اینفینیتی

انتشار اولین تیزر از کراس اوور کوپه اینفینیتی QX55

اینفینیتی تیزری از جدیدترین محصولش را منتشر کرده است.


تصویری که مشاهده می‌کنید اعلامیه‌ی ورود این برند لوکس ژاپنی به کلاس کراس اوورهای کوپه می‌باشد. این کراس اوور که QX55 نام گرفته در جایگاهی بین مدل‌های کامپکت QX50 و میان سایز QX60 قرار خواهد گرفت.

اگرچه این تیزر چیز زیادی را نشان نمی‌دهد اما احتمالاً QX55 نسخه‌ی بازطراحی شده‌ی QX50 خواهد بود و به جنگ خودروهایی همچون ب‌ام‌و X4 و مرسدس بنز GLC کوپه خواهد رفت. به همین خاطر انتظار داریم این خودرو همان ویژگی‌های فنی کلیدی برادر استاندارد خود را حفظ کند. از جمله‌ی این موارد می‌توان به پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربو با تراکم متغیر اشاره کرد که نسبت تراکم آن به سرعت می‌توان از ۸:۱ به ۱۴:۱ تغییر یابد.


اگرچه ممکن است این خودرو قوای محرکه‌ی مشترکی با QX50 داشته باشد اما در تیزر منتشر شده واضح است که QX55 طراحی ویژه‌ی خودش را داراست. اینفینیتی می‌گوید خط سقف این خودرو از کراس اوور FX الهام گرفته است. FX به عنوان خودروی مدل ۲۰۰۳ معرفی شده بود و آن را در سال ۲۰۱۷ بازنشسته کرد و جانشین آن‌ هم‌اکنون با نام QX70 شناخته می‌شود.

Infiniti QX50
در ماه‌های آینده خبرهای بیشتری از پلتفرم، قوای محرکه و جزئیات طراحی اینفینیتی QX55 منتشر خواهد شد چراکه زمان عرضه‌ی آن به بازار تابستان ۲۰۲۰ اعلام شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. بهنام

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (492 ديدگاه)

    نمیدونم چرا شرکت نسل بعدی FX یا همون Qx60 زیبا و تنومند رو تولید نکرد؟ FX خصوصا در نمونه های 55 بسیار زیبا و با ابهت بودن. واقعا حیف که نسل بعدیشو معرفی نکرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (522 ديدگاه)

      زیبا و باابهت بودن دلیل تولید نسل بعدی نیست مهم فروش و سودآوریه که در این کلاس واقعا رقابت سخته.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. روح اله

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (29 ديدگاه)

    زیباست…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ایلیا

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (731 ديدگاه)

    در این کلاس، چهره ی برند اهمیت خاصی داره بنظر من.
    برند اینفینیتی در چند سال اخیر افت محسوسی داشته و به سختی میتونه نظرها رو جلب کنه. مخصوصا در این کلاس خاص که برندهای معتبر و جذابی دارن رقابت میکنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا