بی ام و
- داستان موتورسیکلت دیزلی هلندی، ایدهای جسورانه که شکست خورد
- معرفی بیامو M2 توربو، نسخهای ویژه به یاد ۲۰۰۲ توربو افسانهای
- یادی از بامو Z29، سوپراسپرت با پیشرانه M3 E46 که تولید نشد
- مدل جدید تویوتا سنچوری، ترکیب کوپه و شاسیبلند با درهای کشویی!
- شرایط فروش مدیران خودرو: ام وی ام، فونیکس و اکستریم - مهر 1404
- آتش سوزی شیائومی SU7 برقی و مرگ راننده به دلیل باز نشدن درها
- معرفی جیپ گرند واگنییر مدل ۲۰۲۶ با چهره جدید و نسخه هیبرید بردافزا
- گزارش کامل تولید خودروسازان ایران در ۶ ماه نخست ۱۴۰۴
- ثبت نام نیسان زامیاد - شرایط فروش نقدی و اقساطی - مهر 1404
- نمایش نسل بعدی تویوتا کرولا با پیشرانه برقی و طراحی تهاجمی
جدیدترین ها
بامو M2 توربو دیزاین ادیشن نسخهای ویژه برای ادای احترام به ۲۰۰۲ توربوی دههٔ ۷۰ است که صرفاً با گیربکس دستی عرضه میشود.
بامو در سال ۲۰۰۱ یک سوپراسپرت ۱۱۶۰ کیلوگرمی با بدنه فیبر کربن و پیشرانهٔ M3 نسل E46 ساخت که تا سالها مخفی ماند.
تیونر آلمانی G پاور، بامو M8 را به هیولایی ۸۴۰ اسب بخاری تبدیل کرده که در ۲.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد.
جدیدترین آمار فروش، شکافی عمیق میان دو غول آلمانی را نشان میدهد؛ بامو با رشدی چشمگیر، رقیب دیرینهاش مرسدس بنز را پشت سر گذاشت.
در مصافی بین قویترین نسخهٔ بامو i5 برقی و دو سدان قدرتمند هیبریدی از مرسدس و پورشه، کدام خودرو سریعتر خواهد بود؟
نبردی که با یک V8 افسانهای آغاز شد، با غرش V10 به اوج رسید و امروز با توربوهای هوشمند ادامه دارد. تاریخچه جنگ قدرت سدانهای آلمانی را بخوانید.
شرکت پرشیا خودرو و گروه پرشیا موبیلیتی، نماینده بی ام و و مینی در ایران است؛ جدیدترین شرایط فروش این خودروها را در پدال بخوانید:
مدیرعامل آلپینا توضیح داده است که چرا هدف این شرکت نه ساختن یک بامو M بهتر بلکه خلق کروزرهای لوکس و راحت برای پیمایشهای طولانی است.
مدیرعامل آلپینا توضیح داده است که چرا هدف این شرکت نه ساختن یک بامو M بهتر بلکه خلق کروزرهای لوکس و راحت برای پیمایشهای طولانی است.
مجموعهای بینظیر از ۲۲ خودروی بامو M به حراج گذاشته شده اما غیبت برخی مدلهای افسانهای در این کلکسیون ۴.۲ میلیون دلاری سؤالبرانگیز است.
بامو با حذف سه مدل X4، سری ۸ و Z4 به دلیل فروش پایین، خود را برای دوران جدید نئو کلاس آماده میکند. این سه خودرو جانشین مستقیمی نخواهند داشت.
ظاهرا بامو در تلاش است تا با حرکت در خلاف جریان اصلی، مشتریان تازهای پیدا کند.
تیونر معروف G پاور با رونمایی از بامو M4 روباز ۷۰۰ اسبی، این خودروی اسپرت را به یک تهدید جدی برای سوپراسپرتهای گرانقیمت تبدیل کرده است.
بامو با عرضه پکیج M پرفورمنس برای M5 جدید، تیونینگی کارخانهای برای این سدان اسپرت ارائه کرده است که ۱۱ هزار یورو قیمت دارد.
نسل فعلی بامو Z4 به پایان راه خود نزدیک میشود تا جا برای بازسازی دوباره این رودستر محبوب آلمانی باز شود.
بامو پیشنمایش نسل جدید X5 را با انتشار تصاویر رسمی استتاری ارائه کرده است. این شاسیبلند با پنج نوع پیشرانه ازجمله برقی و هیدروژنی عرضه خواهد شد.
آخرین نمونه از نسخهٔ خاص و تولید محدود بامو M4 GTS با کارکرد زیر ۵۰۰ کیلومتر با قیمت یک میلیون دلار برای فروش گذاشته شده است.
بامو قصد ساخت شاسیبلندی آفرودی برای رقابت با مرسدس بنز G کلاس دارد و حالا رندرهایی طراحی شده که ظاهر احتمالی این خودرو را نشان میدهد.
مدیر ارشد طراحی بامو جلوپنجرههای عظیم این شرکت را نه یک اشتباه، بلکه پاسخی مستقیم به تقاضای بزرگترین بازار این شرکت، یعنی چین توصیف کرده است.
جدیدترین محصول وارداتی پرشیا خودرو، بی ام و i3 در کلاس سدان برقی است. این مدل، در دو نسخهی 35L و 40L وارد ایران میشود.