رنو

رنو کپچر 2020، هیبریدی و نیمه خودران

رنو همچنان در حال تست دومین نسل رنو کپچر بوده و مهندسان این شرکت اخیراً در حال تست نمونه‌ی پیش‌تولیدی جدیدی در اسپانیا مشاهده شده‌اند.


این پروتوتایپ از پوشش‌های استتاری کمتری در مقایسه با نسخه‌های قبلی برخوردار بوده و واضح است که در طراحی بدنه‌ی آن ردپای نسل جدید کلیو به چشم می‌خورد. رینگ‌های نقره‌ای و مشکی هم هماهنگی بسیار خوبی با کپچر جدید دارند.


زیرساخت جدیدترین نسل رنو کپچر پلتفرم تازه‌نفس CMF-B خواهد بود که در رنو کلیو جدید هم بکار رفته است. این پلتفرم جدید برخی تغییرات بزرگ را به همراه دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به فضاسازی بهتر کابین و قوای محرکه اشاره کرد. به همین خاطر رنو کپچر جدید با قوای محرکه‌ی متفاوتی در دسترس خواهد بود.


یکی از مهم‌ترین قوای محرکه‌ی این خودرو نسخه‌ی پلاگین هیبریدی خواهد بود که از باتری ۹.۸ کیلووات ساعتی و برد الکتریکی ۵۰ کیلومتری برخوردار می‌شود. کپچر جدید شاید با پیشرانه‌ی دیزلی هیبریدی ملایم هم عرضه شود. پیشرانه‌های مرسوم‌تر این خودرو شامل نسخه‌ی ۱ لیتری توربوی بنزینی با دو قدرت متفاوت می‌باشد. همچنین پیشرانه‌های ۱.۳ لیتری بنزینی و ۱.۵ لیتری دیزلی هم در دسترس خریداران خواهند بود.


هیچ‌یک از این پیشرانه‌ها قدرت زیادی ندارند اما خب مشتریان می‌توانند انتظار مصرف سوخت کمی را داشته باشند.


جدیدترین نسل کپچر از نظر تکنولوژی‌های روز نیز پیشرفت خواهد کرد. ظاهراً این خودرو دارای صفحه‌نمایش ۹.۳ اینچی، پشت آمپرهای دیجیتال و سیستم‌های رانندگی نیمه‌خودکار مشابه رنو کلیو جدید خواهد بود.

انتظار می‌رود نسل جدید رنو کپچر ۲۰۲۰ در نیمه‌ی دوم سال جاری معرفی شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Abbas

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    فعلا که رنو خوب زده تو فیس لیفت و نسل جدید کردن محصولاتش،آفرین،در ضمن کپچرایی که تو ایرانن واسم رنگ بندی جذابی دارن همه جور رنگی توشون دیدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. artin

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (53 ديدگاه)

    من که از این عکس ها چیزی نفهمیدم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا