نیسان

به‌روزرسانی جدید نیسان سیلفی، پیش‌نمایش نیسان سنترای 2024

در چین، نیسان با به‌روزرسانی سیلفی این امکان را فراهم کرده که نگاهی به نسل بعدی نیسان سنترا داشته باشیم. این به‌روزرسانی از طریق تغییرات در نمای خارجی و داخلی به‌ویژه صفحه نمایش بزرگتر انجام شده است.

سیلفی چینی پس از چهار سال از معرفی، با این به‌روزرسانی به دنبال نیمه دوم عمر خود و در عین حال پیش‌نمایشی از سنترا ۲۰۲۴ است. سیلفی چینی به دو گزینه موتوری بنزینی ۱.۶ لیتری و ۱.۲ لیتری مجهز شده است و احتمالاً سنترای فیس‌لیفت شده آمریکایی نیز این گزینه‌ها را خواهد داشت.موتور ۱.۶ لیتری ۱۳۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۹ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و از یک گیربکس CVT استفاده می‌نماید. نمونه ۱.۲ لیتری، هیبریدی بوده و از نوع e-power شامل یک ژنراتور برای شارژ باتری لیتیوم یونی است و ۱۳۴ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند.

همچنین، سیستم هوشمند خودرو (Intelligent Vehicle System) یا سیستم خودران سطح ۲ نیز به صورت استاندارد در سیلفی نیسان چینی قرار گرفته است و احتمالاً در سنترای فیس‌لیفت شده آمریکایی نیز ارائه خواهد شد. این سیستم شامل امکاناتی مانند شناسایی خودکار خطوط، تشخیص علائم ترافیکی، هشدار تصادف و هشدار نقطه کور است.

صفحه نمایش خودروی چینی ۱۲.۳ اینچی است که با صفحه نمایش ۴ یا ۵ اینچی سنترای آمریکایی متفاوت است. به نظر می‌رسد که نیسان در حال اضافه کردن ویژگی‌های جدید مانند اندروید اتو و Apple CarPlay بی‌سیم و تکنولوژی‌های دیگر به صفحه نمایش سنترا است.

طراحی بیرونی، اسپرت و جذاب است و خطوط عمیق در زیر دربها، سقف شناور و چراغ‌های LED جلب توجه می‌کنند. جلوپنجره بسیار بزرگ است ولی چرخ‌ها ابعاد ۱۵ تا ۱۶ اینچی دارند که کوچک به نظر می‌رسد.

خریداران احتمالاً به تغییر اصلی داخلی که ما می‌توانیم در حال حاضر ببینیم بیشتر علاقه‌مند خواهند بود، یعنی یک صفحه نمایش لمسی اطلاعاتی ۱۲.۳ اینچی با کنترل‌های لمسی در پایه خود. این صفحه نمایش بسته به تریم، چهار یا پنج اینچ بزرگتر از دو صفحه نمایش موجود در سنترا است.  احتمالاً Android Auto و Apple CarPlay بی‌سیم به همراه ویژگی‌های فناوری بیشتری معرفی خواهند شد.

نیسان سیلفی مدل ۲۰۲۳ از قبل در چین با قیمت‌هایی بین ۹۹،۸۰۰ یوان (۱۴،۳۹۷ دلار) و ۱۷۴،۹۰۰ یوان (۲۵،۲۳۲ دلار) در حال فروش است. فروش سنترا فعلی در سال ۲۰۲۳ بدون تغییرات مؤثر نسبت به سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد یافت. Sylphy تجدیدنظر شده برای برانگیختن یک خودروی سدان بازار آمریکایی ۲۰۲۴ که احتمالاً قرار است در سه یا چهار سال دیگر برای بازار عرضه شود، خیلی خیره‌کننده نیست، اما خریداران در این بخش کمتر به دنبال ظواهر ساختارشکن و اغراق‌آمیز هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۳ رای

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    وای خدا
    قیمت رو نگا
    تقریبا 700 میلیون
    پول دنا و تارا آشغالی

    موافقم 57
    مخالفم 2
    1. علی

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (836 ديدگاه)

      نگاه کن به طراحی و مشخصات فنی ، بعد نگاه کن به قیمت ، بعد دو دستی بزنیم تو سرمون!!!

      موافقم 38
      مخالفم 2
    2. net

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (3149 ديدگاه)

      ماشینهای نیسان و هوندا و تویوتا و فولکس واگن لوکس نیستند و برای افراد متوسط روبه پایین هست

      موافقم 14
      مخالفم 2
  2. همه چیز دان ۲

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (70 ديدگاه)

    نه ، تو رو خدا اینو وارد نکنیدا ، این به آب و هوای غرب آسیا ، سازگار نیست ، به خصوص که سطح خودران درجه ۲ داره ، برای ایران فقط پیکان خوبه ، بذاریدش لای زر ورق ، آفرین ، حالا گوشه ها شو آروم بپیچید ، دو تا چراغ دانش بنیان روش نصب کنید ، آفرین ، حالا اسمشو بذارید تارا ، دانا ، سانا و دایانا ، اینم خوبه ، حالا بفرستید خط مولد سازی . آفرین ، قربونتون بره ماما .

    موافقم 37
    مخالفم 5
  3. moh-86

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (38 ديدگاه)

    چقدر شبیه النترای جدید شده

    موافقم 15
    مخالفم 36
  4. F22RAPTOR

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (2599 ديدگاه)

    اگه نیسان تو ایران کارخونه بزنه صد درصد
    از ورشکستگی نجات پیدا می‌کنه

    موافقم 43
    مخالفم 2
    1. Sigma

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1036 ديدگاه)

      شانس ما نیسان بیاد ایران کلاش میکشه شاهد نیسان جونیور 2 پلاس خواهیم بود

      موافقم 21
      مخالفم 2
  5. MehdiTurbo

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1972 ديدگاه)

    به به این طراحی
    این طراحی واقعا تکمیل جز بهترین طراحی تو طرح های امسال
    امسال انگشت شمار طراحیا پیشرفت داشتند و خوب بودند خسته شدیم از یه مانیتور بزرگ اون وسط داشبرد ساده چه اس کلاس باشه چه تسلا چه فورد اکسپشن باشه و …
    طراحی خارجیم که عالیه از چراغ دوتیکه و چراغای باریکی نواری خبری نیست
    این خودرو رو ادم میبینه لذت میبره ای کاش اکثرا به جای چراغ باریک کردن و دو تیکه کردن ساده کردن طراحی داخلی یه مانیتور گذاشتن و مینیماا کردن میرفتن به این سمت که روی گرافیک چراغ و بهبود دادن داخل کار کنند
    کاری که مزدا و نیسان و جیپ و پورش و ایودی و (هیوندا و کیا تو طراحی داخلی ) و … کردند

    موافقم 18
    مخالفم 2
    1. R

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1025 ديدگاه)

      کپی از مرسدس

      موافقم 1
      مخالفم 23
  6. TESLA

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    از تارا ارزونتره 😂😂🤦‍♂️

    موافقم 15
    مخالفم 1
  7. بهنام

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (828 ديدگاه)

    گیربکس سی وی تی نیسانو بدبخت کرد . ولش کن دیگه سلطان به خودت بیا .

    موافقم 11
    مخالفم 1
  8. رامتین

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (3051 ديدگاه)

    طراحی چقدر موزون و جذابه. موتور 1.6 هم توان خوبی داره میده بشکل تنفس طبیعی.

    موافقم 9
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا