داجنیسان

دوئل نیسان ماکسیما و دوج چارجر

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، دور دوم، قسمت نهم، دومین دوئل از گروه سدان‌های بزرگ

دوئل‌های گروه سدان‌های بزرگ در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

نتایج دوئل قبلی بین کرایسلر ۳۰۰ و بیوک لاکراس

مجموع آراء: ۱۱۵۸

آراء کرایسلر سیصد: ۵۴۳

آراء بیوک لاکراس: ۶۱۵

پیروز دوئل: بیوک لاکراس با کسب ۵۳ درصد از کل آراء

 

نیسان ماکسیما

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۵

نسل کنونی: هشتم

پلت‌فرم: D رنو-نیسان

امتیاز از کارانددرایور: ۴.۵ از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۶۷,۶۲۷ دستگاه

فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۴۲,۳۳۷ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: چهار ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: پنج ستاره

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: سه سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین و تجهیزات عالی، تعدل عالی میان سواری و هندلینگ، پیشرانهٔ V6 قدرتمند

نقاط منفی: فرمان بی‌احساس، عدم ارائهٔ سامانهٔ چهارچرخ محرک

 

 

دوج چارجر

تاریخ معرفی: نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۰

نسل کنونی: دوم

پلت‌فرم: LX کرایسلر

امتیاز از کارانددرایور: ۳ از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۸۸,۳۵۱ دستگاه

فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۸۰,۲۲۶ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: چهار ستاره

تصادف از طرفین: چهار ستاره

چپ کردن: چهار ستاره

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: سه سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: شخصیت جذاب، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خوب، حجم صندوق بار مناسب

نقاط منفی: کیفیت داخلی زیر حد متوسط، عدم ارائهٔ گیربکس دستی

 

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

نیسان ماکسیما

دوج چارجر

پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 ۳.۶ لیتری V6
تنفس طبیعی طبیعی
قدرت ۳۰۰ اسب بخار ۳۰۰ اسب بخار
گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر ۳۶۰ نیوتن متر
گیربکس CVT ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک جلو عقب یا چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۵.۸ ثانیه ۶.۲ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۴.۳ ثانیه ۱۴.۷ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۱۵ کیلومتر/ساعت ۲۲۵ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۹.۸ لیتر ترکیبی ۱۰.۲ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۶۸ لیتر ۷۰ لیتر
وزن ۱۶۵۵ کیلوگرم ۱۸۶۰ کیلوگرم
فاصلهٔ محوری ۲.۷۷ متر ۳.۰۵ متر
طول ۴.۹۰ متر ۵.۰۴ متر
حجم صندوق بار ۳۹۵ لیتر ۴۸۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت پایه آمریکا ۳۴,۸۴۵ دلار ۳۰,۳۹۰ دلار
قیمت موردبررسی ۳۴,۸۴۵ دلار ۳۰,۳۹۰ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

 

امین دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۵۷ دیدگاه

  1. M

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2369 ديدگاه)

    باز هم قرار گیری عشق و عقل در مقابل هم !
    لعنتی این رقابت همه جا نفوذ کرده
    البته به نظرم با توجه به اختلاف ۴ هزار دلاری یک مدل قوی تر از چارجر رقابت میکرد بهتر بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. wick

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (1068 ديدگاه)

      درسته باید یک مدل قوی تر از چارجر رقابت میکرد
      ولی سوالی که دارم چرا در این رقابت ایمنی NHTSA گذاشتید
      بعد رد رقابت دو روز پیش ایمنی یوروانکپ رو مد نظر قرار دادید
      لطفا جواب بدید ممنون

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Mآsكvيch

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (72 ديدگاه)

        فرقی نمیکنه
        تو همون ایمنی NHTSA هم که پدال مطلبشو گذاشت،وضعیت خودروهای امریکایی از نظر ایمنی خیلی بد بود!! کلا فقط یه نماینده داشتن تو خودروهای ایمن سال!!!

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. یانکی

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (1105 ديدگاه)

      وقتی پدال چارجر رو ۲ نسل حساب میکنه باید متوجه شد که عقلی پشت انتخاب این دوعل نبوده.آخه ماشبنی که از ۳۰۵ اسب به ترتیب ۳۷۵ اسب ۴۸۵ اسب تا ۷۰۷ اسب و بزودی ۷۹۷ اسب اراعه میده زشت نیست ماکسیما رو کنارش قرار میدی.میگه کیفیت زیر متوسط در حالی که من چارجر قدیمیتر سوار شدم تمام سطوح نرم و با کیفیته.من مشکلی با ماکسیما ندارم و خیلی هم ازش خوشم میاد البته گیربکسش ماییه ننگه.ولی آخه کنار چارجر.قبلی هم احمقانه بود لاکراس کنار ۳۰۰ عظیم.تازه لاکراس غولیه ۳۱۰ اسله دو دف هم هست و گیربکسش هم عالیه.نکن پدال نکن.امسال چارجر و ۳۰۰ فقط با خودشون قابل رقابت هستن.تو کله ژاپن رو شخم بزنی اندازه فقط یه داج انجین وی۸ پیدا نمیشه.اونوقت یه دف جلو وی۶ cvt رو میزارن کنار ماشینی که هر روز تو یوتیوب و اینستا در حال نمایش جهانی هست.راستی اگر دوست داری میتونی جی تی ۸۶ رو هم با دیمون قیاس کنی.

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
      1. شایان

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (25 ديدگاه)

        دقیقا نوشته چارجر نسل دوم ماکسیما نسل هشتم
        یباره بگین صنعت خودرو سازی آمریکا بعد چین کارشو شروع کرده دیگه اینکارا چیه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. امین دهقان

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (460 ديدگاه)

        دوست عزیز
        چارجر از زمانی که به سدان تبدیل شد، در دو نسل تولید شده و مدل‌های قبلی که کوپه و ماسل کار بودن بعنوان نسل‌های مستقیم چارجر کنونی به حساب نمیان
        از طرف دیگه، چارجر و ماکسیما هردو سدان فول سایز هستن و از لحاظ کلاس‌بندی دقیقاً در یک کلاس قرار میگیرن
        این دو ماشین در دسته‌بندی‌های کارانددرایور تو یک گروه قرار گرفتن و نسخه پایه چارجر دقیقاً رقیب ماکسیما محسوب میشه
        این دلیل نمیشه که چون ماشینی نسخه‌های قدرتمند داره نشه اون رو با ماشین‌های هم‌کلاس ضعیف‌تر مقایسه کرد
        ماشین‌ها بر اساس ابعاد و اندازه کلاس‌بندی میشن نه قدرت
        مثلاً مرسدس بنز C کلاس در قوی‌ترین نسخه ۵۱۰ اسب بخار قدرت داره اما در عمل نسخه‌های ضعیف‌ترش با ولوو S60 سیصد اسب بخاری مقایسه میشن

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. نانوووو

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (2 ديدگاه)

          اینا نمیدونم چطوری میتونن نمونه های تقویت شده و خاص یه مدل رو مدلای معمولی مقایسه کنن.
          مثال خیلی خوبی زدین. نسخه های قوی مثل همی و هلکت دوج باید با amg و mpower و یا پولستار ولوو مقایسه بشن نه با مدلای معمولیش.
          چه توپشونم پره ها.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      3. نانوتکنولوژی

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (1 ديدگاه)

        اخه یعنی چی این کامنتای مسخره؟
        من ترکیه با بنز e کلاس از فرودگاه تا هتل رفتم.
        الان مثلا من بیام بگم اینا چرا e کلاس رو تاکسی کردن و چرا ازش تو مسابقات و پیست استفاده نمیکنن؟
        اخه این شد دلیل؟ این شد مقایسه؟
        مگه این بنز تاکسی amg هستش؟ مگه هرچی چون اسمش e کلاس بنز شد یعنی مساوی با اون بنزای amg تو پیسته؟
        شمام یکم بهتره برین با کلاس بندیشون اشنا بشین.
        مگه هلکت یا نسخه همی هستش؟ دوج چارجر نسخه پایه هست. مهم مشخصات هستن که مساوی هستن. نکنه تو شهر شما هلکت رو با نسخه پایه مساوی میدونن؟
        تو دهات ما ولی اون دوج چارجری که تو پیست میزارن و عنان از کف بیرون میدن بارش نسخه های پرفورمنس چارجر مثل هلکت و همی هستن نه نسخه های معمولیش.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    3. علیرضا

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (338 ديدگاه)

      دوج چه فناوری ای داره که با حجم موتور بیشتر و گیربکس اتوماتیک در برابر گیربکس cvt نیسان و حجم کمتر شتاب صفر تا صدش پایینتره؟؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Elmiraj

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (1765 ديدگاه)

        علیرضا@
        ۲۰۵ کیلوگرم وزن بیشتر…..

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. علیرضا

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (338 ديدگاه)

          خب اینم نقطه ی ضعفشه.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    4. یانکی

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (1105 ديدگاه)

      داج کمترین فروشش مربوط به نسخه پایش هست.همه اونایی که به ماکسیما رای دادید به رای همطون احترام میزارم ولی میتونید در برابر غرش ۷۰۷ اسب چقر آمریکایی لکنت زبون نگیرید.وای به روزی که واید بادی چارجر با ۷۹۷ اسب بیاد.در ضمن پدال حالا که گفتی ما نسبت به قیمت و کلاس گروه بندی کردیم پس باید نسخه ۳۷۵ اسبی rt.نسخه ۴۸۵ اسبی اسکات پد.و نسخه هلکت با ۷۰۷ اسب که قیمتها و مشخصات گوناگون دارن رو به دوعلدعوت کنی

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. نانوتکنولوژی

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (1 ديدگاه)

        ببخشیدا تو شهر شما مگه نسخه هلکت ۷۰۷ اسب بخاری رو با نیسان ماکسیمای ۳۰۰ اسب بخاری مقایسه میکنن؟
        تو دهکده ی ما ولی ماکسیمای ۳۰۰ اسب بخاری رو با چارجر معمولی ۳۰۰ اسب بخاری مقایسه میکنن و هلکت ۷۰۷ اسب بخاری رو با یه همرده خودش مثل نسخه های amg یا mpower بی ام و مقایسه میکنن. چون ما بیسوادیم نمیفهمیم ۷۰۷ اسب بخار مساوی با ۳۰۰ اسب بخاره و هلکت یا همی معمولین و با ماشینای معمولی باید مقایسه بشن

        راستی دانشجوی امیرکبیرم. بیسواد بودن شوخی بودش

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. H

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (228 ديدگاه)

        قطعا نیسان

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  2. cfz

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (102 ديدگاه)

    جاااااااانااااااا

    ماکسیما و دیگر هیچ

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. شایان

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (15 ديدگاه)

      ماکسیما در مقابل چارجر عددی نیست
      اسم چارجر به اندازه کل صنعت ژاپن قدمت و ابهت داره

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. RoadRunner

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (11382 ديدگاه)

        😂😂😂😂😂😂
        جوری صحبت از قدمت و ابهت کردی فکر کردم در مورد تسلا حرف میزنی !
        این نسل “””هشتم””” ماکسیماست که اینجا در برابر چارجر قرار گرفته !
        ماکسیما بسیار ماشین قابل احترامیه ، از ۱۹۷۸ به بازار معرفی شد و برعکس چارجر در طول این مدت تولیدش هرگز به دلیل عدم تقاضا متوقف نشده!

        موافقم ۰
        مخالفم ۱
      2. #ali.m#

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (1850 ديدگاه)

        اسم پژو ۴۰۵ هم دوبرابر اسم کادیلاک اسکالید قدمت داره .
        #ضد_منطق

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  3. H

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (228 ديدگاه)

    بی درنگ نیسان

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. wick

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1068 ديدگاه)

    به ماکسیما احترام زیادی میزارم ولی خب چارجر به طور کلی یه لول بالاتره
    هم انجینش هم سیستم انتقال قدرتش
    دلیلی نداره چاجر رو انتخاب نکرد
    فروشش هم دوبرابر ماکسیماست
    و البته بعد دو تا رقابت پدال تصمیم گرفت امار فروش رو بزاره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. حسین وی

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (451 ديدگاه)

    رخ دوج گیرایی و ابهت بیشتری داره ولی ماکسیما طراحی به روز تر و مدرن تری داره همچنین با گیربکس Cvt شتاب بهتری داره و امنیت بالاتر
    رای من ماکسیما

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. شایان

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (15 ديدگاه)

      گیربکس cvt؟؟؟؟
      از فجایع خودروسازی همین گیربکس cvt هستش نه حسی نه حالی نه چیزی هیچیه هیچی امیدوارم منقرض شه این گیربکس cvt بیخاصیت پیرمرد پسند

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. nanoo

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (1 ديدگاه)

        ببخشیدا مگه cvt رو برا شما ساختن؟ شما برو دنده دستی بخر. اینجا ایرانه مردم سوادشون نمیکشه
        ولی تو همین ترکیه بچه دبیرستانیشون گلف رو با کمک راهنماهای تو اینترنت کلا میزنن ازش غول میسازن. اینجا ایرانه که یه عشق ماشین به خاطر همه چی انتظار داره کارخونه مستقیم براش یه گیربکس سنکرونیزه ی های پرفورمنس بسازه. وگرنه تو دنیای خارج عشق ماشینا خودشون میرن مدلی میخرن که اصلا گیربکس cvt نداشته باشه. اوناییم که مدلایی با گیربکس cvt میخوان میرن یه مدل با گیربکس cvt میخرن.
        محدود بودن بازار و انتخاب تو ایران رو شما چرا میخوایی بندازی گردن ماشین سازا؟
        شما به بزرگی خودتون ببخشید که همه خودروسازا به سلیقه شما ماشین نمیسازن.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. شایان

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (25 ديدگاه)

          من با تیانا و ایکس تریل رانندگی کردم واقعا پیره مردیه هیچ و هیچ و هیچ لذتی نداره
          الانم سراتو دارم نمیخوام بحث کره و ژاپن کنم فقط دارم میگم گیربکس این گیربکس cvt فقط بدرد این میخوره از نقطه Aبری B هیچ لذتی نداره اصلا و ابدا

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  6. Qamgosar

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (31 ديدگاه)

    دست من نیست…… منم نیسان و دیگر هیچ

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. VIPER

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2027 ديدگاه)

    ماکسیما خیلی خوبه
    ولی هیچی جای یه سدان دف عقبو نمیگیره
    مخصوصا با این ظاهر قلدر و عضلانی
    قطعا چارجر

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  8. شاهين

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (859 ديدگاه)

    به عنوان بی طرف میگم که انتخاب سختی بود، ماکسیما به خاطر سی وی تی بودن یکم دلمو زد ولی در کل به خاطر کم خرج بودن ژاپنیا و شتاب بهتر بهش رای دادم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. meysam

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1775 ديدگاه)

    .
    انتخاب من دوج بدلایل زیر:
    گیربکس بهتر، اتاق بزرگتر( ۱ متر ) و صندوق جادارتر، آپشن چهار چرخ محرک، قیمت کمتر.
    نیسان طراحی داخلی بهتری داره و فکر کنم قابلین اطمینانش هم کمی بالاتره.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. ..Hossein

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (129 ديدگاه)

      داداش ۱ متر خیلیه ها

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  10. Ferrari Fxx K Evo

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (919 ديدگاه)

    نقاط منفی داج: کیفیت داخلی زیر حد متوسط

    این نقطه منفی رو کلا همه یه ماشین‌های
    امریکایی‌ در‌مقابل ژاپنی و المانی‌ها دارند

    اصلا کیفیت نمیدونن یعنی چی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. ساسان

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (953 ديدگاه)

    کابین چارجر بسیار ساده ترو بیکیفیتتر از حد تصورم بود وکابین ماکسیما زیباتر و اسپورتتروباکیفیتتر از حد تصورم..واقعا”طراحی زیبایی داره ماکسیمادرمجموع

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. NAVID۰۰۹۸

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (4028 ديدگاه)

    ماکسیما عشقه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. حسین

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (110 ديدگاه)

    ابهت چارجر چیز دیگه ایه اگه از نزدیک این ماشینا ببینین عمرا به نیسان حتی فکر بکنید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. روح اله

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (122 ديدگاه)

    ماکزیمای لعنتی چقد چراغای جلوش خوشگله

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. MAHDI

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (4849 ديدگاه)

    اگه قراره ماشین واسه خانواده انتخاب بشه قطعا نیسان ماکسیما انتخاب بهتریه.سواری راحت.امکانات زیاد ومدرن.کیفیت بالا.ولی ماکسیما حتی اگه ۵۰۰اسب بخارقدرت هم داشته باشه باشتاب۴ثانیه بازم حس لذت رانندگی پرفومنس رو به آدم نمیده.
    درسته که دوچ چارجرکیفیت شاید چرم نباشه اما در چندبررسی که ازش مطالعه کردم کاملا راضی کننده ودر حدرقبای خودش در مدل پایه بود مثل کیاکادنزا.تویوتا آوالن.ماکسیما و… (این بررسی نسل قبل بود البته) ودرکل بی انصافی اگه بگیم زیرحد متوسط باشه چون نیست وحداقلش مثل باقی رقباست.اما در باقی موارد حس رانندگی پرفومنس وطراحی اسپرت وهیجان رانندگی باهاش کاملا بالاتر ازاین کلاسه.انتخاب من برای یه سدان جذاب وهیجان انگیز چارچر هستش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. شایان

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (25 ديدگاه)

      دقیقا بخصوص چارجر هلکت که بهش M5 آمریکایی میگن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. VIPER

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (2027 ديدگاه)

        چه حرفا از کجا چنین چیزی آوردی

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. nanooo

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (2 ديدگاه)

        عزیزم خودت میگی هلکت.

        بعد میخوایی هلکت با نیسان ماکسیما مقایسه بشه؟
        هلکت باید با ام یا ای ام جی بنز مقایسه بشه. چون این دوتا تو رده هلکت هستن نه یه ماشین معمولی.
        تو این پست دوتا ماشین معمولی و همرده باهم مقایسه شدن. قبل نظر دادن بهتره یه مقدار پست رو بخونین

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  16. علی

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (21 ديدگاه)

    ماکسیما برای ما ایرانی ها خیلی خاصه.
    ولی در مقابل دیفرانسیل عقب، خیلی ضعیفم.
    نمیشه از دیفرانسیل عقب گذشت.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. OMID

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1788 ديدگاه)

    چارجر
    ماکسیما در حد چارجر نیست اصن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. RoadRunner

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (11382 ديدگاه)

    چارجر عشقه🧡 ولی از ماکسیما نمیشه گذشت

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1291 ديدگاه)

    ماکسیما رو هم دوست دارم البته بیشتر بخاطر همین نسلی که تو ایران هست ولی خب این لعنتی چارجره نمیشه یه ژاپنی رو بهش ترجیح داد…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. شاهین

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (792 ديدگاه)

    دوست داشتم دوئل بین همین ماکسیما و bmw 3 series یا بنز c class انجام میشد
    واقعا نظرات خوندنی میشد
    فهمیدیم که موستانگی که تو کلاسه کوپه حرف اوله جهانو میزنه و فروشه خوبی داره اما خوب نیست بقول دوستان چون امریکاییه یا کیفیت و ایمنی نداره اخه زیاد تلفات داده از دوستانه ایرانی!!!
    الانم چارجر رفت زیره سوال با اینکه فروشش بالاس اما چون همچنان امریکاییه بازم بحثه کیفیت و … پیش میاد واسش
    اما میخوام بدونم این ماکسیما در برابر آلمانی های هم رده الکی گرون چند چند میشه اینجا
    قطعا بخاطر گیربکسش سقوط آزاد میکنه و با سر میکوبوننش زمین اون گیربکسه باعث میشه سواری بدی بده موتور لش بشه پر اصتحلاک بشه و کلا مثل آمریکایی ها بشه در برابر آلمانی ها! حتی آمار فروششون هم نادیده گرفته میشه چون گیربکسش بده خب آقا، عه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. نانووو

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خودت میگی دیگه. جهان و ایران. تو ایران اینا اصلا فورد و بنز از نزدیک ندیدن
      شما به نظر این افراد توجه نکن.
      فقط تو ایرانه اینطوری نظر میدن تو خود امریکا طرف میره بنز و فورد رو باهم مقایسه میکنه و با احترام حرفاشو میزنه چون هردوتاش قابل احترامن. بعد اینجا تو این مملکت دوتا بیسوادی که پرایدم ندارن میان باهم دعوا میکنن.

      خود من عشق چارجر و فورد و این چیزام. اما مدلای ۱۹۷۰. اصلا با ماشین بعد این سالها نمیتونم ارتباط برقرار کنم یا اگه پولش جور بشه فکر نکنم ماشین به روز بخرم. ولی هیچوقت نگفتم بنز بدرد نمیخوره امریکایی خوبه یا امریکایی بده المانی خوبه.
      ببین اینجا ایرانه. مردمش تو کف خرید پرایدن و همین مردم بدونه اینکه از ده متری یه فورد یا بنز رد شده باشن میان مقایسه میکنن این دوتارو.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. OMID

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (1788 ديدگاه)

        همه حق ابراز نظر دارن
        اگه قرار باشه کلا نظر ندیم و مقایسه نکنیم چون پراید داریم خوب کلا بخش نظرات رو ببندن دیگه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. Jdm

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (122 ديدگاه)

      داداش والله تو این سایت بنده کم کامنت میذارم ولی بعضی وقتا یه نظراتی میبینم که ادم عقلشو از دست میده و چنان توصیفاتی از با سابقه ترین برند های دنیا میکنن که کسی ندونه فکر میکنه این فرغون سازن نه ماشین ساز(البته فقط بعضی ها،نه همه،به کسی برنخوره)ولی بخدا حقیقتش اینه که هر کدوم از اینایی که این حرفا رو میزنن اگر فقط یه ماشین کلاس متوسط از همون کمپانی ای که سعی در تخریبش دارن رو بدن،اولا با اغوش باز ماشینو میپذیرن دوما با یه جمله”گوره بابای بقیه برندا”میره با ماشینشون عشق و حال میکنن.
      اینجاهاست که جنگ ودعوا سره المانی ،امریکایی،ژاپنی،انگلیسی و… بی معنی میشه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. Mآsكvيch

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (72 ديدگاه)

      کی گفته موستانگ حرف اول رو تو کوپه های دنیا میزنه؟! اگه بخاطر فروش بیشترش نسبت به بنز سی کلاس کوپه میگی که بخاطر اختلاف قیمت ٢٠ هزار دلاریش هست! خب کسایی که ۴٠ هزار دلار واس خرید ماشین خیلی بیشتر از کسایی هستن که ۶٠ هزار دلار دارن!! پراید هم تو ایران پرفروش ترینه با اینکه بنز اس کلاس و مازراتی هم هست تو ایران پس پراید بهترین ماشین تو ایرانه از نظر مردم !

      بهترین بودن رو کارشناس هایی مثل کارشناس های کار اند درایور و کاربایر با نشستن پشت خودرو و تست کردن اعلام میکنن و اختلاف نمره موستانگ و سی کلاس این بهترین بودن بنز سی کلاس کوپه رو کاملا مشخص کرد! احتمالا خودتو اینطور آروم کنی که بگی کار اند درایور هم المانی بازن! ایمنی هم باز اونا( یورو انکاپ) ٣ ستاره دادن به موستانگ نه بچه های سایت و آلمانی باز ها!!
      جای دیگه هم نگو المانی الکی گرون که زشته!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  21. حمیدرضا

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2405 ديدگاه)

    داج به نظرم سدان بزرگتری میاد انتخابم چارجر هست درسته هم پرمصرف تره هم قدیمی تر ولی خیلی به عنوان سدان فول سایز جذابه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. امیر

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2490 ديدگاه)

    ادم میمونه چی بگه
    درسته سلیقه شرط اوله ولی خدایی دوتاش جلو چشت باشه کدومو انتخاب میکنی
    جفتشون دو مناطق ازاد هستن و اتفاقا ماکسیما به روزتره تا چارجر اما نظر مردم مناطق ازاد خیلی شنیدنیه
    ماکسیما عالیه ولی جای چارجرو هیچ‌وقت نمیتونه بگیره اونم با قیمت بالاتر!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Mآsكvيch

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (72 ديدگاه)

      من خودم ساکن منطقه ازاد بودم
      برو کسایی که چارجر خریدن و کسایی که ماکسیما یا کلا ماشین تو این کلاس (مثل جنسیس رویا) خریدن رو ببین از چه سطحی هستن و هدفشون چی بود!
      صاحب های اینارو بزاری کنار هم مقایسشون کنی خودت دستت میاد تفاوتشون رو!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  23. Ford taurus

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (329 ديدگاه)

    امریکایی پیروز میدان👊😁

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. H

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (228 ديدگاه)

    صندلی عقب دوج مثل نیمکت پارکه😂😂😂

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  25. آرمین

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (78 ديدگاه)

    تنها بدی ماکسیما گیربکس cvt اونه.جوک نشستم خیلی گیربکس مسخره ای داره.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  26. حسین دهمرد

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1297 ديدگاه)

    آقا کسی میدونه چرا اون ساب کوچولو رو گذاشتن تو صندوق عقب؟این که خیلی جمع و جوره یعنی نمیشد جای دیگه بزارن یا جاش همونجاست؟منظورم اینه که ا زنظر فنی کجا باشه بهتره؟
    مرسی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  27. Mآsكvيch

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (72 ديدگاه)

    قطعا ماکسیما
    یه ماشین اثبات شده و دوست داشتنی
    نمرات هم گویای همه چیز هست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  28. مهدی

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (771 ديدگاه)

    تو منطقه این مدل ماکسیما زیاد داریم راحت بخوام بگم از نظر من غول سدانهای سایزمتوسط هست حتی بالاتر از سدانهای اروپایی مثل ای کلاس و سری پنج . چارجر اگر مدلهای ۸ سیلندرش رو مقایسه نکنیم یعنی جنبه فانش رو در نظر نگیریم واقعا چیزی واسه ارائه نداره چون از هر لحاظ عقب هست اما خب برگ برندش همون موتورهای هشت خوش صداست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  29. بهاري

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (16 ديدگاه)

    مکسیماونیسان واقعأچیزه دیگه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا