مرسدس بنز

معرفی مرسدس-ای ام جی GT R Pro تاتو ادیشن کارلکس دیزاین

کارلکس دیزاین با معرفی نسخه‌ای از مرسدس-ای ام جی GT R Pro با نام “تاتو ادیشن” باعث شده این خودرو واقعاً جلب‌توجه کند.

این سوپرکار پیست محور از رنگ بدنه سبز منحصربه‌فردی سود برده که کارلکس دیزاین دلیل استفاده از آن را گرامیداشت موفقیت مرسدس بنز در موتور اسپورت اعلام کرده است. قطعاً رنگ سبز یاد شده باعث ایجاد ظاهر منحصربه‌فردی شده است. تکمیل کننده بدنه رینگ‌های نقره‌ای و برخی عناصر مشکی و فیبر کربنی هستند.

همانند اکثر پروژه‌های کارلکس، این خودرو کابین متمایزی دارد. بسیاری از سطوح اصلی کابین همچون داشبورد، کنسول مرکزی، صندلی‌ها و پانل درب‌ها دارای چرم سبز تیره هستند. سایر بخش‌های کابین نیز با چرم مشکی و دوخت های سبز پوشانده شده‌اند که از جمله این بخش‌ها می‌توان به نیمه پایین داشبورد، پانل درب‌ها و مرکز صندلی‌ها اشاره کرد.

کارلکس دیزاین همچنین فرمان را با آلکانترا پوشانده و مرکز صندلی‌ها همچنین دارای طرح‌های متفاوتی است.

با اینکه حدس می‌زنیم اکثر مشتریان از این پکیج راضی خواهند بود اما واقعاً همه‌چیز به خود فرد مربوط می‌شود. اینکه شما هم این پروژه را دوست دارید یا خیر موضوع دیگری است.

کارلکس اشاره‌ای به بهبود فنی GT R Pro نکرده و بنابراین قدرت و گشتاور خودرو احتمالاً تغییری نداشته است. این موضوع بدی نیست زیرا این هیولا از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۷۷ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متر استفاده می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. ممد ژانگولر

    ۶ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3506 ديدگاه)

    من تازه فهمیدم تو این آشفته بازار خودرو
    مرسدسای ام جی جی تی یک چیز دیگست
    پوکه خامش عالیه چه برسه به تیون شدش یا لیمیتش
    عشقه ❤️

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. امین قلی پور

      ۶ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (121 ديدگاه)

      لامبو گالارودی عصر حجر استوک هم قدرتش کم مونده بود بیشتر از این مرسدس ای ام جی ام تو اوری کوتنان پیکست خسچسد تیچستق بشه این همه جولان فقط ۵۰۰ اسب؟! ???????بقیه سوپر اسوپرت سازا دارن میترکن از خنده

      موافقم 0
      مخالفم 1
    2. امین قلی پور

      ۶ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (121 ديدگاه)

      لامبو گالارودی عصر حجر استوک هم قدرتش بیشتر از این مرسدس ای ام جی جی تی آر پرو تادو ادیشن کارلکس دیزاین کامبکس او دوز برافتن دوبلاردوز هس ???این همه غوغااااا فقط ۵۰۰ اسب؟!??مکی و لامبو و پورش و فراری دارن کله شونو تو دیوار میکوبن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. امین قلی پور

      ۶ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (121 ديدگاه)

      لامبو گالاردوی عصر حجر هم اسب بخارش کم مونده بود بیشتر از این مرسدس ای ام جی جی تی پرو آر تاتو ادیشن کارلکس دیزاین توپیک تمی تحق لددی بشه این همه غوغا فقط ۵۰۰ اسب؟! واقعا برای یه سوپر اسپورت خیلی خیلی خ کمه و قطعا بازیرو به رقبا خواهد باخت حالا هر چقدرم رو چیزای دیگه کار کنه مثل هندلینگ و …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. امین

    ۶ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (121 ديدگاه)

    ابو سعید بن محمد بن علا الدین موسی اعشری بابا اسمو باش چقد طولانیه?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امین

    ۶ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (121 ديدگاه)

    به نظر میرسه مرسدس توانایی تولید موتور بیشتر از ۸۰۰ اسبو نداره و خیلی ضعیفتر از لامبو مکلارن و پورشه هس و همینطورم هس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی اکرمی

      ۶ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (88 ديدگاه)

      کاملا درسته و اونی هم که از موتور 1.6 لیتری one حدود 800 اسب بخار و از موتور چهار سیلندر 2 لیتری a45 حدود 425 اسب بخار گرفته ایران خودروعه و اونی هم که تو فرمول یک همه رو لوله کرده سایپاست. clk gtr و slr هم تولید کرمان موتورن. ثبت رکورد سرعت جاده ای 432 کیلومتر در ساعت در سال 1938 هم با خودروی w125 گروه بهمن انجام شد.

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. AMIR-REZA

        ۶ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (333 ديدگاه)

        ???? دمت گرم …..

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. امین

        ۶ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (121 ديدگاه)

        داداچ از موتور ۱.۵ لیتری با ۱۱ هزار دور موتور تونسته ۸۰۰اسب بگیره با استهلاک وحشتناک اون سرعت ۴۳۲ هم هیچ ربطی به چیری که گفتم نداره بله سوپر اسپورت ساختن کار هر کسی نیس حتی اگه مرسدس کبیر باشی این سری از amg ها بدجوری بازیرو به ۷۲۰s پیستا svj 911باختن به دلیل اینکه مرسدس نمیتونه موتور ۸۰۰ اسبی بسازه اگه میتونست میکرد بچه که نییتیم فقط با ۱۱ هزار دور موتور تونسته که در واقع ماشین نساخته یه بدنه با موتور فرمول۱ بابا ما هم شعور داریم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. امین

        ۶ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (121 ديدگاه)

        بحث فرمول ۱ هم ربطی نداشت چون من حرفی از اون به زبون نیاوردم بحث فرمول ۱ کاااااااااملا جداس ککااااااملا کااااملا راننده موتور مخصوص ۱۵ هزار دوری استهلاک بالا مقاومت هوا و کلی چیز دیگه که ربط دادن سوپر اسپورت به فرمول ۱ رو بی معنی کامل میکنه لطفا حاشیه نرو

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. امین

        ۶ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (121 ديدگاه)

        با کنار گذاشتن تعصبات کودکانه باید هر دو نیمه پر و خالی لیوان رو دید سوپر اسپورت کامل در دنیا وجووود نداره و هر کدوم نقاط قون و ضعفی دارن مک لارن تو درگ رولینگ همه رو فیتیله پیچ میکنه مدلهای p1 720s و 765lt ولی تو پیست فاجعن ولی مدل سنا شون پیستو آتیش میزنه پورش تو شتاب اولیه و محشره و توی پیست هم مدتی باg2rs غوغا کرده ولی تو رولینگ به مکی میبازه و تو پیست سنا لهش میکنه لامبو ماشینی میاد میسازه تک کلاچه سنگین که رکورد پیستو میزنه معادلات فیزیک ریاضی به هم میرزه ولی تو درک مک لارن قورتش میده مرسدس هم سری amg gt ایش همیشه از مشکل کمبود اسب بخار رنج میبرده و الان هم پشیزی در مقابل رقباش ۹۱۱توربو اس مک سنا و765lt نیس

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. " Swedish Arrogant Tiger"

        ۶ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1894 ديدگاه)

        و البته یادت نره دوست عزیز موتور شیش و دو اس ال اس که قویترین تنفس طبیعی دوران خودش بوده رو هم شرکت موتور سازان تبریز طراحی و ستاپ کرد.

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. امین قلی پور

          ۷ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (121 ديدگاه)

          بی مزه

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. OMID

      ۶ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      مرسدس ماشین بالای هشتصد اسب نمیزنه چون لازم نیست
      مثلا است کلاس یا ای کلاس هشتصد اسب برای چیشه؟
      مرسدس وان از یه موتور ۱.۶ لیتری هشتصد اسب گرفته با موتور الکتریکی شده هزار اسب

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. Aran Milan

    ۶ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (280 ديدگاه)

    فک کنم مرسدس میخواد موتوراش استهلاک کمتری داشته باشند به همین خاطر زیاد ازشون اسب بخار نمیگیره وگرنه واسه مرسدس تولید اسب بخار کاری نداره

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. امین

      ۶ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (121 ديدگاه)

      نه خیر بحث تواناییه نه استهلاک اگه ۸۰۰ ۹۰۰ اسب با این حجم از موتور استهلاکش زیاد بود مکی و لامبو و فراری پورش نمیساختن مرسدس در زمینه سوپر اسپورت ها قافیه رو به اینا باخته کاااملا التماس تفکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. " Swedish Arrogant Tiger"

        ۶ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1894 ديدگاه)

        باسه دادا حق با شماست.
        ولی شرکتی که ده سال پیش موتور بالای هفتصد تولید میکرده یا بیست پیش رو اس ال ار موتور 620 اسبی داشته حالا با اینهمه پیشرفت و توربو و…. نمیتونه موتور بالا تر از 577 اسب تولید کنه برای amg gt?

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. حسن

        ۶ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (187 ديدگاه)

        مرسدس اس ال آر 722 سال 2006 بیش از 650 اسب بخار قدرت داشت.
        مرسدس اس ال 65 ای ام جی سال 2010 بیش از 660 اسب بخار قدرت داشت.
        بنظرت امروز بخواد یه ماشین با بیش از 800 اسب بخار بسازه تواناییش رو نداره!؟
        موتور های پاگانی همشون محصول ای ام جی هستن و ای ام جی خودش بخشی از برند مرسدس هست. بهتره خودت بری خروجی موتوراش رو ببینی.
        شاید بحث بازاریابی باشه که باعث می شه بنز نخواد همچین ماشینی بسازه ولی قطعا موضوع عدم توانایی نیست.

        موافقم 1
        مخالفم 0
  5. حسن

    ۶ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (304 ديدگاه)

    یک اشغال به تمام معنا

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. محمد

      ۶ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (353 ديدگاه)

      داداش اشتباه اومدی ،اینو باید تو مقاله های خودرو ایرانی بنویسی

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. ♤ANGUS_812♤

      ۶ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (428 ديدگاه)

      اینجوری که تو توهین کردی
      حتما کارخونه فراری،کوینگ زگ،پاگانی،گروه فولکس واگن،بی ام و گروپ، رو داری
      یا نمیدونی این ماشین چقدر باارزش و پرقدرته
      یا میدونی و میخوای بزور ازش متنفر باشی چون نمیتونی داشته باشیش

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. حسن

      ۶ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (187 ديدگاه)

      می دونم طراحی ماشین تا حد زیادی سلیقه ای هست، ولی فکر نکنم کسی از این ماشین خوشش نیاد. دیونه طراحی داخل و بیرونشم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. ارشیاsvj

    ۶ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    خوب شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ردبول

    ۶ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    انگار شده یه قانون که هرروز یه خبر از بنزو بی ام و باشه مخصوصا این amg

    موافقم 0
    مخالفم 1
  8. " Swedish Arrogant Tiger"

    ۶ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    عاشق طراحی های داخلی کارلکس دیزاینم.
    به ویژه اون G500 4×4 با رنگ زرد هنوز از یادم نمیره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. emadzy20

    ۸ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (10 ديدگاه)

    خوب چیزیه خوب

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا