اینفینیتی

قیمت و مشخصات اینفینیتی Q50 مدل ۲۰۲۰

اینفینیتی Q50 مدت نسبتاً زیادی است که در بازار حضور داشته اما این خودروساز به‌روزرسانی‌هایی را برای مدل سال ۲۰۲۰ این خودرو در نظر گرفته است.


خبر مهم اینکه پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو که قدرت ۲۰۸ اسبی و گشتاور ۳۴۹ نیوتون متری دارد دیگر ارائه نمی‌شود. اینفینیتی به منظور پر کردن جای خالی این پیشرانه اقدام به معرفی مدل پایه‌ی جدیدی با نام Q50 3.0t Pure کرده که قیمت پایه‌ی آن برابر با ۳۶۴۰۰ دلار می‌باشد. به این ترتیب بهای این خودرو ۷۵۰ دلار نسبت به مدل پایه‌ی Q50 2.0t Pure سال پیش افزایش یافته است.


اگرچه ما همیشه از افزایش قیمت خودروها متنفریم اما افزایش قیمت این خودرو چیز بدی نیست زیرا مدل یاد شده به‌صورت استاندارد با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو که قدرت ۳۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری دارد عرضه می‌شود. همچنین مدل پایه‌ی Q50 3.0t Pure ارزان‌تر از مدل قبلی مجهز به همین پیشرانه یعنی Q50 3.0t Luxe با بهای ۳۸۴۰۰ دلاری است.


البته تجهیزات مدل Q50 3.0t Pure نسبت به مدل‌های فول کمتر است. با این وجود شاهد مواردی همچون چراغ‌های جلوی LED، سیستم اگزوز دوبل و رینگ‌های ۱۷ اینچی هستیم. از دیگر موارد برجسته‌ی این مدل جدید می‌توان به صندلی‌های برقی جلو با تنظیم در ۸ جهت، پوشش چرم، تریم مشکی و سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای اشاره کرد.


متأسفانه اینفینیتی پکیجی را برای مدل پایه در نظر نگرفته و مشتریان حتی نمی‌توانند رنگ بدنه‌ی سفارشی را انتخاب کنند. به این ترتیب مشتریان تنها از بین ۴ رنگ مشکی، گرافیت، پلاتینیم و سفید می‌توانند یکی را انتخاب کنند. البته مدل پایه‌ی جدید را می‌توان با سیستم چهار چرخ محرک سفارشی همراه نمود.


جدای از مدل پایه‌ی جدید، تمامی مدل‌های Q50 دارای سیستم اطلاعات سرگرمی جدید این خودروساز هستند که دارای صفحه‌نمایش ۸ اینچی در بالا و صفحه‌نمایش ۷ اینچی در پایین می‌باشد. این سیستم با اندروید اتو و اپل کارپلی همراه بوده و از سیری و دستورات صوتی گوگل پشتیبانی می‌کند.


به‌روزرسانی دیگر این خودرو کاملاً محدود بوده و رانندگان دو پورت USB جدید را خواهند دید. یک پورت از نوع تایپ A و دیگری از نوع تایپ C می‌باشد.

برچسب ها

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه

  1. net

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1223 ديدگاه)

    اگر ال سی دی داشبورد مسطح بود و فرورفتگی نداشت مثل ال سی دی داشبورد ایودیa50 زیباتر میشد.این مدل چراغ جلو برای سال ۲۰۲۰ قدیمی شده و چراغ جلو جالب نیست.خط استیل اطراف شیشه دربها اخر خط سمت شیشه درب عقب مثلثی ضخامتش پهن میشه جالب نیست و اگر سرتاسر نازک بود قشنگتر میشد

  2. kian. 70

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (8 ديدگاه)

    مثل یه اژدهایی می مونه که از خلوتش درحال بیرون آمدنه

  3. مهردادكمال

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (203 ديدگاه)

    زیبا
    عصبی
    خشن
    مغرور
    واقعا ارزان به نسبت برند و توانایی

  4. Fk

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (7 ديدگاه)

    شش سلیندر
    سه لیتر تویین توربو
    ٣٠٠اسب بخار ؟؟؟؟!!!!!!!
    با چند تا اپشن بالای ۴٠ هزار دلار
    یبار گفتم ماشینهای ژاپنی اگه استهلاک پایینی دارن یکی از علتهاش شکل رانندگی صاحب خودروً میتونه باشه
    مسلما کسی که این خودروً رو بخره عشق ماشین و لذت بردن از رانندگی نیستً
    منظورم ایران نیستً اینجا من هرماشینی زیر پام باشه جرش میدم
    اما خارج از ایران کسی بخواد لذت ببره اینو نمیخره
    شکل رانندگی تو استهلاک خودروً بسیار تأثیر گذاره
    اما امروز ی چیز دیگه هم فهمیدم
    سه لیتر تویین توربو ٣٠٠اسب بخار یعنی این موتور با این مشخصات واقعا باید سگ جون باشه
    اخه سه لیتر تویین توربو ٣٠٠اسب

    1. datsun

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (1719 ديدگاه)

      شما نظری در مورد ۳.۸ لیتر ۶۰۰ اسب بخار ندارید منظورم gtr نیسان، کمپانی مادر همین شرکت
      آخه ۳.۸ لیتر شیصد اسب بخار آخه ۳.۸ لیتر
      آخه شش سیلندر ۳.۸ لیتری ۷۱۰ اسب بخار(gtr50) !!

    2. ADAK

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (862 ديدگاه)

      مشتی میون جر دادن ماشینات ؛
      مواظب باش زن و بچه مردم و پیرمرد پیرزنهای راننده و عابر عذاب ندی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
X