مرسدس بنز

قیمت و مشخصات نسل جدید مرسدس بنز S کلاس ۲۰۲۱

نسل جدید مرسدس S کلاس ۲۰۲۱ جشنواره‌ای از تکنولوژی‌های مدرن است. ژرمن‌ها قبلاً به‌صورت گسترده‌ای جزئیات تکنولوژی‌های پیشرفته این خودرو را به رخ کشیده‌اند اما خبری از قیمت‌گذاری آن نبوده است. اخیراً فهمیدیم که قیمت S کلاس جدید در بریتانیا چقدر خواهد بود و حالا نیز جزئیات قیمتی آن در بازار آمریکا هم اعلام شده است.

مرسدس S کلاس جدید که از نیمه اول سال ۲۰۲۱ در دسترس مشتریان آمریکایی خواهد بود با سه تریم لاکچری لاین، AMG لاین و Executive لاین در این کشور قابل انتخاب می‌باشد.

قیمت مدل S 500 4Matic در تریم لاکچری لاین از ۱۰۹۸۰۰ دلار شروع می‌شود درحالی‌که قیمت آغازین مدل S 580 4Matic برابر با ۱۱۶۳۰۰ دلار است. برای مدل AMG لاین باید حداقل ۱۱۴۱۰۰ دلار در مدل S 500 4Matic هزینه کرد درحالی‌که قیمت مدل S 580 4Matic در این تریم از ۱۲۰۶۰۰ دلار شروع می‌شود.

نسخه پرچم‌دار Executive لاین فقط با مدل S 580 4Matic در دسترس بوده و قیمت پایه ۱۳۱۴۵۰ دلاری دارد. به همه این قیمت‌ها باید ۱۰۵۰ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد. قیمت S کلاس جدید نسبت به نسل پیشین افزایش قابل‌توجهی داشته به گونه‌ای که بهای مدل S 450 سدان مدل ۲۰۲۰ از ۹۴۲۵۰ دلار شروع می‌شده است.

این سدان لوکس و پرچم‌دار به‌صورت استاندارد دارای صفحه لمسی ۱۲.۸ اینچی در کنسول مرکزی است که از جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX سود می‌برد. S کلاس جدید با حداکثر ۵ صفحه‌نمایش در دسترس خواهد بود.

یک هدآپ دیسپلی واقعیت افزوده نیز می‌تواند اطلاعات ناوبری را روی شیشه تابانده و تصاویر زیبایی ایجاد کند. از جمله تجهیزات این خودرو می‌توان به ۹ کیسه هوا و دوربین دید محیطی ۳۶۰ درجه با دستیار سه‌بعدی جدید برای راحتی پارک خودرو در محیط‌های تنگ اشاره کرد.

نیروبخش مدل S 500 4Matic پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو با قدرت ۴۲۹ اسب بخار است درحالی‌که مدل S 580 4Matic با پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی ۴۹۶ اسبی در دسترس است. هر دو پیشرانه با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و استارتر/ژنراتور EQ بوست که قدرت ۲۱ اسبی دارد همکاری می‌کنند.

مدل‌های AMG لاین به‌صورت استاندارد دارای کیت بدنه AMG، کف‌پوش‌های ویژه و رینگ‌های AMG هستند. همان‌گونه که انتظار دارید مدل Executive لاین لوکس‌ترین مدل بوده و از صندلی‌های عقب فعال، سیستم تهویه مطبوع ۴ ناحیه‌ای، دو صفحه‌نمایش یکپارچه ۱۱.۶ اینچی و فرمان و صندلی‌های گرم شونده سود می‌برد.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۸ دیدگاه

  1. میثم

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1134 ديدگاه)

    احساس میکنم خیلی از جذابیتهاش تو عکس دیده نمیشه. باید از نزدیک دید.
    از تو عکس من انتظارم بیشتر از اینا بود. بنظرم اون حس لاکچری نسل قبل رو نداره.
    بیشتر اسپرت شده تا لاکچری
    ولی باید از نزدیک دید و نظر داد

    موافقم ۶۹
    مخالفم ۱۹
    1. یانکی

      ۲۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1221 ديدگاه)

      هر چی نگاهش میکنم بازم زشت و ناقصه مخصوصا نمای جلو عقب و داخل که افتضاحه.یعنی اگر چرم و چوب نبود چجور میخواست بندازه به مشتری.

      موافقم ۲۰
      مخالفم ۷۲
      1. آمریتا

        ۲ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1 ديدگاه)

        این ماشین رو تو هفت خوابتم نمی تونی ببینی چ برسه ب اینک بگی زشته
        ولی راس میگی حالا ما گیریم خواستیم پرواز کنیم ،بالمون کو
        ولی خدایی ماشین شیکیه انصافا ولی هیچ ماشینی نمی تونه جای لامبورگینی رو بگیره اونم قرمزش ها

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
    2. زیزیگولو

      ۲۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1523 ديدگاه)

      به نظر من مرسدس بنز S کلاس رو باید اولین پیشتاز تو فناوریای جدید شرکت بنز بدونین

      موافقم ۴۴
      مخالفم ۴
    3. Ahmedreza2002

      ۲۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1152 ديدگاه)

      دقیقا همینه
      این بد نیست نسل قبلی خیلی خیلی خیلی خوبه

      موافقم ۱۷
      مخالفم ۳
  2. امین

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (122 ديدگاه)

    پادشاه سدانها

    موافقم ۷۴
    مخالفم ۲۳
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (4967 ديدگاه)

      نه .
      بهتره بگیم امپراطور جهانِ خودرو از پدر خودروسازیه جهان .
      باید دید AMG چه آشی واسش میپزه و چه بادی‌کیتی میده بیرون !

      موافقم ۴۴
      مخالفم ۲۲
  3. •MOHAMAD•

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (129 ديدگاه)

    من وقتی این ماشین معرفی شد با خودم گفتم این دیگه چه آشغالیه اما وقتی چندتا فیلم ازش تو یوتوب دیدم نظرم عوض شد و الان بنظرم طراحی خوب جذابی داره و هنوز هم یه سر و گردن از رقبا بالاتره

    موافقم ۴۹
    مخالفم ۱۱
  4. ارش

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1297 ديدگاه)

    ۹۴۰۰۰ دلار برای این سطح از تکنولوژی و فن آوری و پرستیژ خیلی خوبه در حقیقت مفته 💖

    موافقم ۴۸
    مخالفم ۱۷
  5. فرشاد

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (211 ديدگاه)

    خوشگله انصافا
    کابین سفیدشم عالیه فقط اون خط های راه راه تو ذوق میزنه

    موافقم ۲۹
    مخالفم ۱۲
  6. ممد ژانگولر

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1270 ديدگاه)

    چقدر حرفه ایی
    عکس سوم قشنگ داد میزنه که خانومها هم میتونن رو این ماشین حساب کنن و بهش تکیه بدن
    ارامش تو چشاشون برق میزنه

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۱۵
    1. Hadi

      ۲۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2042 ديدگاه)

      با پیشرفت هایی که نسبت به نسل قبل داشته کاملا ارزشش رو داره 👍…

      موافقم ۲۵
      مخالفم ۵
  7. مهرداد كمال

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (525 ديدگاه)

    شما هم مثل من طراحی نسل قبلی رو بیشتر میپسندین؟

    موافقم ۳۰
    مخالفم ۲۹
  8. RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    ۹۴ هزار دلار برای حداقل مدل s
    ۱۱۶ هزار دلار هم برای حداقل.

    لوکس سواری با بودجه ۱۲۰ هزار دلاری. 😐😐😐😐😐 تازه نسخه پایه.

    هعی روزگار. این همه پول میگرن برای چی. هر چه قدر حساب میکنم واسه نسخه پایه و اون آبشن ها خیلی گرونه.

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۵۱
    1. Carwow

      ۲۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1 ديدگاه)

      آپشن داداش، آبشن غلطه دیدم همشم داری تکرار می کنیو قضیه اشتباهه تایپی نیست واسه همین گوشزد کردم اینم نتیجه علاقه به استفاده از اصطلاحات انگلیسی بدون اطلاع از واژه هستش،option option

      موافقم ۶
      مخالفم ۰
  9. دی جی70

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (146 ديدگاه)

    میشه ۳ میلیارد برابر با قیمت حالا سورنتو۲۰۱۸ توایران واقعا که

    موافقم ۲۶
    مخالفم ۳
    1. RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN

      ۲۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1090 ديدگاه)

      بله اقای دی جی ۷۰ درسته میشه ۳ میلیارد

      ولی پورشه کاین توربو با قیمت نسخه فول ۸۵ هزار دلاری نسخه ۲۰۱۷ الان تو سایت باما
      قیمت ۷ میلیاردی خورده. پس اگه این قراره وارد ایران شه قیمتش بالای ۱۲ میلیارد میشه.

      موافقم ۱۶
      مخالفم ۱
  10. امید

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (41 ديدگاه)

    این مطلب برای کسانی هست که از طراحی اس کلاس جدید ایراد گرفتن
    با دقت بخون
    داتان این بنز مثل جدش هست
    زمانی که مرسدس بنز w140 معرفی شد خیلی از طراحی ایراد گرفتن و گفتن این فقط جعبه دستمال کاغذی یا قوطی کبریتی هست که چهار چرخ داره
    حدود چند سال گذشت و الان تازه فهمیدم این ماشین اون موقع چه طراحی و امکانات و تکنولوژی داشته که همه تکنولوژی های ماشین های الان از تکنولوژی w130 نشاءت می گیره
    الان دیگه خودتون می تونید این ماشین چه ارزشی داره
    حالا کسانی که از این طراحی زیبا ایراد گرفتن به یاد داشته باشن که ۱۰ سال دیگه می فهمن این ماشین چی بود

    موافقم ۲۶
    مخالفم ۳
    1. •MOHAMAD•

      ۲۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (129 ديدگاه)

      کاملا موافقم👍👍👍

      موافقم ۶
      مخالفم ۱
  11. سامورایی از قله فوجی

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (933 ديدگاه)

    وقتی معرفی شد گفتم اه چقدر زشته
    ولی الان میگم واقعا زیباست
    بعضی از ماشین ها ممکنه تو نگاه اول زشت به نظر بیان ولی وقتی چند بار بهشون نگاه می کنی عاشقشون میشی

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۳
  12. net

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1461 ديدگاه)

    ایودی a8 زیباترین و بهترین سدان لوکس جهان هست.این بنز اگر چراغ جلو باریکتر و کشیده تر بود قشنگتر میشد و چراغ عقبش بد هست و لوله اگزوز دایره ای نداره و قوص خط سفید اطراف شیشه دربها زیبا نیست و خط سفید اطراف شیشه دربها در قسمت شیشه مثلثی درب عقب که ضخامتش پهن میشه و خط سفید اطراف شیشه دربها که یکپارچه نازک نیست بد هست

    موافقم ۷
    مخالفم ۱۴
    1. ایلیاا

      ۲۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (47 ديدگاه)

      نت جان تو که از گل نازک تر به کسی نگفتی، تو چرا رفتی تو بلک لیست؟

      موافقم ۲
      مخالفم ۳
      1. net

        ۲۸ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (1461 ديدگاه)

        ایلیاا
        چند سال هست نظرم این هست که ایودی a8 زیباتر و بهتر از بنز سری اس و بی ام و سری ۷ هست و از طراحی داخلی و بیرونی a8 بغیر از اگزوز مصنوعی نتونستم عیبی ازش بگیرم .این بنز هم زمانی که چند ماه پیش معرفی شد همین عیبها از طراحی بیرونی اش گرفتم

        موافقم ۵
        مخالفم ۱
  13. Enzo

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (319 ديدگاه)

    این ماشین معیار کلاس خودشه ویکی از بهترین ماشینهای دنیا .من بعنوان یه مصرف کننده نه کارشناس ویا طراح خودرو با یه قسمت این ماشین اصلا ارتباط نمیگیرم .جلو داشبورد سمت شاگرد ومخصوصا دریچه تهویه سمت شاگرد بنظرم باکله داشبورد هماهنگی نداره کلا جلو داشبورد حس یه S class رو بهم نمیرسونه .نظر شخصی

    موافقم ۹
    مخالفم ۷
  14. Khosrow

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1838 ديدگاه)

    عکس سوم / شکوه یک مرسدس / معیار جدیدی از ظرافت ..

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  15. Mercede kaviani

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (455 ديدگاه)

    قاب رادیاتور کلاسیک را حذف کرده دایملر

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  16. محمد

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (261 ديدگاه)

    همیشه اس کلاس از قیمت تقریبا ۱۰۰هزار دلار شروع میشه با اینهمه تکنولوژی می ارزه به نظرم

    موافقم ۴
    مخالفم ۲
  17. یاس ی

    ۲۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (839 ديدگاه)

    ابعاد ماشین توی عکس سوم مشخصه که غولی هست واسه خودش، توی تصاویر به نظر نسل قبل زیباتر بود ولی باید از نزدیک دیدش تا نظر قطعی داد. درباره مشخصات فنی اس کلاس که جای حرفی باقی نمیمونه انقدر که همه چی تموم هستش. از نظر طراحی داخلی من به شخصه رنگ قهوه ای و مشکی را بیشتر دوست دارم. در کل اس کلاس یعنی سرآمد سدانهای لوکس تولید انبوه. درسته آئودی a8 و بی ام سری ۷ هم بسیار حریفای قدر و دوستداشتنی هستند که چه بسا در بعضی موارد یا آپشنها نسبت به اس کلاس سر باشن منتهی اس کلاس بود که اونا ازش پیروی کردن برای ساخت سدان لوکس. اگر بحث سدان اسپورت باشه قطعا قضیه یکم فرق میکنه و اونجا بی ام و حتی آئودی شاید پیشتاز باشن ولی سدان لوکس قطعا اس کلاس.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا