ایستگاه خبر

طرح فروش فوق العاده مدیران خودرو

رپورتاژ: اگر محصولات مدیران خودرو را برای خرید انتخاب کرده اید، لازم است از طرح های فروش ویژه‌ی نقدی و اقساطی این شرکت آگاه باشید. به دلیل تغییرات طرح های مختلف در طول زمان، برای آگاهی از آخرین و جدیدترین طرح های اقساطی خودروهای «چری» و «ام وی ام» وارد لینک ذیل شوید که در ادامه قرار داده ایم. پیش از ورود به لینک خرید، یک سری توضیحات بسیار کلی درباره محصولات مدیران خودرو، لازم است که عبارتند از:

  1. مطابق اعلام شرکت مدیران خودرو تحویل خودروهای چری و ام‌وی‌ام معمولا یا ۴۵ روز کاری “ و یا ” فوری “ خواهند بود.
  2. نرخ سود تسهیلات نیز کاملا متغیر است و معمولا از ۱۸ تا ۲۱ درصد خواهد بود.
  3. میزان پیش پرداخت در طرح های مختلف از ۱۵ درصد تا ۵۰ درصد بوده است.
  4. تعداد اقساط معمولا از ۱۲ تا ۶۰ عدد قسط خواهد بود.

اقساطی مدیران خودرو

معرفی اولیه محصولات مدیران خودرو

در گروه محصولات خانواده ام وی ام ما با حق انتخاب بین محصولاتی با نام های ایکس ۵۵، ایکس ۳۳، ایکس ۲۲ و ام وی ام ۳۱۵  و در گروه محصولات خانواده چری محصولاتی با نام های آریزو ۵ توربو، تیگو ۵، آریزو ۶ و تیگو ۷ وجود دارند. میزان پیش پرداخت و تعداد اقساط ماهانه کاملا متغیر است که می توانید از طریق کلیک کردن روی لینک زیر از جدیدترین شرایط اقساطی این محصولات آگاه شوید:

خرید اقساطی مدیران خودرو

فروش اقساطی مدیران خودرو

آشنایی با چری و ام وی ام

افراد گوناگون به صورت متفرقه و نمایندگی های بسیاری به صورت پراکنده روی فروش طرح ها و محصولات چری و ام وی ام فعالیت می کنند. رتبه برتر مدیران خودرو طی چندین سال متمادی ” کد ۱۹۳ اتوخسروانی ” بوده است که در صورت تمایل می توانید از طریق لینک زیر وارد این نمایندگی برتر شوید و از امکانات جانبی و تخصصی این نمایندگی بهره مند شوید:

https://khosravani.com/

همچنین در صورتی که تمایل دارید درباره کمپانی چری و ام وی ام اطلاعات بیشتر و دقیق تری کسب نمائید، وارد لینک زیر شوید. توضیحات کاملی درباره محصولات و معرفی تاریخچه این کمپانی خالی از لطف نیست:

https://en.wikipedia.org/wiki/Chery

 

لازم به توضیح است که در حالی که در شرایط تحریم و نامناسب اقتصادی، بسیاری از شرکت های وارد کننده رسمی خودرو از برندهای مختلف، واردات و یا مونتاژ محصولاتشان را متوقف کردند، شرکت مدیران خودرو بدون هیچ توقف و وقفه ای عرضه و مونتاژ محصولات را ادامه داد و به تنظیم شرایط بازار و تعادل در فروش در بازار خودرو کمک کرد. حتی شرایطی که بعضی از شرکت ها صراحتا اعلام کردند که در ماه های آتی از ایران خارج می شوند، محصولات چری و ام وی ام مانند گذشته حضور فعال خود را در بازار ایران حفظ کرد که نشان دهنده ثبات در فعالیت و خدمات پس از فروش این شرکت است.

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Ramin

    ۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    پدال ممنون که گذاشتی….

    ولی مدیران خودرو خیلی گرون میفروشه…. بیرون از مدیران ارزونتر هم میشه تهیه کرد
    هرچند خدمات مدیران خودرو رو بهتون نمیدن….

    ولی تقاضا بالا هست… دیدم که میگم… اگه ماشیناش بد بود هیچ وقت اینقدر تقاضاش بالا نمیبود… حتما خوبه… ( ام وی ام 315 زیاد خوب نیست… اینو قبول دارم )

    موافقم 2
    مخالفم 2
  2. کوروش

    ۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    فکر کنم روی دستتان باد کرده هر سری ۱۰۰ میلیون کشیدید روی قیمت ماشین از ۸ ماه قبل این …. ها رو با قیمت دلار ۱۰۰ هزارتومان به ملت انداختید
    بهمن موتور هم همینطور که لگن سال ۹۸ ایرانیزه را با ۱۳۰ تومن بیشتر از قیمت بازار داره می فروشد تا الان دپو کرده بودند که احتمالا ۱ میلیارد هر کدام را بفروشند

    موافقم 4
    مخالفم 0
  3. حمید

    ۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (370 ديدگاه)

    کل مدیترانه رو ادم شنا کنه بره ، بهتر از دادن یه میلیار پول به ماشین های چندین سال تو انبار مونده ی چینیِ !

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا