تویوتا

توکیو دریفت با تویوتا 86/سوبارو BRZ لیبرتی واک!

فرهنگ خودرویی ژاپن تأثیر زیادی روی لیبرتی واک داشته است. این تیونر مشهور پروژه‌های جدیدی را معرفی کرده که کاملاً مشابه ساخته‌های پیشین این شرکت می‌باشد.


دو نمونه از جدیدترین محصولات این تیونر خودروهای تویوتا ۸۶ و سوبارو BRZ هستند. هر دو خودرو کاملاً آماده‌ی حضور چشمگیر در جدیدترین سری از فیلم‌های سریع و خشن مخصوصاً توکیو دریفت بوده اما خب از آنجایی که هیچ تغییر فنی و عملکردی در این دو خودروی ژاپنی صورت نگرفته بنابراین رانندگان باید همواره دور پیشرانه را بالا نگه دارند تا عملکرد خودروها خوب باشد.


دلیل این کار استفاده از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت حدود ۲۰۰ اسب بخار است که در دنیای کنونی خیلی به چشم نمی‌آید.

خب این دوقلوی ژاپنی چه تغییراتی داشته‌اند؟ لیبرتی واک برای دگرگونی ظاهری این خودروها از قطعات جدید بدنه سود برده است. همان گلگیرهای پرچ شده‌ی مشهور لیبرتی واک در ۸۶ و BRZ مشهور هستند و از دیگر قطعات هم می‌توان به اسپلیترهای جلو، دیفیوزرهای عقب و اسپویلرها اشاره کرد. هر دو خودرو دارای بدنه‌ای دورنگ و رینگ‌هایی متفاوت هستند.

این تیونر ژاپنی یکی از ۴ کیت بدنه‌ی کامل خود را در اختیار مالکان تویوتا ۸۶ و سوبارو BRZ می‌گذارد. بسته به کیت انتخابی، قیمت آن‌ها از ۴۴۷۰ تا ۵۷۷۰ دلار متغیر است.


با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توان دیلایت های LED، چراغ‌های عقب LED، سیستم اگزوز جدید و سیستم تعلیق بادی را سفارش داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. OMID

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    یاد توکیو دریفت بخیر
    از این سریع و خشن های جدید خیلی ماشینی تر بود

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Abbas

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (875 ديدگاه)

    از گلگیر مشکی خوشم نمیاد حس این ساندرو استپ وی و کلا این کلاس ماشینا رو میده که من اصلا خوشم نمیاد

    موافقم 0
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا