سیتروئن

سه‌گانه‌ سدان‌های سیتروئن به زودی می‌آیند!

سیتروئن در دو سال آینده سه سدان جدید را عرضه خواهد کرد. اولین سدان از این دسته مدل جدید C6 است که سال آینده شاهد رونمایی آن خواهیم بود.


مدیر بازاریابی سیتروئن این خبر را در مصاحبه با اتوکار تائید کرده و خاطرنشان ساخته طراحی این مدل‌های جدید از رسوم سنتی صنعت خودرو پیروی نخواهد کرد.

Citroen CXperience
آرنود بلونی گفته است:

اعتقاد ما بر این است که هنوز هم فضا برای تولید سدان ها وجود دارد. زمانی که شما تمامی خودروها را با آپشن قوای محرکه‌ی الکتریکی یا پلاگین هیبریدی در نظر بگیرید بنابراین فرصت‌هایی برای طراحی‌های خلاقانه وجود خواهد داشت.

علاقه‌ی سیتروئن به سدان های عجیب تاریخچه‌ی دور و درازی دارد و اگرچه آمار فروش سدان ها در سراسر دنیا با افت مواجه بوده اما این خودروساز فرانسوی فعلاً نمی‌خواهد از سدان ها دست بکشد.

مدیر این برند اضافه می‌کند:

خیزش شاسی بلندها را نمی‌توان نادیده گرفت اما همین موضوع باعث می‌شود ما هدف و ظاهر یک سدان را دوباره تصور کنیم. من نمی‌خواهم از واژه‌ی مخرب استفاده کنم زیرا می‌توان تفسیر اشتباهی از آن داشت اما من قول می‌دهم که ظاهر این خودروها بسیار اصیل باشد. خودروی ریسکی تولید نخواهیم کرد زیرا می‌خواهیم آن را بفروشیم ولی ظاهر آن از ویژگی‌های جالبی برخوردار خواهد بود.


C6 جدید چند وقتی است که در حال توسعه بوده و شروع این پروژه با معرفی کانسپت Cxperience در سال ۲۰۱۶ کلید خورده است. نسخه‌ی تولیدی سدان پرچم‌دار سیتروئن طبق انتظارات در نمایشگاه پاریس ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.

Citroen Metropolis Concept
دو سدان دیگر هم در سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند و مدیر سیتروئن تنها گفته که این خودروها بجای اینکه پسوند کانسپت را یدک بکشند نمونه‌های تولیدی نهایی خواهند بود. مدیر بازاریابی این برند گفته تمرکز این خودروها روی بازار چین خواهد بود جایی که تقاضا برای سدان های راحت و نرم هنوز هم بالاست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Abbas

    ۲۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    سدان ها رو دور فروش نمیفتن مگر با رخ دادنه یه انقلاب تو این کلاس،در مورد سیتروئن،اکثرا ماشینای جذاب با سیستم تعلیق نرم و عالی درست کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. پیکان جوانان گوجه ای

    ۲۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (990 ديدگاه)

    سیتروئن خیلی مواقع طراحی های خاص زده و بیشترشونم جذاب از اب در اومدن شرکت جالبی هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. (Saeed(peugeot

    ۲۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    سیتروئن عالی داره کار میکنه
    رشد فروشش
    طراحی های فوق العاده و خاصش

    تعلیق های عالی و فوق العادش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا