ب ام و

افشای تصاویر رسمی نسل جدید ب‌ام‌و M3 و M4 یک روز مانده به رونمایی

تنها یک روز مانده به معرفی نسل جدید ب‌ام‌و M3 و M4، تصاویر رسمی آن‌ها به‌صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. این تصاویر که در ابتدا در اینستاگرام منتشر شدند، M3 را در رنگ سبز تیره و M4 را به رنگ زرد لیمویی نشان می‌دهند. همان‌طور که قبلاً می‌دانستیم، هردوی این خودروهای اسپرت جدید از جلوپنجرهٔ جدید و بحث‌برانگیز ب‌ام‌و استفاده می‌کنند که در اینجا خطوط داخلی آن افقی هستند.

در طرفین این جلوپنجره چراغ‌های تیزی قرار گرفته و کاپوتی تهاجمی با دریچه‌های هوای جذاب نیز نمای وحشی جلوی خودروها را تکمیل کرده است. نمای عقبی نیز با دیفیوزر برجسته و چهار سر اگزوز بزرگ، تهاجمی به نظر می‌رسد درحالی‌که چراغ‌های عقب بین M3 و M4 تفاوت ایجاد کرده‌اند.

هرچند به نظر می‌رسد طراحی M3 و M4 جدید جنجالی را بین طرفداران ب‌ام‌و و حتی کل خودرو دوستان ایجاد خواهد کرد اما کسی به پیشرانهٔ جدیدی که در سینهٔ هردو مدل قرار می‌گیرد اعتراضی نخواهد داشت زیرا این دو ماشین جدید از همان پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی کراس‌اوورهای X3 M و X4 M استفاده می‌کنند که در نسخهٔ استاندارد ۴۸۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. کسانی که قدرت بیشتری می‌خواهند نیز می‌توانند نسخهٔ کامپتیشن را خریداری کنند که ۵۱۰ اسب بخار قدرت دارد.

اکثر نمونه‌های نسل جدید M3 و M4 جدید با گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به همراه سامانهٔ چهارچرخ محرک XDrive ارائه می‌شوند اما بااین‌حال نسخه‌های محرک عقب و با گیربکس شش سرعتهٔ دستی هم قابل خریداری خواهد بود. فردا حتماً با پدال همراه باشد زیرا ب‌ام‌و رسماً نسل جدید M3 و M4 را رونمایی خواهد کرد.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۸۳ دیدگاه

  1. Bilbo

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (466 ديدگاه)

    قطعا متفاوته اما قشنگه؟ نظری ندارم ولی میتونست خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی بهتر از این بشه. البته بعید میدونم تو بحث فروشش خللی ایجاد بشه

    موافقم ۲۷
    مخالفم ۳
  2. مهدی

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (755 ديدگاه)

    نمای عقب خیلی خوبه اما جلو پنجره و سپر جلو افتضاح

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۹
    1. عرفان

      ۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (477 ديدگاه)

      قشنگ وقتی تو اینستاگرام bmw معرفی شد، پیش خودم گفتم اینها خجالت نمیکشن طراحی فضایی نسل قبل رو به چنین کثافتی تبدیل کردن؟؟؟؟ اصن چجور روشون شده؟ تو رودربایستی موندن؟؟!!

      موافقم ۳
      مخالفم ۲
      1. حسین

        ۳ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (109 ديدگاه)

        اینا چیه میگین خدایی؟؟

        چرا جلو پنجره لکسوس و تویوتا و آئودی و خیلیای دیگه به به و چه چه داره ولی مال بی ام و اَخ و پیف؟؟؟

        یه کی اومد گفت چرا جلو پنجره را بزرگ طراحی کردن و این سوژه شد برای طرفدارای برند های رقیب
        چیزی جز خشونت و زیبایی تو این جلو پنجره نیست
        شما به فکر طراحی نقاشی وار عقب بنز باشید که علی دو ساله از بومهن کشیده
        والااااااا ….
        من طرفدار بی ام و یا مارک خاصی نیستم من با هر ماشینی با هر سبک و سیاقی حال میام چون عشق ماشینم نه عشق برند
        ولی حداقل شما بعنوان یه عشق ماشین بیطرف قضاوت کنید

        موافقم ۲
        مخالفم ۲
  3. پدرام

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (73 ديدگاه)

    من خودم زیاد نمیپسندم این طراحی و مخصوصا جلو پنجره و جای قرار گرفتن پلاک جلو
    ولی به نظرم بی ام و داره با این نوع طراحی و خاص کردن این سری از ماشین هاش علاوه بر تغییر در طراحی بیرونی شانش فروش رو هم بیشتر میکنه نسبت به زمانی که مثلا سری ۳ فقط کوچک تر از یک سری پنج بود

    موافقم ۵
    مخالفم ۸
  4. AMG_S73///

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (308 ديدگاه)

    یک سوال از بی ام و فن ها
    نسخه cs بی ام و سریعتره یا نسخه COMPTATION?

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
    1. h!$@\/\/

      ۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (743 ديدگاه)

      cs خیلی سریعتره

      موافقم ۶
      مخالفم ۰
    2. عرفان

      ۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (477 ديدگاه)

      Cs سبکتره و قوی
      Competition فقط موتورش تیون شده و بعضی اجزای دیگه..

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  5. Saeed

    ۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (9 ديدگاه)

    خوک انگری بیردز

    موافقم ۶
    مخالفم ۵
  6. Gold

    ۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (27 ديدگاه)

    با وجود اینکه مهندسی مونیخی بسیار قوی و معیار محسوب میشه اما در مدل کامپتیشن تناسب رینگ و لاستیک عقب با رینگ و لاستیک جلو از نظر بصری در هر دو اتاق رعایت نشده. اینها موارد مهمی در خودرویی در این کلاس محسوب میشه.
    مرسدس و بی ام و گاها به هر قیمتی متفاوت بودن را انتخاب میکنند. البته این موضوع جدیدی نیست. برای مثال E30 بسیار محبوب تر از E36 هست و همینطور W124 بسیار محبوب تر از W210 !!و مثال های زیادی از این دست در صنعت وجود دارند.

    موافقم ۲
    مخالفم ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا