مرسدس بنز

مرسدس بنز ۳۰۰SL گالوینگ اندی وارهول با پکیج بازسازی برابوس حراج می‌شود

مرسدس بنز ۳۰۰SL گالوینگ متعلق به اندی وارهول مشهور که توسط برابوس بازسازی شده است در حراجی ساتبیز نیویورک به فروش خواهد رسید. این حراجی از دهم تا هفدهم نوامبر برگزار می‌شود و خودروی موردبحث نیز در نیویورک به نمایش درخواهد آمد. ۳۰۰SL موردبحث بر اساس سلیقه و ذائقه این هنرمند مشهور سفارش داده شده بود.

بر اساس تحقیقی که برابوس با همکاری بخش کلاسیک مرسدس بنز انجام داده بود، این خودرو دقیقاً از همان چیزی الهام گرفته که خودروهای تاریخی مرسدس بنز نشان داده‌اند. ۳۰۰SL گالوینگ در کتاب خودروهای سری اسپرت سال ۱۹۴۵ تا ۱۹۸۰ متعلق به فرانک اولسی و در صفحات ۹۴ و ۹۵ به نمایش درآمده است. کار بازسازی این خودرو دو سال طول کشیده و برابوس بیش از ۴۵۰۰ ساعت را صرف بازسازی آن از طریق برنامه احیای ۶ ستاره خود کرده است.

هم‌اکنون مرسدس بنز ۳۰۰SL گالوینگ همان کیفیت اولیه خود را به نمایش می‌گذارد. خودروی موردبحث دارای رنگ بدنه نقره‌ای و خاکستری، کابین با چرم آبی‌رنگ و رینگ‌های متمایز است. این خودروی ۷۰ ساله توانسته درجه “A: کاراکتر جدید خودرو” را از سازمان خودروهای کلاسیک آلمان دریافت کند. ۳۰۰SL گالوینگ با شماره شاسی ۱۹۸.۰۴۰.۵۰۰۶۲۹ یکی از تنها ۱۴۰۰ دستگاهی است که تولید شد.

این محصول جذاب مرسدس بنز در آگوست ۱۹۵۵ و در فرانسه خریداری شد و در سال ۱۹۸۱ به آلمان انتقال یافت یعنی زمانی که دکتر هاینز نوث آن را خریداری کرد. او خودرو را تا سال ۲۰۲۰ نگهداری کرد و سپس برابوس آن را خرید. هم‌اکنون مرسدس بنز ۳۰۰SL گالوینگ اندی وارهول برابوس می‌تواند با قیمت تخمینی ۱.۵ تا ۳ میلیون دلار به فروش رسد. ساتبیز پلتفرمی آنلاین را نیز برای خرید خودروهای خاص و گران‌قیمت ایجاد کرده و سال‌های سال است که کلکسیونرها از آن برای خریداری خودروهای سطح بالا استفاده می‌کنند. مرسدس بنز ۳۰۰SL خوان مانوئل فانجیو، فراری انزو سفیدرنگ و مک لارن F1 با شماره شاسی ۰۵۹ نیز از طریق همین پلتفرم به فروش رفته‌اند.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. Alan.r

    ۱۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (661 ديدگاه)

    به نظر من این خودرو جزو بهترین کلاسیک های دنیاست ظاهر بسیار زیبایی داره و مشخصات فنیش برای امروز هم عالیه
    🇩🇪The best or no thing 🇩🇪

    موافقم ۶۱
    مخالفم ۳
    1. MILADZM

      ۱۷ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (260 ديدگاه)

      پدال جان خواهشا این سیستم تایید چند ساعته و فلاکت بار کامنت ها رو بردارید
      الکی هم تقصیر رو گردن وردپرس یا تغییر مکرر آی پی ها نندازین
      قبلا هم گفتم ولی حذف کردید اما بازم میگم
      از واقعیت نمیشه فرار کرد .

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۶
  2. D:

    ۱۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (81 ديدگاه)

    قیمت این ماشین ها دربرابر CLKو F1 برای کلکسیونر ها پول خرده

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۰
  3. SLR _ 722

    ۱۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (151 ديدگاه)

    عشق خالص

    فکر کنم جزء اولین خودرو های جاده ای هست که مجهز به انژکتور بوده و از اولین سوپر اسپرت هاست

    من یک ماکت ۱/۱۸ رو روی میز کارم دارم و هر وقت چشمم بهش میوفته کلی کیف میکنم

    موافقم ۳۱
    مخالفم ۱
    1. رامین سپهری

      ۲۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (11 ديدگاه)

      از کجا تهیه کردین و قیمت چنده الان؟ ممنون

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  4. ❤BMW❤

    ۱۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (319 ديدگاه)

    فقط بی‌ام‌و ۵۰۷
    از نظر طراحی ، ۵۰۷ خیلی ازین بهتره

    موافقم ۹
    مخالفم ۴۶
    1. Erfan

      ۱۷ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (523 ديدگاه)

      قدر زر زرگر شناسد، قدر گوهر گوهری.
      متاسفانه این برای شما قفله هنوز☺️

      موافقم ۳۸
      مخالفم ۰
    2. Alan.r

      ۱۷ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (661 ديدگاه)

      BMW 507 از نظر طراحی اصلا قابل مقایسه با این جواهر نیست از نظر مشخصات فنی هم کاملا پایینتر از ۳۰۰SL قرار داره

      موافقم ۳۳
      مخالفم ۲
    3. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

      ۱۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (623 ديدگاه)

      ۵۰۷ اصلا در برابر اولین سوپر اسپرت جهان حرفی برای گفتن نداره

      موافقم ۷
      مخالفم ۱
  5. احمدرضا

    ۱۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (480 ديدگاه)

    چه کیفیتی
    چه رنگ و رویی
    انگار الان از کارخونه اومده بیرون
    این مدل بنز واقعا یه شاهکاره تکرار نشدنیه

    موافقم ۲۹
    مخالفم ۲
  6. Farzad

    ۱۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (2571 ديدگاه)

    همیشه جزو زیباترین خودروهای تاریخ بوده و هست و خواهد بود .

    موافقم ۲۷
    مخالفم ۲
  7. kimfan

    ۱۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (13 ديدگاه)

    برای زمانی که آلمانی‌ها در مهندسیشون از حس بیشتری استفاده می‌کردن..
    من یه مدل ۱:۵۲ ازش دارم که درواقع جزو اسباب‌بازی‌های دوران کودکی بود که اتفاقا اینقدر دوستش داشتم و برام زیبا بود که هیچوقت باهاش بازی نکردم و فقط داشتمش و از داشتنش لذت می‌بردم

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۱
    1. علی

      ۲۰ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داشته باشی استفاده نکنی و ازداشتنش لذت ببری وکیف کنی!!!؟عجب!

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  8. مهردادکمال

    ۱۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1370 ديدگاه)

    تو محصولات امروز مرسدس gt s بنظر از این مدل الهام گرفته مخصوصا نمای پشتیش

    موافقم ۹
    مخالفم ۰
  9. abolfazl poursharif

    ۱۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    به فهم من اس ال ۳۰۰ بهترین محصول تاریخ صنعت خودرو سازی هست.

    موافقم ۸
    مخالفم ۰
  10. the1

    ۱۹ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (20 ديدگاه)

    اووووففف لامصبو😍😍😍
    خدا وکیلی برند های با اصالتی مثل بنز، فراری، رولز رویس، بنتلی، بوگاتی و …..
    باید یه بخش باز تولید افسانه های کلاسیکشون، حتی به تعداد محدود و با طراحی های داخلی پر زرق و برق و سوپر لاکچری داشته باشند..
    حیف همچین الهه زیبایی که دیگه تولید نشه….

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  11. فرهاد

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین ها دو دسته هستن یکیشون اس ال ۳۰۰ دومی مابقیه ماشین ها
    طراحی این ماشین اونقدر خاصه که تمام ماشین از لوله ساخته شده هیچ گونه نقطه جوش یا جوشکاری تو بدنش نیست

    موافقم ۲
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا