سایر خودروهای آمریکایی

معرفی نسخهٔ تولیدی هنسی ونوم F5، هیولایی عصبانی با اعداد خیره‌کننده

کمی بیش از سه سال پیش، در نمایشگاه سنا هایپرکار هنسی ونوم F5 به‌عنوان یک کانسپت معرفی شد و حالا سرانجام لحظهٔ دیدن نسخهٔ تولیدی آن فرار رسیده است. هنسی برای نسخهٔ تولیدی ونوم F5 یک نیروگاه ۶.۶ لیتری V8 توئین توربو را تدارک دیده که ۱۸۱۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۱۷ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هنسی این پیشرانهٔ قدرتمند را «فیوری» (به معنای خشم) نامیده و می‌گوید این قوی‌ترین پیشرانهٔ تولیدی جاده‌ای تاریخ است. البته این اعداد خیره‌کننده با سوخت E85 و در حالت Vmax تولید می‌شوند و هنسی هنوز قدرت موتور با بنزین معمولی را اعلام نکرده است.

تمام خشم پیشرانهٔ فیوری از طریق یک گیربکس هفت سرعتهٔ AMT تک کلاچه با پدال‌های تعویض دندهٔ دستی به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. هنسی ادعا می‌کند که ونوم F5 پرفورمنس دیوانه‌واری دارد به‌گونه‌ای که ظرف ۲.۶ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر، در ۴.۷ ثانیه به دویست کیلومتر، در ۸.۴ ثانیه به سیصد کیلومتر و در ۱۵.۵ ثانیه به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. اگر این اعداد را هم کافی نمی‌دانید باید بدانید که هنسی حداکثر سرعت F5 را بیش از ۵۰۰ کیلومتر بر ساعت اعلام کرده است.

برای نسخهٔ تولیدی F5 لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲ در نظر گرفته شده که در جلو ۲۶۵ و در عقب ۳۴۵ هستند و به ترتیب روی رینگ‌های ۱۹ اینچی و ۲۰ اینچی قرار می‌گیرند. وظیفهٔ مهار کردن این هیولای عصبانی هم بر عهدهٔ ترمزهای کربن سرامیکی برمبو با دیسک‌های ۱۵.۳ اینچی و کالیپرهای مسابقه‌ای شش پیستونه در جلو و چهار پیستونه در عقب است. برای این ماشین پنج حالت رانندگی مختلف شامل خیس، اسپرت، درگ، پیست و Vmax طراحی شده که میزان قدرت، کنترل کشش و دیگر پارامترها را تنظیم می‌کنند.

ونوم F5 علاوه بر پرفورمنس خارق‌العاده، به‌طور شگفت‌آوری دقیق، ظریف و حساب‌شده بوده و صرفاً به‌عنوان یک درگستر موتور وسط طراحی نشده است. به گفتهٔ هنسی، ویژگی کلیدی این ماشین سلول فیبر کربنی مستحکم و سبک‌وزن آن است که تنها حدود ۸۵ کیلوگرم وزن دارد. این سلول در انگلستان تولید شده است یعنی همان‌جایی که بخش اعظمی از ونوم F5 توسط شریک فنی هنسی یعنی شرکت دلتا موتوراسپرت مهندسی شده است. به این سلول در جلو و عقب ساب‌فریم آلومینیومی و همین‌طور تعلیق دو جناقی متصل شده است. به لطف این شاسی، به گفتهٔ هنسی وزن خشک F5 به تنها ۱۳۶۰ کیلوگرم رسیده است.

ونوم F5 از کابین بسیار ساده‌ای با داشبورد بدون دکمه و غربیلک فرمان مسابقه‌ای برخوردار است که این غربیلک با احساسی مکانیکی، به‌عنوان یک مرکز کنترل واقعی عمل می‌کند. علاوه بر این، در اینجا فیبر کربن و چرم باکیفیت تولید شرکت میورهد در اسکاتلند هم به طرز هوشمندانه‌ای باهم ترکیب شده‌اند تا کابینی با احساس لوکس و ساده ایجاد شود.

این هایپرکار آمریکایی در بیرون به لطف اسپلیتر فیبر کربنی، بال عقب، دیفیوزر بزرگ عقب، کف مسطح و برش‌های زیادی در بدنه برای کمک به جریان هوا، به ضریب درگ ۰.۳۹ دست پیدا کرده است. همچنین در عقب خودرو هم شبکهٔ فیبر کربنی ماشین‌کاری شده‌ای تعبیه شده که به گفتهٔ هنسی، بزرگ‌ترین قطعهٔ فیبر کربنی ماشین‌کاری شده‌ای است که تاکنون برای یک خودرو ساخته شده است.

به‌زودی یک برنامهٔ آزمایشی گسترده برای ونوم F5 با رانندهٔ آزمایشی افسانه‌ای جنرال موتورز «جان هاینرسی» آغاز می‌شود. طی این برنامه، وی با هنسی همکاری می‌کند تا به پویایی خودرو سروشکلی بدهد. باورنکردنی به نظر می‌رسد هنسی بتواند خودرویی بسازد که توانایی دستیابی به سرعت ۵۰۰ کیلومتر را داشته باشد و درعین‌حال از رانندگی سرگرم‌کننده‌ای هم برخوردار باشد و افراد معمولی توانایی کنترل آن‌را داشته باشند اما این هدف هنسی است.

هنسی قصد دارد تنها ۲۴ دستگاه از این هایپرکار را تولید کند که هرکدام ۲.۱ میلیون دلار قیمت خواهند داشت. از این تعداد، ۱۲ دستگاه برای ایالات‌متحده و ۱۲ دستگاه برای دیگر بازارها خواهد بود. تمام این ۲۴ دستگاه در تگزاس در تأسیسات جدیدی در کنار قسمت تیونینگ کنونی هنسی تولید خواهند شد. هنسی قصد دارد سال آینده در باند ۵ کیلومتری در تأسیسات فرود شاتل در فلوریدا با ونوم F5 برای رسیدن به سرعت ۵۰۰ کیلومتر بر ساعت تلاش کند.

[دانلود ویدئو]

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۶۱ دیدگاه

  1. Amin

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (94 ديدگاه)

    ماشالااااا
    دقت کردین مشخصاتش خیلی خیلی شبیه بوگاتی بولید هست؟؟ولی من دوست داشتم یه باله عقب متحرک یا ثابت داشته باشه

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۶۸
    1. MR.JJ

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (106 ديدگاه)

      این هنسی همون هنسی تیونر هست که محصولاتش بالای ۱۰۰۰HP هستند ؟

      موافقم ۶۳
      مخالفم ۳
      1. Ho3in

        ۲۶ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (341 ديدگاه)

        آره 👍این همون برنده که فورد هاو شورلت های پیکاپ رو شش چرخ میکنه و همچنین ماشین های امریکایی رو تیون میکنه

        موافقم ۱۳
        مخالفم ۱
    2. Mr.X

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (408 ديدگاه)

      کجاش شبیه بوگاتی هست این V8 داره بوگاتی W16 یعنی دو برابر سیلندر.بوگاتی ۲۰۰۰ کیلو تقریبا جرمشه ولی این ۱۴۰۰ تقریبا.

      موافقم ۵۱
      مخالفم ۹
      1. [—{*AMIN_MC20*}—]

        ۲۶ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (1917 ديدگاه)

        چی داری میگی
        بولید ۱۲۴۰ کیلوعه

        موافقم ۲۷
        مخالفم ۱۲
        1. Mr.X

          ۲۶ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (408 ديدگاه)

          شیرون چی؟ ویرون دیوو؟ اینا که ۱۸۰۰ ۱۹۰۰ تا هستن. حتی اگه بولاید هم کم وزن باشه ولی W16 هست

          موافقم ۱۵
          مخالفم ۸
        2. [—{*AMIN_MC20*}—]

          ۲۶ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (1917 ديدگاه)

          ای بابا🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
          کامنتش رو دوباره بخون نوشته شبیه بولییییددد!!!!!🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

          موافقم ۶
          مخالفم ۳
    3. زیزیگولو

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1351 ديدگاه)

      امین هنسی ونوم رقیب بوگاتیه ولی شبیهش نیستش …. قیمتشم خیلی بالاست ولی بازم نصف قیمت بوگاتیه

      موافقم ۴۴
      مخالفم ۴
      1. مهدی،:امید اینده

        ۲۶ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (843 ديدگاه)

        نگهفته که شبیهشه
        میگه ارقام خروجی موتورش هم اندازه بوگاتی بولید هست
        البته باله هم ضریب درگ رو افزایش میده

        موافقم ۷
        مخالفم ۱۷
        1. زیزیگولو

          ۲۶ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (1351 ديدگاه)

          رقیب بوگاتی بولید که نمیتونه باشه ولی با بوگاتی شیرون میتونه رقابت کنه

          موافقم ۲۸
          مخالفم ۵
    4. SRT

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (196 ديدگاه)

      دمت گرم هنسی حالا دیگه وقت ثابت کردن و عمل رسیده🔥

      موافقم ۲۳
      مخالفم ۸
    5. Me

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (231 ديدگاه)

      فک کنم امین میخواست یه چیز دیگه بگه اشتباه تایپی کرده
      😀

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۵
    6. m40

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (54 ديدگاه)

      بولید یه ماشین تک ساخته و مسابقه ای هست و یه محصول جاده ای نیست اصلا رقیب هم نیستن

      موافقم ۲۱
      مخالفم ۳
    7. Elmiraj

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1863 ديدگاه)

      نسخه پیست محور هم داره که باله عقب ثابت خواهد داشت .
      .
      ولی جدا از اینا این ماشین به ازای هر تُن ۱۳۳۶ اسب بخار قدرت داره…!!!!
      موتورش هم به ازای هر لیتر ۲۷۵ اسب بخار قدرت داره که فکر نکنم نظیر داشته باشه…

      موافقم ۲۲
      مخالفم ۱۰
      1. [—{*AMIN_MC20*}—]

        ۲۶ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (1917 ديدگاه)

        بهترین نسبت قدرت به حجم رو جسکو داره

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۵
  2. akrh78

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (533 ديدگاه)

    ضریب درگش به نسبت تواتارا خیلی زیاده، ۴۰ درصد بیشتر از تواتارا
    بعید میدونم بتونه شکست بده
    عقبش به نسبت نسخه کانسپت خیلی بهتر شده

    موافقم ۳۳
    مخالفم ۶
    1. Hadi

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1815 ديدگاه)

      ایولا 👌
      چی ساخته هنسی…
      یکی از زیباترین هایپر کارهایی هست که تا حالا دیدم 👌
      با این قدرت و اعداد ارقام راحت به ۵۰۰ کیلومتر در ساعت میرسه
      ولی شاید تنها چیزی که مانع این بشه ضریب درگ بالاشه که بعید می‌دونم که بخواد خیلی جلوی شتابش رو بگیره…
      در کل خیلی زیبا و همه چی تمومه و معرکست، ولی فقط ۲۴ دستگاه؟؟
      حداقل ۱۰۰ تا ازش میزدید😐

      موافقم ۲۸
      مخالفم ۱۴
      1. ارشیا

        ۲۶ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (192 ديدگاه)

        مهم ترین چیز تو سرعت بالا ضریب درگه.
        مهندس نیستم ولی این ماشین بالای ۵۱۰ تا نمیتونه بره با این ضریب درگ.

        موافقم ۱۱
        مخالفم ۱۲
      2. akrh78

        ۲۶ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (533 ديدگاه)

        به نظرم بخاطر شتاب بالایی که داره یه خورده تاپ اسپید رو فدا کردن با ضریب دنده ها
        ۵۰۰+ رو ادعا کردن که به نظر منم میرسن بهش ولی نمیتونه با تواتارا رقابت کنه
        یه نکته دیگه، بجز حرف و حدیث های رکورد زنی تواتارا، ماشین همچنان داشت شتاب میگرفت و باد مانعش شد

        موافقم ۲
        مخالفم ۱
    2. Ali_x76

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (921 ديدگاه)

      این ماشین پر از ونت و دریچه‌ست که به خنک کاری و احتمالا داون فورس کمک می‌کنه، که هنسی هم با گفتن این‌ که ماشین برای همه‌ست این نکته رو تایید کرده.
      تواتارا با بدنه تماما صاف و بدون دریچه، به وضوح فقط برای رکورد گیری ساخته شده.

      موافقم ۲۱
      مخالفم ۳
      1. akrh78

        ۲۶ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (533 ديدگاه)

        تواتارا مگه خنک کاری نمیخواد؟ چون بهینه تر طراحی شده داون فورس رو بدون درگ اضافه تولید میکنه. عدد و رقما یادم نیست ولی در نظر داشته باشین تواتارا نسخه مخصوص پیست هم خواهد داشت که بعدا تولید میشه
        توسعه تواتارا حدود ۱۰ سال طول کشیده، ونوم ۳ سال تقریبا این خودش خیلی حرفه، شاید سرمایه شلبی کمتر بوده و یکم کند پیش رفتن ولی بازم تفاوت زیاده
        جرود شلبی خودش راننده توسعه ماشینش بوده و میگفت میخواستم ماشین همون حسی رو منتقل کنه که مد نظرم بوده

        موافقم ۱
        مخالفم ۱
  3. مهدی،:امید اینده

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (843 ديدگاه)

    وای خدا خیلیل تو دلم خندبدم لعنت به نسخه تولیدی
    هلو رو لولو کردن

    موافقم ۵
    مخالفم ۱۷
  4. PaRHaM

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (737 ديدگاه)

    به به
    همینه👌🏻🇺🇸

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۸
  5. Reza

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1532 ديدگاه)

    من به هنسی ایمان بیشتری دارم تا SSC

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۱۸
  6. Ho3in

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (341 ديدگاه)

    اصلا و ابدا این ماشین خاص نیست و شاخ هم‌نیست و به درد نمیخوره
    این ماشین توی پونزده ثانیه سرعت چهارصد کیلومتر رو طی میکنه درحالی که پراید و پژوه توی هفده ثانیه به سرعت صد کیلومتر میرسن👌
    فک کردین میخوام یه ماشین دیگه رو بهتون‌معرفی کنم 😅کور خوندین 😂😄نداریم دیگه از این بهتر

    موافقم ۳۱
    مخالفم ۲۹
  7. ارش

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1297 ديدگاه)

    یعنی بازم با یه فیلم اکشن و هالیوودی دیگه طرفیم و با کمک جلوه های ویژه مثل یک گردباد شتاب میگیره همه رو انگشت به دهان خواهد کرد بعد دستشان رو میشه😂

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۳۶
    1. Elmiraj

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1863 ديدگاه)

      بهتر از اینه که جرأت نکنی از پیست خودت بیرون بری….

      موافقم ۳۴
      مخالفم ۱۰
      1. شاهین

        ۲۶ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (813 ديدگاه)

        سنگین بود

        موافقم ۱۹
        مخالفم ۵
  8. SF90 STRADALE

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2789 ديدگاه)

    رکورد هم نزنه ، ماشین بسیار زیبایی ساخته
    یک طراحی چشم نواز همراه با پرفورمنس فوق العاده

    موافقم ۳۳
    مخالفم ۳
  9. [—{*AMIN_MC20*}—]

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1917 ديدگاه)

    عجب چیزی شده!!
    عقب ماشین تو کانسپتش خیلی خوب نبود که تو نسخه تولیدی درستش کردن و الان خیلی چشم نواز شده
    و پرفورمنسش هم خیلی خوبه حالا دلم میخواد بدونم بین این،جسکو،بولید و تواتارا کدوم رکورد رو میزنن؟
    من خودم فکر میکنم حرف های کوینیگزگ بیشتر به واقعیت نزدیکه

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۵
  10. Mr.X

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (408 ديدگاه)

    بسیار زیبا و عالی. نسبت به کانسپتش بهتر شده. داخلشم در عین سادگی همه چی داره و کامل هست و یه حس مسابقه ای به آدم میده.
    بی صبرانه منتظرم که تو پیست ببینمش و همچنین رکورد زدنش رو ببینم.
    و تو ویدیوی دومی عجب صدایی داره.

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۳
  11. RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (902 ديدگاه)

    یا حضرت موشک من اگه پولشو داشتم اینو میخریدم بوگاتی بولید اصلا به درد نمیخوره.

    مشخصاتش رو برم. (مشخصات رو ولش کن، ماشین آمریکایی هست)

    ۰تا ۱۰۰= ۲.۶
    ۰تا ۲۰۰= ۴.۷
    ۰تا ۳۰۰= ۸.۴
    ۰تا ۴۰۰ = ۱۵.۵

    تازگی ها ۰تا ۴۰۰ ماشین ها خیلی سریع شده.

    پولشم مفته. ۲.۱ میلیون دلار ( دو ممیز یک میلیون) ۵۰۰ تا هم سرعت میره.

    این کمپانی هم داره پول مهندسی شو میده.

    موافقم ۲۱
    مخالفم ۱۴
    1. [—{*AMIN_MC20*}—]

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1917 ديدگاه)

      عه عه این ماشین برای تو سمه
      ماشین فقط تسلا😂😂😂

      موافقم ۲۰
      مخالفم ۳
    2. Mr.X

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (408 ديدگاه)

      تسلا هم زیاده. فقط چانگان.

      موافقم ۲۰
      مخالفم ۲
      1. محمدهادی

        ۲۶ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (293 ديدگاه)

        این چانگانم موندگار شدا😂😂😂😂😂

        موافقم ۱
        مخالفم ۱
      2. محمد

        ۲۴ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (1 ديدگاه)

        منتظر الترا کار chaos باشین!!

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    3. Ãbţìň

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (119 ديدگاه)

      معلومه که آمریکایی بازی،از این نکته خوشم اومد اما بهتره بدونی بولید فقط یه دستگاهه و اونم مخصوص پیسته،حالا اینا که به کنار، خیلی ببخشیدا اما کجاش ارزونه؟!؟!۲میلیون دلاره نه ۲میلیون تومن!
      به غیر از اینا هنوز مشخص نیست چقدر سرعتشه باید دید تو عمل چیکار میکنه،ادعا با واقعیت فاصله زیادی داره،خدا کنه این حداقل آبرومند باشه و مثل تواتارا همش یه ادعای پوچ نباشه.به امید پیروزی f5💪

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۷
      1. Mr.X

        ۲۷ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (408 ديدگاه)

        تازه شیرون هم خیلی گرون تر از این نیست.

        موافقم ۰
        مخالفم ۱
  12. Mahdi

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (35 ديدگاه)

    خیلی قشنگ دراومده ولی کاش فرمونش مرسوم تر بود از بیرون نگاه میکنی با اون رنگ سرمه ایی و داخل چرم به نظر میاد خیلی لوکسه اما وقتی فرمونو می بینی جا می خوری یه حس تضاد به وجود میاد

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۳
  13. مهدی

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (370 ديدگاه)

    هیولا بود هیولا ترم شد شتاب ۰ تا ۱۰۰ش خیلی خوب نبود اما ۰ تا ۲۰۰ و ۰ تا ۳۰۰ و بقیش خوب بود چون شتاب دوج دیمون ۲.۳ ثانیس یا بوگاتی شیرون فکر کنم ۲.۴ ثانیه حالا باید ببینیم میتونه رکورد دول سیکستین رو بزنه یا نه

    موافقم ۹
    مخالفم ۱۰
    1. Alireza

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (503 ديدگاه)

      رکورد دِوِل ۱۶؟ تنها رکوردی که اون داشت رکورد ادعای پوچ بود

      موافقم ۱۷
      مخالفم ۳
    2. شاهین

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (813 ديدگاه)

      شتاب اولیش بخاطر دف عقب بودنشه که با اون قدرت نمیتونه بهتر باشه ولی توی شتاب ثانویه عالی عمل میکنه
      دول هم که هرچی فیلم ازش دیدم بیشترشون درحال حرکت با ۲۰ تا سرعت توی خیابونای دبی بوده و فکر نکنم اصلا همچین قدرتی داشته باشه همش تبلیغات بوده

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۱
    3. Ãbţìň

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (119 ديدگاه)

      اسم اون تبلیغ عربی رو نیار اینجا،اون همش یه دروغ بزرگ بود،عقده بازی این عربا تمومی نداره که،اون از wموتورز که کسی محل بهش نمیده

      موافقم ۱۴
      مخالفم ۳
  14. Reza

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (21 ديدگاه)

    هنسی=ادعا
    ده ساله جز ادعا چیزی از هنسی ندیدیم
    حداقل برای رکورد تاپ اسپید

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۳۰
    1. Mr.X

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (408 ديدگاه)

      پس هنسی ونوم Gt چی بود؟ که تونست تاج ۳ ساله رو از بوگاتی ویرون بگیره!

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۹
      1. Reza

        ۲۶ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (21 ديدگاه)

        بیشتر در مورد رکورد هنسی ونوم GT مطالعه کن

        موافقم ۹
        مخالفم ۱۰
      2. R

        ۲۶ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (346 ديدگاه)

        یک کیلومتر بیشتر اونم تو مسیر یک طرفه؟ هه

        موافقم ۵
        مخالفم ۳
  15. R@m!n

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (921 ديدگاه)

    راننده بیهوش نمیشه تو ۸ ثانیه به ۳۰۰ کیلومتر میرسه یه آدم معمولی چطوری می تونه این فشارو تحمل کنه ؟

    موافقم ۵
    مخالفم ۵
    1. محمد

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (32 ديدگاه)

      اگه راننده حرفه ای باشه نه پیشنهاد می کنم تصادف گروگان تو صخیر رو ببینید البته احتمالا دیدی
      تو اون تصادف ۵۳ جی بهش نیرو وارد شده!!!! و خدا رو شکر سالم بیرون اومد از اون انفجار

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۱
      1. R@m!n

        ۲۶ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (921 ديدگاه)

        آره ولی این ۲۴ دستگاه به یه مشت آدم معمولی ثروتمند میرسه دیگه نه یه مشت راننده حرفه ای

        موافقم ۱۲
        مخالفم ۱
  16. محمد

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (32 ديدگاه)

    یه نکته ی عجیب برای من شتاب صفر تا ۲۰۰ هست که عدد اعلامیش ۴.۷ ثانیه هست و عدد عجیبیه برای مقایسه ماشین های فرمول یک در بهترین شرایط یعنی با یه استارت خوب به این عدد می رسن و اگه بد استارت بزنن این رقم به حدود ۵.۲ ثانیه میرسه بهترین عددی که تو ذهنم دارم ۴.۴ هست که رنو ثبت کرده حالا نمی دونم اکون زده یا دنیل مرسدس ها هم تقریبا همین رقم رو میزنن واقعا اگه رقم اعلام‌شده صحت داشته باشه شگفت آوره البته نباید ۱۷۰۰ اسب رو فراموش کرد ولی به هر حال فوق العاده است

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱
    1. امین

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1 ديدگاه)

      چون دروغ و بزرگ نمایی هست دیگه عزیز من مثل بولید که میگه ۵۰۰ تارو تو ۳ ثانیه پر میکنم😂 زمان اعداد این ماشین هارو با خاک یکسان میکنه فقط صبر کنید تازگی ها دروغ ها اونقدر بزرگ شده باورشون راحت تر شده این اعداد از بیخ دروغه زمان ثابت خواهد کرد جوری فراموش میشن که انگار نیومدن چه بولید چه این چه باتیستا کایوس و… و…

      راستش در این بین ریماک واقعا سلطان و سلطان هست خیلی با معرفت و جدی و قدرتمند گفتن ماشین میزنیم فلان و زدن و همه رو لوله کرد با لافراری درگ مینداخت انگار درگ پرشیا و بی ام و هست امثال رودستر و اینا ادعا هایی هستن برای ذوق کردن یه عده و عامل حرص خوردن من و امثال واقعیت گراها

      موافقم ۶
      مخالفم ۲۲
  17. R

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (346 ديدگاه)

    چراغ جلوش شبیه تواتاراس

    موافقم ۳
    مخالفم ۵
  18. Ho3eyn

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (60 ديدگاه)

    پشتش رو دقت کنین خیلی شبی ریماک شده بخصوص چراغاش…
    از شرکتی که میاد واسه بوگاتی و کونیخزگ و ssc کری میخونه بعیده نتونه حتی یه چراغ عقب بدون اس کی برا ماشینش طراحی کنه
    😐

    موافقم ۳
    مخالفم ۱۶
  19. ارشیا

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (192 ديدگاه)

    ولی چه قدر طراحیش جذابه.

    موافقم ۸
    مخالفم ۳
  20. OMID

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1896 ديدگاه)

    طراحیش خوبه 👌 ولی اون رنگ زرد کانسپتش جالب تر بود
    نسبت قدرت به وزنش فضاییه ( فکر نکنم هیچ ماشین جاده ای حتی نزدیک این رقم شده باشه )
    تنها چیزی که توی ذوق میزنه گیربکس AMT هست که ممکنه روی شتابش تاثیر بزاره
    فرمونش هم یه مقدار عجیبه واسه ماشین جاده ای ( کاش به صورت آپشن در کنار فرمون عادی ارائه میشد )

    موافقم ۷
    مخالفم ۳
  21. رامتین

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2067 ديدگاه)

    چه طراحی اغواکننده ای، خصوصا از بغل. چه حجم زیبایی به بدنه داده شده. بمراتب بهتر از SSC از این منظر هست. ۰ تا ۲۰۰ هم خیره کننده هست.

    موافقم ۸
    مخالفم ۷
  22. رضا موتوری

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (6 ديدگاه)

    یعنی وقتی که ما با پراید صد تا پر کردیم که اونم میگن کیلومترش بیست تا بیشتر نشون میده این داداشمون داره ۴۰۰ تا میره ؟؟؟؟ عجب…

    موافقم ۳
    مخالفم ۳
  23. مهرداد كمال

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (459 ديدگاه)

    با این همه قدرت میخواد پرواز کنه!!!
    باور کنین جرات میخواد کسی بخواد تمام قدرتش رو بیرون بکشه حتی تو حالت دنده خلاص بخواد پدال گاز رو تا اخر فشار بده
    موجود مهیب و وحشتناکیه

    موافقم ۵
    مخالفم ۱
  24. R

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (346 ديدگاه)

    اعداد ارقام شبیه سازیو بنداز کنار بیا تست کن ببینیم چند مرده حلاجی

    موافقم ۳
    مخالفم ۳
  25. یوسف

    ۲۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (159 ديدگاه)

    هنسی همیشه محصولاتش عالی بودن. دمش گرم. وایپر هنسی هم خیلی عالی بود. بوگاتی کجایی…. مواظب باش هنسی قورتت نده

    موافقم ۵
    مخالفم ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا