سیتروئن

نسخه ویژه ای از DS3 به یاد قهرمانی در رالی جهانی

چیزی مانند قهرمانی‌های یک خودروساز یا راننده‌ی آن‌ها در مسابقات رالی جهانی نمی‌تواند بهانه‌ی خوبی برای تولید نسخه‌ی ویژه‌ای از یک خودرو باشد، و سیتروئن بسیاری از این قهرمانی‌ها را در کارنامه‌ی خود دارد. اگر چه، در سال ۲۰۱۳ تیم فولکس واگن و راننده‌ی فرانسوی آن‌ها سباستین اوژیه توانستند به مقام قهرمانی مسابقات برسند، بنابراین چه چیزی باعث تولید نسخه‌ی ویژه‌ی سیتروئن DS3 Racing در ژاپن شده است؟

Citroen DS3 Racing Japan
DS3 Racing Mat Gold
خوب، این خودروساز فرانسوی می‌گوید که آن‌ها با عرضه‌ی DS3 Racing Mat Gold قصد دارند تا قهرمانی‌های گذشته‌ی خود در مسابقات رالی جهانی را جشن بگیرند. از این مدل فقط ۲۰ دستگاه تولید خواهد شد و هر کدام از آن‌ها قیمتی معادل ۳.۸ میلیون ین (برابر با ۳۷ هزار دلار) خواهند داشت.

Citroen DS3 Racing Japan
Citroen DS3 Racing Japan
بدون در نظر گرفتن ۱۰ میلی متر کاهش ارتفاع سیستم تعلیق خودرو، این پکیج فقط شامل تغییرات ظاهری و تزئینی خودرو می‌باشد. این خودرو به رنگ خاکستری مات بوده و تزئینات طلایی رنگی در بخش‌هایی از بدنه، سقف، و چرخ‌ها داشته و علاوه بر آن محافظ گلگیر و باله‌هایی از جنس فیبر کربن نیز دارد. دقیقاً همین رنگ‌ها در طراحی داخلی خودرو نیز به کار رفته است.

همانند مدل معمولی این خودرو، نسخه‌ی Mat Gold مجهز به یک موتور ۱.۶ لیتری توربو شارژردار با ۲۰۴ اسب بخار نیرو می‌باشد.

برچسب ها

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه

  1. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1451 ديدگاه)

    ظاهرش که خوبه! عجیبه با اینکه تعدادش خیلی محدوده، قیمتش پایینه !!!

    1. Ehsan

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1252 ديدگاه)

      دلیلش ساده است اینکه خارجی ها انصاف دارن همون چیزی که کارخانجات ما ندارن

      1. sahand

        ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (139 ديدگاه)

        آخه الان واقعاً چه ربطی داشت!؟!؟؟!؟
        میخواستی یه چیزی بگیا!

        1. Ehsan

          ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1252 ديدگاه)

          شما فکر کنم تو باغ نیستی 😀 کامنت من در جواب قسمت دوم جمله محسن بود

    2. محمد

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (37 ديدگاه)

      ظاهر این ماشین واقعا خوبه (حتى بدون طلا) اگر سایپا مى تونست بیاره صد سال ماشین بود براش

  2. MBS

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (201 ديدگاه)

    ضبطش خیلی جای بیخودیه مثل رنو pk

  3. محمد44

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    سلام دوستان ماشین چینی بخرید ولی ایرانی نخرید چون ماشین های ایرانی طراحی شون برای ۲۰ ۳۰ سال پیشه نه سواری خوبی دارم نه خوشگلی دارن نه کیفیت با ۳۰ ۴۰ ۴۵ ملیون میتونید لیفان ۶۲۰ ۱۸۰۰ سی سی جی ۵ . ام وی ام ۳۱۵ گیریت وال سی ۳۰ سارینا دیار خودرو بخرید از محصولات ایران خوره و سایپا بهتره ؟

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6544 ديدگاه)

      درود .

      من هیچ کدوم ازونهایی که گفتی رو با ال ممد عوض نمیکنم .

      اگرم قرار به ماشین چینی باشه فقط جیلی و ام جی .

      ایران و المان

  4. رضا

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1691 ديدگاه)

    ایرانخودرو که حالا یادش افتاده داشبورد ۴۰۵ رو جدید کنه!!!!
    فک کنم واسه تولیدش حداقل تا ۲۰ سال دیگه دورخیز کردن بی لیاقت های عقب مانده

  5. فقط BMW

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (85 ديدگاه)

    سیتروئن یکی از برندهای خوبه دنیاست

  6. امید

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1324 ديدگاه)

    این خبر رو تو سایت ارانیکو دیدم امیدوارم راست باشه و امیدوارم به صفر برسه تعرفه واردات خودروهای کم مصرف که الایندگی این خودرو ها منظورم خودروهای روز و استاندارد اروپا هست یک سوم ماشین های مثلا تولید داخل هست با این کار درامد دولت تو این بخش شاید به ظاهر پایین بیاد اما امار تصادفات دیه بیمه مصرف سوخت و خیلی چیزای دیگه خیلی خیلی پایین میاد که به نفع دولت هست اونم خیلی اینم متن خبر با لینکش

    یکصد و هشتادمین جلسه شورای رقابت در مورد بررسی تعرفه قیمت گذاری خودرو تشکیل و تصمیمات مهم خودرویی اتخاذ شد.

    شورای رقابت در جهت تنظیم و بهبود بازار رقابت مربوط به صنعت خودروی کشور به نحوی که موجب افزایش کیفیت و تعدیل قیمتها شود، تصویب کرد که تعدیل نرخ تعرفه خودروهای وارداتی را به شرح زیر به هیأت وزیران به همراه گزارش توجیهی پیشنهاد دهد:

    -خودروهای وارداتی تا ۱۵۰۰ سی سی ظرفیت موتور ۳۰ درصد
    -خودروهای وارداتی بیش از ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ سی سی ظرفیت موتور ۳۵ درصد
    -خودروهای وارداتی بیش از ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ سی سی ظرفیت موتور ۴۰ درصد
    -خودروهای وارداتی بیش از ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ سی سی ظرفیت موتور ۷۰ درصد
    -خودروهای وارداتی بیش از ۳۰۰۰ سی سی ظرفیت موتور ۱۰۰ درصد

    (در صورت وضع عوارضی علاوه بر تعرفه گمرکی، عوارض مزبور از نرخ های فوق کسر خواهد گردید.)
    – حذف موانع غیرتعرفه ای
    – در انحصار نبودن واردات
    – تعرفه واردات قطعات خودرو تغییر نمی کند.
    – کاهش پلکانى تعرفه ها.
    http://www.eranico.com/fa/content/20436/%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%82%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B4%D8%AF

  7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6544 ديدگاه)

    درود .

    این ماشین واقعا زیباست .

    منهای رنگش طراحیش خیلی خوبه . مخصوصا اون ستونی که پشت در همینطور رها

    شده . چه جوری اونو دراورده؟؟؟؟

    محشره .

    ایران و المان

  8. مهسا فقط آلمان و ایتالیا

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (311 ديدگاه)

    نه به این طراحی قشنگ خارجیش نه به این طراحی داشبوردش که آدمو یاد دهه ۹۰ میندازه

  9. saied

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1265 ديدگاه)

    زیبا شده 🙂 ولی از سیترون خوشم نمیاد

  10. محمد

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (737 ديدگاه)

    خوبه ولی دیگه نه اینقدر….. داخلش هم از بیرونش خیلی بهتره. اما در کل ماشین قابل قبولیه…..

  11. محمد

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (737 ديدگاه)

    تا حدی خوبه ولی دیگه نه اینقدر….. داخلش هم از بیرونش خیلی بهتره. اما در کل ماشین قابل قبولیه…..

  12. احمد.ف

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (463 ديدگاه)

    نمیدونم هر کار میکنم از ماشینای سیتروئن خوشم نمیاد. همش قیافه است عملکرد و استهلاک ضعیف!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن