چشم اندازهفته نامه

۱۰ خودروی اسپرت و پرقدرت با قیمت ۵ هزار دلار یا ۲۵۰ میلیون تومان

در این مقاله ۱۰ خودروی اسپرت، پرقدرت و کارکرده را که قیمتی کمتر از ۵ هزار دلار یا حدود ۲۵۰ میلیون تومان دارند خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

سوپر اسپرت‌ها و هایپرکارها معمولاً بالاترین میزان قدرت و سرعت را ارائه می‌کنند اما همه افراد توان خریداری آن‌ها را ندارند. در واقع برای نشستن پشت فرمان این خودروها باید جزو ۱ درصد ثروتمند جامعه باشید؛ اما در طرف مقابل خودروهایی وجود دارند که همچنان می‌توانند پرفورمنس خوبی را عرضه کنند و درعین‌حال قیمت بسیار پایینی نیز داشته باشند. فرقی نمی‌کند که شما به دنبال یک شاسی‌بلند باشید یا سدانی سنتی و قدیمی چراکه خودروهای سریع و قدرتمند زیادی در بازار وجود دارند که تنها با پرداخت حدود ۵ هزار دلار می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد.

مرسدس بنز S500 4Matic مدل ۲۰۰۳

مرسدس بنز S430 یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های S کلاس سال ۲۰۰۳ محسوب می‌شود و قدرت کاملاً مناسبی نیز دارد. مرسدس در ادامه نسخه فیس لیفت S500 4Matic را معرفی کرد که از سیستم‌های ایمنی بیشتری سود می‌برد. این سدان لوکس درعین‌حال قیمت بسیار پایینی در بازار کارکرده‌ها دارد و شما برای خرید آن فقط ۴۹۳۳ دلار هزینه خواهید کرد. پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری این مرسدس ۳۰۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و سبب دستیابی به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر برساعت می‌شود. این ارقام برای یک سدان لوکس سال ۲۰۰۳ کاملاً خوب خواهد بود.

تریم قیمت متوسط در بازار کارکرده‌ها قیمت در زمان عرضه
S500 4Matic ۴۲۵۳ تا ۵۷۰۰ دلار ۸۵۵۶۵ دلار

 

صفر تا ۹۶ کیلومتر برساعت (ثانیه) ۶.۱
حداکثر سرعت  ۲۵۰
وزن (کیلوگرم) ۱۹۹۱
قدرت/گشتاور (اسب بخار/نیوتون متر) ۳۰۲/۴۶۰
طراحی قوای محرکه چهار چرخ محرک

جگوار XJ واندن پلاس ۲۰۰۲

چه سدان اسپرت بهتری به جز جگوار XJ واندن پلاس ۲۰۰۲ وجود دارد که ذوق و سلیقه مالک را نشان دهد؟ جگوار سدانی راحت، قدرتمند و بسیار ارزان‌قیمت ساخته است. قیمت این خودرو هم‌اکنون به حدود ۴۸۷۳ دلار می‌رسد. این خودرو به عنوان یک سدان فول سایز شاید حس راحتی تمام‌عیار را منتقل کند اما پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری آن در مواقع لازم هویت مخفی XJ را به نمایش خواهد گذاشت. این نیروگاه آهنین ۲۹۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و سبب ثبت صفر تا ۹۶ کیلومتر برساعت ۶.۵ ثانیه‌ای می‌شود.

تریم قیمت متوسط در بازار کارکرده‌ها قیمت در زمان عرضه
XJ واندن پلاس ۴۱۶۱ تا ۵۵۸۴ دلار ۶۸۹۷۵ دلار

 

صفر تا ۹۶ کیلومتر برساعت (ثانیه) ۶.۵
حداکثر سرعت  ۲۴۱
وزن (کیلوگرم) ۱۸۱۷
قدرت/گشتاور (اسب بخار/نیوتون متر) ۲۹۰/۳۹۳
طراحی قوای محرکه دیفرانسیل عقب

مرسدس بنز E500 4Matic واگن ۲۰۰۴

اگر به دنبال خرید یک استیشن عالی هستید که هم طراحی زیبا و هم فضای کابین و بار زیاد داشته باشد و درعین‌حال قدرت و سرعت زیادی را نیز فراهم کند، این مرسدس E500 4Matic واگن سال ۲۰۰۴ جزو بهترین گزینه‌ها خواهد بود. خریداران می‌توانند با پرداخت حدود ۴۸۰۰ دلار این محصول را انتخاب نمایند. با وجود پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری، E500 جزو سریع‌ترین استیشن‌های زمان خود است و در کمتر از ۶ ثانیه سرعت خود را از سکون به ۹۶ کیلومتر برساعت می‌رساند.

تریم قیمت متوسط در بازار کارکرده‌ها قیمت در زمان عرضه
E500 4Matic واگن ۴۱۷۵ تا ۵۴۳۶ دلار ۶۳۲۱۰ دلار

 

صفر تا ۹۶ کیلومتر برساعت (ثانیه) ۵.۷
حداکثر سرعت ۲۵۰
وزن (کیلوگرم) ۱۹۱۹
قدرت/گشتاور (اسب بخار/نیوتون متر) ۳۰۲/۴۶۰
طراحی قوای محرکه چهار چرخ محرک

اینفینیتی G35 سدان ۲۰۰۵

این سدان ژاپنی با قدرت قابل‌توجه، کابین لوکس و ترمزهای قوی عرضه شد اما درعین‌حال قیمت مناسبی داشت. در حقیقت اینفینیتی G35 سدان ارزان‌تر از لکسوس IS است و هم‌اکنون نیز با قیمت حدود ۴۷۰۰ دلار می‌توان آن را خریداری کرد. اگرچه این خودرو فاقد پیشرانه ۸ سیلندر است اما قوی‌تر از محصولاتی همچون بی ام و ۳۳۰i، لکسوس IS300 و مرسدس بنز C320 به شمار می‌رود. نیروگاه آهنین ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری اینفینیتی ۲۸۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که برای رسیدن به سرعت ۲۵۰ کیلومتر برساعت کافی خواهد بود.

تریم قیمت متوسط در بازار کارکرده‌ها قیمت در زمان عرضه
G35 سدان ۴۰۲۰ تا ۵۵۴۷ دلار ۳۱۳۱۰ دلار

 

صفر تا ۹۶ کیلومتر برساعت (ثانیه) ۶.۱
حداکثر سرعت ۲۵۰
وزن (کیلوگرم) ۱۵۷۳
قدرت/گشتاور (اسب بخار/نیوتون متر) ۲۸۰/۳۶۶
طراحی قوای محرکه  دیفرانسیل عقب

بی ام و ۵۴۵i مدل ۲۰۰۵

بی ام و سری ۵ یکی از بهترین سدان های لوکس و میان سایز بازار محسوب می‌شود و برای دستیابی به بهترین توازن بین راحتی و پرفورمنس در سری ۵ سال ۲۰۰۵ بهتر است مدل ۵۴۵i انتخاب شود که با قیمت حدود ۴۷۰۰ دلار قابل خریداری خواهد بود. برخلاف تریم های ساده‌تر که از پیشرانه ۶ سیلندر استفاده کرده‌اند، مدل ۵۴۵i به پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری با ۳۲۵ اسب بخار قدرت مجهز است.

تریم قیمت متوسط در بازار کارکرده‌ها قیمت در زمان عرضه
۵۴۵i ۳۹۱۵ تا ۵۵۲۵ دلار ۵۶۴۹۵ دلار

 

صفر تا ۹۶ کیلومتر برساعت (ثانیه) ۵.۵
حداکثر سرعت  ۲۵۰
وزن (کیلوگرم) ۱۷۳۰
قدرت/گشتاور (اسب بخار/نیوتون متر) ۳۲۵/۴۴۷
طراحی قوای محرکه دیفرانسیل عقب

بی ام و ۷۶۰Li مدل ۲۰۰۳

این خودرو به عنوان مدل سال ۲۰۰۳ معرفی شد و سواری راحت و پرفورمنس را به سطح جدیدی رساند. پیشرانه ۱۲ سیلندر کاملاً آلومینیومی و فاصله بین محوری بیشتر نسبت به نسل قبل جزو موارد قابل‌توجه در سری ۷ موردبحث بودند. البته باید دانست قیمت ۷۶۰Li در زمان عرضه رقم هنگفت ۱۱۸ هزار دلار بود اما به خاطر افت قیمت وحشتناک این خودرو می‌توان با قیمت حدود ۴۶۰۰ دلار آن را خریداری کرد. پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری سدان لوکس ژرمن‌ها ۴۳۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

تریم قیمت متوسط در بازار کارکرده‌ها قیمت در زمان عرضه
۷۶۰Li ۴۰۶۳ تا ۵۲۹۸ دلار ۱۱۸۱۹۵ دلار
  • پرفورمنس
صفر تا ۹۶ کیلومتر برساعت (ثانیه) ۵.۴
حداکثر سرعت  ۲۴۰
وزن (کیلوگرم) ۲۲۱۰
قدرت/گشتاور (اسب بخار/نیوتون متر) ۴۳۸/۶۰۲
طراحی قوای محرکه  دیفرانسیل عقب

پونتیاک گرند پریکس GXP مدل ۲۰۰۵

همه خریداران سدان های اسپرت طرفدار یک خودروی پیشرانه و دیفرانسیل جلو نیستند اما اگر بتوانید حدود ۴۶۰۰ دلار بودجه را صرف خرید پونتیاک گرند پریکس GXP کنید حتماً تجربه خوبی خواهید داشت. این مدل فقط با پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری که ۳۰۳ اسب بخار قدرت تولید می‌کند عرضه شد.

تریم قیمت متوسط در بازار کارکرده‌ها قیمت در زمان عرضه
GXP ۳۴۶۵ تا ۵۸۴۸ دلار ۲۹۹۹۵ دلار

 

صفر تا ۹۶ کیلومتر برساعت (ثانیه) ۵.۷
حداکثر سرعت ۲۳۰
وزن (کیلوگرم) ۱۶۳۳
قدرت/گشتاور (اسب بخار/نیوتون متر) ۳۰۳/۴۳۸
طراحی قوای محرکه دیفرانسیل جلو

ولوو S60R مدل ۲۰۰۵

طبق گفته مدیر اسبق بخش خودروهای R ولوو، این برند برای تولید S60R ده برابر سرمایه بیشتری را اختصاص داد. هرچند علیرغم قیمت اولیه ۳۹ هزار دلاری در زمان عرضه، هم‌اکنون می‌توان با حدود ۴۵۰۰ دلار این خودرو را خریداری کرد. نیروبخش S60R مدل ۲۰۰۵ پیشرانه ۵ سیلندر ۲.۵ لیتری با ۳۰۰ اسب بخار قدرت است که باعث ثبت صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت حدود ۶ ثانیه‌ای می‌شود.

تریم قیمت متوسط در بازار کارکرده‌ها قیمت در زمان عرضه
S60R ۳۷۴۶ تا ۵۳۲۹ دلار ۳۹۱۸۵ دلار

 

صفر تا ۹۶ کیلومتر برساعت (ثانیه) ۵.۹
حداکثر سرعت ۲۵۰
وزن (کیلوگرم) ۱۶۷۶
قدرت/گشتاور (اسب بخار/نیوتون متر) ۳۰۰/۴۰۰
طراحی قوای محرکه  چهار چرخ محرک

پورشه کاین S مدل ۲۰۰۳

اولین نسل پورشه کاین به‌اندازه های نسل‌های بعدی قدرتمند و سریع نیست اما برای افرادی که خواهان یک شاسی‌بلند با قیمت زیر ۵ هزار دلار هستند گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود. هم‌اکنون می‌توان با حدود ۴۳۰۰ دلار این خودرو را خریداری کرد. اگرچه کاین توربو با قدرت ۴۵۰ اسب بخار خود انتخاب مطلوبی خواهد بود اما مرز قیمت ۵ هزار دلار را رد می‌کند. البته مدل کاین S هم ضعیف نیست و خروجی ۳۴۰ اسب بخار دارد.

تریم قیمت متوسط در بازار کارکرده‌ها قیمت در زمان عرضه
کاین S ۳۵۲۴ تا ۵۱۷۵ دلار ۵۶۶۶۵ دلار

 

صفر تا ۹۶ کیلومتر بزساعت (ثانیه) ۶.۲
حداکثر سرعت  ۲۴۱
وزن (کیلوگرم) ۲۲۴۵
قدرت/گشتاور (اسب بخار/نیوتون متر) ۳۴۰/۴۲۰
طراحی قوای محرکه چهار چرخ محرک

کرایسلر ۳۰۰C مدل ۲۰۰۶

با ظاهری مشابه محصولات بنتلی شاید فکر کنید کرایسلر ۳۰۰C مدل ۲۰۰۶ قیمتی بالاتر از ۱۰۰ هزار دلار دارد اما می‌توان نسخه‌های کارکرده آن را با قیمت حدود ۴ هزار دلار خریداری کرد. نیروبخش این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری بکار رفته در جیپ گرند چروکی است و ۳۴۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. ۳۰۰C می‌تواند در عرض ۴.۷ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر یزساعت برسد.

تریم قیمت متوسط در بازار کارکرده‌ها قیمت در زمان عرضه
۳۰۰C ۳۴۸۱ تا ۴۹۱۲ دلار ۳۴۱۰۰ دلار

 

صفر تا ۹۶ کیلومتر برساعت (ثانیه) ۴.۷
حداکثر سرعت  ۲۶۵
وزن (کیلوگرم) ۱۸۳۵
قدرت/گشتاور (اسب بخار/نیوتون متر) ۳۴۰/۵۲۹
طراحی قوای محرکه دیفرانسیل عقب

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۰۶ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲۵ دیدگاه‌ها

  1. شاپور

    ۷ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (283 ديدگاه)

    یکی از دوستان برادرم تو انگلیس دقیقا همین مدل جگوار دارن و بعنوان کلاسیک نگهش میدارن چون مصرفش بالاست خیلی کم سوارش میشن. اخوی اونجا مینی کوپر دارن و گهگاهی برای ماشین بازی میرن بسراغ جگوار واندن پلاس دوست انگلیسی شان.

    موافقم ۳۸
    مخالفم ۶
  2. harry.potter

    ۷ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (192 ديدگاه)

    چهار ماه سکوتم تو پدال سر این مقاله شکست
    واقعا بعد خوندن کامنت ها و مشاهده بعضی ها که با ذره بین دنبال زیر بغل مارن ، فشاریم کرد.

    کسی که نخواد نمی فهمه .

    یارو تو دیوار با جیب خالی دنبال پراید ۷۳ میگرده
    بعد بهش میگن ببین با همون پول بهت بنز ۲۰۰۰ میدن

    می گه ؛ نه ببین این هزینه نگهداریش بالاس و بعد بیمش گرون تره ….

    یارو خواب دید مازراتی داره بعد همش تو خواب زجر میکشید که چرا مازراتیش دوگانه سوز نیست
    مغزتون فقیره دست خودتون نیست

    ذات بد نیکو نگردد آن که بنیادش بد است.
    ایران درست شه بعضی ایرانی ها درست نمیشن.
    تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی

    هوووووووف

    موافقم ۱۵۵
    مخالفم ۲۴
    1. پویا

      ۷ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (413 ديدگاه)

      اگر میبینی کسی جواب این حضرات رو نمی‌ده یا کاری باهاشون نداره چون ناامید شدن ازشون و می‌دونن از کدوم قماشن !
      همه حوصله ندارن مثه تو جوابشون رو بدن اگر هم بدن حداقل توی سایت پدال این کارو نمی‌کنن
      من خودم یه چندباری حوابشونو دادم اما تأیید نکردن منم بیخیال شدم

      موافقم ۴۶
      مخالفم ۱۳
    2. JDM سابق

      ۷ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (9 ديدگاه)

      بزرگتر بشی میفهمی

      موافقم ۲۰
      مخالفم ۲
    3. عرفان

      ۸ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      من دیدم خیلی خرج بنزین بنزم گرون شده رفتم گازسوزش کردم

      موافقم ۶
      مخالفم ۱۰
    4. Behrouz. anzali

      ۹ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (367 ديدگاه)

      👌👌

      موافقم ۲
      مخالفم ۲
  3. parhamiof

    ۷ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (223 ديدگاه)

    یه کرایسلر ۳۰۰ c مون نشه؟

    موافقم ۴۶
    مخالفم ۶
    1. Javad

      ۷ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (63 ديدگاه)

      چرا حاجی بشه😎

      موافقم ۱۴
      مخالفم ۳
    2. پیام

      ۷ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (792 ديدگاه)

      فقط بنزا

      موافقم ۱۴
      مخالفم ۷
  4. Arshia m3csl

    ۷ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (839 ديدگاه)

    همین بنز و بی ام و ۲۰۰۵ قیمت های میلیاردی دارن تو ایران و هم قیمت مرسدس بنز e200 و سری ۵ نسل جدیدن😂😂😂😂 تو ایران نمایشگاهی ها قیمتای غیر منطقی گذاشتن نمایندگی رسمی تو ایران بود عمرا قیمت فضایی بنز و بی ام و ۱۸ سال پیش رو میشد دید

    موافقم ۳۵
    مخالفم ۴
  5. Ahmad

    ۷ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (17 ديدگاه)

    کاش در کنار قیمت هزینه های جانبی و نگهداری این خودرو ها رو تو خود کشور سازندش هم می گفتید مثلا المان
    هزینه سوخت: ۱,۱۵۰ یورو
    بیمه خودر: ۵۰۰ یورو در سال
    تعویض لاستیک: ۱۰۰ یورو در سال
    مالیات خودرو: ۱۵۰ یورو
    بازرسی خودرو (۲ سال یک ‌بار): ۱۰۰ یورو
    پارکینگ: ۱۰۰ یورو در ماه
    هزینه روغن موتور ۱۰۰۰ یورو
    هزینه لوازم جانبی مثل لنت ۳۰۰ یورو
    و کلی هزینه دیگه که یه خودرو سال ۲۰۰۵ با ۱۸ سال ساخت داره و خواهد داشت
    یه ماشین ۵ هزار دلاری بین ۵ تا ۱۰ هزار دلار در سال خرج داره

    موافقم ۲۹
    مخالفم ۵۶
    1. مجتبی .

      ۷ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (845 ديدگاه)

      بله احمد آقا ولی بنزه بنز اگه شما هم توقع داری قیمت لوازم بنز وجگوار وکرایسلر هم قیمت پراید وپژو ۴۰۵ باشه که حرفی نیست.

      موافقم ۴۵
      مخالفم ۸
      1. Ahmad

        ۷ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (17 ديدگاه)

        منظور حرف من اینه اقا جان هزینه ۵ هزار دلار واقعی نیست اون هزینه مالکیت خودرو هست اگه بخوای استفاده کنی ۵ هزارتا میشه ۱۵ هزارتا و این یعنی هزینه خودرو تو خود اروپا هم زیاد و فلج کنندس دوم اینکه هیچ عادم عاقلی بنز رو با پراید و ۴۰۵ مقایسه نمی کنه پس لطفا با کمی فکر و بررسی ساده به این مسایل نگاه کنید منم از خدامه بنز ۲۰۰۵ ۲۵۰ میلیونی سوار شم به جای شاهین ۸ سوپاپ توربو اتومات ۷۰۰ میلیونی

        موافقم ۳۶
        مخالفم ۱۳
    2. امین

      ۷ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (475 ديدگاه)

      هزینه بیمه بالاتر هست مگر اینکه سالها تخفیف داشته باشه

      موافقم ۹
      مخالفم ۶
    3. عظیمی

      ۷ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (9 ديدگاه)

      ظاهراً هزینه ها خیلی بیشتر از این مقداری هست که برآورد کردید.
      به عنوان مثال سری ۷ ۲۰۰۵ نیاز به تعویض گیربکس و تعمیر اساسی موتور پیدا می‌کنه که هر کدوم به تنهایی حدود ۹ تا ۲۵ هزار دلار توی آمریکا هزینه داره.
      معمولاً این خودروها فقط اسقاط میشه.

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۱۵
      1. 🤡

        ۷ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (67 ديدگاه)

        به نظرت حیف نیس اسقاط کنن

        موافقم ۱۲
        مخالفم ۳
    4. پیمان

      ۸ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      سلام
      الان شما با این کامنت میخواهید چه چیزی به مردم بفهمونید؟
      که زندگی در ایران و سوار شدن بر پراید و پژو و پیکان و… بهتر از بنز و بی ام و،و جگوار و…. هست

      موافقم ۲۵
      مخالفم ۱۰
  6. پژمان

    ۷ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    هرتصویربرای هرایرانی یک اه حسرت است،مرگ برسازندگان آنهاکه باعث حسرت خوردن ایرانیان باده هزارسال تمدن میشوند،اگرمردند، ۲۰۰۰ سال قبل می آمدندکه ماجاده داشتیم،اولین وسایل حمل ونقل را داشتیم،ازایران تابیسانس کالا میبردیم،اگزعکسهایش بودماهم شمارادق میدادیم،که باپول پرایدما۲ تاکلایسلرمیخرید،اصلأمگه خانواده شماکه نهایت۲بچه داریدچندتاماشین میخوادکه پرایدرابدید۲تابی اموبگیرید، جهنم منتظرشمامصرفین است

    موافقم ۸
    مخالفم ۲۴
    1. عظیمی

      ۸ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (9 ديدگاه)

      اگر عاقل باشیم، برای تصویر خودرو اسقاطی ۲۰ سال کار حسرت نمیخوریم پژمان جان

      این تصاویر هم تصویر صفره، نه ۲۰ سال کار

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۱۰
      1. TOPGEAR

        ۹ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (54 ديدگاه)

        خودت داری میگی اسقاطی بیست سال پیش همین الان برنامه دیوارتو باز کن پراید مدل ۷۱ زدن ۳۱۰ میلیون میشه چند سال؟ به اینم کار ندارم بنز و اینفینیتی مرگ ندارن

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۰
        1. حسین.

          ۱۱ مهر ۱۴۰۲
          سوابق: (312 ديدگاه)

          اون مال چند روز پیش بود که قضیه اسقاط داغ شده بود قیمت بالا میذاشتن ولی کی میخرید؟اونم تموم شد الان بیا برو دیوار پراید ۸۴ ۱۲۰ ۳۰ تومن

          موافقم ۲
          مخالفم ۱
    2. مهرداد

      ۹ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      یدفعه بگو ۱۰ملیون سال تمدن میچسبه کدوم جاده کدوم خربزه بابا تمدن تو خون انسان متمدن هست حتی اگر تو طویله زندگی کنه با حلوحلوا گفتن دهن شیرین نمیشه..انسان متمدن هیچ وقت زیر بار ایرانخودرو سایپا نمیره.انسان متمدن هیچوقت اوضاعش این نمیشه تو قرن ۲۱

      موافقم ۹
      مخالفم ۲
      1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

        ۹ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (1890 ديدگاه)

        یک نگاهی به شرایط اقتصادی مصر بندازین
        داره به سمت افغانستان پیش می ره و گرسنگی و بی سوادی سراسر مصر گرفته
        سابقه تمدن برای کشورهای عقب افتاده خوبه که بدبختی یادشون بره

        موافقم ۱۵
        مخالفم ۳
  7. آرمان

    ۸ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشینهای مدل پایین ژاپنی وارد کنید با قیمت خیلی پایین تو افغانستان پره از ماشینهای ژاپنی کارکرده مدل پایین لوازم یدکی فراوان حتی لوازم یدکی دست دوم وارد میکنن که خیلی از سمند و پژو و پارس نو هم بهترن حتی خیلی دیر هم خراب میشن مصرف سوختشون هم از همه ماشینهای ساخت سایپا و ایران‌خودرو پایینتره

    موافقم ۲۸
    مخالفم ۰
    1. ‌ ‌

      ۸ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (805 ديدگاه)

      افغانستان مستقیم از اوراقی های اروپا واردات می‌کنه

      موافقم ۹
      مخالفم ۱
  8. عظیمی

    ۸ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    اکثر خودرو های این مقاله،
    توی بازار واقعی بخاطر هزینه های سرسام آور شون اسقاط میشه، نه استفاده.

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۸
  9. Arash IV

    ۸ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (26 ديدگاه)

    خودرو های کرایسلر خیلی زشتن

    موافقم ۴
    مخالفم ۱۲
  10. احمد

    ۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    ظاهراً دوستان مسایل رو باهم اشتباه میگیرن
    خب اگه اون بنز یا جگوار خیلی خوب و ارزون هست پس چرا اروپاییان و آمریکایی‌ها میرن تویوتا کرولا و کمری رو ۲۰۰۰۰ به بالا پول میدن
    چون هزینه نگهداری این ماشین ها زیاد هست و بخاطر همین اکثراً ترجیح میدن ماشین صفر بخرن
    شما مسایل داخل کشور رو با اروپا و آمریکا مقایسه نکنید. داخل کشور رو با داخلی کشور و خارج این طوری به نتیجه بهتری میرسیم

    موافقم ۴
    مخالفم ۱
    1. امیر

      ۹ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      احمد خان ظاهرا مسائل روبا هم اشتباه میگیری اوشون منظورش اینه که اون ماشین‌ها با اون عظمتشون تا این اندازه ارزونه یه بنز مدل پایین با ۵هزار، ۹هزار هم خرجش کن بازم یه عمر دیگه راه میره اما اینجا یه بنز مدل پایین خدا میلیارد پولشه اونجا بعد از برگشت از سر کار میره دنبال تفریح اینجا میریم دنبال مسافر کششی

      موافقم ۳
      مخالفم ۱
  11. علی

    ۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام و احترام

    آقا ما حقمونه بهترینهای دنیا رو سوار بشیم تو مملکتی که نفت داره گاز داره کلی معادن داره نباید غصه این اسقاطی ها رو بخورن وای بر مسئولین که این شرایط رو تحمیل کردن به مردم البته خودشون بهترینها رو سوار میشن مردمو نمیبینن
    به امید روزای بهتر که حتمی است

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱
  12. TOPGEAR

    ۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (54 ديدگاه)

    خرید یه بی ام و ۱۲ سیلندر که ۲۰ سال کار کرده خیلی ریسکه و شاید هیچکس جرعتشو نداشته باشه یه لیست دیگه بسازید ماشینایی معرفی کنید که مستقیم با ماشینایی ایرانی رقیب باشن برای مثال بنز E کلاس با اون هشت سیلندرش عمرا با ۴۰۵ قابل مقایسه نیست از اون طرف چون ماشینا پیشرانه های کوچک تر دارن علاوه بر استهلاک کمتر ارزون تر هستن بشه مدل بالاتر گرفت که در کل استهلاک بیاد پایین برای مثال تویتا کرولا یا یاریس اینارو بررسی کنید

    موافقم ۴
    مخالفم ۱
  13. باشو

    ۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    هر کدوم از این ماشینها برای یه ادم ماشین سوار ایده ال هستش، نه کسی که گواهی نامه بزور پارتی گرفته بعد وامی دستش رسیده خودش رو کشته پارس خریده شهر رو بهمریخته، از اون طرف ی پیکانی میبینی طرف اصتلت داره شعور رانندگی داره، قدر میدونه، کامنتا رو میخونی دقیقا متوجه میشی کی اصیله و کی تازه ی چار چرخ افتاده زیر پاش داره شعر میگه

    موافقم ۶
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا