رنو

معرفی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ لوگان و ساندرو توسط رنو

داچیا ماه گذشته نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ خانوادهٔ مدل‌های ساندرو و لوگان خود را در نمایشگاه پاریس معرفی نمود اما در بسیاری از کشورها محصولات داچیا با برند رنو عرضه می‌شوند به‌گونه‌ای که این خودروها در بازارهای اروپا با برند داچیا و در بازارهای خارج از اروپا به‌طورمعمول با برند رنو عرضه می‌شوند. به همین دلیل حالا نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ لوگان و ساندرو با برند رنو هم معرفی شده است.

renault_83630_global_en

رنج خودروهای بروز شده شامل لوگان سدان (که در برخی کشورها ازجمله ایران با نام رنو سیمبل عرضه می‌شود)، لوگان MCV، ساندرو هاچ‌بک و ساندرو استپ‌وی می‌شود. تمامی این خودروها مجهز به چراغ‌های جلوی جدید C شکل، چراغ‌های روشنایی در روز LED، پروژکتور و جلوپنجرهٔ جدید با لوگوی الماس شکل رنو در میان آن شده‌اند. متناسب با به‌روزرسانی قسمت جلو، عقب خودروها نیز تغییرات کوچکی را تجربه کرده است.

stepway

همچنین تریم فضای داخلی نیز بروز شده است که شامل پانل میانی، دریچه‌های تهویه، فرمان و تریم داخلی جدید می‌شود. تجهیزاتی که ممکن است در هر خودروی ارزان‌قیمتی پیدا شوند مانند پنجره‌های جانبی برقی، محل قرار دادن آرنج و سوکت برق ۱۲ ولت در حال حاضر به‌صورت استاندارد در خانوادهٔ ساندرو و لوگان جدید نصب شده‌اند. حتی در سری جدید این خودروها دوربین دید عقب و ترمز کمکی شروع حرکت در سراشیبی‌ها هم ارائه شده است. در کل ورژن رنوی لوگان و ساندرو در همه‌چیز با همتایان رومانیایی خود اشتراک دارند و تنها در آن‌ها لوگوی رنو جایگزین لوگوی داچیا شده است.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه

  1. Efk

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (212 ديدگاه)

    هرچند نزدیک دوهفته پیش دیده بودم ولی لااقل بعداین همه تاخیر عکس بیشتری میذاشتید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. امیر دهقان

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (501 ديدگاه)

      نسخۀ رنوی لوگان و ساندرو تازه معرفی شده و همین دو عکس بیشتر از اونها فعلاً موجود نیست. اونی که شما دیدین احتمالاً مدل‌های داچیا بوده که در نمایشگاه پاریس رونمایی شدن و در پدال هم بدون تاخیر بطور کامل به اونا پرداختیم. اگر اطلاعات و تصاویر بیشتری از فیس‌لیفت لوگان و ساندرو می‌خواین می‌تونین به این مطلب مراجعه کنین

      http://www.pedal.ir/%d8%b1%d9%86%d9%88/%d9%81%db%8c%d8%b3%e2%80%8c%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%af%d8%a7%da%86%db%8c%d8%a7-%d9%84%d9%88%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88-2/

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. سعید

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (222 ديدگاه)

      همین تغییرات بس که قیمتش بشه هشتاد نود تومان تو ایران
      هر چند این طراحی ها سر جمع پنج میلیون هزینه بر نداشته باشه ولی اینجا ایران است…

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۲۳ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4525 ديدگاه)

        هیچ خودرویی در ایران به قیمتش نمی ارزه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. Navid_bivaN

        ۲۳ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (3005 ديدگاه)

        از نظر قیمتی سرجمع ۵۰۰ یورو هم تفاوت نمیکنه. حتی شاید ارزون ترش هم بکنن.
        اینجاس که هر مدل مثلا جدیدی که بیاد کلی هم میکشن رو قیمتش.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  2. حميد

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1590 ديدگاه)

    کاش اینتریور دیزاینش بهبود قابل توجهی داشته باشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. کامیاب

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (494 ديدگاه)

      اینتریور دیزاین همون طراحی داخلی هست دوستان.
      حمید ایز ان آمریکن گای.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. كاپيتاليسم

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (194 ديدگاه)

    با تشکر از اقای دهقان
    با وجود قرارداد رنو برای ایجاد خط تولید در ایران امیدوارم خودروهای جدید مونتاژ بشند و اما نکته مهم اینه که خودرو به قیمت خودرو وارداتی نباشند و نهایتا ١٠٪‏ با بازار رومانی اختلاف قیمت داشته باشند

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۳ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4525 ديدگاه)

      به خوب نکته ای اشاره کردی ولی فکرنکنم انجام بدن و باقیمت مناسب

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. رضا پ

      ۲۳ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (221 ديدگاه)

      ۲۰ % ارزونتر خیرشو ببینی !😂

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. Navid_bivaN

      ۲۳ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (3005 ديدگاه)

      مونتاژ هم که بخوایم بکنیم بین ۳۰ تا ۴۰ درصد گرون تر میشه. امکان تولید با اون قیمت نهایت ۱۰ درصدی وجود نداره(یا شایدم تولید کننده دروغ میگه ک وجود نداره)

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  4. احمد باقری

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4715 ديدگاه)

    معلوم نیست آخر و عاقبتش چی میشه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. king 918

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (2489 ديدگاه)

      معلم هست آخر و عاقبتش چی میشه.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  5. GOD BLESS JAPAN

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (82 ديدگاه)

    نسبت به نسل اول خیلی پخته تر و لوکس تر شده اما هنوز هم با قیمت مناسبی به دست مشتری میرسه ( خارج کشور) چه خوب !! عالیه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. amir

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (58 ديدگاه)

    تو ایران که تا سال ۱۴۰۸ بعید میدونم این خودرو به جز چراغاش تغییر خاصی بکنه 😐

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. احسان(احسان سابق)

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2857 ديدگاه)

    اگر اینایی که ما سوار میشیم لوگانه(همون ال ۹۰) پ اینا چیه؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. RoadRunner

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11451 ديدگاه)

      .
      ما لگن سوار میشیم. اینا لوگانه.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. احسان(احسان سابق)

        ۲۲ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2857 ديدگاه)

        مسخره تر اینه که همین لگن هم به عنوان بهترین ماشین قشر متوسط کشور شناخته میشه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. uss zumwalt DDG-1000

          ۲۳ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4525 ديدگاه)

          توانایی ساخت خودرو نداشته باشیم همین میشه دیگه

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    2. رضا پ

      ۲۳ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (221 ديدگاه)

      فورگانه !

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  8. قادر

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (13 ديدگاه)

    من سانرو از نزدیک دیدم بدرد مسافرت اینجو چیزاننمیخوره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. رضا

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (240 ديدگاه)

      آشغاله

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  9. Aria

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (63 ديدگاه)

    میدونم الان قرار منفی بدین ولی ساندرو واقعا چندش آوره طراحیش. انقدر ماشین پاییه ایی و حد اقلی ندیدم تو عمرم. داشبورد و متریال داخلی که اصلا انگار….

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. حسین

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (21 ديدگاه)

    وای طرح درهاش هنوز طرح ال نود هست ….
    کسل کننده بی روح….

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. رضا پ

      ۲۳ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (221 ديدگاه)

      اصل کار فیس لیفت نمای جلو ، عقب ، تغییرات داخلی کابین ، پیشرانه بروزتر و امکانات وآپشنهای بیشتره
      با دراش چیکار داری !؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا