متفرقه

زیباترین شبیه‌ساز مسابقات پرو درایو با PC فابریک و قیمت 46 هزار دلاری!

اگر در بازار به دنبال یکی از بهترین شبیه‌سازهای مسابقه‌ای هستید پرو درایو نیازهای شما را رفع می‌کند. این شبیه‌ساز مسابقه‌ای کاملاً سفارشی تمامی ویژگی‌ها و شاخصه‌های لازم به منظور ایجاد حس یک خودروی مسابقه‌ای واقعی را داراست. طراحی این شبیه‌ساز توسط شرکت کالوم صورت گرفته و کاربران با آن می‌توانند بهترین تجربه شبیه‌سازی مسابقات را داشته باشند.

پرو درایو نامی آشنا در موتور اسپرت بوده و به خاطر تولید برخی از بهترین خودروهای رالی دنیا شناخته می‌شود. این شرکت مسئول تولید خودروهای رالی سوبارو بود که با رانندگی کالین مک را در سال ۱۹۹۵ به پیروزی رسید. پرو درایو در دنیای خارج از رالی هم به خاطر تولید خودروهای تورینگ بریتانیا و GT مشهور شده است. کمپانی موردبحث با فراری و استون مارتین پیروز مسابقات ۲۴ ساعته لمانز در کلاس GT شد و در کل باید گفت خودروهای تولیدی پرو درایو در بیش از ۱۲۰۰ رویداد شرکت کرده و بیش از ۳۰۰ پیروزی را به دست آورده‌اند. این خودروها همچنین حدود ۵۰۰ بار بین سه خودروی اول قرار داشته‌اند. این تاریخچه غنی در مسابقات خودرویی به معنی وجود تیمی باتجربه در پرو درایو خواهد بود. تجربه به دست آمده در طول این سال‌ها به پرو درایو کمک می‌کند تا شبیه‌سازی مسابقه‌ای به منظور ارائه نزدیک‌ترین تجربه به پیست را تولید نماید.

شبیه‌ساز موردبحث طراحی زیبایی دارد و از ساختار فیبر کربنی سود می‌برد. محفظه کلی شبیه‌ساز پرو درایو نیز از ۱۶ لایه چوب توس تشکیل شده است. این طراحی برجسته توانایی‌های الکترونیکی جذابی را ارائه می‌کند. پرو درایو می‌گوید شبیه‌ساز موردبحث از سیستم مخصوص با کارت گرافیک ۱۲ گیگابایت جی فورس RTX و مموری ۱۶ گیگابایتی سود می‌برد و یک نمایشگر باکیفیت ۴۹ اینچی نیز وجود دارد. غربیلک فرمان SIM هم با موتور فرمان سیمکیوب همراه شده تا دستورات کاربر را با دقت هرچه‌تمام‌تر اجرا کند. جعبه پدال مکانیکی هم برای ارائه یک تجربه واقعی در دسترس خواهد بود. اگر درباره خرید شبیه‌ساز مسابقه‌ای که گران‌تر از اکثر خودروهای بازار است شک داشته باشید پرو درایو به مصرف‌کنندگان اجازه تست قبل از خرید را می‌دهد. این‌ یک فرصت عالی به منظور بررسی شبیه‌ساز این شرکت خواهد بود و شاید با امتحانش به خریدش ترغیب شوید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. HamiD

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2442 ديدگاه)

    هنوزم استوکورسا مده …

    موافقم 5
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا