ایران خودروپژو

انواع پژو ۲۰۶ صندوقدار

پژو ۲۰۶ صندوق دار پنجمین و آخرین نوع از ۲۰۶های تولیدی است. این خودرو در میان مدل های دیگر خانواده خود شامل ۲۰۶ هاچ بک ۳ در و ۵ در، کوپه روباز و استیشن به دلیل برخورداری از صندوق عقب بیشتر مورد توجه خانواده های ایرانی قرار گرفته است.

206 sd

پژو ۲۰۶ صندوقدار یا SD که طراحی آن توسط مهندسان ایرانی صورت گرفته برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۰۵ در غرفه پژو در معرض دید قرار گرفت. در حال حاضر ۲۹ تیپ متنوع از ۲۰۶ هاچ بک و صندوقدار در ایران خودرو تولید می شود که ۱۵ تیپ آن به بازار داخل و ۱۴ تیپ دیگر به بازارهای صادراتی اختصاص پیدا کرده است. در اینجا  سه تیپ V1 ، V8، V9 و V20 را با یکدیگر مقایسه می کنیم. هرچند که عرضه V20 در ایران کمتر است و این تیپ بیشتر برای بازارهای صادراتی در نظر گرفته شده است. حجم موتور سه تیپ V1 ، V8 و V9، ا۱۶۰۰سی سی است در حالی که V20، ا۱۵۰۰سی سی می باشد. سه تیپ اول مذکور ۱۶ سوپاپه است؛ اما V20 ،ا۸ سوپاپ دارد. حداکثر سرعت ۴ تیپ یاد شده نیز تا حدودی با یکدیگر متفاوت است؛ چراکه با V1 و V8 تا ۱۹۳ کیلومتر در ساعت می توانید گاز دهید در حالی که با V9 تا ۱۸۹ و با V20 تا ۱۷۰ کیلومتر در ساعت می توانید رانندگی پرسرعت را تجربه کنید؛ اما پژو ۲۰۶ SD کلا در هر تیپی، خودرویی کم مصرف محسوب می شود؛ به همین دلیل نیز این خودرو پس از سهمیه بندی بنزین خیلی مورد توجه قرار گرفت. میانگین مصرف ترکیبی V6 و V8، ا ۶.۶ لیتر، V9 ، ا۷.۳ لیتر و V20 نیز ۶.۴ لیتر می باشد. از بین تیپ های ذکر شده تنها V9 اتوماتیک و بقیه دستی هستند. هر سه خودرو نیز در کلاس C قرار دارند و تنها دو تیپ V8 و V9 ترمز ضدقفل (ABS) و ایربگ دارند. در حال حاضر قیمت خودروهای مذکور در بازار به این ترتیب می باشد. V1 با قیمت ۱۵میلیون و ۱۰۰هزار تومان،V8،ا۱۷میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، V9 با قیمت ۱۹میلیون و ۵۰۰ و همچنین V20 با قیمت ۱۳میلیون و۹۰۰هزار تومان در بازار عرضه می شود.

206 صندوقدار

206 صندوقدار

مشخصات V1 V8 V9 V20
ابعاد طول ۴۱۸۸ mm
عرض mm1655
ارتفاع ۱۴۵۶ mm
فاصله بین دو محور ۲۴۴۳ mm
بدنه نوع رنگ متالیک
کلاس خودرو C
مشخصات V1 V8 V9 V20
تزئینات قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی راننده دارد
نوع جلو داشبورد تولید بروش تزریق پلاتیک – جنس: PP
پشت سری صندلی عقب ندارد دارد ندارد
نوع سپر جلو پوسته پلیمری- همرنگ بدنه
نوع سپر عقب پوسته پلیمری- همرنگ بدنه
رینگ اسپرت
یخچال
موبایل هندزفری
کروز کنترل
تجهیزات کولر دارد
لامپ سقفی جلو دارد
شیشه برقی جلو دارد
شیشه برقی عقب دارد
آینه های جانبی برقی دارد
دماسنج روی داشبورد دارد
مبدل کاتالیتیک اگزوز دارد
نوع برف پاک کن دو تیغه ای – سه سرعته
شیشه گرم کن عقب دارد
آنتن برقی
سیستم تهویه دارد
سنسور اکسیژن دارد
سیستم تهویه قابل تنظیم دارد دارد
سیستم تهویه اتوماتیک دارد
چراغ روشنایی (داخل داشبورد)
سیستم صوتی و تصویری رادیو پخش کاست
رادیو پخش سی دی دارد
نشان دهنده ها مسافت سنج دیجیتال دارد

مشخصات فنی:

مشخصات فنی V1 V8 V9 V20
موتور نوع موتور N6A- TU5 K6D-TU3
حجم موتور ۱۵۸۷ سی سی ۱۳۶۰ سی سی
تعداد سیلندر ۴
نسبت تراکم ۱۰.۵ ۹.۶
حداکثر قدرت ۱۱۰ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه ۷۵ اسب بخار در ۵۳۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه ۱۱۸ نیوتن متر در ۳۴۰۰ دور در دقیقه
سیستم سوخت رسانی انژکتور الکترونیکی با پاشش چنذ نقطه ای
نوع سوخت بنزین
تعداد سوپاپ ۱۶ ۸
سیستم احتراق جرقه زنی الکترونیکی
استاندارد حد آلایندگی یورو ۴ یورو ۳
عملکرد حداکثر سرعت ۱۹۳ کیلومتر در ساعت ۱۸۹ کیلومتر در ساعت ۱۷۰کیلومتر در ساعت
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۱.۴ ثانیه ۱۲.۶ ثانیه ۱۴.۱  ثانیه
مصرف سوخت مصرف سوخت در بزرگراه ۵.۴ لیتر در صد کیلومتر ۵.۸ لیتر در صد کیلومتر ۵ لیتر در صد کیلومتر
مصرف سوخت در شهر ۸.۸ لیتر در صد کیلومتر ۸.۸ لیتر در صد کیلومتر ۱۰.۱ لیتر در صد کیلومتر ۸.۹ لیتر در صد کیلومتر
میانگین مصرف سوخت ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر ۷.۳ لیتر در صد کیلومتر ۶.۴ لیتر در صد کیلومتر
انتقال قدرت گیربکس (جعبه دنده ) ۵ دنده دستی ۴ دنده اتوماتیک ۵ دنده دستی
نوع کلاچ تک صفحه ای خشک تک صفحه ای خشک هیدرولیکی و الکترونیکی تک صفحه ای خشک
چرخ های محرک دیفرانسیل جلو
حجم و ظرفیت ظرفیت باک بنزین ۵۰ لیتر
ظرفیت صندوق عقب ۴۰۰ لیتر
روغن موتور (با فیلتر ) ۳.۲ لیتر
حجم روغن موتور بدون احتساب فیلتر ۳ لیتر
حجم روغن گیربکس و دیفرانسیل ۲ لیتر
ظرفیت سیستم خنک کننده ۶ لیتر
حجم روغن هیدرولیک فرمان ۱ لیتر
فرمان نوع فرمان پینیون و دنده شانه ای هیدرولیک
میزان گردش قفل به قفل فرمان ۳.۸ دور
ترمزها نوع ترمز هیدرولیکی بوستر دار دو مداره
نوع ترمزهای جلو دیسکی تهویه شونده دیسکی
نوع ترمزهای عقب دیسکی کاسه ای
ترمز ضد قفل برای تمام چرخ ها با توزیع کننده الکترونیکی نیرو
تجهیزات برقی و الکترونیکی نوع وتوان باتری ۶خانه ای (اسید سرب) – ۵۰آمپر ساعت
نوع دینام ۸۰آمپر – کلاس ۸ کلاس ۷
استارت ۱.۱ کیلووات – کلاس ۳ کلاس ۲
واحد کنترل الکترونیکی موتور بوش
اوزان وزن ۱۰۸۶ کیلوگرم ۱۱۰۴ کیلوگرم ۱۱۳۸ کیلوگرم ۱۰۵۰ کیلوگرم
حداکثر وزن قابل یدک کشی ۱۵۶۷ کیلوگرم ۱۶۱۴ کیلوگرم ۱۵۶۷ کیلوگرم
حداکثروزن مجاز با سرنشین ۱۵۶۷ کیلوگرم ۱۶۱۴ کیلوگرم ۱۵۶۷ کیلوگرم
حداکثر بار روی محور عقب ۷۸۰ کیلوگرم
حداکثر بار روی محور جلو ۸۵۵ کیلوگرم

ایمنی:

مشخصات V1 V8 V9 V20
قفل مرکزی با کنترل از راه دور دارد
جعبه کمک های اولیه
سیستم هشدار دهنده
نوع کمربندهای ایمنی جلو سه نقطه ای با پیش کشنده
نوع کمربندهای ایمنی عقب سه نقطه ای
نوع گیرنده و فرستنده قفل مرکزی رادیویی
کیسه هوای ایمنی جلو دارد
سیستم اعلام خطر دنده عقب
سیستم ایمنی دزدگیر
سیستم قطع خودکار سوخت در مواقع اضطراری دارد
سیستم کنترل انتشار بخار بنزین دارد
سنسور نور و باران
تور نگهدارنده اشیاء (داخل صندوق عقب) دارد
چراغ مه شکن جلو و عقب دارد

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – سایت ایران خودرو

مطالب مشابه

‫۵۲۹ دیدگاه

  1. موی

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دوستان ۲۰۶ ۸۳ به بعد واقعا جالبا ولی امروزیا باید شانست بگیره خوب باشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  2. هاشمی

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ۲۰۶ را جدیدا” دیدم که قسمتی از رنگ ان در صورتی که نو بود پریده کنترل کیفیت کخاست؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. هاشمی

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    در صورت امکان مشخصات کامل ۲۰۶sd پایه گاز سوز همرا قیمت روز بایم میل بزنید

    متشکرم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. احسان

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (5 ديدگاه)

    ماشین خوبی است ولی پشتش زشت است.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. peyman

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (42 ديدگاه)

    واقعا ماشین آشغالیه ماشین واسه ۱۲ سال پیشه من نمیدونم از چیه این ماشین خوشتون میاد ماشین زیر ۲۰ میلیون فقط ریو که تولیدشم قطع شده آخه چرا؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. محسن

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من خودم وی ۸دارم من راضیماگه بخوام بفروشم بازهو sdمی خرم ولی مشکلی که داره صندوق عقبه که برای بازکردن آن بایدماشینو خاموش کنی وباسویج صندوق عقبوبازکنی نمی دانم چرا فکری دراین موردنمیکنند

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. مسعود

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام من عاشق ۲۰۶ام پولشو ندارم بخرم دمتون گرم اگه به من یه ۲۰۶بدین شبها خواب ۲۰۶میبینم به دادم برسین ممنونم÷÷÷÷÷÷÷÷÷

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. امین

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ارزش هر شخص به اندازه چیزی است که به آن علاقه دارد و آن را نیکو می دارد. (حضرت علی ع) پس بیایید به چیزهای با ارزش تری فکر کنیم.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  8. حسین

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من۲۰۶خوشم میادولی گواهی نامه ندارم واسه همین مجبورم پرایدبخرم دمتون گرم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. محمد

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یه وی ۸ با مدل ۹۱ خریدم تا به حال که راضی بودم قطعاتش داخلی سازی شده اما بد نبوده مهم اینه که تو این رنج قیمتی انتخابی جز ال۹۰ یا ۲۰۶ نداری و من وی۸ رو به خاطر نرمی بیشتر و اینکه دو نفر هستیم و جا خیلی مهم نبود و همچنین امکانتش به نسبت ال ۹۰ (ایرکاندیشن اتومات ،چهارچرخ دیسک،ظاهر بهتر،کمک گازی،و…)انتخاب کردم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. محمد

      ۲۹ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (1 ديدگاه)

      محمد جان من یه ال ۹۰ مدل ۹۰ گرفتم که اصلا از ش راضی نیستم ستون های ماشین صدا میده به قیافشم رسیدم که قابل تحمل باشه ولی از خریدش پشیمونم قبلا پارس داشتم نرمیش مثه پارسه تقریبا اما هندلینگش خیلی ضعیف تره حالا با این نوسان قیمتها میترسم بفروشم والا منم ۲۰۶ وی ۸ مد نظرم بود

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  10. عليرخ

    ۲ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من دزدگیر مجکار روبستم sdوریموت صندوق پران داره یه جک نصب کرد ۱۰تومن صندوق باز میشه مشکلی نداره .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. مصطفی

    ۸ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    باله عقب واسه ۲۰۶ چنده ؟

    اگه بخوام سانروف نسب کنم واسه ماشین مشکلی پیش نمیاد ؟
    اخه از یکی شنیدم میگفت اگه سانروف نسب کنی سقفش به صدا درمیاد و تاب ور میداره!!!!!!!!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. مهدی

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من که وی ۸ ثبت نام کردم گرون شده ۱۸.۹۰۰

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. رامتین

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (18 ديدگاه)

    باسلام و تبریک سال نو

    ۲۰۶ sd v8 با این قیمت (۱۸۹۰۰) دیگه ارزش خریدن نداره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. مصطفی

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    پراید که ۱۰ ملیون شه از ۲۰۶ چه انتظاری میره ؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. حامد

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من الان ۱ سال که v8 دارم و وجدا” هم ازش راضیم.ماشینی هست که بر خلاف سایر تولیدات داخل داشبورد و ستون هاش صدا نمیاد و یا اگه بیاد هم بعد چند سال این اتفاق می افته.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. pirouz

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (12 ديدگاه)

    من v9 دارم مدل ۸۷ . تازه گیربکسشایراد پیدا کرده که همه پیشنهاد میکنن کلا گیربکسشوعوض کن . که حدودا ۴ تومن خرجشه . نمایندگیم وقت نداره تعمیر کنه قطعاتشم که پیدا نمیشه . از وقتی به عمیرگاها سر دم فهمیدم هرکی دنده اتومات داره اشکش درو مده از خرجش . می خوام بفروشمش وجدانمراضی نمیشه این صرطانو قالب کسی کنم.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. عرشیا

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من هم اس دی داشتم هم پارس ولی وقتی سی یلو گرفتم فهمیدم من لگن سوار میشدم ماشین خارجی باشه ۲۰ سالم کار کرده باشه ازین لگن هایی که ایران درست میکنن بهتره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. عرفان

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من ۱۷ سالمه ولی از بچگی ماشین میروندم
    یه سالی بابام برام یه sd گاز سوز خرید
    جدا ماشینه خوبیه البته تو ماشینای ایران و زیر ۲۰ تومن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. سید علیرضا

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (256 ديدگاه)

    این ماشین هم پیشرانه هم گشتاور ان مناسب است این ۲۰۶که من با ان به ارومیه رفتم یک زره بار داشتم پشت ان ظربه گیر بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. arad

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    salam be nazar shoma age bekham samand lx bekharam behtare ya 206 sd v1 lotfan nazar bedin chon kheyli moheme….

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. Aidin

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (18 ديدگاه)

    با سلام.اگه یک ذره تحقیق کنید ۱۰۰% تندر ۹۰ رو میخرید.واقعا امنیت داره.شتاب بالایی داره.مصرفش کمه.یک ذره فنر هاشو بیارید پایین
    به نظر من عالی میشه.من خودم مگان ۲۰۰۰ دارم و و یک تندر هم دارم.به نظر من تا ۳۰ میلیون تومان تندر ۹۰ رقیبی نداره.تا این قیمت فقط رقیبش مگان هستش.با تشکر

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. مهدی

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۱
      سوابق: (228 ديدگاه)

      V8 که از همه نظر بهتره فقط فضای پا واسه صندلیا پشت کمه
      امنیتشم بیشتره ال۹۰ نباشه کمترش نیست،شتابو مصرفم تقریبا در یه حدن
      ظاهرشم که دیگه لازم نیست بگم …

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  22. سید حسن حسینی شعبجره

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام. من وی۱ مدل ۸۹ دارم. قبلا ریو داشتم. یه ذره نرمتر بود ولی ترمزش افتضاح بود. البته الان ضدقفل اجباری شده نمیدونم ریو با ضدقفل خوب شده یا نه. مشخصات وی۱ که اول همین صفحه هست مال قدیمه. وی۱ من ترمزش ضد قفل چهارچرخ دیسکه. ایربگ راننده هم داره که فکر کنم حالا باید شاگرد هم اجباری شده باشه. یه مشکلی که داره سوختش با آنچه که نوشته شده تفاوت داره و توی جاده بدون کولر با سرعت ۱۳۰ تا ۱۴۰ حدود هشت الی هشت ونیمه. سرعت پایینتر هم خیلی کم نمیشه و هرگز از هفت لیتر توی جاده و نه لیتر توی شهر پایینتر نمیاد. اگه کسی راه حلی بلد هست لطنا ارایه بده. تازگی لیفان ۶۲۰ رو دیدم طاهر و ترمز و آیرودینامیکش خوبه ولی باید دید دوام موتورش چطوره. اگه موتورش جواب بده زیر ۲۰ تومن بهترین انتخابه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  23. محمدصادق

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    باسلام
    یک ۲۰۶ صندوقداردیدم . فکر کنم V8 بود.زه های در و سپرهایش همرنگ بدنه بود. دستگیره های درش نیزهمرنگ بدنه بود.سنسور عقب نیز داشت . رکابی های زیر در وقتی درها را بازمی کردید چراغ داشت و برروی آن ۲۰۶ نوشته شده بود .یال روی صندوق عقب هم داشت. واقعا عالی بود . نمی دانم سفارشی بود یا خودش اینگونه درست کرده بود . لطفا این ماشین خوش دست و خوش شتاب را با تندر ۹۰ که یک ماشین بد قیافه و بدردنخوراست مقایسه نکنید. باتشکر

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. علي رضا

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    باسلام وتبریک به مناسبت سال نو به همه دوستان عزیز من از شما دوستان تقاضا دارم من الان پراید دارم میخوام ماشینم رو عوض کنم تا ۱۲تومان پول دارم به نظر شما من ۴۰۵یا ال ۹۰یا اسی دی بخرم اگه اس دی چه آپشنی بگیرم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. مهدي

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۱
      سوابق: (9 ديدگاه)

      سلام علیرضا به نظر من برو ایرانخودرو اس-دی مدل V8 ثبت نام کن واقعا عالیه خیلی بهتر از۴۰۵وال ۹۰
      ببینV8خودش ۳مدله ۱معمولی ۲ لیمیتد ۳ سفارشی
      من خودم سفارشی دارم ولی تو همون معمولیشو بخر فرقش فقط اینه که تودوزیش چرمه فقط پول اضافی میدی همین

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  25. Aidin

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (18 ديدگاه)

    سلام.اقا محمد صادق خواهشان به نظرات احترام بگذارید.دوما من با هر کسی که بگه باهاش شرط میبندم که از هر نظر v8 یا اصلان هر پژو و سمندی که بگید در مقایل تندر ۹۰ سر خم میکنه.با تشکر

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  26. سيروس

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من میخواهم ۲۰۶ صندوقدار v9 بخرم اما در شرایط فروش جدید ایران خودرو وارد نشده است. از دوستان کسی میدونه آیا در شرایط فروش بعدی ممکنه در لیست فروش باشد یا نه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. مهدي

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۱
      سوابق: (9 ديدگاه)

      سلام علیرضا به نظر من برو ایرانخودرو اس-دی مدل V8 ثبت نام کن واقعا عالیه خیلی بهتر از۴۰۵وال ۹۰
      ببینV8خودش ۳مدله ۱معمولی ۲ لیمیتد ۳ سفارشی
      من خودم سفارشی دارم ولی تو همون معمولیشو بخر فرقش فقط اینه که تودوزیش چرمه یعنی فقط پول اضافه میدی موفق باشی بای

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. مهدي

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۱
      سوابق: (9 ديدگاه)

      سلام سیروس جان والا ما قبل عید میخواستیم v9 بخریم ولی شرایطی اصلا نمیدن وبعد منصرف شدیم چون میگن گیربکس دستی بهتره به نظرم v8 بخر.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  27. مصطفی

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    سلام علیرضا جان هر کی میخواد یه ماشین بین ۱۰ – ۲۰ ملیون بگیره بین ۲۰۶ و تندر میمونه که منم مثل شما بودم و تو سایت tt.tuningtalk.com که یه تالار گفت و گوست با دوستای اونجا مشورت کردم اونایم همشون ۲۰۶ اس دی رو بهم پیشنهاد کردن با توجه به دلایل زیر که بخشیش و نقل قول میکنم شمام میتونید عضو این سایت شید سایت باحالیه و مطمئنم کمکت میکنن . میتونی این و تو بخش مشاوره ی خرید خودرو(( بین ۱۰ – ۲۰ ملیون چی بگیرم )) که اول صفحه اون پاییناست مطرح کنی .اینم نظرات دوستان تیونینگ :
    در حالت معمولی ۲۰۶ سواری اسپرت تری داره نسبت به ال۹۰ . اپشنهای ۲۰۶ هم خیلی خیلی بیشتره . ایرودینامیک ۲۰۶ کجا ال۹۰ کجا؟ ال۹۰ خودروی خانوادگیه ولی ۲۰۶ ذاتا ماشین ریسه حالا شما نگاه نکن ایران فرقون جنیفر لپزش کرده .ارتفاع ال ۹۰ و صاف بودن جلوپنجره وشیشه نسبت به ۲۰۶ شکاف باد کمتری داره واصطکاک بیشتری با هوا داره. راحتی صندلیهای جلو ۲۰۶ نسبت به ال۹۰ خیلی بیشتره فرمون پذیری ۲۰۶ خیلی بالاست وال ۹۰ تو این قضیه حرفی برا گفتن نداره جلو ۲۰۶.و خیلی مسایل دیگه که توضیح دادنش وقت میبره . گفته های من از رو تجربه شخصیه نه شنیدن و پرسیدن . من هم ال ۹۰ هم ۲۰۶ هم زانتیا و هم سمند رو موجود دارم و خیلی بلاها سر ماشینا غیر زانتیا اوردم . ۲۰۶ یه چیز دیگست در ضمن از نظر گستر دگی لوازم و قیمت ال ۹۰ دبا ۲۰۶ قابل مقایسه نیست تسمه تایم ال ۹۰ من تعویض کردم تقریبا ۱۴۷ دراومد ولی زانتیا رو نمایندگی ۹۰ تعویض کرد ۲۰۶ هم که تایم با گارانتی ۳۵ و هزینه تعویض ۱۸ تومن . این فقط نمونه کوچکی برا مثال زدن بود. این هزینه هایه بالا درصورت تو خرج افتادن ماشینه . اگه غیر از تایمو لنتو روغنو فیلتر که مصرفی همه خودروهاست رو فاکتور بگیریم از نظر ااستهلاک تمام این ۴ ماشین باهم برابرن غیر از خرجشون که ال۹۰ مقام داره برابرن

    گزارش نوشته نامناسب

    سلام
    دوست عزیز ۲۰۶ صندوق دار چندتا مزیت داره.
    اکسل عقبش فرق میکنه هم نرمتره همم تعادل خوبی داره.صندوق عقب فضای کافی برای نصب سیستم و یا مسافرت رو داراست.
    البته اینم در نظر بگیر دوست عزیز خود ۲۰۶ هاچبک باز یه سروگردن در تعادل از تندر۹۰ بهتره.

    ضریب ایرودینامیک ۲۰۶ ۳۳ ست ولی تندر ۳۶ که وضعیت تندر خیلی خرابه و از سرعت ۱۰۰ به بالا خیلی به چشم میاد.

    همونطور که دوستان گفتن قطعات ۲۰۶ ارزون تر و همجا میشه پیدا کرد .
    در مقایسه شتاب تندر در دنده ۱و۲ بهتر عمل میکنه ولی دنده۳ به بعد دیگه حرفی واسه گفتن جلو ۷.۴.۵ نداره.

    برای اسپرت کردن هم ۱۰۰% ۲۰۶ هم لوازم زیادی داره هم اپشن زیادی داره همم خوشگل میشه.
    به تندر هرچقدر هم برسی باز همون تندره و اصلا خودشو جذب نمیکنه.
    توصیه منم ۲۰۶ هست.چون انتخابش منطقی تره.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  28. حجت

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان.من یه ماشین دوگانه سوز زیر ۲۰ تومان میخوام.بین تندر۹۰،سمن ای اف سون و ۲۰۶وی۲ شک دارم.میشه راهنماییم کنید؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. usa

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۱
      سوابق: (19 ديدگاه)

      حجت جان ef7 بگیری خیلی بهتر از ۲۰۶v2 هست از نظر خرج ودیگر چیزها سمندef7بهترین گزینه است وموتور وامکانات بهتری نسبت به ۲۰۶ وتندر ۹۰داره ولی از نظر قیافه اول ۲۰۶ بعد ef7 وبعدهم تندر

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  29. رضا

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    از مدیر محترم سایت تشکر می کنم که با ایجاد این فضای دوستانه خیالم رو نسبت به انتخاب ۲۰۶ راحت کرد. خوشحالم که می بینم ۲۰۶ یک سر و گردن از همه ی ماشینها توی این رنج قیمت بالاتره…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  30. fatemeh

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ما ۴ سال که ۲۰۶ sd داریم تا الان خداروشکر به هیچ مشکلی نخوردیم و ازش راضی هستیم.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا