فولکس واگن

نسل جدید فولکس‌واگن گلف R فاقد حالت دریفت

مقامات فولکس‌واگن تأیید کرده‌اند نسل جدید گلف R و GTI را در آمریکا عرضه خواهند کرد. به این ترتیب نسخه‌های استاندارد و معمولی هشتمین نسل گلف شانسی برای حضور در این بازار ندارند.


البته جاست کاپیتو مدیر خودروهای پرفورمنس فولکس‌واگن تأیید کرده نسل جدید گلف R فاقد حالت دریفت و سیستم فرمان پذیری تمام چرخ‌ها خواهد بود. این در صورتی است که رقبای مشهور گلف همچون فورد فوکوس RS و رنو مگان RS از چنین ویژگی‌هایی سود می‌برند.


این مدیر ارشد در مصاحبه با تاپ گیر خاطرنشان ساخته نسل آتی گلف R فاقد حالت دریفت خواهد بود. نسل سوم فوکوس RS به خاطر وجود چنین سیستمی بسیار مشهور شده بود. او درباره‌ی رقیب آمریکایی گلف R گفته است:

در فوکوس RS هیجان رانندگی بر هر چیزی ارجح بوده است. حالت دریفت یک تکنولوژی‌ای است که از سیستم‌های رانندگی مورداستفاده‌ی فورد گرفته شده است؛ اما این موضوع درباره‌ی ما صدق نمی‌کند.

همچنین سیستم فرمان‌پذیری چهار چرخ که رنو مگان RS از آن برخوردار است در هاچبک داغ و جمع‌وجور ژرمن‌ها حضور نخواهد داشت. این خودرو احتمالاً دارای سیستم چهار چرخ محرک خواهد بود. کاپیتو دراین‌باره نیز می‌گوید:

این سیستم برای خودرویی با ابعاد گلف ضروری نیست.


اگرچه این نظرات برای طرفداران یک هاچبک پرفورمنس اصلاً خوشایند نیست اما کاپیتو تأیید کرده نسل جدید گلف R قدرت بیشتری در مقایسه با نسل فعلی خواهد داشت. بد نیست بدانید نسخه‌ی آمریکایی این خودرو هم‌اکنون از پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۷۶ اسب بخاری و گشتاور ۳۸۰ نیوتون متری استفاده می‌کند.


خب نسل جدید این خودرو چه زمانی تولید خواهد شد؟ فعلاً اطلاعات چندانی در دست نیست اما مطمئنیم گلف R جدید سال آینده رونمایی خواهد شد. معرفی نسخه استاندارد این خودرو در اکتبر سال جاری انجام می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. MAHDI

    ۶ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    راستی bmwسری یک معرفی شد.این عکی آخر کابین فولکس خیلی شبیه به کابین همین سری1 جدید هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا