آکوراکادیلاک

دوئل کادیلاک CT5 و آکورا TLX

مرحلهٔ مقدماتی، گروه چهارم، سدان‌های میان سایز لوکس، دوئل دوم

نتایج دوئل قبلی بین آئودی A6 و ولوو S90

مجموع آراء: ۱۳۲۵

آراء آئودی: ۹۷۰

آراء ولوو: ۳۵۵

پیروز دوئل: آئودی A6 با کسب ۷۳ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

آئودی A6

ولوو S90

آئودی A6

کادیلاک CT5

آکورا TLX

؟

مرسدس بنز E کلاس

جگوار XF

؟

ب‌ام‌و سری ۵

لکسس ES

؟

دی‌اس ۹

جنسیس G80

؟

 کادیلاک CT5

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۹

پلت‌فرم: آلفا ۲ جنرال موتورز

امتیاز از کارانددرایور: ۶.۵ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۱۴,۷۱۱ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: پنج ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: پنج ستاره

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۲ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: ظاهر عالی، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی آسان برای استفاده، پیشرانهٔ V6 توئین توربو سفارشی

نقاط منفی: شتاب کسل‌کننده با موتور چهار سیلندر استاندارد، دینامیک رانندگی کسل‌کننده در مقایسه با CTS، قطعات داخلی پلاستیکی ارزان‌قیمت

چکیده: هرچند قیمت پایین به‌عنوان سلاح اصلی CT5 برای رقابت در نظر گرفته شده اشتباهاتی در تنظیم شاسی و کابین فاقد تجمل کافی، آن‌را از گردونهٔ رقابت خارج می‌کنند

آکورا TLX

تاریخ معرفی: می ۲۰۲۰

پلت‌فرم: –

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۲۱,۷۸۵ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: پنج ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: پنج ستاره

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۲ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: طراحی و تناسبات چشمگیر، تنظیم فوق‌العادهٔ شاسی، ارزش عالی در برابر قیمت

نقاط منفی: رفتار افسردهٔ گیربکس، صندلی‌های عقب خیلی بزرگ نیستند، وزن زیاد مانع از پرفورمنس خودرو می‌شود

چکیده: TLX جدید ریشه‌های سدان‌های اسپرت آکورا را با استایل هیجان‌انگیز و رفتار رانندگی سرگرم‌کننده، زنده می‌کند

مقایسهٔ مشخصات فنی

کادیلاک CT5

آکورا TLX

پیشرانه ۲.۰ لیتری I4 ۲.۰ لیتری I4
تنفس توربوشارژ توربوشارژ
قدرت ۲۴۰ اسب بخار ۲۷۵ اسب بخار
گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر ۳۸۰ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۱۰ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب یا چهارچرخ جلو یا چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۶.۶ ثانیه ۵.۹ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۵.۰ ثانیه ۱۴.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت
شتاب جانبی ۰.۹۲ جی ۰.۸۷ جی
توقف از ۱۱۰ ۴۹.۰ متر ۵۴.۰ متر
مصرف سوخت ۹.۲ لیتر ترکیبی ۹.۸ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۶۵ لیتر ۶۰ لیتر
وزن ۱۶۹۰ کیلوگرم ۱۸۲۶ کیلوگرم
طول ۴,۹۲۵ میلی‌متر ۴,۹۴۳ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۹۴۶ میلی‌متر ۲,۸۷۰ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۳۴۰ لیتر ۴۰۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت پایه آمریکا ۳۸,۱۹۰ دلار ۳۸,۵۲۵ دلار
قیمت موردبررسی ۳۸,۱۹۰ دلار ۳۸,۵۲۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام سدان میان‌سایز لوکس را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه

  1. UNIVERS

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (18 ديدگاه)

    ماشینت چیه ؟
    ۱ = کادیلاک 🇺🇸
    ۲ = آکورا 🇯🇵

    🤔🤔🤔

    موافقم ۶۰
    مخالفم ۳۲
    1. Mr.t.e.s.l.a

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (48 ديدگاه)

      مشکل اینه منبع این مقایسات مجله کار اند درایو هستش…
      حرفمم صرفا با این مقایسه نیست که کسی که بخواد کادیلاک بخره یا وی پاور می‌خره یا بلک وینگ که کل صنعت ژاپن رقیبی برای بلک وینگ نداره…
      ولی کار اند درایو به هیچ وجه منبع مناسبی نیست…
      چه ایرادی الکی که گرفته در حالی که شما بری چند تا مجله دیگه اون ایراد رو نگرفته!!
      مجله جوریه یهو میبینی یه کره ای امتیاز و کیفیتشو گفتن بیشتر از آمریکایی یا آلمانیه!
      بهرحال
      تنظیم شاسی و جنس متریال توی نسخه v
      و بعد از اون نسخه black wing کاملا تغییر کرده…
      در کل‌
      کادیلاک…

      موافقم ۵۴
      مخالفم ۵۵
      1. R@m!n

        ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (697 ديدگاه)

        ایرادایی که به کادیلاک گرفتن یه ذره خنده داره. شتاب کسل کننده، کلا ۰.۷ ثانیه کندتره یا اومده مدل قوی ترشو با خودش مقایسه کرده :// کابین پلاستیکیم که آکورا هم همینطوره. هر چقدر پول بدی آش میخوری. اومده یه ماشینی با این ظاهرو و توانایی زیر ۴۰k رسونده انتظار توش چرم و چوب باشه.

        موافقم ۳۴
        مخالفم ۲۷
        1. Mr.t.e.s.l.a

          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (48 ديدگاه)

          دقیقا رامین جان…
          ما خیلی از مجلات و تست درایو هارو دیدیم که اتفاقا از پویایی سواری و کیفیت کادیلاک گفتن!
          نکته بعدی اینه چه سری۵ چه ای کلس
          توی نسخه پایه چرم نچندان با کیفیت بالا میزنن توی کابین
          یعنی اصلا فلسفه نسخه پایه همینه
          یه برند بخری ولی با قیمت پایین تر
          کادیلاک هم صرفا برای این افراد این نسخه رو زده…
          وگر نه توی نسخه های vپاور که فول آپشن فروخته میشه با قیمت ۵۸ هزار دلار از کربن رنگ دار و جیر با کیفیت بگیر تا چرم با کیفیت داشبورد و صندلی داخلش هست…
          اینم خریدار رو ارضا نکنه بلک وینگ با نهایت توانایی و کیفیت و پرفورمنس در اختیاره…
          منتها دوستان فک کردن کادیلاک هم مثل اکورا فقط نسخه ساده میزنه برای این کلاس…
          هروقت یه سوپر سدان داشتن اون موقع در خدمتشون هستیم 😄😄

          موافقم ۱۴
          مخالفم ۳۰
        2. Aryan kia

          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (355 ديدگاه)

          کادیلاک تو هیچ چیزی از آکورا بهتر نیست منظورم این مدل هست بعدشم کی گفته کل صنعت ژاپن رقیبی نداره برای آمریکا پس آمریکایی ها خرن میرن ماشین ژاپنی میخرن بعد ماشینهای ژاپنی حداقل مهندسی خودرو هاشون رو خودشن انجام میدن نه مثل آمریکا که فقط بلده حجم موتور زیاد کنه آبروی هر چی آمریکایی باز شما بردی وگرنه آمریکایی باز ها اینقد به نظرات بقیه توهین نمیکنن واقع بینانه نظر بده من خودمم هر ماشین آمریکایی خوب باشه میگم عاشقشم مثل چلنجر دوستان آمریکایی باز خواهشن ناراحت نشن

          موافقم ۲۴
          مخالفم ۶
      2. Porsche

        ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (103 ديدگاه)

        دوستان خبر جذاب برای پورشه فن ها من خودم به شخصه عاشق پورشه هستم بی نظیره این مهندسی ناب آلمانی ببینید چه کرده!!!!!
        پورشه ۹۱۱ GT3 جدید توسط مجله carwow شتاب ۰ تا ۱۰۰ را تنها در ۲.۸۵ ثانیه ثبت کرد و مسافت ۴۰۰ متر را ظرف ۱۰.۸ثانیه زد
        بی نظیره فرض کنید نسخه RS چی میشه

        موافقم ۲۳
        مخالفم ۷
      3. بهزاد

        ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1445 ديدگاه)

        مهم نیست کی چی میخره اما با اطمینان میشه گفت آخرین سدان های آمریکایی هستند که مردم میتونن بخرند و نسل سدان های آمریکایی با همین چند مدل کادیلاک احتمالا منقرض بشه.
        زمانی میرسه که دوستمون مستر تسلا از خاطرات سدان امریکن کارز ها بگن یا مثل اون بابایی که مدت ها پیش تو هر صفحه ۲۰۰ خط طومار از موتورهای فسیل شده ۸ لیتری مطلب مینوشت!

        موافقم ۳۴
        مخالفم ۹
      4. حسین

        ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (312 ديدگاه)

        از نظر شماها هرکی آمریکایی رو بهتر ندونه معتبر نیست و احتمالا فقط جوجه کارشناسای وال استریت با توهماتشون راجع به آینده آرمیچرسازی تسلا معتبرن
        «کسی که بخواد کادیلاک بخره یا وی پاور می‌خره یا بلک وینگ که کل صنعت ژاپن رقیبی برای بلک وینگ نداره…» کسی که بخواد کادیلاک بخره کادلایک میخره چه ربطی داره که کی‌واسش رقیب داره یا نه؟ اگه به این نوع مقایسه ی پس باید بگم کل صنعت خودروی آمریکا رقیبی برای انجین ده سیلندر شاهکار lfa یا نیسان جی تی آر نداره.

        موافقم ۴۲
        مخالفم ۲۰
        1. GT

          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (409 ديدگاه)

          الکی برای صنعت خودروی ژاپن و آمریکا تو سر و کله هم نزنین خودرو سازی یعنی آلمان💪❤️❤️❤️بقیه فقط دنبالش می‌دوند که بهش برسند 😈

          موافقم ۱۵
          مخالفم ۱۹
        2. Elmiraj

          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2149 ديدگاه)

          LFA اگه اینچنین شاهکاری بود فروش می‌رفت و نیومده منقرض نمیشد…….

          موافقم ۱۷
          مخالفم ۲۷
        3. MOS

          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (231 ديدگاه)

          المیراج هر وقت وایپر شما ها فروش رفت LFA هم فروش میره

          موافقم ۲۱
          مخالفم ۱۱
        4. حسین

          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (312 ديدگاه)

          نه تسلا رودستر شاهکاره که یه عمره همرو گذاشتن سر کار.
          Lfa تولید محدود بود، کدوم انقراض؟ سطح اطلاعاتت اینقده یا تعصبت اینقدر زیاده؟ فروش رفت خوبم فروش رفت با توجه به قیمت گذاریش.
          اون داج وایپر شما بود که به خاطر عدم توانایی در فروش از خط تولید خارج شد و محکوم به انقراض شد نه lfa که از همون اول تولید محدود بود.

          موافقم ۲۳
          مخالفم ۱۱
        5. Hamidreza

          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1240 ديدگاه)

          Elmiraj واقعا واست متاسفم این موضوع ربطی به LFA نداشت … قشنگ کم آوردین
          اون مستر تسلا هم شایانه خب کم آورده سر کادیلاک

          موافقم ۲۰
          مخالفم ۸
        6. Elmiraj

          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2149 ديدگاه)

          وایپر بدلیل قیمت بسیار بالاتر و عملکرد مشابه و گاها کمتر از کوروت C7 Zo6 همیشه زیر سایه کوروت قرار داشت .
          علاوه بر این بدلیل پاس نکردن استاندارد های ایمنی جدید ، FCA قادر به اعمال تغییرات گسترده و پرهزینه روی آن نبود به همین دلیل در سال ۲۰۱۷ تصمیم به توقف تولید آن گرفتن….
          .
          ‌.
          ولی LFA چرا…؟ اون که پرچمدار خودروسازی ژاپن بود…!؟!؟
          چرا کسی نمی‌خریدش…؟

          موافقم ۱۲
          مخالفم ۲۲
        7. PHILIPP

          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (174 ديدگاه)

          پیام بعدی کاربر @Elmiraj

          چرا مرسدس فقط ۳۷۵ تا پراجکت وان فروخت؟؟
          نهایت تکنولوژی مرسدس که قرار بود جا پای CLK GTR بزاره همین بود؟؟
          فقط ۳۰۰ تا؟؟
          فولکس واگن آپ که بیشتر فروخت

          موافقم ۱۵
          مخالفم ۵
        8. MOS

          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (231 ديدگاه)

          از اولش قرار بود ۴۵۰ تا LFA معمولی و ۵۰ تا نوربرگرینگ ادیشن تولید بشه مثل وایپر بخاطر فروش کم از خط تولید خارج نشد!

          لازمه اینو یادآوری کنم وایپر قیمتش یک سوم LFA بود و نفروخت

          موافقم ۱۷
          مخالفم ۷
      5. MOS

        ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (231 ديدگاه)

        کل صنعت ژاپن رقیبی برای بلک وینگ نداره…

        قوی ترین کادیلاک تاریخ رو دیدیم با ۷۰۰ اسب بخار قدرت شتاب افتضاح ۳.۷ میزنه
        چیزی که واضحه سدان های آمریکایی تو بازار جایی ندارن از سدان کامپکت اقتصادی تا سدان فول سایز لوکس خودت بهتر خبر داری چه جوری یکی یکی دارن تولیدشون رو متوقف میکنن

        موافقم ۱۹
        مخالفم ۱۲
        1. Soldier

          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (31 ديدگاه)

          هنوز مجلات این ماشین رو تست نکردن که شما میگی شتاب ۳.۷ داره و ضعیفه خیلی از شرکتا پرفورمنس اصلی رو نمیگن نمونش رم تیرکس که کارخونه گفت ۴.۵ ولی کارانددرایو شتاب ۳.۷ باهاش ثبت شک نکن این ماشین بیاد تست بشه توسط مجلات تا شتاب ۳ ثانیه جا داره از اونجایی که گیربکس خیلی خوبی داره
          درباره فروش وایپر بگم دلیل اصلی کم فروش شدنش ماشینای دیگه با قیمت کمتر و پرفورمنس بهتری بودن و همین طور قوانین آلایندگی دیگه وایپر هرچی که باشه ازش پنج نسل تولید شده و هر نسلش رکورد هایی رو تو بعضی از پیست ها همراه داشته در ضمن لکسوس LFA با اینکه تولید محدود بوده ولی اینطور که شنیدم هنوزم تو بعضی نمایندگی ها نمونه های صفرش وجود داره و طبق گفته خود تویوتا با فروش هرکدوم ضرر میکرده 🙂

          موافقم ۴
          مخالفم ۸
  2. GT

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (409 ديدگاه)

    واقعا حیف ولوو S90 که همون مرحله مقدماتی حذف شد😓، البته چون یکی از قلدر ترین ماشین این گروه با هاش رقابت داشت
    ولی از همین الان معلومه فینال بین E کلاس و سری پنج هست، یعنی پادشاه های این گروه

    موافقم ۳۲
    مخالفم ۱۳
    1. سهند

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (383 ديدگاه)

      A6 چی شد؟
      رقابت اصلی این کلاس بین آئودی و بنز و بی ام و است.

      موافقم ۳
      مخالفم ۵
      1. GT

        ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (409 ديدگاه)

        فقط دو خودرو به فینال می‌رسند، نه سه خودرو!
        وقتی باید یکی حذف بشه اون A6 هست نه E کلاس و سری ۵

        موافقم ۱۱
        مخالفم ۱
    2. ALIREZA

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (103 ديدگاه)

      (( الکی برای صنعت خودروی ژاپن و آمریکا تو سر و کله هم نزنین خودرو سازی یعنی آلمان💪❤️❤️❤️بقیه فقط دنبالش می‌دوند که بهش برسند 😈)) داداش امروز ۱۳ آوریل نیستا😂😂😂😂

      موافقم ۹
      مخالفم ۱۵
      1. GT

        ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (409 ديدگاه)

        چه ١٣ آوریل باشه، چه ٢١ آوریل واقعیت همینه داداش🙂

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۱۰
        1. ALIREZA

          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (103 ديدگاه)

          آها پس برای شما ۱۳ و ۲۱ یکیه آره شمارو به خدای یکتا می سپارم😂😂😂😂

          موافقم ۷
          مخالفم ۱۰
        2. GT

          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (409 ديدگاه)

          کجا میری؟!
          دیر اومدی نخوا زود برو 😂😂😂
          شوخی بودا، به دل نگیر
          اون حرفم هم ( دویدن بقیه دنبال آلمان) برای انفجار سایت نبودا، حالا حمله نکنید بهم
          شاید هم منا تهدید به قتل کنید 😂😂😂😁

          موافقم ۶
          مخالفم ۳
        3. علی turbos

          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (210 ديدگاه)

          دعوانکنید .
          این بحث هارو جمع و صحنه رو تمیز کنید تاروزی که نبرد خدایان این کلاس m5کامپتیشن و amge63شروع شود.

          موافقم ۸
          مخالفم ۵
      2. PHILIPP

        ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (174 ديدگاه)

        هر تاریخی باشه حقیقت همینه

        کامل ترین برند دنیا(مرسدس بنز)
        بهترین انجین ساز دنیا(ب ام و)
        بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا(فولکس واگن)
        رکورد های نوربرگرینگ(سریع ترین خودرو پورشه ۹۱۹. سریع ترین خودرو تولیدی مرسدس بنز GT Black Series و.. کلی رکورد دیگه که الان یادم نیست)
        بیشترین پیروزی در مسابقه ۲۴ ساعته لمانز(پورشه -۹ قهرمانی)
        بزرگ ترین انجین دنیا( W18 مرسدس بنز – البته این موتور فقط برای کانسپت S-class Maybach استفاده شده)
        بیشترین قهرمانی فرمول یک (مرسدس بنز)
        کامل ترین آفرودر دنیا(G-class)
        اولین خودرو کاملا خودران (Mercedes Benz Concept IAA)
        اولین خودرو دنیا هم که باهاش آشنایی کامل دارید
        اولین خودرو قهرمان لمانز مسقف( Mercedes Benz 300SL)
        سریع ترین طراحی عملیاتی شده (Mercedes Benz CLK GTR در ۱۲۷ روز)
        اصیل ترین خودروی لوکس (Mercedes Benz S-class 1930-2021)
        پر افتخار ترین شرکت در مسابقات رالی(آئودی)

        هرکار کنید این رکورد ها هستند
        و مدرکی هستند جهت اثبات حرف دوستمون

        موافقم ۱۱
        مخالفم ۶
        1. علی turbos

          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (210 ديدگاه)

          ممنون دوست عزیز اقای PHILIPP

          موافقم ۳
          مخالفم ۳
  3. REVO

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (224 ديدگاه)

    بطن چپم میگه کادیلاک
    بطن راستم میگه آکورا

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۱۲
    1. عاشق پدال

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2 ديدگاه)

      وسطی چی میگه؟
      ام۵؟

      موافقم ۹
      مخالفم ۶
      1. REVO

        ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (224 ديدگاه)

        سپتوم بین بطنی مال هایلوکس رووه😄

        موافقم ۹
        مخالفم ۳
  4. Dayan5775

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (172 ديدگاه)

    کادیلاک قطعا،ابهتش بی نظیره
    مثل روز روشنه که فینال بین سری ۵ و E کلاس هست!! یکی از دو راهی هایی که شخصا نتونستم انتخاب کنم از بس هر دو خوبن! ولی اگه نسل قبل سری ۵ بود قطعا برنده E کلاس بود

    موافقم ۲۵
    مخالفم ۱۴
  5. R@m!n

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (697 ديدگاه)

    خداروشکر تو یه نقطه ای از کره زمینیم که تو این دو راهیا قرار نمی گیریم 😂😂
    به کادیلاک رای دادم ولی آکورا هم فوق العادست

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۶
  6. MOHAMMAD.DEMON

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1107 ديدگاه)

    بدون شک کادیلاک دیفرانسیل عقب و زیبا

    موافقم ۳۱
    مخالفم ۲۳
  7. Aryan kia

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (355 ديدگاه)

    آکورا خیلی بهتره بیرونش خشنه و برعکس خیلیا من طراحی داخلشو دوست دارم اسپرت و لوکسه
    ولی من دوست دارم لکسوس es برنده رقابت بشه

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۱۶
  8. porsche

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (307 ديدگاه)

    کادیلاک برنده میشه اما من به اکورا رای دادم به خاطر پرفورمنس و ضاهرش

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۱۴
    1. Mohamad

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (725 ديدگاه)

      آکورا برنده میشه من به کادیلاک رای دادم

      موافقم ۶
      مخالفم ۱
    2. سهند

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (383 ديدگاه)

      آکورا برنده میشه چون بهتره

      موافقم ۹
      مخالفم ۴
  9. میثم

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1462 ديدگاه)

    به آکورا رای دادم
    ولی تو این لیست مرسدس کلاس E لکسوس ES و آکورا رو بیشتر از همه میپسندم
    و تو این ۳ تا لکسوس

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱۳
  10. مهدی

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (878 ديدگاه)

    حقیقتش حجم و طرح سه بعدی کنسول وسط هوندا روزمو ساخت

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۶
  11. Sina10

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1556 ديدگاه)

    فکر میکنم اگه کسی بخواد به کادیلاک رای بده تنها بخاطر علاقه اش به کادیلاک باشه یا قیافه CT5 ، البته که نسخه CT5 بلک وینگ خیلی ماشین خوبیه ،

    ولی توی این نسخه های ضعیف تر ، هر چیو که نگاه میکنم برتری با آکوراست
    قیافه اسپرت تر ، هر چند کادیلاک هم زیباست
    قدرت بیشتر
    گشتاور بیشتر
    شتاب خیلی بهتر
    مسافت ۴۰۰ متر بهتر
    کابین که هر دو مساوی هستن
    حجم بار صندوق بهتر آکورا
    ولی کادیلاک کم مصرف تره و باک یخورده بزرگتر ( ۵ لیتر)
    و البته خیلی سبک تر
    همچنین نام کادیلاک خودش یه امتیاز محسوب میشه

    ولی سوالم اینه که کادیلاک با وزن خیلی کمترش و فقط ۳۵ اسب بخار کمتر داره ولی چرا فاصله شتاب و مسافت ۴۰۰ مترشون اینقدر زیاده؟
    احساس میکنم این مشکل پرفورمنس صفر تا صد توی تمام محصولات کادیلاک وجود داره ، فقط CT4-V بلک وینگ هست که صفر تا صدش مناسبه
    البته توی دنیا واقعی صفر تا صد بی ارزشه ولی خب وقتی قیمت برابره ، چرا برای محصول بهتر پول نداد
    رای من اکورا بود ولی هر دو به نظرم مساوین و ماشینای خوبین

    موافقم ۲۳
    مخالفم ۳
    1. Hamidreza

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1240 ديدگاه)

      دقیقا
      آکورا واقعا عالی تره بنظرم و صرفا ی عده تعصبی کادیلاک رو بهتر از TLX میدونن

      موافقم ۶
      مخالفم ۶
    2. Mopar

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (12 ديدگاه)

      ۷دهم ثانیه شتابش بهتره واییییی اصلا ادم بیهوش میشه لعنتی انقد پرفورمنسش خوبه …

      موافقم ۳
      مخالفم ۳
  12. زیزیگولو

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1923 ديدگاه)

    کادیلاک CT5 یه ماشین آمریکایی خاصو منحصر به فرد آمریکایی که طراحی کاملاً جدیدو دقیقی داره و دارای دارای معماری آلفا هستش که هم میتونه چهار چرخ محرک باشه و هم محور عقب …… انتخاب من کادیلاک CT5 👌👌👌👌

    موافقم ۳
    مخالفم ۲
  13. میثم

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1462 ديدگاه)

    لایک و دیسها بنظرم دوباره هک شدن

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۷
  14. فرشاد

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (238 ديدگاه)

    رای من اکورد ولی شتاب جانبی کادیلاک خیلی خوبه

    موافقم ۸
    مخالفم ۳
  15. حسین

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (312 ديدگاه)

    قطعا آکورا. با قیمت برابر پرفورمنس به مراتب بهتر، شتاب بهتر، کیفیت بالاتر. طراحی زیباتر.

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۵
  16. Amirreza

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (729 ديدگاه)

    هردوشون زیبا و چشمنواز ، کابین زیبا و باکیفیت دارند پس معیارمون باید مشخصات فنی باشه که آکورا توش بهتر عمل کرد البته اگر نسخه بلک وینگ بود شاید داستان فرق میکرد

    موافقم ۸
    مخالفم ۳
  17. مهدی

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (878 ديدگاه)

    نمای جلو هر دو خوبه بسته به سلیقه افراد اما فکر میکنم نمای عقب کادیلاک هماهنگی و هارمونی بهتری داره و شکیلتره … کابین هر دو خوبه سلیقه من کابین هوندا رو بیشتر میپسنده مخصوصا کنسول وسط و متریال کابین هم که تو مقاله گفته ظاهراً هوندا برتری داره از نظر فنی هم ظاهراً تا حدی برتری با هوندا هست ضمن اینکه از نظر دوام هم خوش سابقه تره نسبت به کادیلاک… سیستم تعلیق هم اطلاعاتی در موردش نداده . در کل به نظرم هوندا به اصطلاح ماشینتره

    موافقم ۷
    مخالفم ۳
  18. محسن

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (45 ديدگاه)

    من انتخابم کادیلاک هست به خاطره دیفرانسیل عقب بودن و طراحی سازگارتر با سلیقه من

    موافقم ۳
    مخالفم ۸
  19. MOS

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (231 ديدگاه)

    چیزی که واضحه برتری آکوراست اما یه سری دوستان بهشون فشار اومده و نمیخوان قبول کنن

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۴
  20. samurai

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (266 ديدگاه)

    دیگه امریکایی وجود نداره همه یا سیاه شدن یا قهوه ای نژاد امریکایی به گند کشیده شده کم کم رو به افوله ۵۰ سال پیش امریکا رو با الان مقایسه کن چقدر داغون شدن دیگه نه ماشینای ۵۰ سال پیش امریکا تولید میشه نه کشورش بهتر میشه تو پایتخت امریکا بالای ۷۰ درصد سیاه زندگی میکنه کشور به قاره افریقا شدن داره پیش میره چند سال دیگه شکمشونم نمیتونن سیر کنن مثل افریقا بعد میگه زاپن فلانه امریکا بهمانه کل صنعت امریکا به حاطر قدرت دلار بوجود اومده ژاپن از مغز ژاپنی

    موافقم ۴
    مخالفم ۶
  21. ارش

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (9 ديدگاه)

    داخل آکورا بیرون کادیلاک .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا