خودروهای چینی

معرفی ون تجاری LEVC در نمایشگاه فرانکفورت

شرکت خودروی الکتریکی لندن LEVC که تحت تملک جیلی چین قرار دارد با یک خودروی تجاری سبک LCV در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ حضور دارد.


این خودرو که نسخه‌ی ون لندن تاکسی است از همان تکنولوژی بهبوددهنده‌ی برد حرکتی تولید ولوو استفاده می‌کند. این سیستم از یک پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری بنزینی و واحدی الکتریکی تشکیل شده است. نیروبخش پیشرانه‌ی الکتریکی هم مجموعه باتری ۳۱ کیلووات ساعتی است.


وقتی‌که هر دو پیشرانه‌ی درون‌سوز و الکتریکی وارد مدار شوند برد کلی خودرو به ۶۰۷ کیلومتر خواهد رسید و البته برد خودرو در حالت تمام الکتریکی نیز بیش از ۱۲۰ کیلومتر اعلام شده است. بنا به گفته‌ی سازنده، هدف این خودرو جلب‌توجه توزیع‌کنندگانی است که در روز حدود ۱۶۰ کیلومتر را طی می‌کنند.


جورج هافمن مدیرعامل LEVC می‌گوید:

حمل‌ونقل شهری آینده پیش از این تغییرات سریعی را تجربه کرده و ما هم یک فرصت طلایی برای ارائه‌ی محصولی جدید به بازار داریم. تقاضای زیادی برای ون‌های تجاری بدون آلایندگی و میان سایز وجود داشته و LCV ما نیز راه‌حلی عالی برای شرکت‌های حمل‌ونقل است. این ون جدید خودرویی بادوام، قابل‌اعتماد، کم‌مصرف، کم‌هزینه و باکیفیت است. هدف ما نیز این است که در کلاس خودروهای تجاری سبز پیشروی بازار اروپا باشیم.

جزئیات کامل این خودرو با عرضه در سال آینده منتشر خواهد شد اما LEVC می‌گوید ون جدیدش راحتی مشابه مینی ون‌های لوکس را خواهد داشت. این خودرو همچنین از سیستم‌های ایمنی فعال متنوعی برخوردار بوده و بالاترین استانداردهای ایمنی تصادفات در جهان را خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ali a

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (775 ديدگاه)

    طراحی متفاوتی داره… ماشینای که استفاده زیادی دارن مثل این ون الکتریکی باشن واقعا به صرفه هستن…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا