سانگ یانگ

سانگ یانگ کوراندو الکتریکی، نشانی از آینده‌ای مثبت

سانگ یانگ با شتاب دادن به توسعه محصولی جدید و آماده شدن برای عرضه دو شاسی‌بلند میان سایز و یک پیکاپ الکتریکی جدید به دنبال احیای خود و جذب سرمایه‌گذاران جدید است.

این خودروساز کره‌ای که از فروش پایین محصولاتش رنج می‌برد در ماه دسامبر ۲۰۲۰ در معرض فروش توسط ماهیندرا بود چراکه آینده‌ای برای آن تصور نمی‌شد. البته بخش طراحی و مهندسی سانگ یانگ در حال تلاش زیاد برای تولید محصولاتی جدید و هیجان‌انگیز برای مشتریان می‌باشند.

سانگ یانگ پس از تیزر سال پیش خود اولین محصول تمام الکتریکی با نام کوراندو e موشن را رونمایی کرده است. انتظار می‌رود این خودرو از ماه آگوست در اروپا عرضه شود. تولید این خودرو از چند روز پیش شروع شده اما کمبود نیمه‌رساناها باعث تأخیری کوتاه در عرضه به بازار شده است.

اگرچه چیز زیادی درباره قوای محرکه الکتریکی یا باتری کوراندو e موشن نمی‌دانیم اما واضح است که خودروی یاد شده بر پایه کوراندو ۲۰۱۹ بنا شد ولی دارای برخی شاخصه‌های خاص خود همچون جلوپنجره بسته شده، سپرهای بازنگری شده، رینگ‌های جدید و… می‌باشد. این تغییرات بر ماهیت تمام الکتریکی و راندمان آئرودینامیکی بهتر کوراندو e موشن اشاره دارند.

دومین شاسی‌بلند الکتریکی سانگ یانگ در آینده معرفی شده و در جایگاهی پایین‌تر از رکستون قرار خواهد گرفت. این خود فعلاً با کد J100 شناخته شده و طراحی آن اندکی به رنجروور و فورد برانکو اسپورت شبیه است. انتظار می‌رود این محصول جدید در سال ۲۰۲۲ پدیدار شده و پس از آن نیز یک پیکاپ تمام الکتریکی معرفی شود.

این سه محصول تمام الکتریکی به سایر محصولات درون‌سوز سانگ یانگ شامل تیوولی، کوراندو استاندارد، موسو و رکستون خواهند پیوست.

سانگ یانگ جدای از عرضه محصولات دوستدار محیط‌زیست برای برآورده ساختن نیازهای آینده صنعت خودرو، برنامه‌ای برای تضمین احیا و حفظ خود در بازاری با تغییرات سریع و رشد پایدار در آینده دارد. این شرکت می‌گوید مدیران ارشد روی بهبود جریان سرمایه، مدیریت نیروی انسانی و راندمان تولید تمرکز می‌کنند.

یکی از مدیران ارشد این شرکت با انتشار بیانیه‌ای گفته است:

ما در حال تثبیت قدم‌های قوی خود از طریق حمایت‌های ماهیندرا و انجام بهترین تلاش‌ها برای توسعه خودروهای جدید هستیم. علاوه بر این ما در حال گسترش محصولات دوستدار محیط‌زیست خود بوده و فرصت‌های رشد آینده همچون مدل‌های تجاری جدید را بررسی می‌کنیم.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه

  1. Aryan🥋🥋🥋judo

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (542 ديدگاه)

    من سانگ یانگ رو دوست دارم ولی دوست ندارم از بین بره

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  2. Reza Waffen SS

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2300 ديدگاه)

    فکر می‌کردم کلا نابود شده

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (6032 ديدگاه)

      نابود هم نشود !
      مالی در صنعت خودرو نیست که بماند !
      هیچگاه از طراحی محصولاتش خوشم نیومد اما به جّد میگویم که کیفیت خودروهایش و ماندگاری آن‌ها از کیا هیوندای بالاتره !
      سانگ‌یانگ پتانسیلی داشت که هیچگاه نتوانست با داشتن یه طراح مطرح نمایانش کنه !

      همین تیوولی را در نظر بگیرید ، تا وقتی که داخلش نشسته‌اید ، همه چیز خوبه ، همه چیز نرمال هست اما همین که پیاده میشوید و نگاه به اون طراحی زشت و بَدقواره‌اَش می‌اندازید ، تازه میفهمید چقدر مضخرفه این خودرو که یه زمانی برای داشتنش باید حدود ۱۴ ماه در صف خرید می‌ایستادید و پول را هم جلو جلو میدادید ، این مردم ایران بودن نه مِریخ که همه چیزشان عجیب هست !

      اما هیچگاه نفهمیدم چرا گروه کیا هیوندای ، سانگ‌یانگ را نخرید تا خلاء خودروهای شاسی‌بلندهای آفرودری‌اَش را پُر کند !

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
      1. Amirreza

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1460 ديدگاه)

        منم از سانگ یانگ خوشم نمیاد اون ماندگاری هم که نیگین بخاطر کپی بعضی ماشیناش از رو جیپ و بنز بود مثل کوراندو و چیرمن ، اما دوست هم ندارم که از بین بره به قول آقای آزموده هزاران نفر ممکنه بیکار بشن

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  3. mahan

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2278 ديدگاه)

    مگه ساینگ یانگ ورشکسته نشد؟ماهیندرا مگه چمیدونم پشتشو خالی نکرده بود؟؟الان دوباره پشتشو پر کرد؟🤣🤣
    چه قدر شبیه همین تیوولی هست.در ضمن یکی از دوستان می گفت تیوولی گیربکسش تو ترافیک داغ میکنه.نمیدونم همه تیوولی ها همین طوری هستند یا مال خانم ایشون مشکل دارند.تیوولی ۲۰۱۶ البته.
    ازینا بگذریم اخه چرا کد j100 رو انتخاب کردید بزرگوار.کد j100 حرمت داره باید قبل گفتنش چنین شرکت هایی دهنشون رو اب بکشند چه بسا نام گذاری کردند.فرقی نمیکنه المانی باز باشیم یا ایتالیای یا امریکایی و ژاپنی و کره ای.اتاق ۱۰۰ برای همه حرمت داره.
    کار پاکان را قیاس از خود مگیر————————————————گرچه باشد در نوشتن شیروشیر

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  4. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2800 ديدگاه)

    اون رندر رو چقدر شبیه گرند چروکی L نسل جدید کردن،هی کلا عین همین!😂
    من از سانگ یانگ خوشم نمیاد،زیاد چیزای جالبی نداره…

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. Amirreza

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1460 ديدگاه)

      موافقم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  5. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1485 ديدگاه)

    اینم احیا میشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Amirreza

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1460 ديدگاه)

      سانگ یانگ هیچ وقت چیز خاصی نبوده که احیا شدنش خاص باشه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  6. میثم

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1707 ديدگاه)

    مدیریتش باید پوست اندازی کنه
    اونوقت محصولاتش خود به خود درست میشن
    باید داچیا رو الگو قرار بده که چطور یه برند ورشکسته و سطح پایین رو انقدر محبوب و پرفروش کردن

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  7. محمد مختاری آذر

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (660 ديدگاه)

    سانگ یانگ بد نیست مخصوصا موسو قدیمی ولی باید خیلی تلاش کنه به رقبا برسه چون خیلی عقب هستند

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  8. porsche

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (505 ديدگاه)

    سانگ یانگ خیلی خفنه دوستش دارم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2800 ديدگاه)

      کجاش خفنه؟😐

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  9. kastech

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (121 ديدگاه)

    کوراندو نسل قبل میتونست تبدیل به لوبیای سحرآمیز سانگ یانگ بشه و یجورایی نسخه در دسترس جیپ رنگلر برای همه ولی این شرکت اومد تبدیلش کرد به یه کراس اور شهری که هزارتا رقیب داشت، جای اینکه بیاد تمرکز کنه روی تیولی که اساسا یک کراس اور ارزان و شهری و عامه پسند بود رفت سراغ بلندپروازی و سرمایه گذاری روی مدل های زشت بدقواره و گرون مثل کایرون اکتیون رکستون که واقعا یکی از یکی عجیب الخلقه تر، خلاصه شرکتی که قدر داشته هاشو ندونه میشه یه ورشکسته از همه جا مونده مثل سانگ یانگ

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا