مرسدس بنز

تیونینگ مرسدس S کلاس کابریولت توسط کارلسون

مرسدس S کلاس روباز حقیقتاً یک چیز فوق‌العاده است. این خودرو بسیار ظریف و لوکس بوده و به‌طور شگفت‌انگیزی هیجان‌انگیز است.

carlsson-dispyros-mercedes-s-class-cabriolet8
چرا فردی در روی کره‌ی زمین می‌خواهد این الهه‌ی زیبایی را اصلاح کند؟ خب نمی‌دانیم. به هر حال کارلسون تیونر آلمانی پکیجی را برای این خودرو در نظر گرفته که Diospyros نام دارد.

carlsson-dispyros-mercedes-s-class-cabriolet10
شکی وجود ندارد که چشمان شما سریعاً به رنگ خودرو توجه خواهند کرد، رنگی که توسط کارلسون سبز میراث خوانده می‌شود. این رنگ در چندین بخش مختلف از جمله جلوپنجره نیز بکار رفته است. رینگ‌های خودرو نیز به‌طور مخصوص برای این پکیج توسعه یافته و سایز ۲۰ اینچی دارند هرچند پره‌های آن به گونه‌ای طراحی شده که زیر خودرو کمی کوچک دیده می‌شود.

carlsson-dispyros-mercedes-s-class-cabriolet4
داخل کابین شاهد بازطراحی کامل تریم خودرو هستیم. پوشش چرم مرغوب ناپا به همراه غربیلک فرمانی که با روکش مخصوص آفریقایی Veneer پوشیده شده نمایی دلپذیر را به وجود آورده‌اند. این روکش در حقیقت اسم پکیج کارلسون را نیز آشکار می‌کند چراکه نام علمی درخت Ebony آفریقای جنوبی Diospyros Crassiflora است.

کارلسون همچنین دستی بر سر و روی پیشرانه کشیده و قدرت پیشرانه‌ی ۸ سیلندر توربو را به ۵۵۰ اسب بخار رسانده است.

carlsson-dispyros-mercedes-s-class-cabriolet3
این تیونر می‌تواند پکیج مورد نظر را برای هر مدل S کلاس کابریولت از جمله AMG بسازد. قیمت خودرو بسته به مدل و مشخصات می‌تواند بین ۲۳۰۹۳۵ تا ۳۵۴۳۰۰ دلار متغیر باشد.

طبق گفته‌های کارلسون پکیج Dispyros نشان دهنده‌ی ظرافت مطلق، فرمی هارمونی و چابکی تکان‌دهنده است. قضاوت دراین‌باره را به شما دوستان عزیز واگذار می‌کنیم.

منبع: motor1

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه

  1. Bavaria

    ۲۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (564 ديدگاه)

    حیف آرم بنز که رو ماشین نیست!!! اصلا نصف ابهتش بخاطر همون آرم بنز بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  2. ناشناس

    ۲۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (34 ديدگاه)

    چقدر زشت شده بدبخت! نه رینگاش قشنگه، نه رنگ بدنش، طرح چوب داخلش هم مالی نشده!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. ME84

    ۲۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1775 ديدگاه)

    فقط از رنگش خوشم اومد. واقعا حیف آرم بنز نبود که حذفش کرده؟ بخصوص از روی فرمون؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. كاپيتاليسم

    ۲۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (194 ديدگاه)

    کارلسن مثل بقیه تیونر ها ارم اصلی خودرو رو برمیداره بنظرم وقتی دارید کلی هزینه میکنید که متفاوت باشین اینم جزئی از اون هزینه هست
    رنگش واقعا قشنگ شده اما اگر فقط یه کم دیگه سبزتر بود میشد سبز نعنائی (نه اون سبز پررنگی که تو ذهن دوستان هست ) که اصلا عالیه، فیات ۵٠٠ اون سبز نعنائی رو داره… بنظرم باید جلوپنجره رو کروم باقی میزاشت
    رینگ ها میتونست بهتر باشه ، خیلی بهتر!
    خیلی تغییری توی توان خودرو ایجاد نشده که البته نیازی هم نداشت!
    به کارلسن باید حق داد تیون کردن چیزی که همین حالا هم فوق العادس واقعا سخته…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. Infinite

    ۲۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (445 ديدگاه)

    گفته‌ کارلسون در ظرافت مطلق واقعا حقیقت داره. این تیونر واقعا ظرافت خاصی در «عدم ظرافت» به خرج داده!
    پوشش چرم کنار دکمه‌های فرمان به شکل بدی پیاده سازی شده.
    رینگ‌های زشتی که هیچ اثری از ظرافت و زیبایی در اون دیده نمیشه.
    این که لوگو اصلی خودرو برداشته بشه (خوب یا بد بودنش در حال حاضر مورد بحث نیست) عادت خیلی از تیونرهاست اما واقعا حفره خالی وسط فرمان که فقط لوگو کارلسون روش حک شده، تیر خلاص رو زده…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. X6

    ۲۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (471 ديدگاه)

    من که میپسندم قرار نیست که همه ماشینا رنگ سفید یا مشکی یا کربنی یا رینگ مشکی نمی دونم طرح ستاره داشته باشن
    من خودم تنوع طرحا و رنگاروخیلی دوست دارم این ماشینم انصفا عالی کار کرده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. ENER-G-FORCE

    ۲۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (204 ديدگاه)

    به نظر من اینو باید از نزدیک دید تا بشه در موردش قضاوت کرد…؛ هرچند که از رو ی تصویر, مدل پایه ی این غول اشتوتگارتی رو ترجیح میدم…!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. محمد ب

    ۲۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (159 ديدگاه)

    دقت کردید این بنز لامصب ماشینهاش رو جوری طراحی میکنه که آرمش رو برداری ماشین انگار یه چیزی کم داره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. elemento

      ۲۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (11451 ديدگاه)

      اره
      خیلی جالب گفتی.
      منم به همین فکر میکردم.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  9. مهدی اکرمی

    ۲۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (36 ديدگاه)

    اجرای رینگ و رنگ کلاسیک روی یه کانورتیبل فوق مدرن، من که خوشم اومد، حس خوبی داره، فقط ترجیح میدم آرم بنز روش باقی بمونه، به خصوص روی فرمون

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. احمد باقری

    ۲۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4715 ديدگاه)

    باز هم مثل اکثر اوقات، مرسدس، عالیه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. الهی

    ۲۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (607 ديدگاه)

    یه چیزی هست که طرفدارای اصلی ماشینها میدونن… اونم اینه که هیچ علامتی جای مارک اصلی برند مورد علاقشون را نمیگیره……

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. حمیدرضا

    ۲۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2406 ديدگاه)

    زبان طراحی جدید بنزو دوست ندارم قبلا اس و میدیدی ابهت داشت کلاس ای پرستیژ داشت سی کلاس روح یه ماشین اسپرتو منتقل می کرد الان همشون یه شکلن تنها دلیلی هم که میشه از هم تشخیصشون داد تو جا نمایی دریچه های هواست و اون مانیتور که تو اس به نمایشگر راننده وصل تو ای نیست جدا کاش یکم خلاقیت طراحی المانی ها بیشتر می شد رنگ این ماشین خیلی قشنگه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. احسان

    ۲۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (318 ديدگاه)

    بنزهای ۲۳۰ قدیمی که تو ایران بوودن دقیقا همین رنگ رو داشتن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. سیروس

    ۲۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (22 ديدگاه)

    به برند لاستیک ها دقت کردید؟
    verdestein همونیه که یزد تایر تحت لیسانسش داره تولید میکنه!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. M4

    ۲۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (294 ديدگاه)

    انصافا حرفه ای برخورد شده با ماشین!
    کاملا توی عکس مشخصه
    دقت کنید رنگ ماشین و رینگ و رنگ داخل و اون خونه پشت عکس همه با هم هماهنگن!
    لایک!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا