تویوتا

اعلام قیمت نسخه‌های مختلف تویوتا سکویا، از 58 تا 77 هزار دلار

فروش نسل جدید تویوتا سکویا از تابستان امسال در ایالات‌متحده آغاز می‌شود حالا سازندهٔ ژاپنی قیمت نسخه‌های مختلف آن را اعلام کرده است. قیمت این شاسی‌بلند فول سایز جدید از ۵۸,۳۰۰ دلار شروع می‌شود که به میزان قابل‌توجهی از شورلت تاهو و فورد اکسپیدیشن بیشتر است.

این قیمت متعلق به تیپ پایهٔ SR5 است که از تجهیزاتی مثل چراغ‌های LED، رینگ‌های ۱۸ اینچی، جلوپنجرهٔ مشکی با قاب کرومی، تنظیم برقی هشت جهته و گرم‌کن صندلی‌های جلو، سانروف برقی، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، سیستم صوتی با هشت بلندگو، نمایشگر ۸ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی با اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم و کنترل تهویهٔ سه منطقه‌ای بهره می‌برد. سکویا SR5 همچنین به پکیج ایمنی Safety Sense 2.5 تویوتا هم مجهز است که شامل کروز کنترل راداری پویا، هشدار خروج از خط با دستیار فرمان، دستیار دنبال کننده خطوط، سیستم پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، نوربالای خودکار، سیستم تشخیص علائم ترافیکی، پایش نقاط کور، ترمز خودکار و دستیار پارک می‌شود.

تیپ بعدی لیمیتد نام دارد که قیمت آن از ۶۴,۷۰۰ دلار شروع می‌شود. این تیپ با جلوپنجرهٔ کرومی خاکستری، رینگ‌های ۲۰ اینچی و تزئینات کرومی بیشتر، نمای لوکس‌تری دارد. تغییرات بزرگ‌تر تیپ لیمیتد اما در داخل آن دیده می‌شود زیرا در اینجا شاهد گرم‌کن و تهویهٔ صندلی‌های جلو، گرم‌کن غربیلک فرمان، حافظهٔ صندلی راننده، نمایشگر بزرگ‌تر ۱۴ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی، صندلی‌های ردیف سوم تاشو برقی و خروجی‌های برق ۱۲ ولت خواهیم بود.

تیپ پلاتینوم با قیمت پایهٔ ۷۰,۹۰۰ دلار در میانهٔ خانوادهٔ سکویا قرار می‌گیرد. این تیپ در بیرون به جلوپنجرهٔ کرومی تیره و رینگ‌های مشکی‌رنگ مجهز است و در داخل از تجهیزاتی مثل سنسور باران، صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم با گرم‌کن و تهویه، تنظیم برقی ۱۰ صندلی‌های جلو، سقف شیشه‌ای پانوراما، نورپردازی داخلی، شارژر بی‌سیم، تنظیم برقی ارتفاع غربیلک فرمان، آینه عقب دیجیتالی، سیستم صوتی پریمیوم JBL با ۱۴ بلندگو و پکیج یدک کشی بهره می‌برد.

کسانی که خواهان تجمل هستند باید سراغ تیپ کپستون با قیمت پایهٔ ۷۵,۳۰۰ دلاری بروند که رقیبی برای جی‌ام‌سی یوکان دنالی خواهد بود. این تیپ در بیرون با جلوپنجرهٔ منحصربه‌فرد، تزئینات کرومی براق، پله رکاب‌های برقی و رینگ‌های ۲۲ اینچی دورنگ، لوکس بودن خود را نشان می‌دهد. سکویا کپستون در داخل نیز با تودوزی چرم نیمه آنیلین، تریم چوب گردو، کف‌پوش‌های اختصاصی، شیشه‌های جلو آکوستیک و هدآپ دیسپلی ۱۰ اینچی رنگی از سرنشینان خود پذیرایی می‌کند.

کسانی که به دنبال توانایی‌های آفرود هستند اما باید تیپ پرچم‌دار TRD Pro را انتخاب کنند. این نسخه با قیمت پایهٔ ۷۶,۹۰۰ دلاری، به سامانهٔ چهارچرخ محرک، ظاهر خشن با نوار LED، رینگ‌های ۱۸ اینچی BBS با لاستیک‌های ۳۳ اینچی آل ترین، جلوپنجرهٔ اختصاصی با نوشتهٔ TOYOTA، دریچهٔ روی کاپوت، سر اگزوز دوتایی، قطعات قرمزرنگ تعلیق و صفحه محافظ آلومینیومی جلو مجهز است. هرچند سکویا TRD در داخل از برخی ویژگی‌های لوکس بی‌بهره است اما در عوض به غربیلک فرمان TRD با نوار قرمزرنگ، شیفتر گیربکس چرمی، پدال‌های آلومینیومی و کف‌پوش‌هایی برای هر شرایط آب‌وهوایی مجهز شده است. قفل دیفرانسیل عقب، تعلیق مخصوص آفرود با کمک‌فنرهای فاکس، کرال کنترل و دستیار پایین رفتن از شیب‌ها نیز توانایی‌های بیراهه نوردی این نسخه را ارتقاء می‌دهند.

اما علاوه بر این پنج تیپ، تویوتا پکیج‌های مختلفی مثل TRD Sport و TRD Off Road را هم برای سکویا ارائه کرده است. پکیج TRD Sport که فقط برای تیپ SR5 قابل سفارش خواهد بود، کمک‌فنرهای بلیستین، رینگ‌های ۲۰ اینچی TRD و پدال‌های آلومینیمی TRD در داخل را به همراه دارد. پکیج TRD Off Road هم شامل صفحات محافظ در بیرون، سیستم تعلیق آفرودی با کمک‌فنرهای بلیستین، قفل دیفرانسیل عقب و کرال کنترل می‌شود و برای نسخه‌های چهارچرخ محرک تیپ‌های SR5 و لیمیتد قابل سفارش است.

تمام تیپ‌های سکویا به پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربوی هیبریدی مجهز هستند که از یک موتور الکتریکی بهره می‌برد. این موتور بین پیشرانهٔ بنزینی و گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک قرار گرفته است و مجموع خروجی سیستم را به ۴۳۷ اسب بخار قدرت و ۷۹۰ نیوتن متر گشتاور می‌رساند. بجز تیپ TRD، تمام تیپ‌های سکویا بصورت استاندارد با انتقال قدرت محرک عقب ارائه می‌شوند و سامانهٔ چهارچرخ محرک با پرداخت ۳ هزار دلار برای آن‌ها قابل سفارش خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. کیان

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1435 ديدگاه)

    این سکویا رو ادم دوس داره فقط نیم رخ و رخ جلوش و ببینه، خیلی تناسب و استایلیش هست واقعا، از درهای جلو به جلو واقعا پرفکت هست، اما از اونجایی ک فکر میکنم اول توندرا طراحی شده و بعدش سکویا به همین خاطر عقبش به خوبی جلوش نیست.
    طراحی داخل کابین هم با اون اسکرین بزرگ و سیستم اطلاعات سرگرمی جدید فیدبکهای خوبی داشته و همه به با کیفیت بودن داخل کابین خیلی تاکید دارن به طور محسوس و برجسته

    موافقم 49
    مخالفم 9
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      یه موضوعی که توجه‌هم را جلب کرد در مورد ای خودرو ، تنوع طرح رینگ‌هاست که برای تویوتا بعید بوده چنین تنوعی و جالب‌تر اینکه یک به یک رینگ‌ها از طراحی زیبایی برخوردارند و این نشان میده تویوتا از سال ۲۰۲۰ به بعد جدا از معروفیت همیشگیش که کیفیت و اعتماد هست به بخش طراحی اهمیت بیشتری داده و میشه این را در محصولاتش فهمید و به یک نتیجه‌ی کلی رسید که حالا دیگر حتی به طراحی‌های تویوتا هم نمیشه خورده گرفت و این یعنی اومدن خریداران جوان و باز هم آمار فروش بیشتر !

      حقیقتاً تویوتاهای جدید همه چیز تمام هستند و سخت بشه کسی رقیبی برای محصولاتش جایگزین کنه !

      شما خط و خطوطی در طراحی سکویا میبینید که هیچگاه فکر نمیکردیم تویوتا که به سادگی در طراحی معروف هست بیاید روی خودرویی به این بزرگی اتاق ریسک بکند و خطوط بگذارد که برای خودم که فن تویوتا هستم جالب بود و این نشان میده تویوتا به نظر مشتری‌ها اهمیت میده و تیم و مدیریت قدرتمندی داره که هروز فاصله‌ را با رقبا افزایش میده در بحث فروش و بازاریابی !

      اون‌هایی که خارج از ایران هستند و دسترسی دارند به سکویا و رقیبی که در مقاله ذکر شده ( تاهو و اکسپدیشن ) میدانند و لمس میکنند که سکویا در بحث کیفیت متریال و مونتاژ چند سروگردن بالاتر از دو رقیب آمریکاییش هست و در نسل جدید با این طراحی هوشمندانه و قدرتمند میتونه تو خاک آمریکا اسباب دردسرشان بشه و این بازار سُنَتی آمریکایی پسند را به ژاپنی پسند تمام‌عیار تبدیل کنه مثل کاری که کمری و آکورد با سدان‌های آمریکایی کردند و از چرخه‌ی تولید هم بیرونشان کردند حتی در خاک آمریکا و یا در بخش کراس‌اوور که ( راوفور CRV روگ ) بازار این بخش سودآور را به نام خودشان در خاک آمریکا زدند و بقیه رقبا هستند فقط برای نُخودی بودن !

      البته هنوز میشه مطمئن بود در بازار پیکاپ‌ها که آمریکایی‌ها به آن اهمیت میدهند و تویوتا سخت بتونه این بازار را تصاحب کنه و نیاز به زمان داره اما اگر نیسان و هوندا دست به کار شوند میشه امیدی داشت و اگر نه تویوتا به تنهایی نمیتونه برای ( سیلورادو ، F150 ، رم ، سیرا ) خطری ایجاد کنه و جنگیدن با این غول‌های پیکاپ کار آسانی نیست !

      به شخصه فقط به لیست فروش خودروها در بازار به شدت رقابتی آمریکا اهمیت میدهم و آن‌جاست که میگویم با قاطعیت چه خودرویی ارزشمند هست و چه خودرویی به دردنخور !

      موافقم 31
      مخالفم 26
      1. Carlover

        ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (185 ديدگاه)

        همون طور که موتور ترند گفت خیلی زیر رقبای امریکایی قرار داره پس ارزش نداره،رقبای امریکایی رو با این قیمت ترجیح میدن همه

        موافقم 26
        مخالفم 43
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          همه
          شما همه هستی !
          یا همه شما هستند !
          😂

          موافقم 20
          مخالفم 9
      2. Amir Machine

        ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1201 ديدگاه)

        این اتفاق تو بخش SUV فول سایز هیچوقت رخ نخواهد داد
        فروش این نسل سکویا هم خیلی که زیاد باشه به 40 هزارتا میرسه درحالیکه تاهو و سابربن سالانه 150 هزارتا فروش دارن
        تو این کلاس حتی اکسپیدیشن و واگنییر هم به شورلت نمیرسن چه برسه به این تویوتا
        موتورهای ساده و کم‌خرج و فراوانی قطعات و همینطور ارائه موتور دیزلی کم‌مصرف و قدرتمند نقطه قوت بزرگ تاهو و سابربنه که هیچکدوم از رقبا ندارن
        تو این کلاس جاداری کابین هم بسیار اهمیت داره که سکویا حرفی برای گفتن نداره، و در آخر، سکویا نسخه کشیده هم نداره درحالیکه 50 هزار دستگاه از فروش فول سایزهای شورلت فقط مال سابربنه که نسخه کشیده تاهو به حساب میاد

        موافقم 24
        مخالفم 11
      3. قاطر فروش

        ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1115 ديدگاه)

        چرا حرف الکی میزنی مرد
        (اون‌هایی که خارج از ایران هستند و دسترسی دارند به سکویا و رقیبی که در مقاله ذکر شده ( تاهو و اکسپدیشن ) میدانند و لمس میکنند که سکویا در بحث کیفیت متریال و مونتاژ چند سروگردن بالاتر از دو رقیب آمریکاییش هست)

        موافقم 10
        مخالفم 24
      4. Carlover

        ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (185 ديدگاه)

        نه همه امار فروش هستن که با اختلاف زیر رقبای امریکایی هست

        موافقم 6
        مخالفم 13
        1. Iman99

          ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          تو همون کیفیت متریال و مونتاژ هم امریکایی ها چند سر و گردن از این بالاتر هستن
          کلا امریکایی ها تو این کلاس هم پادشاهی میکنن و از همه نظر با فاصله زیاد خیلی بهتر هستن و بهترین هستن در کنار اروپایی ها بهترین هستن از همه نظر تو همه چیز حتی
          در مورد سدان ها هم اتفاقا برعکس چیزی که گفتی کسی سدان های امریکایی رو از بازار به در نکرد بلکه خود شرکت های امریکایی بودن که دیدن وقتی دارن سالی بیش از ۳ میلیون تراک و شاسی بلند آفرودر میسازن و میفروشن بخاطر همین روی اونها سرمایه گذاری و تمرکز کردن و با پشتیبانی از شرکت های دیگه و کمک به اونها راه رو برای اونها باز کردن برای عرضه سدان ها توسط شرکت های دیگه که مهم هم نیستن چون درصد کمی از فروش کلی بازار امریکا رو دارن

          موافقم 2
          مخالفم 1
    2. افشار

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (706 ديدگاه)

      از نیم رخ زیاد جالب نیست

      موافقم 12
      مخالفم 19
  2. JDM lover

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    من یوکان و سابربن رو تو این رنج و سگمنت انتخاب میکنم
    ولی سکویا هم گزینه خوبیه فقط اگه یذره بیشتر روش کار کنن و نقص هاشو برطرف کنن عالی میشه

    موافقم 20
    مخالفم 9
    1. Nima

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1658 ديدگاه)

      یه سوال!
      چرا تویوتا علاقه اى به دف لاک جلو نداره!؟
      فقط لندکروز GR رو دیدم داره دف لاک هارو.
      بقیه فقط عقب!
      براى عجیبه
      در صورتى که واقعا کاربردیه.
      کرال کنترل آخرش نمیتونه مثل یه دف لاک عمل کنه.

      موافقم 3
      مخالفم 4
      1. mos

        ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (715 ديدگاه)

        چون نیاز نیست!
        تویوتا ها یه سیستمی دارن به اسم Atrac که یه جور ترکشن کنترل مخصوص آفروده و با استفاده از ترمز قدرت رو به چرخی که نیازه میفرسته و ویل اسپین رو با توجه به نوع مسیر کنترل می‌کنه.

        نوع عملکرد این سیستم با مود های MTS کنترل میشه مثلا مود راک کرالینگ ویل اسپین رو تا حد ممکن کم می‌کنه ولی مود برف یا گل و باتلاق برعکس اجازه میده ماشین ویل اسپین داشته باشه.

        عملکرد این سیستم به حدی خوبه که در اکثر موارد حتی نیاز به دیف لاک عقب هم نیست چه برسه به جلو!

        موافقم 13
        مخالفم 3
        1. Nima

          ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1658 ديدگاه)

          من خیلى ولى گیر کردناش رو دیدم و تلاش هاش براى خارج شدن حتى با وجود این سیستم.
          نمیدونم. شاید از چیز دیگه باشه.
          احتمالا سایز لاستیک
          چون معمولا روى فوررانر ها و لندکروز و پرادو ها لاستیک هاى کوچیک ترى نسبت به رانگلر ها میندازن(٣٣ در برابر ٣٧-۴٠)و خوب ضرایب ترنسفر کیس و اکسل هاى رانگلر ها سنگین تره . احتمالا براى همین کمتر گیر میکنه.
          منظورم اینه سیستم تویوتا کار میکنه . خوبم کار میکنه ولى هر دو چرخ چسبندگى ندارن و کشش (که عملا توى این شرایط دف لاک هم بى فایدس)

          خوشحال میشم نظرت رو بدونم

          موافقم 1
          مخالفم 2
        2. Iman99

          ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          این سیستم اتفاقا سیستم ساده تری هست و کارایی رقبا رو نداره و کزی۶نه های اروپایی و امریکایی خیلی بهتر و پیشرفته تر هستن
          کاملا با دلیل و منبع و مدرک هم راحت اثبات میکنم اگه لازم شد
          Nima شما هم تقریبا درست فهمیدی دلیلش قبل از اینکه بگی بخاطر لاستیک کوچیکتره بخاطر سیستم های کنترلی آفرود بهتر اروپایی ها و امریکایی ها هست مثل مرسدس و لندروور و جیپ که سیستم های خیلی بهتر و پیشرفته تری دارن
          طوری که حتی بدون دیفلاک هم راحت رد میشن و تو آفرود کارایی بالایی دارن
          ولی سیستم تویوتا کارایی پایین تری داره و در زمان عملکردش صدای ناخوشایندی هم داره من دیدم

          موافقم 1
          مخالفم 1
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    نفهمیدم !
    چی شده ! چی شد ؟!
    این خودرو هنوز فروشش آغاز نشده و از چند وقت دیگه تازه میخواد بیاد تو آمار فروش !!!
    بعد چجوری پدال آمده در دوئل چند روز پیش با این تیتر ((( دوئل تویوتا سکویا و فورد اکسپدیشن ))) آمار فروش زده !

    یاد خبرهای صداسیمای خودمان افتادم که یه روز میگه گوجه بخورید تا سرطان نگیرید و یه روز دیگش میگه گوجه نخورید و اگر نه سرطان میگیرید !

    موافقم 13
    مخالفم 12
    1. Reza Waffen SS

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      فروشش شروع شده تست هاشم هست میتونی تو یوتیوب ببینی

      موافقم 9
      مخالفم 12
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        پس اینی که اول مقاله در مورد تاریخ فروش نوشته یعنی دروغ بوده ؟!

        موافقم 13
        مخالفم 1
        1. Reza Waffen SS

          ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (5340 ديدگاه)

          من خودم چند تا از تست هاشو که توسط یوتیوبرها انجام میشه رو دیدم

          موافقم 1
          مخالفم 7
        2. NAVID۰۰۹۸

          ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          من هم دیدم و اگر اشتباه نکنم این خودروها تستر هستند جهت تست و بررسی کارشناسان و خبرگذاری‌ها !

          این موضوع برای تمام وسایل نقلیه صدق میکنه !

          موافقم 7
          مخالفم 0
    2. mos

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (715 ديدگاه)

      آمار فروشی که پدال زد مربوط به نسل قبله.
      تولید و فروش نسل جدید سکویا از تابستون آغاز میشه و این نمونه هایی هم که بررسی شده پروتوتایپ (نمونه پیش تولیدی) هستن و بعد از بررسی و تست ها نابود میشن.
      یه چیزی داریم به اسم مدیا ایونت یعنی قبل از عرضه و شروع فروش ماشینی اون شرکت ژورنالیست ها یوتیوبر ها رو دعوت می‌کنه برای بررسی ماشین. اتفاق رایجی هم هست تقریبا تمام شرکت‌ ها انجام میدن.

      موافقم 16
      مخالفم 1
  4. Amard

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (771 ديدگاه)

    یه سوال جدی ذهن ادم در گیر میکنه اونم این چرا کشورهای عربی بجای لندکروز سکویا نمیخرن که ارزونتر ولی قدرت کیفیت لندکروز دارع

    موافقم 6
    مخالفم 8
    1. قاطر فروش

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1115 ديدگاه)

      سوال منم هست

      موافقم 7
      مخالفم 4
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      سکویا از نظر ابعاد اتاق و بدنه بزرگتر از لندکروزر هست و فقط پلتفرمشان مشترکه !

      سکویا فقط برای بازار آمریکا ساخته شده با ذائقه‌ی آمریکایی‌پسند !

      مثلاً در کانادا به جای لندکروزر ، لکسوس LX میفروختند و میفروشند !

      هر منطقه و هر بازاری ، شرایط خاص خودش را داره و این ایران بود که از هر خودرو سفارش‌های گوناگون داشتیم از روسیه و اروپا گرفته تا عمان امارات عربستان …. ژاپن آمریکا و آمریکای جنوبی ( ماشالاه ایران رنگین‌کمان یک خودرو با سفارش‌های مختلف بود که هم خوبه هم بد ) !!!!!

      مثلاً خودروهای سفارش کانادا ، اروپا و روسیه در خودروهای ژاپنی و کره‌ای بخاری قدرتمند و جالبه که سرکن نداشتند و به جایش گرمکن فرمان و صندلی داشتند و جالبتر اینکه تریم داخلی همه مشکی بود و در برخی موارد خاکستری

      بعد جالبتر این بود که زمانی که مثلاً پرادو کمری راوفور سوناتا آزرا را میفروختند گران‌تر بود در حالی که خودروهای سفارش کشورهای حوضه خلیج‌فارس به سبب شرایط جوی محیطی برای ایران ارزش بالاتری داشتند و دارند که نمونش قُطر بیشتر رنگ در خودروهای تویوتاست که آفتاب و گرمای شدیدتری را تحمل کنند یا کولرشان که بسیار قدرتمند هست یا تریم داخلی روشن مثل مارون یا کِرِم و البته آپشن‌های کمتری هم داشتند نسبت به سفارش اروپا روسیه کانادا !

      در کل ، گولِ نمایشگاهی‌ها و جَو دادن‌های سفارش فلان بهمان را نخورید و پول بیشتر جهت سفارش اروپا کانادا روسیه ندهید که برای ایران بهترین گزینه همان سفارش امارات عمان عربستان هست که بهتر با بنزین و آب‌و‌هوای ایران جور در میاد !

      موافقم 13
      مخالفم 0
      1. Amard

        ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (771 ديدگاه)

        برای یک اماراتی واردات سکویا انقد هم سخت نیست میتونن از ژاپن یا از آمریکا سفارش بدن با کشتی براشون میارن با توجه به اینکه قوانین واردات در امارات ساده هست یعنی برگه استاندارد کشور مبدا کافی برای قبول خودرو نظر من از جهت بود که سکویا از نظر طراحی پلتفرم و موتور چیزی از لندکروز کم نداره قیمتش هم پایین تر

        موافقم 2
        مخالفم 2
    3. امین

      ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (588 ديدگاه)

      کیفیت شون اصلا بهم نزدیک نیست. لندکروز تاپ مدل محسوب میشه و سکویا میان رده. حتی قیمتشون تفاوت زیادی باهم داره.
      چون اندازه بهم نزدیک هست دلیل بر یکی بودن شون نیست

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. Iman99

        ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        اتفاقا اشتباه میکنی navid0098
        سفارش های مناطق مختلف با هم تفاوت دارن ولی نه اینقدر که گفتی چون مثل همیشه اشتباه میکنی و باور نا درست خودتو فقط میگی
        سفارش های مختلف تو بعضی آپشن ها تفاوت هایی دارن ولی کیفیت و کارایی ها سرجاشونه و تفاوت زیاد و خاصی بین سفارش خلیج و یا سفارش جایی دیگه نداره
        مگر اینکه کارخانه ها و هدف تولید بین دو مدل متفاوت باشه که اونم کاملا مشخصه

        موافقم 2
        مخالفم 0
  5. Aboalfazl demon

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (519 ديدگاه)

    پلتفرم سکویا لندکروزر و لکسوس ال ایکس یکی هستش
    ولی اتاق هاشون فرق داره
    ای کاش لکسوس رو اتاق سکویا یک SUV فول سایز لوکس میزد

    موافقم 5
    مخالفم 5
    1. Amard

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (771 ديدگاه)

      میدونم ولی قیمتشون خیلی فرق میکنه لندکروز اصلا پیدا نمیشه بخای بخری پس میمونه لکسوس و سکویا

      موافقم 2
      مخالفم 4
      1. زیزیگولو

        ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (4901 ديدگاه)

        تو امارات لندکروز ۲۰۲۲ فراوونه …. هر نمایشگاه ماشین تو شهرهای دبی و ابوظبی که بری سه چهار تا صفر کیلومتر واسه فروش دارن

        موافقم 8
        مخالفم 1
        1. Amard

          ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (771 ديدگاه)

          دارن ولی به قیمت کارخانه نمیدن بازار سیاه این همه عالم ادم میدونن حتی لیست انتظار چهار ساله دارن

          موافقم 0
          مخالفم 3
  6. احمدرضا

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (877 ديدگاه)

    خداوندگار طراحیه
    بسیار زیبا و چشم نواز طراحی شده

    موافقم 10
    مخالفم 14
  7. رضا

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با توجه به اینکه تویوتا لندکروز جدید در بازار آمریکا عرضه نشد، به نظر میرسه تویوتا سکویا جانشین اون باشه

    موافقم 7
    مخالفم 4
  8. سپهر

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (377 ديدگاه)

    لوگوی ماشین رو برداری انگار ماشین امریکاییه،تویوتا یه ذره اصالت و شخصیت طراحی نداره

    موافقم 5
    مخالفم 36
  9. افشار

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (706 ديدگاه)

    نطر سنجی :

    تویوتا لندکروز لاییک👍
    تویوتا سکویا دیسلایک👎

    موافقم 25
    مخالفم 17
    1. زیزیگولو

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (4901 ديدگاه)

      اتتخاب من لندکروز👍

      موافقم 12
      مخالفم 4
      1. قاطر فروش

        ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1115 ديدگاه)

        میشه دلیلتونو بگید

        موافقم 2
        مخالفم 3
        1. viper2

          ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1144 ديدگاه)

          لندکروز کلا بهتره . کیفیتشم خیلی بیشتره اینه حتی میتونه به پای رقیبی مثل یوکان هم بیاد . دوامشم بیشتره افرودش بهتره . (البته اینا دلیلای من هستن میدونم از من نپرسیدین)

          موافقم 6
          مخالفم 2
        2. زیزیگولو

          ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (4901 ديدگاه)

          دلیل خاصی نداره …. فقط از لندکروز بیشتر خوشم میاد

          موافقم 2
          مخالفم 0
  10. CAR

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    با 77 هزار دلار کادیلاک اسکالید گزینه بهتری به حساب میاد حتی نسخه پایه اش
    هم زیباتر و هم پرآپشن تر هستش
    البته میدانم تو یه کلاس بدنه نیستن و کیفیت تویوتا یه چیز دیگس ولی از سلیقه شخصی گفتم

    موافقم 3
    مخالفم 5
    1. Iman99

      ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      کیفیت اسکالید امریکایی خیلی بهتر و بالاتره کلا از همه نظر تو این کلاس هم امریکایی ها پادشاهی میکنن مثل همه چیزای دیگه در کنار اروپایی ها

      موافقم 2
      مخالفم 2
  11. Hamid

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (60 ديدگاه)

    سلام و عرض ادب
    قیمت این خودرو با تیگو ۸ چری در ایران برابر است. به نظرتان زیبا نیست؟ کاش یک نفر بود این را به مسئولین محترم نشان می داد و اعلام می کرد نتایج سیاست های ماورائی آنها، در همه زمینه ها، این چنین است. بیهوده و عبث.
    خدایا ما را زود بمیران، نه پای رفتن هست و نه جای ماندن.

    موافقم 2
    مخالفم 1
  12. Behi

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (146 ديدگاه)

    این که از اسکالید لندکروزتره!!

    موافقم 0
    مخالفم 1
  13. CAR

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    خدا نمیگم بنز نمیگم بی ام و نمیگم پورشه ولی تا کی باید حسرت یک تویوتا که معمولی ترین خودرو است را بخوریم

    موافقم 0
    مخالفم 1
  14. وحید اسماعیل نسب

    ۹ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (100 ديدگاه)

    سکویا ماشین قابل احترامی هست ولی در حد برادر بزرگش لندکروز نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا