تسلا

رکورد فوق‌العاده تسلا مدل S پلاد در طی مسافت ۴۰۰ متر

رکورد ۴۰۰ متر ۹.۲۴۷ ثانیه‌ای و سرعت ۲۴۴.۸۷ کیلومتر در ساعت تسلا مدل S پلاد که توسط جی لنو ثبت شده شاید حد نهایی پرفورمنس این خودرو را نشان نداده باشد.

بر پایه جدیدترین ویدئوی منتشر شده که البته بعداً حذف شده، این سدان الکتریکی در حالت درگ و با میزان شارژ ۹۹ درصدی باتری توانسته مسافت ۴۰۰ متر را در ۹.۲۲ ثانیه و با سرعت ۲۴۶ کیلومتر در ساعت طی کند. به‌این‌ترتیب رکورد جدیدی ثبت شده است. همچنین تسلا مدل S پلاد در عرض ۲.۱۸ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت رسیده که یک‌دهم ثانیه سریع‌تر از گزارش‌های قبلی بوده است.

از آنجایی که مسابقات خیابانی به خاطر خطرات متعدد ممنوع هستند بنابراین بهتر است این رکورد در یک پیست مخصوص درگ نیز تکرار شود.

مجری کانالی که این ویدئو را منتشر کرده می‌گوید:

نهایتاً شانس استفاده از حالت درگ را پیدا کردیم. سه روز گذشته در این منطقه باران باریده است. ما یک دقیقه خودرو را پارک کرده و حدود ۴ دقیقه صبر کردیم تا حالت درگ آماده شود. خودرو دارای ۹۹ درصد شارژ باتری بود. اجازه بدهید بگویم که حالت درگ چیز متفاوتی است. من حس کمبود نفس داشتم.

نتایج کامل به دست آمده این‌گونه بوده‌اند:

  • شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت: ۲.۱۸ ثانیه
  • رکورد ۲۰۰ متر: ۶ ثانیه و با سرعت ۱۹۵.۸۷ کیلومتر در ساعت
  • شتاب ۹۶ تا ۲۰۹ کیلومتر در ساعت: ۴.۵۶ ثانیه
  • شتاب صفر تا ۲۰۹ کیلومتر در ساعت: ۶.۷۴ ثانیه
  • شتاب ۱۶۰ تا ۲۴۰ کیلومتر در ساعت: ۴.۵۶ ثانیه
  • رکورد ۴۰۰ متر: ۹.۲۲ ثانیه با سرعت ۲۴۶ کیلومتر در ساعت

ما حدس می‌زنیم رکوردهای ۴۰۰ متر ۹.۲۲ و ۹.۳۲ ثانیه را می‌توان با مدل‌های تولیدی استوک و با هر راننده‌ای به دست آورد.

در ویدئوی زیر می‌توانید مسابقات خیابانی بیشتری با همراهی لامبورگینی آونتادور SV و مک لارن را تماشا کنید.

احتمالاً در آینده نزدیک برخی افراد اقدام به باز کردن برخی قطعات تسلا مدل S پلاد کرده تا وزن آن را پایین آورده و رکوردهای زیر ۹ ثانیه را ثبت کنند.

برای یادآوری برخی مشخصات کلیدی این خودرو را خدمت شما عزیزان تقدیم می‌کنیم:

  • شعاع حرکتی تخمینی: ۶۲۸ کیلومتر
  • ظرفیت باتری: اعلام نشده
  • شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت: ۱.۹۹ ثانیه
  • شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۲.۱ ثانیه
  • مسافت ۴۰۰ متر: ۹.۲۳ ثانیه با سرعت ۲۴۹ کیلومتر در ساعت
  • حداکثر سرعت: ۳۲۲ کیلومتر در ساعت
  • قوای محرکه: سه پیشرانه الکتریکی با قدرت کل ۱۰۲۰ اسب بخار
  • ضریب درگ: ۰.۲۰۸
  • توانایی شارژ: برد ۳۰۱ کیلومتری در ۱۵ دقیقه
  • وزن: ۲۱۶۲ کیلوگرم

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷۶ دیدگاه‌ها

  1. Silent

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (247 ديدگاه)

    یعنی یک کاری کرده که مفهوم پرفورمنس و گشتاور موتور در برابرش شرمنده بشه 😂

    موافقم ۴
    مخالفم ۳
    1. Silent

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (247 ديدگاه)

      ویژگی معرکه ای که داره lubricate changer گیربکسی هست که از ریپ و تاخیرهای تعویض دنده های ماشین های دیگه رها شده. کوه تکنولوژی و که می بینی پرفورمنس و توسعه موتورهای برندهای دیگه بیشتر شبیه جوک هست… اصالت یعنی همین اعداد ارقام 😎 برووکس با اوون همه سوپپر اسپورتی که داره(از مکلارن و لامبو تا فراری) توو dragtimes برا تحویل گرفتن پلیدش داره روز شماری می کنه😂

      موافقم ۳
      مخالفم ۳
      1. Silent

        ۱۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (247 ديدگاه)

        بریم سر وقت اعداد ارقام ۴۰۰ متر: sf 90 فراری ۹.۳۹ با ۱۰۰۰ پوند وزن کمتر نسبت به تسلا.
        هوراکان EVo لامبو ۹.۶۴. تایکان پورشه ۱۰.۳۹ راستی ۹۱۱ توربو اس بعنوان برندی که سال هاست مشغول موتوراسپورت و توسعه یک ماشین ثابت هست و ۲۰ ساله مشغول گرون فروشی ۲۲۰ هزار دلار :)) برا ماشینی که ۱۰ ساله پلتفورمش به اسم اصالت یکشکله چرا؟ چون ما داریم روو توسعه انجین و پرفورمنس کار می کنیم مثلااا …بعد رکورد ۱۰.۲ ازش داریم😂 و اما پلید ۹.۲۲ یک سدان ۴ در خانوادگی با ۱۰۰ هزار دلار قیمت کمتر از همین Turbo s حالا باقی پیشکش…

        موافقم ۳
        مخالفم ۴
        1. zeg

          ۱۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (126 ديدگاه)

          چرا هی به خودت ریپلای میزنی؟
          مشکلی داری؟

          موافقم ۱
          مخالفم ۲
        2. new RAMIN

          ۱۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1812 ديدگاه)

          نمیخواستم جوابتو بدم ولی صدامو دیگه دراوردی!

          ((بریم سر وقت اعداد ارقام ۴۰۰ متر: sf 90 فراری ۹.۳۹ با ۱۰۰۰ پوند وزن کمتر نسبت به تسلا.هوراکان EVo لامبو ۹.۶۴. تایکان پورشه ۱۰.۳۹ راستی ۹۱۱ توربو اس بعنوان برندی که سال هاست مشغول موتوراسپورت و توسعه یک ماشین ثابت هست و ۲۰ ساله مشغول گرون فروشی ۲۲۰ هزار دلار :)) برا ماشینی که ۱۰ ساله پلتفورمش به اسم اصالت یکشکله چرا؟ چون ما داریم روو توسعه انجین و پرفورمنس کار می کنیم مثلااا …بعد رکورد ۱۰.۲ ازش داریم😂 و اما پلید ۹.۲۲ یک سدان ۴ در خانوادگی با ۱۰۰ هزار دلار قیمت کمتر از همین Turbo s حالا باقی پیشکش…))

          مگه همه چی به شتاب هست؟؟؟؟ چرا همه چی رو با شتاب جمع میبندی؟؟زیبایی بصری چی؟؟ اماکانات و آپشن چی ؟؟؟کیفیت مواد داخل چی؟؟؟میزان پیمایش چی ؟؟؟ زمان شارژ چی ؟؟

          تسلا اس پلاد خودرو بی نظیری هست. اوکی همه قبولش داریم. ولی برتر دونست اون از دیگران کار غلطیه.

          هیچ کس از هیچ کس دیگری برتر نیست همه از خودشون برتر هستن!

          (کوه تکنولوژی و که می بینی پرفورمنس و توسعه موتورهای برندهای دیگه بیشتر شبیه جوک هست… اصالت یعنی همین اعداد ارقام 😎)

          اصالت یعنی اعداد و ارقام!جلل خالق.
          ساده ترین حالت اصالت در خودرو ها اینکه مدلی از خودرو با اینکه طراحی بروزی داره ولی وقتی نگاهش میکنی با ماشین های دیگه اشتباهش نمیگیری و یاد نسل های قدیمش می افتی. نسخه عمیق اصالت اینکه سوار اون وسیله میشی انگار وسط کشوری هستی که ساخت شده ، و ماشین روحی داره.

          نمیدونم چند وقت با صنعت خودرو سازی آشنا شدی ولی بعضی چیز ها فراتر از شتاب و برند هست.

          موافقم ۲
          مخالفم ۱
        3. M.A.S

          ۱۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (480 ديدگاه)

          یه کم ما هم بریم سراغ اعداد و ارقام
          داج چلنجر دیمن
          مجهز به انجین ۶۲۰۰CC V8 سوپر چارجر
          حداکثر قدرت۸۴۰HP حداکثر گشتاور ۱۰۴۳NM
          محور متحرک عقب
          ضریب درگ ۰.۳۸۴Cd!!!!(حتی کمتر از پژو ۴۰۵)
          *زمان طی مسافت ۴۰۰متر :۹.۶۵ثانیه
          تسلا مدل S plaid
          مجهز به سه موتور الکتریکی
          حداکثر قدرت۱۰۲۰HP حداکثر گشتاور ۱۴۲۵NMفوری(در صفر RPM)
          چهارچرخ متحرک
          ضریب درگ ۰.۲۰۸
          *زمان طی مسافت ۴۰۰متر:۹.۲۴ثانیه 🙂
          با این حجم از برتری ایرودینامیکی و ۴۰۰NMگشتاور بیشتر و مزیت فوری بودن این حجم گشتاور و چهارچرخ متحرک
          فقط ۰.۴ ثانیه ؟؟؟؟؟!!!!!
          خیلی منتظر هلفنت همی ۴۲۶ هستم
          #پرفورمنس

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
      2. محمد امین

        ۱۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1068 ديدگاه)

        سایلنت جان ، بهتون تبریک میگم که به این عدد رسیدین هدف تسلا حداکثر شتاب بود که به ثمر رسید
        ولی تسلا یهشرکت جدید هست ، فکر نمی‌کنم هنوز به اصالت رسیده باشه
        و اینکه ، توسعه و ساخت یه موتور بنزینی، بسیار پیشرفته تر از موتور های برقی هست ، و سخترینشون توسعه ی هیبرید هست، اگر مهندس مکانیک باشید و یا اطلاعات از نحوه ی ساخت این ها بدونید ، متوجه می‌شوید که اصلا قائل مقایسه نیست
        اگر فکر میکنی که تسلا به ۱۰۲۰ اسب بخار تونسته از ۱۰۰۰ اسب فراری بهتر باشه ، بزار برات بگم که موتور v8 فراری باید تا ۳۵۰۰ دور و داره تا به ماکس گشتاور برسه ،این برای تسلا صفر هست ، یعنیددر دور موتور صفر حداکثر گشتاور رو داره
        و اینکه موتور های الکتریکی فراری بعد از سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت دیگه توانایی بالابردن سرعن رو ندارن ، پس قدرت کل ماشین به ۷۸۰و گشتاور به ۸۰۰ میرسه
        حالا اون تاخیر گیربکس و سیستم انتقال‌ نیرو رو هم کنارش بزار،
        فراری با این مشکل ها به این تایم رسیده
        بعدهم با باک خالی و استارت بهتر از ۹.۳ سریع تر میزنه ، نمیگم در حد مدل s هست در ۴۰۰ متر، ولی سطح مهندسی تسلا در مقابل فراری مثل میمون در برابر انسان هست، اونم نه یک میمون باهوش

        موافقم ۵
        مخالفم ۳
        1. مازیار

          ۱۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (609 ديدگاه)

          محمدامین عزیز
          فرمایشات شما درمورد دلایل سریعتر بودن تسلا و برقی ها کاملا متین و درست و جدا از شیطنت های دوستمون سایلنت (که این استیکرهای خنده در اول و وسط و آخر حرفهاشون فقط نشان از عصبی بودنشون داره ) اصلا نیازی به بحث در این مورد نیست
          و از طرفی هم اشاره شما و برخی دوستان به پیچیده تر بودن مکانیزم موتورهای بنزینی نسبت به برقی ، تلویحا اشاره ای هست به یکی از مزیت های مهم برقی نسبت به بنزینی که همون سادگی ساخت و نگهداری باشه که اتفاقا خیلی هم اهمیت بهرحال امروزه بهترین راه همون راحت ترین راه هست

          موافقم ۷
          مخالفم ۰
        2. Silent

          ۱۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (247 ديدگاه)

          وقت افراد ارزش داره همین بس… سایت انتشار نداد جوابم رو متاسفم!!!

          موافقم ۲
          مخالفم ۴
        3. Silent

          ۱۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (247 ديدگاه)

          اوون روزم گفتم بهره انجین های درون سوز همینه نهایت ۲% بهتر بشه و دیگه مثل شرط بندی رو اسب بازنده است… این موتورها ۲۰ سال تکامل شدن این حالا تسلا با انجین های مغناطیسی حذف قطعات زاید توو ۵ سال ماشینی رو می کنه که دیدید البته اوایل اعتقادی به بودن پلید نداشتم و دنبال مدل ۲ ارززون قیمت بودم ولی الان دیدیم لازم بود تا سنتی سازا رو بشونسر جاشون
          راستی این ماشین سدان TESLA هست نه سوپر اسپورتش: پس E63 رو داریم ۱۱.۱ و M5 سری کامپی تیشن ۱۲.۴ بهتر بگی م ۳ ثانیه بعدی که این ماشین رفت پلید لانچ بشه باز می گیرتش توو مسیر :)) برید رو این برند و بلااایی که سر ۴ چرخ سازان اورد مطالعه کنید! زین پس برندی بخواد کاری کنه مسیرش از توو انجین تسلا می گذره البته اگه بفهمن چه خبره.😎
          فقط امید وارم فراری و اگزوزسازان از ذهن میمون گونه تقلید نکنن همین فرمون رو انجین های درون سوزشون کار کنند😂 ببینیم چی می شه تهش.

          موافقم ۲
          مخالفم ۳
        4. محمد امین

          ۱۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1068 ديدگاه)

          مازیار جانددرسته ، آنا بحث سر این بود که میگفتن تکنولوژی های برقی پیشرفته تره ، منم گفتم که مهندسی بنزینی سطحش خیلی خیلی بالاتر هست ، اما در اینکه این یه مزیت برای برقی ها هست شکی نیست، چون خیلی راحت تر میشه ساختمون با قدرت بیشتر و هزینه ی کمتر

          موافقم ۰
          مخالفم ۱
      3. سورنا

        ۱۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1033 ديدگاه)

        من خودم فوق العاده علاقه دارم به تسلا ولی یه تار موی لامبو و فراری و آدم نمیده به کل تسلا

        موافقم ۱
        مخالفم ۱
      4. Iman99

        ۱۶ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (347 ديدگاه)

        پورشه و تسلا هردو عالی و پیشرو و بهترین هستن
        هر کسی دیگه هم بحث کنه و فقط چیزی که خودش طرفدارشه رو بگه خوبه اشتباه میکنه. باید روشنکفر باشید..

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. BMW

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (493 ديدگاه)

      تایکان فیس لیفت میزنش همونطور که قبل فیس لیفت زدش این رکوردم به احتمال خیلی زیاد در جهت باد بوده و باد به بهتر کردن شتابش کمک کرده.

      موافقم ۰
      مخالفم ۲
    3. Reza Waffen SS

      ۱۴ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2690 ديدگاه)

      تمام کرک و پرم ریخت

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
    4. حامد

      ۱۴ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (14 ديدگاه)

      سلام دوستان.من گهگاهی به این سایت سر می زنم بخاطر علاقه ای که به ماشین و سرعت و اینها دارم و زیاد اهل پیام گذاشتن نیستم فقط ی نکته بگم اونم اینکه نظرات دوستان همه واقعا متین و آگاه به موضوع هستند ،اما یک نکته رو فراموش نکنین دوستان اونم این که علت وجود خودروهای درون سوز ،با این همه معضلات و آلودگی وحشتناک و اتلاف انرژی و وقت و کند بودن(همه ماشین ها لامبو و فراری نیستن) بعد دو سه دهه اول اختراع و تولید انبوه این خودروهای درون سوز فقط و فقط غول های نفتی و فرقه های سرمایه داری پشت این شرکت ها ها و اهدافشون بودن ، وگرنه خودروهای برقی همزمان یا حتی قبل از خودروهای درون سوز اختراع و کارایی شون رو نشون داده بودن ،حالا اویل بخاطر در دسترس نبودن گسترده الکتریسیته و مخصوصا در کشور های مستعمره جهان چندمی(بقول خود نامردشون) ماشین های برقی توجیهی نداشت براشون، مستحضر هستید که براحتی چند گالن بنزین و گازوئل و نفت رو میشه به هر گوشه دنیا براحتی رسوند و خودروها و تانک ها رو راه انداخت و ترس و لرز انداخت در دل مردمش و چپاولشون کرد اما برق و الکتریسته اینطوری نبود ماجراش. البته گفتم این هم برای همون دو سه دهه اول توجیه داشت بخصوص در کشور های خودشون اما پول و قدرت نفت می ارزید صد سال وحتی بیشتر همین فرمون پیش برن، حالا بماند چه بر سر طرح های افراد نابغه ای امسال نیکلا تسلا و خیلی های دیگه اوردن که الکتریسیته ارزان و همه جا در دسترس حاکم بر انرژی جهان نشه ، که اگر میشد بسیاری از مشکلات امروز مثل بخش اعظم الودگی گلخانه ای و بیماری های مزمن تنفسی و بخش زیادی از بیماری های سرطانی و ترافیک ها و وقت تلف شدن های عمر تلف کن، بسیار کم شده بود و از ان سو ایمن سازی بیشتر و حتی هوشمند سازی خودروها،خودرهای خودران با سرعت های بالا که امروز ابدا با این ساختار خیابان ها امکان پذیر نیست،و هزاران پوئن مثبت دیگر که زندگی را دلچسب تر می کرد بخاطر قدرت طلبی و فرقه گرایی عده ای محدود ولی متاسفانه حاکم بر جهان نشده است.
      امیدوارم ما امروزی ها نسلی باشیم که جلوی این تمامیت خواهان به هر قیمت حتی عقب ماندگی و رنج کشیدن تمام نسل بشر رو بگیریم.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. Alireza

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (42 ديدگاه)

    فاقد ارزش

    موافقم ۴
    مخالفم ۴
    1. (JONATHAN (TESLA

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (224 ديدگاه)

      فاقد ارزش ؟؟؟
      شتاب اولیه پلد زیر ۲ ثانیه هستش همون جور که میدونید
      اما شتاب ۹۶ تا ۲۰۹ پلد ۴.۵۱ ثانیه هستش با نسبت قدرت به وزن ۲.۱۱
      در مقام مقایسه با هایپرکارهای مطرح
      مکلارن ۷۶۵ lt در ۴.۷۶ ثانیه با نسبت قدرت به وزن ۱.۶
      مکلارن P1 در ۴.۸ ثانیه با نسبت قدرت به وزن ۱.۵۴
      فراری SF90 در ۴.۹۷ با نسبت قدرت به وزن ۱.۶۷
      و فراری لافراری در ۵ ثانیه با نسبت قدرت به وزن ۱.۴۴
      قادر هستن ۹۶ تا ۲۰۹ رو پر بکنن
      دقیقا مشخص چی فاقد ارزشه

      موافقم ۳
      مخالفم ۴
      1. Philipp

        ۱۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (565 ديدگاه)

        پس با نسبت قدرت به جرم ۲ و با وجود گشتاور آنی
        فقط ۰.۲ از خودروهایی با نسبت قدرت به جرم ۱.۵ سریع تره…..

        در مورد خط اولم که فقط توی چسب و قیر تونسته بهش برسه و فعلا حرف صحیحی نیست

        موافقم ۲
        مخالفم ۲
        1. (JONATHAN (TESLA

          ۱۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (224 ديدگاه)

          چقدر راحت پس داشتن نیم اسب بخار برای هر کیلو چیز زیادی نیست نه ؟
          یا اینکه اکثر مثال هایی که زدم از موتور الکتریکی بهره میبرن به جز ۷۶۵
          یا اینکه داشتن گیربکس چندسرعته هیچ هیچ تاثیری نداره
          فقط گشتاور آنی تاثیر داره ؟
          حتی نسبت گشتاور به وزن سوپر کار هایی که مثال زدم هم بهتر از پلاد هستش
          حتی میزان چسبندگی سوپرکار ها که بیشترین تأثیر رو داره خیلی بیشتر از یه سدان الکتریکی هستش
          نه خودتون غول نزنید
          متاسفانه هیچ کس باورش نمیشه .

          موافقم ۳
          مخالفم ۴
      2. Porsche

        ۱۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (365 ديدگاه)

        جالبه
        😂😂😂😂
        سه شنبه هفته پیش یه مدل اس پلید آتیش گرفته و این در حالی هست که ایلان ماسک اونرو به ایمنی بیشتر از ولوو معرفی کرده بود
        😂😂😂
        حالا اینا به کنار ما سوتی هارو در نظر نمیگیریم
        ولی واقعا این شتاب برای یه سدان به چه دردی میخوره اونم با یه ماشین برقی نه درون سوز و اسپرت
        سدان باید راحت جادار و زیبا باشه که تسلا بویی هم از زیبایی نبرده
        اول فکر سلامت سرنشین باش بعد به فکر منافع خودت جناب ماسک

        موافقم ۳
        مخالفم ۱
        1. Philipp

          ۱۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (565 ديدگاه)

          دقیقاا
          کدوم یکی از فاکتور هایی که برای ساخت پلد روش سرمایه گذاری کردن از واجبات ساخت سدانه؟
          همشون مال خودروهای درگر هستند حتی در مقوله هایپرکار ها هم جای نمیگیره چون اصلا دانفورس نداره

          موافقم ۰
          مخالفم ۱
        2. (JONATHAN (TESLA

          ۱۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (224 ديدگاه)

          متاسفانه هنوز دلیل آتش گرفتن اون خودرو مشخص نیست .

          موافقم ۱
          مخالفم ۱
        3. 🇩🇪👑MERSEDES BENZ 👑🇩🇪

          ۱۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1722 ديدگاه)

          به قول سایپا : شاهین بخاطر عوامل بیرونی آتیش گرفته😂

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        4. Elmiraj

          ۱۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2278 ديدگاه)

          آتش‌سوزی وقتی گذارش میشه که تنها سه ساعت مانده به اعلام رکورد فروش ۲۰۱,۲۵۰ دستگاهی تسلا در سه ماهه دوم و درست پنج ساعت قبل باز شدن بازار بورس نیویورک…!!!!
          .
          جهت خوشحالی مخالفان تسلا ، امیدوارم اینم مثل تصادف تگزاس و اعتراض زن چینی در نمایشگاه شانگهای نباشه که اجازه بررسی ماشین شو به کسی نداد و آخر سر رسانه ها مجبور به عذرخواهی از تسلا بشن….

          موافقم ۲
          مخالفم ۱
      3. محمد امین

        ۱۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1068 ديدگاه)

        اقا جاناتان، از نظر فیزیکی گشتاور هست که کار انجام میده..، اسب بخار و توان فقط این کار انجام شده رو بر حسب زمان بیام میکنه، و یه ضریبی از گشتاور در درو موتور هست ، موتور هایی هستند که اسب بخار زیادی تولید میکنن اما وقتی اون روی یک ماشین سنگین وزن بزارید ، کند عمل میکنه ، مثل نوتور های فورمول یک ۱۰ سیلندر ۳ لیتری که ۹۵۰ اسب بخار قدرت تولید میکنن اما به خاطر گشناورشون که حدود ۳۴۰ نیوتون متر هست، اگر روی یه سدان ۱.۸ تنی بزارید ،در حد یه موتور اکوبوست فورد جواب میده، حالا یکم بهتر
        الان هم این گشتاور زیاد موتور های الکتریکی هست که بدون تاخیر سیستم تعلیق به چرخ ها میرسه و شتاب میسازه ، گشتاور رو در نظر بگیرید
        یه قضیه هست میگه اگر در دور موتور بی‌نهایت گشتاور به صفر میل کنه ، کار مفید و قابل استفاده خروجی به صفر میل میکنه ،حالا اسب بخار هرچه قدر میخواد باشه

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
    2. Silent

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (247 ديدگاه)

      😂😂😂 موافقم ولی برا پست قبلی باس میزاشتی با اوون جلوپنجره نافرمش

      موافقم ۰
      مخالفم ۳
      1. Porsche

        ۱۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (365 ديدگاه)

        بهتر از این تسلا هست قطعا
        تسلا کجا ب ام و کجا

        موافقم ۲
        مخالفم ۲
    3. Sajjad

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1830 ديدگاه)

      خطاب به خیلی از دوستان و شما
      همین رکورد رو برند مورد علاقتون زده بود الان ستایش میکردین و میگفتید جلوتر از زمان خودشه
      همه میدونید من تعصبی ندارم ولی همین کارو اگه پورشه با تایگان کرده بود همتون داشتید به به چه چه میکردین
      اونم سدانه و نیازی به این شتاب نداره اما بحث اینجاست که بچه گانه لج کردین
      مشکل اینجاست که سنی هم ازتون نگذشته که بگیم خب از سنتون خجالت بکشید
      ولی خب به جاش میگم یکم بزرگ بشین

      موافقم ۳
      مخالفم ۱
      1. mos

        ۱۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (457 ديدگاه)

        این همه نفرت رو بعضی از طرفداران تسلا به وجود آوردن.
        کامنت های کاربر Silent رو بخون

        موافقم ۱
        مخالفم ۱
  3. RezaRs

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1544 ديدگاه)

    یا خود خدا

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
    1. Ninja

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (948 ديدگاه)

      و این است تسلا مدل اس پلاد ماشینی که مفهموم اسپرت سازی رو داره تغییر نمیده
      داره نابودش میکنه به همین راحتی ما هم باید کنار بیام و تو دنیای رقابت بنزینی ها با بنزینی ها بمونیم جوری که اصن ماشین برقی وجود نداره در اصل سرمون رو میکنیم تو لاک خودمون اینجا نمیشه بحثی کرد با تسلا فنه فقط باید تبریک گفت و صبر کرد حتی اگه لامبو فراری هم برقی شن و به رقابت با رودستر خیالی برن که قراره واقعی بشه بعد اون مفهموم اسپرت سازی از بین میره و کم کم ماشین سازی هم از بین میره
      الان ما فقط میتونیم و باید سکوت کنیم تا زمان این برسه که عشق ما تموم شه یعنی معشوقه خود را در حال مرگ ببینی و نتونی کاری کنی مشکل ما این نبود که ماشین باز شدیم دکتر مهندس نقاش کارگر هم میشدیم کم کم ربات ها جایگزین ما میشدن الان دیگه دنیا داره به سمتی میره که نمیشه زندگی کرد واقعا نمیشه

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  4. کافر مقدس

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (854 ديدگاه)

    این تساا باعث میشه توقع از سدان ها در حد ماشین های اسپرت پرفرمنس بالا بره. و این خوب نیست

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
    1. مازیار

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (609 ديدگاه)

      این توقع فقط برای کسانی ایجاد میشه که یا درک نمیکنن مقایسه شتاب برقی و بنزینی بیهودست و یا بدنبال کل کل های بی محتوا هستن که در هر دو حالت اهمیتی نداره

      موافقم ۱
      مخالفم ۱
    2. Philipp

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (565 ديدگاه)

      بزار داعش و طالبان و اینا از این ماشین خریداری کنن

      بعد ببینید که چه فاجعه ای رخ میده

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
      1. مک وال

        ۱۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (190 ديدگاه)

        خوب چه فاجعه ای میشه؟
        چه ربطی به داعش داره؟

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. Philipp

          ۱۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (565 ديدگاه)

          هیچی فقط چهار تا بمب ول میدن توش و با شتاب دو ثانیه میرن وسط جمعیت ماشینم ارزونه راحت تر از یه هایپرکار می تونن بخرنش

          موافقم ۰
          مخالفم ۱
        2. Ninja

          ۱۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (948 ديدگاه)

          هیچ ماشینی هم به گرد پاشون نمیرسه

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
    3. محمد امین

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1068 ديدگاه)

      این های هایپر کار های تسلا هستند ،چون بلد نیست طراحی کنه شبیح سدان میسازدشون، واقعا همینطور هست، دلیلش فقط همینه، در آینده هم می‌بینید که تسلا هر کاری رو بخواد بکنه نمیتونه فراتر از سدان قدم بردارد، و با این کارش توهماتی در ذهن مردم ایجاد می کنه
      هرچند که کارشون رو خوب انجام دادم دادن در این زمینه و به هدفشون رسیدن

      موافقم ۱
      مخالفم ۱
  5. SF90 STRADALE

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (3299 ديدگاه)

    خطر از بیخ گوشش گذشت
    https://fastestlaps.com/comparisons/h8rd07gll50r

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. SF90 STRADALE

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (3299 ديدگاه)

      تسلا فقط شتاب اولیه داره اونم به لطف گشتاور آنی که همه الکتریکی ها ازش بهره میبرن
      توی درگ رولینگ و پیست هیچ حرفی برای گفتن نداره
      اوج حقارت تسلا جایی هست که در رولینگ از مدل پایه یک فراری شکست میخوره
      ماسک آدم پررویی هست اگر خودش رو با بزرگان اسپرت سازی مثل پورشه ، فراری ، مکلارن و لامبورگینی مقایسه کنه

      موافقم ۱
      مخالفم ۱
      1. 🇩🇪👑MERSEDES BENZ 👑🇩🇪

        ۱۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1722 ديدگاه)

        که مقایسه میکنه از ایمنی ولوو تا پرفورمنس فراری و لامبو و مکلارن تا مهندسی بنز و پورشه و حتی با بزرگان آمریکا مثل فورد و داج و…. تا تویوتا و …. تسلا رو میبینم یاد ایران فرغون و سایپا قالپاق میافتم.

        موافقم ۱
        مخالفم ۱
      2. Silent

        ۱۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (247 ديدگاه)

        “تسلا فقط شتاب اولیه داره اونم به لطف گشتاور آنی که همه الکتریکی ها ازش بهره میبرن” همه الکتریکی ها یعنی TESLA! چون قبل و بعدش چیزی وجود نداشت و اگر الان هستن همگی روتوش این برند محسوب می شن.
        “اوج حقارت تسلا جایی هست که در رولینگ از مدل پایه یک فراری شکست میخوره” همین که فراری شده سنگ محک این ماشین ۴در خودش گویاس😂 راستی رودستر م چک کنید https://www.youtube.com/watch?v=vzBgJxBiwJA

        موافقم ۲
        مخالفم ۳
    2. محمد امین

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1068 ديدگاه)

      اگر sf90 بتونه صفر تا صد رو یکم سریع تر بره ، فکر می‌کنم بزنه رکورد رو ، هرچند ازش انتظار اون همه گشتاور انی تسلا رو ندارم، ولی به نظر اگردبا باک نسبتا خالی این تست رو بره میزنه رکورد رو ، چون با باک پر یا نیمه پر معمولا تست میگرا که خودش ۳۰ تا ۶۰ کیلو به وزن ماشین اضافه میکنه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. SF90 STRADALE

        ۱۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (3299 ديدگاه)

        آقا محمد امین
        SF90 استراداله یک ماشین معمولی نیست و اوج تکنولوژی فراری تا قبل از جانشین LaFerrari هست
        نکته جالب اینجاست که توسط هر مجله ای تست شده در ثبت اعداد و ارقام ثبات داشته
        مجله ایتالیایی Quattroroute و ArabGT به ترتیب ۲.۱۹ و ۲.۰۸ زدن که اعداد درخشانی محسوب میشن
        ۱/۴ مایل هم ۹.۳ رفته که شاهکاره
        ● حالا فراری تمام الکتریکی بیاد ۰ تا ۱۰۰ رو ۱.۵ ثانیه بره و ۱/۴ مایل رو ۸ ثانیه ولی چه فایده ؟؟
        حس و حالی که یک ۸۱۲ سوپرفست بهت میده قطعاً اون فاقد این لذت و حس و حال رانندگی هست

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. محمد امین

          ۱۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1068 ديدگاه)

          بله ، دقیقا
          بزارید یه مثال بزنم
          تابلو های نقاشی الان ، از نظر رنگ و دقت ساخت بسیار بهتر از نقاشی شاهکار لبخند مونالیزو هستند ، اما از نظر صاحب نظران هیچ تابلو ای نمیتونه اون ارزش و هنر و خلاقیت افسانه ای مونالیزو رو داشته باشه
          در این رابطه هم همینطور الان من خودم یه دونه پیچ فراری کالیفرنیا یا چند صد مدل فراری دیگه رو که ممکنه کند تر از مدل s هست به هزار تا مدل s نمیدم از نظر معنوی
          اره منم دیدم صفر تا صد رو هم ۲.۰۸ رفته و صفر تا ۲۰۰ رو در ۶.۲۴ که عالیه
          منم منتظر صفر تا صد تخیلی از فراری نیستم ، چونکه دیگه در این صورت چه فرقی با تسلا داره …
          ماشین هایی افسانه ای هستن و شاهکار هستن که مردم سر برگردانن و نگاهش کنن بلکه برای ۱۰۰ سال پیش باشه و کلا سرعتش به ۱۰۰ نرسه
          راستی ، یه دونه فرلری کالیفرنیا مدل اگرواشتباه نکنم زیر ۲۰۱۰ به قیمت ۱.۳ ملیون دلار فروش رفت ، این یعنی ارزش فراری، پول بیشتر هم که بدی ، ۱۰ برابرش سود میکنی کلا بازی برد برد هست

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
  6. فرید

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (169 ديدگاه)

    بازم یه ادعای ثابت نشده برای راه انداختن جنجال و حاشیه.
    خوب برو تو پیست بصورت رسمی رکورد برن بعد بیا تو بوق و کرنا بکن.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. بهزاد

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1551 ديدگاه)

    اگر هدف فقط رکورد ۴۰۰ متر باشه و قیمت پایین میشه یک نیسانGTR دست دوم خرید و با تیون و قدرت ۱۲۰۰ اسبی رکوردهای نزدیک ۸ ثانیه زد و بارها بارها تکرارش کرد بدون اینکه بعد از یک بار رکورد گیری ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ایستاد تا خودرو آماده بشه.
    این بابا سایلنت هم مثل رامین رفته تو کار قیاس ها در حالی که این ماشین قدرتش بیش از ۱۰۰۰ اسب و گشتاورش نزدیک ۱۵۰۰ بوده و مباحث مربوط به الکتریکی ها به کنار.

    موافقم ۲
    مخالفم ۲
    1. ممد

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (53 ديدگاه)

      اره داش تیونینگ کردن خیلی فانه و اسون هیچ هزینه ای هم نداره…

      من نمیدونم مشکلتون با تسلا چیه؟ چی بهتر از یه سدان خانوادگی با برد خوب سیستم خودران و صدتا چیز دیگه بهمراه یه قیمت مناسب؟که اخر هفته میتونه یه سر به پیست درگ بزنه سوپر کار و درگستر و هایپر کار براش معنی نداشته باشه درو کنه بیاد بیرون؟انقد متعصبین نمیتونین ببینین یه شرکت دیگه بجز شرکتی که فنشین پیشرفت کرده؟

      بعد جالبه میان میگن درون سوز چون ساختش سخت تره بهتره 😐 خب ادم مگه مشکل روانی داره برای ساخت یه چیزیه کلی تحقیق و توسعه انجام بده کلی سرمایه بزاره مهندسی کنه اخر یه درون سوز با ۵-۶برابر قیمت الکتریکی تحویلت بده که اصلا نمیتونه نزدیک اون سدان(دقت کنید سدااااااااااان)بشه

      پ.ن:خواستین بحث پیست رو وسط بکشین یاد تایم نزدیک به مکلارن سنا بیوفتین …

      موافقم ۲
      مخالفم ۱
      1. 🇩🇪👑MERSEDES BENZ 👑🇩🇪

        ۱۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1722 ديدگاه)

        خودت الان اینو ترجیح میدی یا همون دوجی که عکسشو گذاشتی؟

        موافقم ۰
        مخالفم ۱
        1. ممد

          ۱۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (53 ديدگاه)

          انتخاب من چیزی رو عوض نمیکنه ، ماشین بهتر تسلاست هرچند من داج رو انتخاب میکنم…

          موافقم ۰
          مخالفم ۱
      2. Ninja

        ۱۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (948 ديدگاه)

        عزیز اون بالا هم توضیح دادم این ماشین مسیر خودروسازی رو با دروغ های ماسک عوض میکنه و این وسط فقط ماسک سود میکنه

        موافقم ۲
        مخالفم ۲
        1. ممد

          ۱۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (53 ديدگاه)

          مسیر خودرو سازی رو عوض میکنه اما بدترش نمیکنه بهترش میکنه …

          موافقم ۰
          مخالفم ۱
      3. ❤Potus45❤

        ۱۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (22 ديدگاه)

        اینا از جای دیگه میسوزن اگه تسلا آلمانی یا ژاپنی بود خودشونو … داده بودن از خوشحالی ذوق مرگ میشدن

        موافقم ۴
        مخالفم ۲
        1. Ninja

          ۱۴ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (948 ديدگاه)

          داداش جو گیریا
          من اگه تسلا ژاپنی بود ناراحت هم میشدم
          اگه بحث بحث کشور باشه که من عاشق رکورد دیمون نمیشدم همین الان یه بار میگم و تمام از نظر من با ارزش ترین رکورد ۴۰۰ متر دست دیمون هست و بعد از اون جی تی ار البته باید منتظر نسل بعد گودزیلا باشیم
          و از نظر من با ارزش ترین ماشین نسبت به قیمت تی ار ایکس هست
          دلیل نمیشه برا این که تسلا رو دوست نداشته باشم برا امریکا بودن باشه

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  8. porsche

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (602 ديدگاه)

    و باز هم در چسب…

    موافقم ۰
    مخالفم ۲
    1. ممد

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (53 ديدگاه)

      چغندر به هرات زیره به کرمون…

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. porsche

        ۱۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (602 ديدگاه)

        عدد اعلامی به آسفالت
        واقعی به چسب و قیر

        موافقم ۰
        مخالفم ۱
  9. امیرحسین

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (407 ديدگاه)

    سلام.
    صبح همگی بخیر
    تشکر از جناب احمدزاده
    وقتی این اینجنین رکوردهایی میزنه پس رودستر چیه!بخصوص با اون پکیجی که ۱.۱ میزد ۰تا۹۶ بود یا ۰تا ۱۰۰ دقیق یادم نیست
    بنظرم ایران آخرین کشوری باشه گه خودروهای درون سوز تولید میکنه.گفتم تولید خودرو نه چیز دیگه ای یه موقع سوءتفاهم نشه
    تسلا میخواد یه هاج بک بزنه واسه رقابت با فولکس واگن ID.3،شما فکر کنین وقتی سمی،رودستر و سایبرتراک رو معرفی کرده و رونمایی از خودش یا کانسپتش کرده ولی هنوز تولید سریش نکرده(نمیدونم شاید رونمایی از نسخه اولیشون بوده شاید)،حالا این هاچ بکه فکر کنم بنظرم یه ۱۰ سالی دیگه تولید بشه😂

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. 🇩🇪👑MERSEDES BENZ 👑🇩🇪

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1722 ديدگاه)

      اتفاقا دارن تارا رو برقی میکنن . یکی دیگه هم هست که اسمش جکتو هست.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  10. A.M.D

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    واقعا این تسلا چیکار میکنه مگه ماشین خانوادگی باید موشک باشه ؟!

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. Ninja

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (948 ديدگاه)

      بله واقعا بقول دوستان این ماشین هایپر کار هست در لباس سدان تمام زور تسلا همینه ۵ سال بعد باید رودستر و لامبو فراری برقی بیان تا معنی هایپر کار برقی رو بهش بفهمونن
      درضمن همیشه تسلا یه بهونه داره رودستر یه هایپر هست ولی ایلان و تسلا فنا میان میگن این ۵۰۰ هزار دلاره و سوپر اسپرت ماست فقط قدرتی مشابه هایپر کار ها داره درصورتی که لامبو و فراری میلیون دلاری هست لامبو فراری هم میتونه به فکر پول باشه ماشین ارزون درست کنه طی ۱۵ سال و با تبلیغ قیمتش میلیارد ها سود کنه

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  11. محمد مختاری آذر

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (815 ديدگاه)

    من منتظر تسلا رودستر هستم نه مدل اس پلاد البته اگه بیاد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Ninja

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (948 ديدگاه)

      اره منتظر رقابتش با لامبو فراری کونیک زگ و …. هستم که دیگه بهونه اینکه این سدان چهاردر خانوادگی هست رو نداشته باشن ولی یه بهونه دارن که بگن رودستر سوپر اسپرت هست هایپر نیست و قیمتش کم است و با همین تبلیغ میلیاردی پول پارو میکنه ببین من کی گفتم

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  12. taha malek

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (234 ديدگاه)

    تنها ماشین از تسلا که واقعا دوسش دارم خیلی خفنه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. پیام

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (75 ديدگاه)

    با سلام کسی میدونه امسال مدرسه ها وا میشه یا نه خیلی تعدادشون زیاد شده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. Elmiraj

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2278 ديدگاه)

    خیلی جالبه اول گفتن اصلا این ماشین نمیاد و فقط یک ادعا از طرف تسلا هست…
    بعد که اومد اینبار گفتن شتاب زیر ۲ ثانیه‌ش یک ادعاست و نمی‌تونه نزدیک این عدد هم بشه ، ولی بازم شتاب توسط معتبر ترین مجله دنیای خودرو تایید شد…!
    الان بهونه میارن که باید بره پیست ،،، ولی تایم ۱:۲۹:۹ دقیقه Laguna seca هم که از هوراکان پرفورمانته سریعتره بود !! بازم قبول نیست ، چون باید بره نوربرگرینگ…..
    وقتی تو نوربرگرینگ زیر ۷ دقیقه تایم زد ، بازم میگن این بحساب نمیاد و باید رودستر بیاد……!!!
    .
    .
    و این داستان کم آوردن و از ناچاری یه چیزی گفتن هم‌چنان ادامه خواهد داشت….

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
    1. Silent

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (247 ديدگاه)

      😂😂😂 آخ آخ دقیقا اوون اوایل داشتم چک می کردم چه اخباری از این برند تووو سایت پوشش داده شده در کل. یکسری کامنتا رو که دیدم بعد ۸ ماه همین فکر و کردم… مشکل از تکنولوژی و تسلا نیست مشکل از آلمانی نبودن هست که خوب با این وضع قیمت گذاریشون بهتر که نیست وگرنه همین پلید می شد ۲۵۰ هزار دلار

      موافقم ۱
      مخالفم ۲
      1. بهزاد

        ۱۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1551 ديدگاه)

        سایلنت راجب عکس دوم نظری نداری؟
        تسلا بدون داشبورد!
        نمیدونم چقدر از قطعات رو برداشتن و احتمالا هر چیزی که موجب کاهش وزن میشده برای ثبت رکورد در این خودرو وجود نداره.

        موافقم ۱
        مخالفم ۱
        1. Silent

          ۱۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (247 ديدگاه)

          تصویر اولی که میبینی از کانال ICSI هست که کلیپ ۳۰ ثانیه ای رو لینک کردم چند روز پیش ۱.۹۸ ثبت کرد با لانچ معرکش… تصویر دوم هم هیچ ربطی به اولی نداره و Model S Plaid Pikes هستش که برا رکورد رووش کار می کنن با اضافی کردن اسپویلر و سبک سازی! احتمالا ارقامش رو توو پیست بزودی ثبت می کنه.

          موافقم ۱
          مخالفم ۲
  15. Amirreza

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2183 ديدگاه)

    بعد کبری جت همه اما و ارقام به نظرم کند میان ولی یه سوال دارم اونم اینه که چرا الکتریکی ها در مسافت کوتاه بنزینیا رو قورت میدن ولی در مسافتای بالا مثل ۸۰۰ متر یا ۱ کیلومتر شکست میخورن ؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Philipp

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (565 ديدگاه)

      گشتاور آنی میکشدشون توی مسافت های کم جلو

      جرم وحشتناکشون توی مسافت زیاد کار دستشون میده

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. امین

        ۱۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (280 ديدگاه)

        در سرعت های بالا چون موتور ها دور کم میارن شتاب خودرو کمتر میشه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. Silent

        ۱۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (247 ديدگاه)

        “”جرم وحشتناکشون توی مسافت زیاد کار دستشون میده”” ربطی نداره موضوعی هست به اسم EMF سرچ کن…

        موافقم ۰
        مخالفم ۱
  16. Sina10

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1843 ديدگاه)

    عالی !!!
    شاید بهترین سدان پرفورمنس بازار نباشه ولی قطعا جزء ۵ تای برتره
    این رکوردش هم که بسیار بسیار عالیه
    تسلا و ماشین برقی پادشاه بی رقیب خط مستقیم هستن حالا شاید به دلیل وزن و اینجور چیزا توی پیست حرفی برای گفتن نداشتن ولی در عوض در خط مستقیم همه رو شکست دادن ، ریماک و پلاد بهترین نمونه هستن
    شتاب ۲.۱ شاید با ۱.۹ اعلامی تفاوت داشته باشه ولی باز هم فوق العاده سریعه ، البته تسلا روی ۱.۹ زیادی دست بالا گرفته ، شتابش در بهترین حالت بین ۲ تا ۲.۲ هست که هنوزم عالیه

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  17. R@m!n

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1281 ديدگاه)

    امیدوارم تو نسل های بعدی ظاهری جذاب تر چه داخل چه بیرون داشته باشه. عملکردشم واقعا بی نظیره.

    به غیر از کامنتای عقده ای وارانه رفقای تسلا فن و تسلا هیتر برام جالبه که چرا تسلا رو با ماشینای کلاسای دیگه مقایسه می کنن دوستان ؟؟؟ چرا برقی رو با بنزینی مقایسه می کنین ؟؟؟ چرا دو تفکر متفاوت که مثله دو خط موازی هست با هم مقایسه می کنین ؟؟

    رقبای تسلا ماشینای تمام الکتریکی هستن مثله تایکان، E-TRON، لوسید و…. نه ماشینای بنزینی و هیبریدی !!!!

    موافقم ۱
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا