فیات

تیزر جدید فیات برای 500

برخلاف تبلیغات سال گذشته فیات که از جنیفر لوپز برای آگهی فیات ۵۰۰ و از یک مدل رومانیایی برای آگهی آبارث استفاده شده بود، امسال فیات تبلیغی با تمرکز به ورود به بازار آمریکا ساخته که بدون حاشیه های آگهی های سابق این شرکت می باشد.

فیات 500
فیات ۵۰۰

در ابتدای این آگهی خودروهای فیات ۵۰۰ را که در یک دهکده زیبای کارت پستال مانند، در حال حرکت هستند می بینیم. این در حالیست که یک آهنگ قدیمی و ۱۰۰ ساله ایتالیایی هم بگوش می رسد. فیاتهای ۵۰۰ وارد آب می شوند و از سوی دیگر در نیویورک همراه با صدای آهنگ رپ از آب بیرون می آیند. شاید این تاکیدی بر سیستم صوتی و ویژگیهای تفریحی ۵۰۰ باشد. در نهایت قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰ دلاری این فیاتها ذکر می شود. یک صدای روی تصویر می گوید که موج بعدی ایتالیایی به آمریکا آمده است.


البته چه کسی اهمیت می دهد که فیاتهای ۵۰۰ وارداتی به آمریکا از ایتالیا نمی آیند بلکه در مکزیک مونتاژ می شوند و تنها مدلهای اروپایی در ایتالیا و لهستان ساخته می شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. javad

    ۳۰ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (56 ديدگاه)

    چه خلاقیت جالبی،فیات هست و یک 500 و دیگر هیچ

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. mory

    ۳۰ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (418 ديدگاه)

    به غیر از آلمان و آمریکا بقیه ول معطلن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمدعلی

    ۳ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    این فیات 500 به کل خودروسازی ایران میرزه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا