دوئل نیسان ماکسیما و دوج چارجر

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، دور دوم، قسمت نهم، دومین دوئل از گروه سدان‌های بزرگ

دوئل‌های گروه سدان‌های بزرگ در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

نتایج دوئل قبلی بین کرایسلر 300 و بیوک لاکراس

مجموع آراء: 1158

آراء کرایسلر سیصد: 543

آراء بیوک لاکراس: 615

پیروز دوئل: بیوک لاکراس با کسب 53 درصد از کل آراء

 

نیسان ماکسیما

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک 2015

نسل کنونی: هشتم

پلت‌فرم: D رنو-نیسان

امتیاز از کارانددرایور: 4.5 از 5

فروش سال 2017 در آمریکا: 67,627 دستگاه

فروش سال 2018 در آمریکا: 42,337 دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: چهار ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: پنج ستاره

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: سه سال یا 58 هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین و تجهیزات عالی، تعدل عالی میان سواری و هندلینگ، پیشرانهٔ V6 قدرتمند

نقاط منفی: فرمان بی‌احساس، عدم ارائهٔ سامانهٔ چهارچرخ محرک

 

 

دوج چارجر

تاریخ معرفی: نمایشگاه لس‌آنجلس 2010

نسل کنونی: دوم

پلت‌فرم: LX کرایسلر

امتیاز از کارانددرایور: 3 از 5

فروش سال 2017 در آمریکا: 88,351 دستگاه

فروش سال 2018 در آمریکا: 80,226 دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: چهار ستاره

تصادف از طرفین: چهار ستاره

چپ کردن: چهار ستاره

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: سه سال یا 58 هزار کیلومتر

نقاط مثبت: شخصیت جذاب، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خوب، حجم صندوق بار مناسب

نقاط منفی: کیفیت داخلی زیر حد متوسط، عدم ارائهٔ گیربکس دستی

 

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

نیسان ماکسیما

دوج چارجر

پیشرانه 3.5 لیتری V6 3.6 لیتری V6
تنفس طبیعی طبیعی
قدرت 300 اسب بخار 300 اسب بخار
گشتاور 355 نیوتن متر 360 نیوتن متر
گیربکس CVT 8 سرعته اتوماتیک
محور محرک جلو عقب یا چهارچرخ
شتاب صفر تا 96 5.8 ثانیه 6.2 ثانیه
مسافت 400 متر 14.3 ثانیه 14.7 ثانیه
حداکثر سرعت 215 کیلومتر/ساعت 225 کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت 9.8 لیتر ترکیبی 10.2 لیتر ترکیبی
ظرفیت باک 68 لیتر 70 لیتر
وزن 1655 کیلوگرم 1860 کیلوگرم
فاصلهٔ محوری 2.77 متر 3.05 متر
طول 4.90 متر 5.04 متر
حجم صندوق بار 395 لیتر 480 لیتر
ظرفیت سرنشین 5 نفر 5 نفر
قیمت پایه آمریکا 34,845 دلار 30,390 دلار
قیمت موردبررسی 34,845 دلار 30,390 دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

 

درباره نویسنده

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مرتبط

57 دیدگاه

  1. M
    سوابق: (2184 دیدگاه) ,

    باز هم قرار گیری عشق و عقل در مقابل هم !
    لعنتی این رقابت همه جا نفوذ کرده
    البته به نظرم با توجه به اختلاف 4 هزار دلاری یک مدل قوی تر از چارجر رقابت میکرد بهتر بود

    پاسخ
    1. wick
      سوابق: (1068 دیدگاه) ,

      درسته باید یک مدل قوی تر از چارجر رقابت میکرد
      ولی سوالی که دارم چرا در این رقابت ایمنی NHTSA گذاشتید
      بعد رد رقابت دو روز پیش ایمنی یوروانکپ رو مد نظر قرار دادید
      لطفا جواب بدید ممنون

      پاسخ
      1. Mآsكvيch
        سوابق: (72 دیدگاه) ,

        فرقی نمیکنه
        تو همون ایمنی NHTSA هم که پدال مطلبشو گذاشت،وضعیت خودروهای امریکایی از نظر ایمنی خیلی بد بود!! کلا فقط یه نماینده داشتن تو خودروهای ایمن سال!!!

        پاسخ
    2. یانکی
      سوابق: (725 دیدگاه) ,

      وقتی پدال چارجر رو 2 نسل حساب میکنه باید متوجه شد که عقلی پشت انتخاب این دوعل نبوده.آخه ماشبنی که از 305 اسب به ترتیب 375 اسب 485 اسب تا 707 اسب و بزودی 797 اسب اراعه میده زشت نیست ماکسیما رو کنارش قرار میدی.میگه کیفیت زیر متوسط در حالی که من چارجر قدیمیتر سوار شدم تمام سطوح نرم و با کیفیته.من مشکلی با ماکسیما ندارم و خیلی هم ازش خوشم میاد البته گیربکسش ماییه ننگه.ولی آخه کنار چارجر.قبلی هم احمقانه بود لاکراس کنار 300 عظیم.تازه لاکراس غولیه 310 اسله دو دف هم هست و گیربکسش هم عالیه.نکن پدال نکن.امسال چارجر و 300 فقط با خودشون قابل رقابت هستن.تو کله ژاپن رو شخم بزنی اندازه فقط یه داج انجین وی8 پیدا نمیشه.اونوقت یه دف جلو وی6 cvt رو میزارن کنار ماشینی که هر روز تو یوتیوب و اینستا در حال نمایش جهانی هست.راستی اگر دوست داری میتونی جی تی 86 رو هم با دیمون قیاس کنی.

      پاسخ
      1. شایان
        سوابق: (26 دیدگاه) ,

        دقیقا نوشته چارجر نسل دوم ماکسیما نسل هشتم
        یباره بگین صنعت خودرو سازی آمریکا بعد چین کارشو شروع کرده دیگه اینکارا چیه

        پاسخ
      2. امیر دهقان
        سوابق: (419 دیدگاه) ,

        دوست عزیز
        چارجر از زمانی که به سدان تبدیل شد، در دو نسل تولید شده و مدل‌های قبلی که کوپه و ماسل کار بودن بعنوان نسل‌های مستقیم چارجر کنونی به حساب نمیان
        از طرف دیگه، چارجر و ماکسیما هردو سدان فول سایز هستن و از لحاظ کلاس‌بندی دقیقاً در یک کلاس قرار میگیرن
        این دو ماشین در دسته‌بندی‌های کارانددرایور تو یک گروه قرار گرفتن و نسخه پایه چارجر دقیقاً رقیب ماکسیما محسوب میشه
        این دلیل نمیشه که چون ماشینی نسخه‌های قدرتمند داره نشه اون رو با ماشین‌های هم‌کلاس ضعیف‌تر مقایسه کرد
        ماشین‌ها بر اساس ابعاد و اندازه کلاس‌بندی میشن نه قدرت
        مثلاً مرسدس بنز C کلاس در قوی‌ترین نسخه 510 اسب بخار قدرت داره اما در عمل نسخه‌های ضعیف‌ترش با ولوو S60 سیصد اسب بخاری مقایسه میشن

        پاسخ
        1. نانوووو
          سوابق: (2 دیدگاه) ,

          اینا نمیدونم چطوری میتونن نمونه های تقویت شده و خاص یه مدل رو مدلای معمولی مقایسه کنن.
          مثال خیلی خوبی زدین. نسخه های قوی مثل همی و هلکت دوج باید با amg و mpower و یا پولستار ولوو مقایسه بشن نه با مدلای معمولیش.
          چه توپشونم پره ها.

      3. نانوتکنولوژی
        سوابق: (1 دیدگاه) ,

        اخه یعنی چی این کامنتای مسخره؟
        من ترکیه با بنز e کلاس از فرودگاه تا هتل رفتم.
        الان مثلا من بیام بگم اینا چرا e کلاس رو تاکسی کردن و چرا ازش تو مسابقات و پیست استفاده نمیکنن؟
        اخه این شد دلیل؟ این شد مقایسه؟
        مگه این بنز تاکسی amg هستش؟ مگه هرچی چون اسمش e کلاس بنز شد یعنی مساوی با اون بنزای amg تو پیسته؟
        شمام یکم بهتره برین با کلاس بندیشون اشنا بشین.
        مگه هلکت یا نسخه همی هستش؟ دوج چارجر نسخه پایه هست. مهم مشخصات هستن که مساوی هستن. نکنه تو شهر شما هلکت رو با نسخه پایه مساوی میدونن؟
        تو دهات ما ولی اون دوج چارجری که تو پیست میزارن و عنان از کف بیرون میدن بارش نسخه های پرفورمنس چارجر مثل هلکت و همی هستن نه نسخه های معمولیش.

        پاسخ
    3. علیرضا
      سوابق: (335 دیدگاه) ,

      دوج چه فناوری ای داره که با حجم موتور بیشتر و گیربکس اتوماتیک در برابر گیربکس cvt نیسان و حجم کمتر شتاب صفر تا صدش پایینتره؟؟

      پاسخ
        1. علیرضا
          سوابق: (335 دیدگاه) ,

          خب اینم نقطه ی ضعفشه.

    4. یانکی
      سوابق: (725 دیدگاه) ,

      داج کمترین فروشش مربوط به نسخه پایش هست.همه اونایی که به ماکسیما رای دادید به رای همطون احترام میزارم ولی میتونید در برابر غرش 707 اسب چقر آمریکایی لکنت زبون نگیرید.وای به روزی که واید بادی چارجر با 797 اسب بیاد.در ضمن پدال حالا که گفتی ما نسبت به قیمت و کلاس گروه بندی کردیم پس باید نسخه 375 اسبی rt.نسخه 485 اسبی اسکات پد.و نسخه هلکت با 707 اسب که قیمتها و مشخصات گوناگون دارن رو به دوعلدعوت کنی

      پاسخ
      1. نانوتکنولوژی
        سوابق: (1 دیدگاه) ,

        ببخشیدا تو شهر شما مگه نسخه هلکت ۷۰۷ اسب بخاری رو با نیسان ماکسیمای ۳۰۰ اسب بخاری مقایسه میکنن؟
        تو دهکده ی ما ولی ماکسیمای ۳۰۰ اسب بخاری رو با چارجر معمولی ۳۰۰ اسب بخاری مقایسه میکنن و هلکت ۷۰۷ اسب بخاری رو با یه همرده خودش مثل نسخه های amg یا mpower بی ام و مقایسه میکنن. چون ما بیسوادیم نمیفهمیم ۷۰۷ اسب بخار مساوی با ۳۰۰ اسب بخاره و هلکت یا همی معمولین و با ماشینای معمولی باید مقایسه بشن

        راستی دانشجوی امیرکبیرم. بیسواد بودن شوخی بودش

        پاسخ
  2. cfz
    سوابق: (102 دیدگاه) ,

    جاااااااانااااااا

    ماکسیما و دیگر هیچ

    پاسخ
    1. شایان
      سوابق: (15 دیدگاه) ,

      ماکسیما در مقابل چارجر عددی نیست
      اسم چارجر به اندازه کل صنعت ژاپن قدمت و ابهت داره

      پاسخ
      1. LEWIS HAMILTON (مجید)
        سوابق: (11222 دیدگاه) ,

        😂😂😂😂😂😂
        جوری صحبت از قدمت و ابهت کردی فکر کردم در مورد تسلا حرف میزنی !
        این نسل “””هشتم””” ماکسیماست که اینجا در برابر چارجر قرار گرفته !
        ماکسیما بسیار ماشین قابل احترامیه ، از 1978 به بازار معرفی شد و برعکس چارجر در طول این مدت تولیدش هرگز به دلیل عدم تقاضا متوقف نشده!

        پاسخ
      2. #ali.m#
        سوابق: (1848 دیدگاه) ,

        اسم پژو 405 هم دوبرابر اسم کادیلاک اسکالید قدمت داره .
        #ضد_منطق

        پاسخ
  3. wick
    سوابق: (1068 دیدگاه) ,

    به ماکسیما احترام زیادی میزارم ولی خب چارجر به طور کلی یه لول بالاتره
    هم انجینش هم سیستم انتقال قدرتش
    دلیلی نداره چاجر رو انتخاب نکرد
    فروشش هم دوبرابر ماکسیماست
    و البته بعد دو تا رقابت پدال تصمیم گرفت امار فروش رو بزاره

    پاسخ
  4. حسین وی
    سوابق: (376 دیدگاه) ,

    رخ دوج گیرایی و ابهت بیشتری داره ولی ماکسیما طراحی به روز تر و مدرن تری داره همچنین با گیربکس Cvt شتاب بهتری داره و امنیت بالاتر
    رای من ماکسیما

    پاسخ
    1. شایان
      سوابق: (15 دیدگاه) ,

      گیربکس cvt؟؟؟؟
      از فجایع خودروسازی همین گیربکس cvt هستش نه حسی نه حالی نه چیزی هیچیه هیچی امیدوارم منقرض شه این گیربکس cvt بیخاصیت پیرمرد پسند

      پاسخ
      1. nanoo
        سوابق: (1 دیدگاه) ,

        ببخشیدا مگه cvt رو برا شما ساختن؟ شما برو دنده دستی بخر. اینجا ایرانه مردم سوادشون نمیکشه
        ولی تو همین ترکیه بچه دبیرستانیشون گلف رو با کمک راهنماهای تو اینترنت کلا میزنن ازش غول میسازن. اینجا ایرانه که یه عشق ماشین به خاطر همه چی انتظار داره کارخونه مستقیم براش یه گیربکس سنکرونیزه ی های پرفورمنس بسازه. وگرنه تو دنیای خارج عشق ماشینا خودشون میرن مدلی میخرن که اصلا گیربکس cvt نداشته باشه. اوناییم که مدلایی با گیربکس cvt میخوان میرن یه مدل با گیربکس cvt میخرن.
        محدود بودن بازار و انتخاب تو ایران رو شما چرا میخوایی بندازی گردن ماشین سازا؟
        شما به بزرگی خودتون ببخشید که همه خودروسازا به سلیقه شما ماشین نمیسازن.

        پاسخ
        1. شایان
          سوابق: (26 دیدگاه) ,

          من با تیانا و ایکس تریل رانندگی کردم واقعا پیره مردیه هیچ و هیچ و هیچ لذتی نداره
          الانم سراتو دارم نمیخوام بحث کره و ژاپن کنم فقط دارم میگم گیربکس این گیربکس cvt فقط بدرد این میخوره از نقطه Aبری B هیچ لذتی نداره اصلا و ابدا

  5. Qamgosar
    سوابق: (31 دیدگاه) ,

    دست من نیست…… منم نیسان و دیگر هیچ

    پاسخ
  6. VIPER
    سوابق: (1846 دیدگاه) ,

    ماکسیما خیلی خوبه
    ولی هیچی جای یه سدان دف عقبو نمیگیره
    مخصوصا با این ظاهر قلدر و عضلانی
    قطعا چارجر

    پاسخ
  7. شاهين
    سوابق: (851 دیدگاه) ,

    به عنوان بی طرف میگم که انتخاب سختی بود، ماکسیما به خاطر سی وی تی بودن یکم دلمو زد ولی در کل به خاطر کم خرج بودن ژاپنیا و شتاب بهتر بهش رای دادم

    پاسخ
  8. meysam
    سوابق: (1500 دیدگاه) ,

    .
    انتخاب من دوج بدلایل زیر:
    گیربکس بهتر، اتاق بزرگتر( 1 متر ) و صندوق جادارتر، آپشن چهار چرخ محرک، قیمت کمتر.
    نیسان طراحی داخلی بهتری داره و فکر کنم قابلین اطمینانش هم کمی بالاتره.

    پاسخ
  9. Ferrari Fxx K Evo
    سوابق: (705 دیدگاه) ,

    نقاط منفی داج: کیفیت داخلی زیر حد متوسط

    این نقطه منفی رو کلا همه یه ماشین‌های
    امریکایی‌ در‌مقابل ژاپنی و المانی‌ها دارند

    اصلا کیفیت نمیدونن یعنی چی

    پاسخ
  10. ساسان
    سوابق: (764 دیدگاه) ,

    کابین چارجر بسیار ساده ترو بیکیفیتتر از حد تصورم بود وکابین ماکسیما زیباتر و اسپورتتروباکیفیتتر از حد تصورم..واقعا”طراحی زیبایی داره ماکسیمادرمجموع

    پاسخ
  11. حسین
    سوابق: (59 دیدگاه) ,

    ابهت چارجر چیز دیگه ایه اگه از نزدیک این ماشینا ببینین عمرا به نیسان حتی فکر بکنید

    پاسخ
  12. روح اله
    سوابق: (109 دیدگاه) ,

    ماکزیمای لعنتی چقد چراغای جلوش خوشگله

    پاسخ
  13. MAHDI
    سوابق: (2917 دیدگاه) ,

    اگه قراره ماشین واسه خانواده انتخاب بشه قطعا نیسان ماکسیما انتخاب بهتریه.سواری راحت.امکانات زیاد ومدرن.کیفیت بالا.ولی ماکسیما حتی اگه 500اسب بخارقدرت هم داشته باشه باشتاب4ثانیه بازم حس لذت رانندگی پرفومنس رو به آدم نمیده.
    درسته که دوچ چارجرکیفیت شاید چرم نباشه اما در چندبررسی که ازش مطالعه کردم کاملا راضی کننده ودر حدرقبای خودش در مدل پایه بود مثل کیاکادنزا.تویوتا آوالن.ماکسیما و… (این بررسی نسل قبل بود البته) ودرکل بی انصافی اگه بگیم زیرحد متوسط باشه چون نیست وحداقلش مثل باقی رقباست.اما در باقی موارد حس رانندگی پرفومنس وطراحی اسپرت وهیجان رانندگی باهاش کاملا بالاتر ازاین کلاسه.انتخاب من برای یه سدان جذاب وهیجان انگیز چارچر هستش

    پاسخ
    1. شایان
      سوابق: (26 دیدگاه) ,

      دقیقا بخصوص چارجر هلکت که بهش M5 آمریکایی میگن

      پاسخ
      1. nanooo
        سوابق: (2 دیدگاه) ,

        عزیزم خودت میگی هلکت.

        بعد میخوایی هلکت با نیسان ماکسیما مقایسه بشه؟
        هلکت باید با ام یا ای ام جی بنز مقایسه بشه. چون این دوتا تو رده هلکت هستن نه یه ماشین معمولی.
        تو این پست دوتا ماشین معمولی و همرده باهم مقایسه شدن. قبل نظر دادن بهتره یه مقدار پست رو بخونین

        پاسخ
  14. علی
    سوابق: (21 دیدگاه) ,

    ماکسیما برای ما ایرانی ها خیلی خاصه.
    ولی در مقابل دیفرانسیل عقب، خیلی ضعیفم.
    نمیشه از دیفرانسیل عقب گذشت.

    پاسخ
  15. " Swedish Arrogant Tiger"
    سوابق: (817 دیدگاه) ,

    ماکسیما رو هم دوست دارم البته بیشتر بخاطر همین نسلی که تو ایران هست ولی خب این لعنتی چارجره نمیشه یه ژاپنی رو بهش ترجیح داد…

    پاسخ
  16. شاهین
    سوابق: (657 دیدگاه) ,

    دوست داشتم دوئل بین همین ماکسیما و bmw 3 series یا بنز c class انجام میشد
    واقعا نظرات خوندنی میشد
    فهمیدیم که موستانگی که تو کلاسه کوپه حرف اوله جهانو میزنه و فروشه خوبی داره اما خوب نیست بقول دوستان چون امریکاییه یا کیفیت و ایمنی نداره اخه زیاد تلفات داده از دوستانه ایرانی!!!
    الانم چارجر رفت زیره سوال با اینکه فروشش بالاس اما چون همچنان امریکاییه بازم بحثه کیفیت و … پیش میاد واسش
    اما میخوام بدونم این ماکسیما در برابر آلمانی های هم رده الکی گرون چند چند میشه اینجا
    قطعا بخاطر گیربکسش سقوط آزاد میکنه و با سر میکوبوننش زمین اون گیربکسه باعث میشه سواری بدی بده موتور لش بشه پر اصتحلاک بشه و کلا مثل آمریکایی ها بشه در برابر آلمانی ها! حتی آمار فروششون هم نادیده گرفته میشه چون گیربکسش بده خب آقا، عه

    پاسخ
    1. نانووو
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      خودت میگی دیگه. جهان و ایران. تو ایران اینا اصلا فورد و بنز از نزدیک ندیدن
      شما به نظر این افراد توجه نکن.
      فقط تو ایرانه اینطوری نظر میدن تو خود امریکا طرف میره بنز و فورد رو باهم مقایسه میکنه و با احترام حرفاشو میزنه چون هردوتاش قابل احترامن. بعد اینجا تو این مملکت دوتا بیسوادی که پرایدم ندارن میان باهم دعوا میکنن.

      خود من عشق چارجر و فورد و این چیزام. اما مدلای ۱۹۷۰. اصلا با ماشین بعد این سالها نمیتونم ارتباط برقرار کنم یا اگه پولش جور بشه فکر نکنم ماشین به روز بخرم. ولی هیچوقت نگفتم بنز بدرد نمیخوره امریکایی خوبه یا امریکایی بده المانی خوبه.
      ببین اینجا ایرانه. مردمش تو کف خرید پرایدن و همین مردم بدونه اینکه از ده متری یه فورد یا بنز رد شده باشن میان مقایسه میکنن این دوتارو.

      پاسخ
      1. OMID
        سوابق: (794 دیدگاه) ,

        همه حق ابراز نظر دارن
        اگه قرار باشه کلا نظر ندیم و مقایسه نکنیم چون پراید داریم خوب کلا بخش نظرات رو ببندن دیگه

        پاسخ
    2. Jdm
      سوابق: (122 دیدگاه) ,

      داداش والله تو این سایت بنده کم کامنت میذارم ولی بعضی وقتا یه نظراتی میبینم که ادم عقلشو از دست میده و چنان توصیفاتی از با سابقه ترین برند های دنیا میکنن که کسی ندونه فکر میکنه این فرغون سازن نه ماشین ساز(البته فقط بعضی ها،نه همه،به کسی برنخوره)ولی بخدا حقیقتش اینه که هر کدوم از اینایی که این حرفا رو میزنن اگر فقط یه ماشین کلاس متوسط از همون کمپانی ای که سعی در تخریبش دارن رو بدن،اولا با اغوش باز ماشینو میپذیرن دوما با یه جمله”گوره بابای بقیه برندا”میره با ماشینشون عشق و حال میکنن.
      اینجاهاست که جنگ ودعوا سره المانی ،امریکایی،ژاپنی،انگلیسی و… بی معنی میشه

      پاسخ
    3. Mآsكvيch
      سوابق: (72 دیدگاه) ,

      کی گفته موستانگ حرف اول رو تو کوپه های دنیا میزنه؟! اگه بخاطر فروش بیشترش نسبت به بنز سی کلاس کوپه میگی که بخاطر اختلاف قیمت ٢٠ هزار دلاریش هست! خب کسایی که ۴٠ هزار دلار واس خرید ماشین خیلی بیشتر از کسایی هستن که ۶٠ هزار دلار دارن!! پراید هم تو ایران پرفروش ترینه با اینکه بنز اس کلاس و مازراتی هم هست تو ایران پس پراید بهترین ماشین تو ایرانه از نظر مردم !

      بهترین بودن رو کارشناس هایی مثل کارشناس های کار اند درایور و کاربایر با نشستن پشت خودرو و تست کردن اعلام میکنن و اختلاف نمره موستانگ و سی کلاس این بهترین بودن بنز سی کلاس کوپه رو کاملا مشخص کرد! احتمالا خودتو اینطور آروم کنی که بگی کار اند درایور هم المانی بازن! ایمنی هم باز اونا( یورو انکاپ) ٣ ستاره دادن به موستانگ نه بچه های سایت و آلمانی باز ها!!
      جای دیگه هم نگو المانی الکی گرون که زشته!!

      پاسخ
  17. حمیدرضا
    سوابق: (2321 دیدگاه) ,

    داج به نظرم سدان بزرگتری میاد انتخابم چارجر هست درسته هم پرمصرف تره هم قدیمی تر ولی خیلی به عنوان سدان فول سایز جذابه

    پاسخ
  18. امیر
    سوابق: (1222 دیدگاه) ,

    ادم میمونه چی بگه
    درسته سلیقه شرط اوله ولی خدایی دوتاش جلو چشت باشه کدومو انتخاب میکنی
    جفتشون دو مناطق ازاد هستن و اتفاقا ماکسیما به روزتره تا چارجر اما نظر مردم مناطق ازاد خیلی شنیدنیه
    ماکسیما عالیه ولی جای چارجرو هیچ‌وقت نمیتونه بگیره اونم با قیمت بالاتر!

    پاسخ
    1. Mآsكvيch
      سوابق: (72 دیدگاه) ,

      من خودم ساکن منطقه ازاد بودم
      برو کسایی که چارجر خریدن و کسایی که ماکسیما یا کلا ماشین تو این کلاس (مثل جنسیس رویا) خریدن رو ببین از چه سطحی هستن و هدفشون چی بود!
      صاحب های اینارو بزاری کنار هم مقایسشون کنی خودت دستت میاد تفاوتشون رو!!

      پاسخ
  19. H
    سوابق: (212 دیدگاه) ,

    صندلی عقب دوج مثل نیمکت پارکه😂😂😂

    پاسخ
  20. آرمین
    سوابق: (57 دیدگاه) ,

    تنها بدی ماکسیما گیربکس cvt اونه.جوک نشستم خیلی گیربکس مسخره ای داره.

    پاسخ
  21. حسین دهمرد
    سوابق: (647 دیدگاه) ,

    آقا کسی میدونه چرا اون ساب کوچولو رو گذاشتن تو صندوق عقب؟این که خیلی جمع و جوره یعنی نمیشد جای دیگه بزارن یا جاش همونجاست؟منظورم اینه که ا زنظر فنی کجا باشه بهتره؟
    مرسی

    پاسخ
  22. Mآsكvيch
    سوابق: (72 دیدگاه) ,

    قطعا ماکسیما
    یه ماشین اثبات شده و دوست داشتنی
    نمرات هم گویای همه چیز هست

    پاسخ
  23. مهدی
    سوابق: (608 دیدگاه) ,

    تو منطقه این مدل ماکسیما زیاد داریم راحت بخوام بگم از نظر من غول سدانهای سایزمتوسط هست حتی بالاتر از سدانهای اروپایی مثل ای کلاس و سری پنج . چارجر اگر مدلهای ۸ سیلندرش رو مقایسه نکنیم یعنی جنبه فانش رو در نظر نگیریم واقعا چیزی واسه ارائه نداره چون از هر لحاظ عقب هست اما خب برگ برندش همون موتورهای هشت خوش صداست

    پاسخ
  24. بهاري
    سوابق: (16 دیدگاه) ,

    مکسیماونیسان واقعأچیزه دیگه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.