اگرچه که ما هنوز طیف کاملی از مدلهای فیس لیفت شدهی پورشه ۹۱۱ را تابهحال ندیدهایم اما این برند ژرمنی در حال کار سخت روی نسل بعدی این خودرو است. انتظار میرود نسل جدید ۹۱۱ در اواخر سال ۲۰۱۸ و یا سال ۲۰۱۹ عرضه شود.
کار اند درایور گزارش داده که علیرغم طراحی پیشرانه وسط مدل مسابقه ای ۹۱۱ RSR جدید، نسل جدید ۹۱۱ همان طراحی پیشرانه عقب خود را حفظ خواهد کرد. هرچند این احتمال وجود دارد که به منظور بهبود بالانس و توزیع وزن خودرو، پیشرانه اندکی به جلو انتقال یابد.
تصور بر این است که دلیل اصلی حفظ طراحی پیشرانه عقب در نسل آیندهی ۹۱۱، نگه داشتن صندلیهای عقبی کوچک و در دست داشتن عنوان خودروی جادهای کاربردی باشد. برخلاف رقبای پیشرانه وسطی چون فراری و مک لارن، نسخههای معینی از ۹۱۱ میتوانند ۴ نفر را حمل کنند (هرچند بخش عقبی بسیار کوچک است).
اگرچه انتظار نمیرود که تغییرات فاحشی در آرایش بندی پیشرانهی نسل جدید ۹۱۱ پدیدار شود اما گفته شده این خودرو بار دیگر بهویژه در بخش جلو پهنتر خواهد شد. همچنین طبق انتظارها، طراحی دیفرانسیل عقب این خودرو بهصورت استاندارد در دسترس خواهد بود و سیستم چهار چرخ محرک برای برخی مدلها عرضه خواهد شد.
نسل آیندهی پورشه ۹۱۱ برخلاف ۷۱۸ کیمن و باکستر که از پیشرانههای ۴ سیلندر توربو استفاده میکنند قلب تپندهی ۶ سیلندر توربو را حفظ خواهد کرد. خبری که باعث خوشحالی طرفداران خواهد شد.
منبع: carscoops
Saied
۳۰ آذر ۱۳۹۵سلطان قلب ماشین باز ها یعنی ٩١١
KING 918
۳۰ آذر ۱۳۹۵اگه پیشرانه 911 از 6 به 4 سیلندر توربو بره صد در صد طرفدارای خودش رو از دست میده
مخصوصا منو ////// :-)
اصلا 911 یعنی flat6
mehran911
۳۰ آذر ۱۳۹۵جاداره به یک نکته در مورد طراحی پورشه اشاره کنم
.
مدتی پیش در فضای مجازی ویدیویی منتشر شد که در اون جناب هارتموت اسلینگر در مورد طراحی پورشه نظر میداد
لابد از خودتون می پرسید هارتموت اسلینگر دیگه کیه ؟؟؟؟؟؟
ایشان یکی از برترین طراحان تاریخ هستند که در بین طراحان مطرح از جایگاه ویژه ای برخوردارند
ایشان همان طراح آلمانی الاصل و موسس شرکت فراگ دیزاین است که استیو جابز در سال های اولیه تاسیس اپل به عنوان دیزاینر اختصاصی محصولاتش برگزید طراح صنعتی امریکایی-المانی و مخترع که طراح بزرگ شرکت هایی نظیر سونی مایکروسافت زیمنس اچ پی موتورولا و جنرال الکتریک را در کارنامه خود دارد
.
پس حرف هارتموت اسلینگر حرف من نیست حرف یکی از معتبر ترین افراد در عرصه طراحی دنیاست
.
من ویدیوی نظرات هارتموت اسلینگر رو در کامنت جدا در زیر این کامنت میزارم
امیدوارم همه ببینن
mehran911
۳۰ آذر ۱۳۹۵اینم ویدیوی هارتموت اسلینگر
http://www.aparat.com/v/LiDEd
KING 918
۳۰ آذر ۱۳۹۵په کو داش مهران :-(
mehran911
۳۰ آذر ۱۳۹۵عزیزی محمد رضا جان
ویدیو در انتظار تایید پدال هستش
KING 918
۱ دی ۱۳۹۵قربون اقا ……….
باش صبر میکنیم /////
o-O
فرشاد سجادیان
۳۰ آذر ۱۳۹۵۹۱۱ برای طرفداراش همیشه جذابه اما اگر منطقی حساب کنی، دیگه اون ابهت سابق رو نداره. یه زمانی پادشاهی میکرد اما الان نه
من تو محصولات فعلی پورشه، Cayman GT4 رو میپسندم.
امپراتور لامبورگینی
۳۰ آذر ۱۳۹۵دقیق قبلا چه ابهتی داشت که الان داره ؟؟؟؟؟؟
برای نسل بعد، شتاب 0 تا 100 در حدود 2.2 تا 2.6 تخمین زده شده.
یعنی بهتر از هایپرکار هایی مثل Mclaren P1 در حد Bugatti Chiron.
یعنی ماشین 200 هزار دلاری با هایپرکار هایی با 10 برابر قیمت خودش رقابت میکنه !!
نسل فعلی هم که صفر تا صدش 2.5 ثانیست.
در پیست ها هم که همیشه جزو خودروهای رکورد دار هست و با وجود اینکه یک سوپرتسپرت شهری هست، با سوپراسپرت های جاده ای مثل Audi R8 و Mclaren 650 S رقابت میکنه.
دقیقا کدوم ابهت رو از دست داده ؟؟؟
911 قبلا اصلا اندازه ی الان ابهت نداشت. ابهت این ماشین بین سوپرکار ها کم که نشده هیچ، چند برابر هم شده.
mehran911
۳۰ آذر ۱۳۹۵کدوم منطق
نکنه منطقه شما ؟؟؟؟؟؟
911 سنگ و محک و معیار اسپرت سازی دنیاست
افتخارات 911 به تنهایی از خیلی از کمپانی های خودروسازی بیشتره
شما بگو من 911 رو بعنوان یک کوپه اسپرت با کدوم سوپر اسپرت مقایسه کنم ؟؟؟؟؟
نوشتن از افتخارات 911 برام راحت ترین کاره شما فقط بگو تا بنویسم
همین امسال پورشه 911R بعنوان بهترین خودروی پرفورمنس سال توسط تاپ گیر انتخاب شد
پورشه 911GT3 rs به عنوان خودروی Hardcore سال توسط تاپگیر انتخاب شد
.
از همه مهمتر 911R توسط سایت معتبر تاپ کار بعنوان بهترین خودروسال 2016 برای رانندگان انتخاب شد که در رده بندی با اختلاف بالاتر از فراری 488GTB و مکلارن 675LT و مکلارن 570S و هوندا NSX و جگوار اف تایپ SVR قرار گرفت
.
.
متاسفانه دیدن این کامنت های متعصبانه از افراد متعصبی مثل شما به یک امر عادی در پدال تبدیل شده
ی توصیه برادرانه میکنم اونم اینکه قبل از اینکه پورشه رو و به خصوص 911 رو زیر سوال ببری یکم در موردشون تحقیق کن
MPH
۱ دی ۱۳۹۵“”افتخارات 911 به تنهایی از خیلی از کمپانی های خودروسازی بیشتره””
گل گفتی آقا مهران
ناشناس
۳۰ آذر ۱۳۹۵خیلی خوشگل شده، مخصوصا عقبش!
javadm4
۳۰ آذر ۱۳۹۵فعلا که 911gtsپادشاهی میکنه
علیرضا
۳۰ آذر ۱۳۹۵تا صد سال دیگه هم همین شکلیه واقعا حیف!!!
Enzo
۳۰ آذر ۱۳۹۵خدا کنه پورشه یه دست و رویی به قیافه 911 بکشه . دیگه طرفداری پورشه هم از این ظاهر تکراری خسته شدن.
امپراتور لامبورگینی
۳۰ آذر ۱۳۹۵به خدا ما خسته نشدیم !!!
به روح فروچیو لامبورگینی قسم، من 911 رو همینطور که هست دوست دارم.
قبلا ها میگفتن ماشین کره ای هر نسلش با نسل بعد زمین تا آسمون فرق میکنه، ولی الان کره ای ها هم به اهمیت اصالت در طراحی پی بردن و نسل های مختلف ماشین هاشون داره شبیه هم میشه.
Nissan...japan
۳۰ آذر ۱۳۹۵من نمیگم طراحی رو کلا عوض کنه چون زیباس ولی چراغای جلو رو یکم تغییر بده تا با خشونت چراغای عقب هماهنگ بشن.
Saied
۱ دی ۱۳۹۵دوست هایه عزیزی که طراحی این ماشینو بد و قدیمی میدونن. یه چیزی بگم که ٩١١ جزوه بد عکس ترین ماشین هایه دنیاست. ولی در عوض از نزدیک ظاهرش خیلی خشگل خیلی خاصه. و یکی از سوپر اسپرت هایه مورد علاقه ی ماشین باز هاست. وغیر ممکنه کسی به صورت تخصصی ماشین باز باشه ( منظور به اکثر ماشین ها دست رسی داشته باشه و نه اینکه از رویه مقاله و عکس نظر بده ) عاشق هندلینگ و رخ این ماشین نباشه. به قول دوستان سنگ محک دنیایه سوپر اسپرت ها همین ٩١١ هستش.
یاس ی
۱ دی ۱۳۹۵به نظر من کار بسیار سختی هستش که بخوان چراغی واسه 911 طراحی کنن که بیشتر از این بهش بیاد و ابهتش بیشتر از چراغ فعلیش باشه. 911 یعنی چراغ گرد فعلیش. خلاص