فراریمسابقات

رونمایی از خودروی فراری برای فصل 2020 فرمول 1

فراری از خودروی جدید خود برای فصل ۲۰۲۰ مسابقات فرمول ۱ رونمایی کرد. این خودروی جدید با نام اسکودریا فراری SF1000 شناخته می شود که دلیل انتخاب این نام هزارمین حضور این شرکت در مسابقات امسال می‌باشد.

SF1000 قرمز رنگ را چارلز لکلرک با شماره ۱۶ و سباستین فتل با شماره ۵ خواهند راند. معرفی عمومی این خودرو در مراسمی ویژه‌ای که در تئاتر رومولو والی در رجیو امیلیای ایتالیا برگزار می شود خواهد بود.

پوشش بدنه‌ی خودرو تقریباً تغییری نداشته و اسپانسرهای اصلی یعنی فیلیپ موریس، شل، UPS و ری بن همچنین در موقعیت‌های اصلی خودرو دیده می‌شوند.

لوئیس کامیلری مدیر اجرایی فراری در خلال رونمایی خودروی فرمول ۱ این شرکت گفته است:

واضح است که سال جالب اما سختی را خواهیم داشت. این فصل برای ما اهمیت زیادی دارد زیرا باید یک خودروی جدید را با توجه به قوانین سال ۲۰۲۱ مسابقات توسعه دهیم و به همین خاطر تیم ما روزهای بسیار شلوغی را در پیش دارد.

او ادامه می‌دهد:

ما کاملاً به افراد تیم خود، به خلاقیت، به نظم و به کار آن‌ها اطمینان دارم. ماتیا بینوتو و تیمش کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند و ما به دنبال ادامه‌ی موفقیت‌های خود هستیم.

فراری اولین تیم فرمول ۱ است که خودروی سال ۲۰۲۰ خود را به نمایش می‌گذارد. هرچند مشتری پیشرانه‌های این شرکت یعنی هاس هم تصاویری از خودروی خود را منتشر کرده است.

همان‌گونه که گفته شد رانندگان این خودرو لکلرک و فتل خواهند بود که اولی قرارداد خود با فراری را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کرده درحالی‌که قرارداد کنونی فتل تا پایان سال اعتبار دارد.

لکلرک و فتل با هم سه پیروزی و ۹ پل پوزیشن را در سال قبل به دست آوردند اما خودروی SF90 سال پیش از قدرت کافی برای رقابت با مرسدس برخوردار نبود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    به افتخارات گذشته خود نگاهی بینداز و با قدرت شروع کن و با قهرمانی ، فصل رو به پایان برسون ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Ferrari

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    امیدوارم ماشین رقابتی باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Farzad

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    فراری آماده ترکوندن رقبا ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (615 ديدگاه)

    مرسدسو بزن کنار توی فرمول1

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. R

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    مشخصات فنی این ماشینارو هم بگید

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا