کسب رتبه برتر خدمات پس از فروش کشور توسط مدیران خودرو
برترین های خدمات پس از فروش صنعت خودرو معرفی شدند.طی مراسمی که بعد از ظهر دوشنبه ۱۹ آذر ماه به همت سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در محل هتل المپیک برگزار شد، از برترینهای خدمات پس از فروش صنعت خودرو تجلیل و قدردانی شد.
براساس ارزیابیهای صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکتهای خدمات پس از فروش مدیرانخودرو توانستند رتبه برتر خدمات پس از فروش کشور را از آن خود کنند.
همچنین پس از معرفی برترینهای خدمات پس از فروش، از نمایندگیهای برتر مدیران خودرو نیز در حضور جناب آقای جک لی ، مدیر عامل گروه مدیران خودرو ، تجلیل به عمل آمد.
استانداردهای چهارگانه ی ارائه ی خدمات پس از فروش مدیران خودرو
از زمان آغاز به کار خود در ایران، شرکت مدیران خودرو همواره بر آن بوده است تا بتواند حس وفاداری به برند را در میان مشتریان خود تقویت کند. از دید عوامل این شرکت، ارائه ی خدمات پس از فروش ممتاز یکی از مهمترین ابزارهایی است که میتواند احساس وفاداری و تعلق خاطر مصرف کنندگان نسبت به برند را تقویت کند. در این راستا شرکت مدیران خودرو چهار اصل اساسی پیرامون ارائه ی خدمات پس از فروش تدوین کرده که همواره بر اساس آن اقدام نموده است:
- اول مشتری: نیاز مشتریان می بایست همواره در اولویت اول اقدامات اجرایی قرار بگیرد و این حس باید به مشتریان نیز القاء شود که خواست آنها مهمترین چیز است.
- یکپارچگی و شفافیت: تمامی اطلاعات مربوط به روند خدمات پس از فروش می بایست شفاف، دقیق و جامع باشد تا از سردرگمی مشتریان جلوگیری به عمل آید.
- پاسخ کارآمد: در تمام طول مدت حضور مشتری در مرکز خدمات پس از فروش باید این حس در مشتری ایجاد شود که میتواند بهترین و سریعترین پاسخ ممکن را به درخواست خود دریافت نماید.
- گارانتی ممتاز: خدمات پس از فروش می بایست به لحاظ کیفی در بالاترین و حرفه ای ترین درجه ی ممکن ارایه شوند تا مصرف کنندگان بتوانند همواره با اطمینان خاطر به مراکز خدمات پس از فروش مراجعه نمایند.
برند اکستریم نیز به عنوان لوکس ترین نام تجاری شرکت مدیران خودرو، از همان ابتدا شروع به کار در آذر ۱۴۰۲، خدمات پس از فروش را مهمترین بخش استراتژی توسعه برند خود قرار داده است. خدمات پس از فروش همواره کلید کسب رضایت مشتری و سازنده ی تصویر برند شرکتها بوده است. در واقع از طریق فرآیندهای خدمات پس از فروش استاندارد و با کیفیت است که میتوان تجربه خرید خودرو و وفاداری به برند مشتریان را به طور موثر بهبود بخشید.
برند اکستریم قصد دارد پیشرفته ترین دانش فنی و لوکس ترین خودروها را به مشتریان خود عرضه کند تا بدین وسیله از پشتیبانی مشتریان خود طی سال گذشته قدردانی کند. در حال حاضر، برند اکستریم عرضه ی سه مدل از خودروهای لوکس را آغاز کرده است و در این بین بازخوردهای مثبت بسیاری به خصوص پیرامون خودروی شاسی بلند VX دریافت کرده است، اما هنوز اقدامات زیادی برای برآورده کردن نیاز مشتریان وجود دارد.
به طور مثال، برند اکستریم پارامترهای سختگیرانه ی بسیاری در ارتباط با موضوعات مربوط به خدمات پس از فروش اتخاذ کرده است. به منظور ارائه بهترین نوع خدمات، از بین نمایندگی های موجود، ممتازترین نمایندگی ها برای ارائه ی خدمات پس از فروش در نظر گرفته میشوند. آنها می بایست بیش از ۸۰۰ متر مربع از مساحت نمایندگی های خود را به خدمات پس از فروش اختصاص داده و از بهترین استاندارد SI برای تزئین و تجهیز آن استفاده نمایند. با این حال، باید اذعان کرد که فقط اتاق خدمات پس از فروش زیبا و توانایی خدمات سریع کافی نیست و تیم خدمات پس از فروش باید آموزش های بیشتری را در مورد احترام به مشتری بیاموزند و در واقع این همان جاییست که در آینده تمرکز اصلی برند اکستریم را از آن خود خواهد کرد.
دادرس
۲۷ آذر ۱۴۰۳بهترین در خدمات پس از فروش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دادرس
۲۷ آذر ۱۴۰۳بهترین در خدمات پس از فروش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بی خیال، شرکت نه دیسک داره نه کمربند نه ایربگ و خیلی چیزای دیگه.
مصطفی حیدری
۳۰ آذر ۱۴۰۳ماشین من یه ۲۲ پرو بود….تا که خراب نشده بود ،خوب بود و خیلی برو بود . و خیلی راضی بودم تا اینکه به علت بی کیفیت بودن شلنگ بخاری ،شلنگ در حین حرکت پاره شد و ماشین موتور زد ،یک ماه تو نمایندگی منتظر وسایل بودن وقتی وسایل اومد و کار تموم شد گفتن از اون اول درخواست واشر سر سیلندر کردیم ولی موجود نیست تو نمایندگی مرکزی ، حدودا ۵۰ میلیون خرج برداشته و ۷۰ هزار هم کارکرد ماشینه ، به علت کیفیت بد شلنگ بنزین هم سوراخ شده ،منتظریم تا از مرکز شلنگ بنزین هم بفرستن و حدود ۴۵ روزه که بی ماشینم ، قضاوت با خودتون ….
غلط کردم ، غلط کردم ، غلط کردم خریدم از مدیران
یه ماشین چینی اون هم تو ایران
ندارد کیفیت تولید چینی
باید داشته باشی تا که ببینی
خدا قسمت نکن همچین ماشینی
ازیرا کین ماشین اصلا ماشین نی
اگر که مدتی بر آن نشینی
دگر روز خوشی هرگز نبینی
الان یک ماهه که ماشین بنده
دچار واشر یک سر سیلنده
میگم تا کی باید ماشین بخوابه
میگن شاید قیامت ،این جوابه؟؟!!!
دلم بر حال این مردم کبابه
خداوندا اینم جزو عذابه؟؟!!
خلاصه ما غلط کردیم مردم
شما هرگز ندید به این تله دُم
مبادا شعر من گردد فراموش
بکن حرف مرا آویز در گوش
اگر گَردی تو بر گِرد مدیران
پیاده می شوی همچون اسیران
حجت اله براهنی
۲۷ آذر ۱۴۰۳ماشالا همشون هم رتبه برترن و انقدر خدمات بیکیفیت هست! دقت کردین همه خودروسازها رتبه برتر دارن؟
دادرس
۲۸ آذر ۱۴۰۳به خاطر قراردادهای نجومی هستش که با شرکت ISQI می بندن، هرچی عدد قرارداد بزرگتر، رتبه بالاتر…
Nismo
۲۷ آذر ۱۴۰۳نه نه اینایی که گفتی راست کار ایرانخودروعه هیچکس حتی نزدیکشم نمیتونه بشه
مقامداره تو این چیزا
Parsaastaneh
۲۸ آذر ۱۴۰۳منظورشونم بعد ایران خودرو بود دیگه.
الان ایران خودرو از نظر کیفیت و اعتماد پذیری در جهان رطبه اول هست.(البته از آخر)
Kiarash
۲۷ آذر ۱۴۰۳Nismo کامنت های من و شما پاک کردن 😂
ایمان
۲۷ آذر ۱۴۰۳🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 مملکت قشنگ جوکه. یکی از خدمات منحصر به فرد پس از فروششون اینه که ماشین رو تحویل نمیدن. ماشین مدل ۱۴۰۲ رو یک سال در زیر آفتاب سوزان بم نگه میدارن که قشنگ جا بیفته (با ترشی سیر اشتباه گرفتن شاید) بعد در نیمه سال ۱۴۰۳ تحویل مشتری میدن. در شرایطی که روکش پلاستیکی محافظ صندلی جوری به چرم صندلی میچسبه که تحت هیچ شرایطی پاک نمیشه. لاستیکها که ماشین به مدت یکسال بدون جابهجایی روی اون بوده تغییر شکل داده و فاسد شده به طوری که ماشین در حین حرکت بندری میره براتون و هزاران خدمات عالی دیگه…
البته که بعید میدونم این کامنت رو بذارید منتشر بشه بالاخره ممکنه آقای چینگ چون چانگ بهش بر بخوره و دیگه یوآن نفرسته.
معمار
۲۸ آذر ۱۴۰۳دقیقا تجربه مشابه داشتیم … البته اخلاق افتضاح پرسنل و پاسخگو نبودن هم باید اضافه بشه
ایمان
۲۷ آذر ۱۴۰۳دیدگاهمان را بنویسیم واقعا؟؟؟ نوشتیم ولی حتی در صف بررسی هم نرفت و درجا پاک شد
علیرضا
۲۸ آذر ۱۴۰۳اگر رتبه برتره ، چرا توی عکس بالای سر دوستان زده (رتبه دوم)خدمات پس از فروش کشور مدیران خودرو
𝐀𝐥𝐢
۲۸ آذر ۱۴۰۳رتبه یک سایپا فکرکنم
علی
۲۸ آذر ۱۴۰۳باید واقعا فقط تاسف خورد به حال کشوری که رتبه برتر خدمات پس از فروش خودروهاش مدیران خودرو باشه!!!!!!!!!!!!!!
من خودم تیگو 8 پرومکس دارم برای یه تعویض روغن باید دو سه هفته تو نوبت باشم!!!
ماشین میریزه بیرون ولی خدمات پس از فروش و تعمیراتش افتضاحه و اصلا با تعداد ماشینهای فروخته شده تناسب نداره!!!
قطعاتشم که گیر نمیاد !!!!
گل بگیرن خداوکیلی در وزارتخانه ای که اینا رو اول اعلام کرده!!
هادی جعفری
۲۸ آذر ۱۴۰۳زندگی در ایران یک سیرک به تمام معناست
محمد مومنی
۲۸ آذر ۱۴۰۳آقایون میدونید دیگه.
تواین مملکت به کچل میگن زلفعلی،به کور میگن نورعلی!!🤣🤣
طاهر
۲۸ آذر ۱۴۰۳من سال 1402 ام وی ام تحویل گرفتم.
خیلی از خدمات خودرو راضیم.
از اینترنت وقت میگیرم و مراجعه میکنم.
چند دقیقه هم معطلی نداره.
حین سرویس پذیرایی رایگان داره
حتی اتاق بازی برای سرگرم شدن بچه ها هم داره.
من خیلی از خدمات نمایندگی منیف تو تبریز راضی هستم.
Ahmad Yaghoobnezhad
۲۸ آذر ۱۴۰۳افتضاح ترین شرکت خودرویی مدیران خودرو
همایون
۲۹ آذر ۱۴۰۳لامصب همین چند روز پیش مردم تظاهرات کردن بخاطر ظلمهایی که این برند در حقشون کرده بعد الان شده بهترین
سعید آریا
۲۹ آذر ۱۴۰۳بدون نظر مردم و با حمایت مسولین بهترین شد.