴همون دو اسبش ارزش داره به کل اسب های پراید واقعا قوی ترین تیونیگ کار هست این برابوس
rapbaz
۲۳ شهریور ۱۳۹۴کاش مالِ پراید اسب بود…
۶۰ الاغ بی بخار!
احمد باقری
۲۳ شهریور ۱۳۹۴در مورد این ماشین اصلا هیچ حرفی نمیشه زد، فقط میشه گفت شاهکار مرسدس هست، ۹۱۱، گرمی چنده؟ این همه ابهت و شکوه و قدرت رو ول کردید میگید ۹۱۱. وا اسفا. واویلا. آخه این هم نظرسنجی بود، دیگه قضیه کاملا معلومه، فقط مرسدس.
AHMADREZA
۲۳ شهریور ۱۳۹۴۹۱۱ گرمی چند برو بابا amg gt حالاحالا ها باید کار کنه تا جلوی ۹۱۱ و دیگر رقبان بتونه شاخ و شونه بکشه
محمد زمانلو
۲۵ شهریور ۱۳۹۴دمت گرم ، الحق طرفدار پروپاقرص پورشه هستی . دمت گرم !
shahab
۲۳ شهریور ۱۳۹۴AMG GT در حد رقابت با ۹۱۱ نیست
همین و بس
shahab
۲۳ شهریور ۱۳۹۴تعصب رو بذارین کنار ۹۱۱ ۵۰ساله این کاره است
Iran Air
۲۴ شهریور ۱۳۹۴داداش اگه قراره تاریخ رو مد نظر قرار بگیریم باید خدمتت عرض کنم مرسدس ماشین رو ساخت و به دنیا معرفی کرد ! باز هم یاداوری می کنم این کل زور مرسدس نیست … فقط یه شروعه که ۵۰ سالی که شما گفتی رو به چالش بکشه !
mohsen
۲۴ شهریور ۱۳۹۴جناب سبزوار ایر من کاری به تاریخ ندارم ولی این ماشین اصلا ابهته SLR SLS وحتی بنز های رده بالارو نداره تو SLS با اینکه در مقابل رقیباش زیاده عرض اندام نمیتونست بکنه وله خیلی با وقار بود
Iran Air
۲۶ شهریور ۱۳۹۴مرسدس هم مثه خیلی از کمپانی های دیگه داره روی بهینه کردن خودرو هاش کار میکنه .
محمد زمانلو
۲۵ شهریور ۱۳۹۴حرف حق جواب ندارد . هنوز مونده که مرسدس تو این کلاس خودرویی پخته بشه . هنوز خام هستش .