آئودی

بررسی آئودی Q3 کواترو مدل ۲۰۱۵

پس از حدود سه سال حضور در بازارهای دیگر، آئودی Q3 بالاخره در بازار امریکا ظاهر شده است. این در حالی است که مدل ارائه شده در این بازار کاملاً مشابه دیگر Q3 ها نیست و از جمله اینکه در آن به‌جای گیربکس‌های دوکلاچه در جاهای دیگر، از یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته مبدّل گشتاور استفاده شده است. آئودی Q3 بسیاری از قابلیت‌های خوب Q5 و Q7 را در یک پکیج جمع‌وجور ارائه می‌دهد.

2015 Audi Q3 Quattro
۲۰۱۵ Audi Q3 Quattro
Q3 که در یک رده پایین‌تر از Q5 قرار می‌گیرد، برند آئودی را در رقابت با مرسدس‌بنز GLA و ب‌ام‌و X1 قرار می‌دهد. این مدل البته هم‌خانواده فولکس‌واگن تیگوآن محسوب می‌شود، ولی در عین حال در شاسی آن از مقدار بیشتری آلومینیوم استفاده شده و همین‌طور فولاد مقاومت بالای بیشتری نسبت به همتای فولکس‌واگنی خود دارد. با این حال، این مدل از ساختار MQB که در آخرین مدل آئودی A3 استفاده شده، بهره‌مند نشده و تا زمان ارائه نسل دوم Q3 باید صبر کند.

2015 Audi Q3 Quattro
۲۰۱۵ Audi Q3 Quattro
قیمت پایه مدل تست با دیفرانسیل چهار چرخ متحرک ۳۵ هزار و ۵۲۵ دلار است که به نظر برای یک خودروی کوچک بسیار گران است. ولی در همین حال، امکانات داخلی، طراحی و کیفیت سطح بالایی را در داخل کابین شاهد هستیم. صندلی‌های با روکش چرم به صورت استاندارد ارائه شده‌اند و Q3 رابط کاربری MMI آئودی را دریافت کرده که در سطح بالای چنین سیستم‌هایی قرار می‌گیرد. این سیستم به همراه راهبری در قالب یک آپشن ۱۹۰۰ دلاری عرضه می‌گردد.

2015 Audi Q3 Quattro
۲۰۱۵ Audi Q3 Quattro
اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم، نسخه دو دیفرانسیل ب‌ام‌و X1 دارای شروع قیمتی حدود ۲ هزار دلار کمتر از Q3 است. ولی در عین حال، نباید فراموش کرد که X1 با آپشن‌هایش، هزینه‌های مالکیت آن روز به روز افزایش خواهد یافت. مرسدس‌بنز نیز شروع قیمتی به اندازه ۱۳۰۰ دلار کمتر نسبت به Q3 ارائه می‌دهد. ولی در عین حال، مواردی مانند سیستم کنترل هوای دوناحیه ای، نوربالاهای زنون، گرم‌کن صندلی و سقف آفتابگیر پانوراما که در Q3 به صورت استاندارد ارائه می‌شوند، را در خود ندارد. اگر بخواهیم این امکانات را به GLA اضافه کنیم، قیمت آن به چند صد دلار بالای قیمت ۳۸۶۲۵ دلاری Q3 تست‌شده در اینجا می‌رسد؛ این در حالی است که در خودروی تست از مواردی مانند سیستم راهبری، چرخ‌های ۱۹ اینچی و درب عقب اتوماتیک نیز استفاده شده است.

2015 Audi Q3 Quattro Interior
۲۰۱۵ Audi Q3 Quattro Interior
در نگاه اول، Q3 کاملاً شبیه به Q3 به نظر می‌رسد. اگر ابعاد این خودرو در تصویر مشخص نباشد، به راحتی می‌توان آن را با برادر بزرگ‌ترش اشتباه گرفت. امّا وقتی یکی از درها یا در عقب را باز کنید، فضای کوچک داخل کابین خود را نشان خواهد داد. فضای راننده و سرنشین کمی بیشتر از حدّ متوسط است، ولی سرنشین بلند قد صندلی جلو مجبور می‌شود، اندکی از فضای پاهای صندلی‌های عقب را اشغال کند. فضای حمل وسایل در عقب نیز نسبتاً کم است. Q3 علی‌رغم جثه نسبتاً کوچکش، موقعیت ارتفاع رانندگی بسیار خوبی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد؛ چیزی که ممکن است برخی علاقه زیادی به آن داشته باشند.

2015 Audi Q3 Quattro
۲۰۱۵ Audi Q3 Quattro
Q3 مانند تیگوآن خودروی چندان سریعی محسوب نمی‌شود. در واقع، رقبای مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و، یعنی X1 و GLA مسیر یک‌چهارم مایل را به اندازه چند ثانیه زودتر از Q3 طی می‌کنند. این کُندی آئودی در میان سه خودروی آلمانی به یک سری قوانین ساده فیزیکی نیز برمی‌گردد؛ Q3 با ۲۰۰ اسب‌بخار کمترین قدرت را در بین این سه آلمانی دارد و دومین خودرو از نظر وزن محسوب می‌شود. به‌علاوه، عملکرد مبدّل گشتاور آن شتابی در حدّ و اندازه‌های گیربکس ۸ سرعته ZF در X1 و یا گیربکس دوکلاچه GLA ندارد. در همین حال، استفاده از موتور ۲ لیتری که در ۱۷۰۰ دور بر دقیقه به حداکثر گشتاور ۲۸۰/۶ نیوتن‌متر می‌رسد، Q3 را پرشتاب‌تر از حالت معمول نشان می‌دهد.

2015 Audi Q3 Quattro
۲۰۱۵ Audi Q3 Quattro
مطابق برآورد سازمان حفاظت محیط زیست امریکا، Q3 کواترو در میان بالاترین مصرف سوخت مدل‌های چهار چرخ متحرک کوچک اروپایی قرار می‌گیرد. این مدل، مصرف سوخت ترکیبی برابر ۱۰/۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد. این مقدار حدود ۱/۲ لیتر از X1 ایکس‌درایو و ۱/۵ لیتر از GLA250 فورماتیک بیشتر است. همچنین در تست، مصرف سوخت ۱۰/۷ لیتر از این خودرو مشاهده شده است.

2015 Audi Q3 Quattro
۲۰۱۵ Audi Q3 Quattro
آئودی Q3 شاید سریع‌ترین یا بهینه‌ترین عضو کلاس خودروهای کوچک نباشد، ولی آرامش بیشتری نسبت به تیگوآن دارد و سواری آن نسبت به رقبای خود در ب‌ام‌و و مرسدس‌بنز بهتر است. رفتار سیستم تعلیق در جاده بسیار مناسب است و از تلاش برای یک حالت اسپورتی غیرضروری خبری نیست؛ یک خودروی کوچک لوکس که می‌تواند رضایت شما را جلب کند.

2015 Audi Q3 Quattro Interior
۲۰۱۵ Audi Q3 Quattro Interior
2015 Audi Q3 Quattro
۲۰۱۵ Audi Q3 Quattro Interior
2015 Audi Q3 Quattro Interior
۲۰۱۵ Audi Q3 Quattro Interior
مشخصات:

  • نوع خودرو: موتور جلو، دو دیفرانسیل، ۵ سرنشین، ۵ در هاچ‌بک.
  • قیمت مدل تست: ۳۸۶۲۵ دلار (قیمت مدل پایه: ۳۵۵۲۵ دلار).
  • نوع موتور: DOHC ۱۶ سوپاپ با چهار سیلندر در یک ردیف، با توربوشارژر و خنک‌کننده داخلی، بدنه و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
  • گنجایش: ۱۹۸۴ سی‌سی.
  • قدرت: ۲۰۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۲۸۰/۶۵ نیوتن‌متر در ۱۷۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۶ سرعته اتوماتیک با قابلیت شیفت دستی.
ابعاد:

  • فاصله محوری: ۲/۶۰۴ متر.
  • طول ماشین: ۴/۳۸۴ متر.
  • عرض: ۱/۸۳۱ متر.
  • ارتفاع: ۱/۵۹ متر.
  • وزن کلی: ۱۶۷۲ کیلوگرم.
تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۷/۸ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۲۲/۱ ثانیه.
  • صفر تا ۱۹۳/۱ کیلومتر بر ساعت: ۴۱/۶ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۸/۱ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۶/۱ ثانیه با سرعت نهایی ۱۴۱/۶۲ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (محدودیت قانونی): ۲۰۲/۷۷ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵۳/۶۴۵ متر.
  • چسبندگی در پیچ به قطر ۳۰۰ فوت: ۸۸g.
مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۱/۸ لیتر در شهر و ۸/۴ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
  • مصرف سوخت در تست: ۱۰/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. نوید

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    خیلی خوشکله ولی حیف که کوچیکه

    ببخشید بی ربطه ولی دوتا مسئله
    دقت کردین تاریخ ها میلادی شده؟
    و مسئله ی دوم اینکه دوستان لطف کنن اگه جواب برای یک کامنت بخصوص ندارن تو قسمت پاسخ اون چیزی نویسن
    همه یاد گرفتن برای اینکه نظرشون بالاتر ثبت بشه میرن تو قسمت پاسخ کامنت اول حرفاشون رو میزنن
    بازم عذر میخام

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAFIA

      ۲۱ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      این آئودی جزئ SUV های متوسط هست و یه خودرو اقتصادی و زیبا و مناسب خانواده.اما بیشتر رنج روور و تویوتا و بنز رو در زمینه SUV قبول دارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نوید

        ۲۱ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        دوست عزیز
        الان شما دقت کردین من بالا چی نوشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        اگه سختته همشو بخونی فقط مورد دومو بخون

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. MAFIA

          ۲۱ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (435 ديدگاه)

          نوید برو تعداد کامنت هاتو زیاد کن.

          dragonborn عزیز!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. MAFIA

          ۲۱ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (435 ديدگاه)

          آقا نوید خود شما 10 تا کامنت کوتاه و مسخره میزارین.که اصلا لزرومی به جواب دادن نیست به کامنت اون فرد.ولی به خاطر عشق به تعداد کامنت و ایجاد پیشینه ای کاذب را خودت تو سایت میخوای به هر قیمتی تعداد کامنت هاتو بالا ببری.

          اصلا کامنت های من مال تو تا تو به هدف والایی که داری برسی.

          بعد فقط 1 نظر بلند می نویسین تا نگن که نوید 1 کامنت رو تو 20 تا کامنت می نویسه.

          فهمیدن نیت قلبی تو کار سختی نیست…نوید جان
          جوانی و جویای نام

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. نوید

          ۲۱ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          حالا خوبه همه کامنت های مارو خوندن و خبر دارن
          اصلا نیازی به این حرفا نیست
          فقط میتونی یه سر به مطالب قبل که توش کامنت گذاشتی بزنی و ببینی که هرچی نوشتی چقد دیس خورده
          بعدشم ما اینجا که با هم دعوا نداریم
          من گفتم که حق کسایی که کامنت میزارن و بعد با این حرکتا کامنتاشون میره پایین پایین ضایع میشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. نوید

          ۲۱ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          من هر جا که نیاز باشه کامنت بلند و هرجا که لازم باشه کوتاه میزارم کوتاه ترین کامنتم رو هم پایین تر میتونی ببینی چون نیاز به توضیح اضافه نداشت
          چرا وقتی که میشه یه چیزیو تو یه خط نوشت الکی کشش بدیم تا هم وقت خودمون و هم وقت بقیه تلف بشه
          کامنت کوتاه بد نیست
          چند تا کامنت کوتاه بی معنی و پشت سر هم گذاشتن بده
          بعدشم الان میتونی به من بگی که این کجاش جویای نام بودنه؟
          آخه اینجا که هیچ نامی از من نیست و کسی هم منو نمیشناسه

          کامنت بلند چه ارزشی داره وقتی وسط بحث ماشین در مورد داعش و … حرف بزنم

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. erfan

        ۲۱ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (61 ديدگاه)

        آقای سیاستمدار (MAFIA) نوید راست میگه دیگه.الان واسه چی نظرتو آوردی تو قسمت پاسخ نوید نوشتی.واسه اینکه بالا باشه دیگه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. MAFIA

          ۲۱ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (435 ديدگاه)

          واسه اینکه خوشم میاد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. نوید

          ۲۲ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          واقعا چه دلیل خوب و قانع کننده ای
          اینجا یه محیط عمومیه دل بخواهی نیست
          مثل اینه کا شما بری تو یه اتوبوس سیگار بکشی

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. mahdi

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (208 ديدگاه)

    چرا 202 کیلومتر سرعت نهاییشه آیا در آمریکا محدودیت سرعت همینقدره کسی میدونه آیا؟یا به مایل چقدر میشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. mahdi

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (208 ديدگاه)

    یعنی به مایل میشه 126

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۱ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      مهدی جان هر وقت مایل رو خواستی به کیلومتر تبدیل کنی ضرب در 1.609344 بکنش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. محمد

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (210 ديدگاه)

    ازش خوشم نمیاد نه قیافه داره نه کابین ، لکسس nx200t خیلی از این سرتره

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. نوید

      ۲۱ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      البته درسته که NX خیلی عالیه و از اینم بهتره
      ولی آءودی هم کارش درسته

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سجاد

      ۲۱ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (203 ديدگاه)

      دقیقاً نظر تورو دارم داداش .. نمی دونم اصن فاز این ماشین الان چیه ؟؟! آئودی ماشین زیبایی هستش ولی انصافاً بعضی وقتا به قول یکی از بچه های سایت ، اصالت خودش رو فراموش می کنه //
      من خودم از آئودی خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خوشم میاد ولی این مدل به هیچ وجه بهم نچسبید !!!

      مرسی عزیز

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. 4MATIC

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    نوید دقیقا داری درست می گی من دقت نکردم که تاریخ ها میلادی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید

      ۲۱ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      ممنون داداش از تاییدت
      خودمونیم چی شد که شما برای یه بار. هم که شده مارو تایید کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. 4MATIC

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    بااین که ازGLAخوشم نمی اد ولی GLAازاین خیلی بهتره خداییش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. 4MATIC

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    اقا یه سوال این رقیب لکسوسNXهم هست؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید

      ۲۱ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      آره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. حميد

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (61 ديدگاه)

    میگه ٣۵٠٠٠دلار خیلی گرونه هه بیاد اینجا ببینه با این قیمت چه ماشینی میکنند توی پاچت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. E 36

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    آئودی فقط اندازه های متفاوت داره ، همه ماشیناش یه شکلن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید

      ۲۱ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      این اصلا ضعف محسوب نمیشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. عرفان

        ۲۱ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (53 ديدگاه)

        نوید جان حتما ب نظر شما یه مزیت هم هست؟؟؟خب مثلا:
        تو انتخاب محصولاتش دچار سردرگمی نمی شید؟؟؟
        یا مثلا با خرید A1 حسRS7 بهتون دست میده؟؟؟؟
        احتمالا آئودی A7 میخرید و به جای RS7 به یکی دیگه میندازید؟؟؟مثال بارز خر رو رنگ میکنن جای قناری میفروشن ولی در این مورد نیازی به تغییر رنگ نیست.فقط باید نوشته پشت ماشینو عوض کنید.
        کلا برای کلاه برداری خیلی کارآمده.دمشون گرم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. نوید

          ۲۱ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          چه ربطی داره
          یعنی همه ی بی ام دبلیو ها که جلو پنجرشون دوتایه یکی هستن
          و مثلا داخل z4 میشینی فک میکنی تو x6 هستی؟
          خب این که من میگه یکم مربوط به اینه که شرکت میخواد بگه من اصالت در طراحی دارم
          شما یه فکر اشتباه میکنید بعد همیجور میگیرید و میرید برای خودتون جلو

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. نوید

          ۲۱ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          بعدشم من نگفتم که خوبه یا بد
          من گفتم ضعف نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. عرفان

          ۲۱ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (53 ديدگاه)

          نوید جان من اصالت طراحی هیچ برندی رو انکار نمیکنم.هر خودرویی هم در سطح خودش براش ارزش قائلم ولی اصالت در طراحی باید با اعتدال خاصی پیش بره.
          این که شما همه ی طرحات یکی باشه و به قول دوستمون فقط سایزش تغییر کنه اسمش اصالت نیست.زیاده روی تو هیچ چیزی خوب نیست.
          مثالی که شما از Z4 و X6 زدی کاملا یک قیاس مع الفارقه و به مثال من هیچ ربطی نداره.نمیخوام بحثو کشش بدم ولی این کاری که آئودی داره میکنه فقط برای کم کردن هزینه هاست.نه برای اصالت.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. نوید

          ۲۱ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          قربونت داش عرفان
          من این مثال رو زدم که بگم خیلی تند رفتی
          الان که آروم تر گفتی قبول

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. farzad

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    audiاز اون کمپانی هایی است که فکر نکنم کسی ازش بدش بیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید

      ۲۱ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      هیچ کس از آءودی بدش نمیاد
      ولی برند اول تقریبا هیچ کس هم نیست
      البته خیلی عالیه
      ولی ما طرفدار همه ی برندارو تو این جمع حداقل دو سه تا داریم
      هیچکس هم نداریم که از آءودی بدش بیاد
      ولی هیچ کس هم فقط از آءودی طرفداری نمیکنه
      شایدم به خاطر این باشه که به قول دوستان متعصب نیستند
      حالا هرکی بند اولش آءودیه خودشو معرفی کنه ببینیم کیا هستن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احمدرضا ب ام و

        ۲۱ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (394 ديدگاه)

        من از آوودی بیشتر از همه ی خودرو سازها خوشم می آید و به اندازه ی ب ام و

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. نوید

          ۲۱ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          شما هم که گفتید به اندازه ی …
          من گفتم برند اول و بدون رقیب

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۲۱ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (810 ديدگاه)

          نوید جان من یکی از اون کسایی هستم که دنبالش میگردی.شاید برات جالب باشه که من طرفدار پر و پا قرص آمریکایی هام ولی تنها دلیلی که اسمم رو نوشتم فقط شورولت فقط کامارو به خاطر خود شورولت کامارو هست که با هیچ خودرویی عوضش نمیکنم.
          ولی وقتی صحبت از یک برند و نه یک خودرو میشه اون موقع است که بی برو برگرد برند آودی رو انتخاب میکنم.
          ارادتمندم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. نوید

          ۲۱ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          پس دیگه شما نباید مینوشتی شورولت یا فقط باید کامارو رو مینوشتی و یا فقط کامارو فقط آئودی

          در ضمن معمولا کسی که یه برند رو دوست داره ماشین مورد علاقش هم از هون برنده
          البته خب استثنا هم وجود داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
  11. عرفان

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    35 هزار دلار چه خبره؟؟؟؟؟؟توش که کاملا ساده ست،قدرتش هم که نسبتا کمه،تاپ اسپیدش هم که از سمند هم کمتره.
    با 2000 سی سی حجم موتور مصرف سوختش از کوروت 6.2 لیتری هم بیشتره
    بازم بگین آلمان آلمان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. عرفان

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    آقا یا اشتباه از منه یا پدال!!!
    آیا واحد چسبندگی به سطح g نام دارد؟؟؟؟
    مگه تو این موارد حداکثر شتاب جانبی رو با g بیان نمیکنن؟؟؟
    پس چرا تو متن نوشته:چسبندگی در پیچ به قطر ۳۰۰ فوت: 88g؟؟؟؟
    یکی منو روشن کنه لطفا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. E 36

      ۲۱ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (918 ديدگاه)

      منظورش 0.88 g بوده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. عرفان

        ۲۱ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (53 ديدگاه)

        نه من منظورم به واحدشه
        واحد چسبندگی که g نیست
        g واحد شتاب جانبیه نه چسبندگی

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. 4MATIC

        ۲۱ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1054 ديدگاه)

        واقعا برات متاسفم که داری سمندروباایودی مقایسه می کنی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. عرفان

          ۲۱ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (53 ديدگاه)

          4MATIC جان من سمند رو تو یه ویژگی خاص با آئودی مقایسه کردم.و همچنین حرفم بارِ کنایی داشت.امیدوارم بتونی درکش کنی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  13. احمدرضا ب ام و

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    اینجور که من شنیدم میخوان q1 رو هم بزنن به نظر من باید اسم این رو q1 و یک q3 توی کلاس x3 بزنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. احسان(احسان سابق)

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    از بغل که نگاهش کنی مشخصه داداش پورشه ماکانه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    تو خودروهای آلمانی طراحی خارجی آودی رو با هیچی عوض نمیکنم ولی طراحی داخلیشو نمیگم بده اصلاً نیست ولی حس میکنم همیشه یه چیزی کم داره.
    البته خب این سلیقه ی شخصی منه ولی احساس میکنم یه ذره دلگیره کابینش نسبت به پورشه و بنز و ب ام و ولی با این حال تمام مدلاش رو دوست دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. REZA BANIASADI

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (41 ديدگاه)

    ارزش خرید q5 از این بهتره در مورد q7 هم چون اطلاعات زیادی ندارم چیزی نمیگم
    در کل خیلی به q5 نزدیکه هم از نظر قیمت و هم پیشرانه ولی q5 قوی تر هست
    قیافه این از q5 قشنگ و اسپرت هست
    فکر کنم q5 از این بزرگ تره
    درکل از نظر موتور و گیربکس و در کل پیشرانه q5 از این بهتر با اختلاف کم قیمتی q5 ماشین بهتری به نظر میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید

      ۲۱ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      همه ی اینا درست ولی Q7 یه چیز دیگست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. 4MATIC

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    اقا عرفان مگه این جا کلاس ادبیاته که داری با کنایه حرف می زنی؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا