محصولات عجیب دایهاتسو در نمایشگاه توکیو

چند روز مانده به آغاز به کار نمایشگاه توکیو، دایهاتسو از چند خودروی سفارشی رونمایی کرده است. قطعاً این خودروها در میان طرفداران Kei کارها بحث‌های فراوانی ایجاد خواهند کرد.


سه‌گانه‌ی دایهاتسو در توکیو شامل دو هاچبک کوچولوی میرا و یک مینی ون است. اولین خودرو که دایهاتسو میرا توتو اکتیو وِر نام دارد رنگ آبی کم‌رنگ بر بدنه‌ی آن پاشیده شده و با ظاهری خشن و کاربرد بالا در شهر طراحی شده است.


اما دومین خودرو میرا تاکوت الگانت وِر نام دارد که رنگ ساده‌تر سفید و رینگ‌های اسپورتی دارد. دایهاتسو هاتسان میکو لیمیتد پکیج نیز به همراه دو مدل میرای یاد شده در توکیو حضور خواهد داشت. این خودرو نیز رنگ بدنه‌ی آبی کم‌رنگ و سفید دارد.


اما علاوه بر این سه خودرو یک ون با نام تور پریمیوم، بوم الگانت دو تراک متفاوت هایجت هم در توکیو به بازدیدکنندگان معرفی خواهند شد که یکی از آن‌ها خودرویی عالی برای ذخیره‌سازی و فروش میوه‌ها و سبزی‌ها می‌باشد.


دایهاتسو در زمان برگزاری نمایشگاه توکیو مدل کوپن کوپه را نیز برای اولین بار معرفی خواهد کرد. این خودرو که چند روز پیش به‌صورت آنلاین معرفی شده از سقف پلاستیکی تقویت شده با فیبر کربن سود برده و تنها به تعداد 200 دستگاه ساخته خواهد شد.


اما خودروی مسابقه‌ای P5 سال 1968 نیز به اندازه‌ی خودروهای یاد شده برجسته و جالب بوده و قطعاً توجهات زیادی را به خود جلب خواهد کرد. این خودرو در بدنه‌ی خود ترکیبی از رنگ‌های زرد، قرمز و سفید را داشته و در گرندپری 1968 به رتبه سوم دست پیدا کرده است.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

8 دیدگاه

  1. محمد
    سوابق: (1140 دیدگاه) ,

    اگه عزیزان یادشون بیاد،
    یه ماشینی قبلا در ایران بود به اسم “سوزولیت”
    اون هم توی دسته “کی کار” ها که توی ژاپن خیلی طرفدار دارن و از اندازه مشخصی بزرگتر نیستن قرار میگرفت؟؟؟
    .
    اگه آره،
    خب استقبال از اون هم که تو ایران خوب بود
    چرا نسلهای بعدیش اینجا نیومد؟؟؟
    .
    خودروهای جهانی که به بازار ما به قیمت مناسب راه پیدا نکردند
    حداقل شاید کی کار ها رو میشد به قیمت مناسب و بروز خرید
    حتی این کی کار ها بهتر از تولیدات ما نیستن؟؟؟
    بهتر از پراید ۳۰ سال پیش نیست که مونتاژ بشه حداقل؟؟؟؟
    یا ام وی ام ۱۱۰ یا حتی خودروهای بزرگتر ما مثل ۴۰۵و…؟؟؟

    پاسخ
    1. Car Lover
      سوابق: (210 دیدگاه) ,

      نگاه به جثه ریز این ماشین ها نکنین گاها قیمتاشون از 20000 دلار هم بیشتر میشه
      و ی چیزی میشه تو مایه های النترا و سراتو تو بازار فعلی ما
      و ی نکته دیگه اینه که این کی کار ها ملن تو ژاپن عرضه میشه ینی ما بخایمم اونا نمیخان:))

      پاسخ
      1. محمد
        سوابق: (1140 دیدگاه) ,

        آره میدونم یه سریاشون قیمتشون بالاست
        اما قیمتهای مناسب هم دارن
        ضمن اینکه کشش بازار، محصول رو تعریف میکنه
        شاید تو خیلی از کشورهای غیر ژاپن مشتری نداشته باشن
        اما تو ایرانِ ماشین ژاپنی پسند،
        وقتی تجربه قبلی موفقی هم هست
        مانعی برای فروشش نیست
        (البته در شرایط ایده آل واردات)

        پاسخ
        1. Car Lover
          سوابق: (210 دیدگاه) ,

          نه واقعن مردم آمریکا هم ژاپنی پسندن ولی پریوس نیست ماشین موفقی مردم ما ژاپنیای کت و کلفتو دوست دارن لندکروزرو لکسس و اینا کی کار مردم مارو راضی نمی کنه
          حداقل در دایره ارتباطی من کسی ماشین خودشو نمیزاره کنار اینو سوار شه

  2. OMID
    سوابق: (655 دیدگاه) ,

    این کوپن کوپه چقد شبیه الفا رومئو 4c هست

    پاسخ
  3. Reza
    سوابق: (1003 دیدگاه) ,

    پدال این بار چنجم هستش که دارم میگم ، چرا کانمنت های منو بعد 6 ساعت تایید میکنی .
    بابا حداقل دلیلشو بگو اًه خواهش میکنم دیگه شورشو در نیار هر بار بیام اینجا باید پیام بدم بهت؟

    https://www.pedal.ir/%D9%85%DA%A9-%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%86/%DA%A9%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AE%D8%A7%D8%B5-%D9%85%DA%A9-%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%AA%DB%8C%D9%84/

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.