مازراتی

تجربه رانندگی با نیزه سه شاخ ایتالیایی: مزراتی کواتروپورته تروفئو ۲۰۲۱

مزراتی ۱۰۶ سال است که مشغول تولید خودروهای اسپورت و سریع است و حالا کواتروپورته تروفئو ۲۰۲۱ جدیدی که مشاهده می‌کنید عنوان سریع‌ترین خودروی جاده‌ای و استاندارد تاریخ این برند را یدک می‌کشد بنابراین باید چیزهای زیادی برای ارائه داشته باشد.

حداقل در روی کاغذ ناامید نمی‌شوید. در قلب این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی بنزینی قرار دارد که قدرت ۵۷۲ اسبی را در دور ۶۷۵۰ و گشتاور ۷۳۰ نیوتون متری را بین دورهای ۲۲۵۰ تا ۵۲۵۰ پیشرانه تولید می‌کند.

این نیروگاه آهنین با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF همکاری می‌کند، همان گیربکسی که در محصولات متنوعی همچون از ب‌ام‌و سری ۳ گرفته تا رنجروور و اکثر محصولات مزراتی بکار رفته است. این مجموعه باعث شده کواتروپورته دیفرانسیل عقب و دو تنی شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۵ ثانیه‌ای و شتاب صفر تا ۱۶۰ کیلومتر در ساعت زیر ۱۰ ثانیه‌ای داشته باشد.

اما آنچه واقعاً باعث جلب‌توجه می‌شود حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعتی است. اگرچه در دنیای کنونی شاهد ثبت سرعت‌های بالاتری هم بوده‌ایم اما چنین سرعتی برای خودرویی در این کلاس قابل‌توجه می‌باشد.

به‌هرحال نسخه اسپورت تر تروفئو از سدان چهار درب و بزرگ مزراتی به حد کافی سریع بوده و به گفته مزراتی، این خودرو می‌تواند رقیب هر محصولی از آلمان با قیمتی مشابه باشد.

البته این سخن تا زمانی درست است که ب‌ام‌و M8 گرن کوپه کامپتیشن ۱۲۰ هزار پوندی با قدرت ۶۱۶ اسب بخاری، شتاب حدود یک ثانیه بهتر و… را به حساب نیاورید.

خب این موارد اهمیتی ندارد زیرا کواتروپورته تروفئو دیفرانسیل عقب بیش از آنکه به عملکرد اهمیت دهد به استایل و طراحی اهمیت داده است. این خودرو از آن دست محصولاتی است برای خودنمایی در جلوی کلوپ‌ها طراحی شده است.

اما مزراتی می‌گوید کواتروپورته تروفئو در عین زیبایی خیره کننده دارای تکنولوژی‌های مدرن هم هست. لیست وسیع سیستم‌های کمک‌راننده و ایمنی به همراه مواردی همچون اپل کارپلی و دستیار خودران جزو این موارد هستند.

داخل کابین نیز فضای زیادی وجود داشته و این موضوع در صندوق و صندلی‌های عقب نمود بیشتری دارد جایی که پاها کاملاً آزاد خواهند بود.

همین موارد به علاوه حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعتی باعث می‌شوند کابین تروفئو نسبت به رقبا فضای کاملاً متفاوتی داشته باشد. فضای موجود در صندلی عقب بیشتر از نیاز واقعی مالک بوده اما به‌هرحال این یک نقطه قوت برای مزراتی است. شما این میزان فضا را در رقبایی که ماشینی عمل کرده‌اند نخواهید دید.

تجربه رانندگی با این خودرو تحت تأثیر دو چیز است: شتاب گیری قوی اما نه چندان خیره‌کننده‌ی پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو و کیفیت سواری ارائه شده توسط دامپرهای الکترونیکی اسکای هوک. همچنین سبکی سیستم فرمان برقی نیز وجود دارد که شاخصه اکثر محصولات مزراتی است.

در کل سیستم فرمان نیز یکی از ویژگی‌های خوب این خودروست اما خصیصه سطح بالا و قابل‌ذکری نیست؛ و کابین تروفئو که اگرچه جادار بوده و از چرم باکیفیت در جای‌جای آن استفاده شده اما متأسفانه فاقد کیفیت خاصی است که در ب‌ام‌و گرن کوپه، AMG مرسدس یا آئودی بزرگ دیده می‌شود. حتی درب‌های خودرو در زمان باز و بسته شدن به‌طور غیرعادی‌ای سبک حس می‌شوند و دکمه‌های داخل کابین نیز فاقد دقت و کیفیت رقبای کلیدی می‌باشند.

اما کواتروپورته تروفئو خودرویی سریع و خوش‌صدا می‌باشد. در این مدل از حالت جدید کورسا استفاده شده که باعث تیزتر شدن شاسی و فرمان می‌شود. لانچ کنترل نیز وجود دارد که اگرچه حضورش در یک سدان لوکس و اسپورت ضروری نیست اما بر هیجان کار می‌افزاید.

در کل کواتروپورته تروفئو خودرویی برای طرفداران مزراتی بوده اما در نهایت به سختی می‌توان آن را در کنار رقبای اصلی توجیه کرد. قطعاً این یک راه متفاوت برای ریختن ۱۲۵ هزار پوند به پای یک خودروی چهار درب است.

مزراتی کواتروپورته تروفئو در روی کاغذ یکی از سریع‌ترین و خاص‌ترین سدان های اسپورت است که حداکثر سرعت بالای ۳۲۰ کیلومتر در ساعت و قیمت ۱۲۵ هزار پوندی دارد. این خودرو در سکون زیبا و گران‌قیمت به نظر می‌رسد و در زمان حرکت نیز قطعاً سریع است و سواری آن بسیار بهتر از سایر محصولات این خودروساز می‌باشد؛ اما کابین خودرو اگرچه جادار بوده اما هنوز هم فقدان کیفیت خاص رقبای سطح بالا است. همچنین پرفورمنس خودرو اگرچه قوی بوده اما استثنایی نیست و جای کار هم دارد.

مشخصات مزراتی کواتروپورته تروفئو

  • قیمت: ۱۲۵۰۱۰ پوند
  • پیشرانه: ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی بنزینی
  • گیربکس: ۸ سرعته اتوماتیک، دیفرانسیل عقب
  • قدرت/گشتاور: ۵۷۲ اسب بخار/۷۳۰ نیوتون متر
  • شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۴.۵ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۳۲۵ کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت: ۱۲.۲ لیتر در هر صد کیلومتر
منبع
autoexpress

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"، عشقِ ماشین و دیگر هیچ...

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. ممد ژانگولر

    ۶ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1878 ديدگاه)

    چقدر این ماشین زیباست . بدجور دلبری میکنه
    اصنا بگو نسبت به رقبا مثلا شتاب کمتر ، قیمت بالاتر
    ….
    ولی میدونی چیه ؟ عشقه حالا میخواد هر چی هم گرون و بدون آپشن باشه

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
    1. Moein

      ۶ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (796 ديدگاه)

      دقیقا همینطوره
      متاسفانه مازراتی تو این نسل ها یه کم از لحاظ ریزه کاری از آلمانی ها پایین تره،اما مطمئنا تو نسل های جدید این خودروها میترکونه😍😍
      واقعا این خودرو زیباست

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
      1. MR.JD

        ۷ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (168 ديدگاه)

        در زیبایی اش که شکی نیست وقتی از بیرون نگاه کنیم با یک شاهکار ایتالیایی طرفیم که چیزی در مایه های تابلوی مونالیسا هست (در کیفیت فیات – کرایسلر البته :/ )
        ولی مسعله اینجاست که واقعا ارزشش را دارد یا نه ؟
        راستش را بخواهید این مازراتی وارد آبهایی شده است که در آن بزرگانی چون مرسدس S63 AMG – S65 AMG و BMW 750LI – 760LI (حتی آلپینا B7) و از آنطرف آئودی S8 حکمرانی میکنند و مازراتی کواتروپورته در مقابل آنها هیچ شانسی ندارد
        فکر کنم در بهترین حالت بتواند با جگوار XJ رقابت کند چون جگوار XJ از معدود سدان هایی است که در مایه های بین حداکثر پرفورمانس و حداکثر پرستیژ و لوکس بودن قرار دارد
        ( به عبارتی دیگر مازراتی کواتروپورته نه میتواند حداکثر پرفورمنس را بدهد و نه حداکثر لوکس بودن و آن ابهت تشریفاتی را )
        البته دو بند آخری نظر شخصی خودم بود

        موافقم ۳
        مخالفم ۰
  2. زیزیگولو

    ۶ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (2435 ديدگاه)

    صنایع خودروسازی یه عامل خیلی مهم و موثر تو تقسیم بندی کشورای بزرگ صنعتی هستش و واسه همینه که دولتا تلاش زیادی میکنن تا با ارائه سیاستای اقتصادیو استراتژیک صنعت خودروسازیشونو گسترش بدن …..‌ چیزی که در صنایع خودروسازی ایران به هیچ عنوان دیده نمیشه

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۷ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (3933 ديدگاه)

      شما اگه خودروسازی دیدی به ما هم بگو! والا این چیزایی که ایران خودرو و سایپا به خوردمون میدن با ارابه مرگ فرقی نداره…

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  3. Yasin

    ۶ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (10 ديدگاه)

    مازراتی رو خیلی دوست دارم ولی به رقبای آلمانی مثل پانامرا و M8 نمیرسه

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  4. [email protected]!n

    ۶ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1479 ديدگاه)

    ۱۷۲ هزار دلار !!!!!!!!!!!!!! واقعا که چه ماشینایی که نمیشه خرید. واقعا باید یه نفر تو مغزش هیچی نباشه که همچین رقم هنگفتی رو بریزی پای این !!!! مدیرای مازراتی چی فکر می کنن همچین قیمتای خنده داری رو ماشیناشون میزارن !!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Moein

      ۶ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (796 ديدگاه)

      حالا شما حرص نخور
      گذاشتن جلوت بگو گزینه های بهتر

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. [email protected]!n

        ۶ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (1479 ديدگاه)

        چسبوندی عکسو به اتاق یا نه ؟؟

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
        1. [email protected]!n

          ۶ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1479 ديدگاه)

          من که عقده مازراتی نیستم آرزوم باشه، هر لگنی هم بسازه به به چه چه کنم.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. Audi e_tron gt

        ۶ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (637 ديدگاه)

        ماشین جذابیه
        اما به قیمتش نمی ارزه اگه من بخوام بخرم اندازه ی پول این خب یک ماشین الکتریکی می خرم به نام تسلا مدل اس پلید
        در سرعت ۳۵۰ کیلومتر برساعت از این بهتره و شتاب ۱.۹۸ ثانیه ای
        با کلی تکنولوژی های فراوان تر
        یا با این پولش به پورشه پانامرا هم علاقه مند تر هستم که بخوام اونو بخرم

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
        1. محمد امین

          ۶ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1267 ديدگاه)

          نظرتون محترم هست آقای etron ولی کجا خواندید که تسلا به ۳۵۰ تا نزدیک میشه که میگید در سرعت ۳۵۰ عملکرد بهتری از مزراتی داره

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. mos

          ۷ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (555 ديدگاه)

          فقط یه تسلا فن … میتونه بگه پلید
          اون پلد عه دوست من

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        3. RezaRs

          ۷ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1593 ديدگاه)

          اس پلد پلید شد از کی تاحالا
          حالا انقدر پلیده چه جنایاتی ممکنه بکنه😂( شوخیه)

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      3. مازیار

        ۷ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (682 ديدگاه)

        این جمله فوق کلیشه ای ” شما برندار ” بعد از دیدن هر انتقاد ، فقط یه دونه به شماره کامنتها اضافه میکنه و نه هیچ چیز دیگه

        اگه ایرانی و ساکن ایران هستیم متاسفانه در یکی از بدترین نقاط دنیا از لحاظ خودرویی و خیلی از موارد دیگه زندگی میکنیم و اگه این تفکر که چون بیشتر با پراید و پژو سروکار داریم حق اظهار نظر درباره برندهای مطرح رو نداریم حاکم باشه ، پس اصلا چرا عضوی از یک سایت خودرویی هستیم؟

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
    2. علی

      ۷ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (104 ديدگاه)

      دقیقا همینطور هست من جذابیتی توی این خودرو نمیبینم درسته این سبک طراحی توی گرن کوپه بسیار تحسین شد ولی الان دیگه تکراری شده و همچنین کیفیت ساختش توی این قیمت توی ذوق خریدار خواهد زد وقتیکه کنار ماشین های هم قیمت المانی خودش پارک بشه

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
    3. Sina10

      ۷ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (2046 ديدگاه)

      واقعا باهاتون موافقم ، مشکل فقط همین نیست ، شما یه نگاهی به نسخه های پایه یا متوسط گیبلی و تجهیزاتش بنداز ، وضع اونا خیلی بدتره
      حداقل ۸۰ هزار دلار دیگه باید ارزونتر باشه تا بیارزه
      با ۱۵ هزار پوند بیشتر M5 CS هست که توی خط مستقیم یا پیست هر جای دیگه ای اینو نابود میکنه ، توی امریکا هم که کلا ارزونتر میشه ، حدود ۱۴۲ هزار دلار ، یا با پول بسیار کمتری M5 کامپتیشن که اونم بسیار سریعتره یا E63s یا حتی با پول بسیار کمتر CT5-V
      و با همین قیمت M8 گرن کوپه
      در بهترین حالت خرید مازراتی بجای این سدان های جذاب ، دور ریختن پوله ، تنها جذابیت این ماشین قیافه اشه ، و موتورشه که خیلی ضعیف و ناتوانه در مقابل رقبا
      عجبیب تر اینکه از جولیا کوادریفولیو هم کند تره!!
      نمیدونم چرا فیات جای سرمایه گذاری روی طرح های اشتباه مازراتی به ماشینای پرفورمنس آلفا بیشتر توجه نمیکنه؟؟

      حالا درباره این ماشین: قیافه اش عالیه
      کابینش در بهترین حالت فاجعه است ، طراحیش داره با کابین M5 و E63 نسل قبل رقابت میکنه تا مدل های جدیدشون ، حتی این کابین رقیب سری ۳ هم نمیشه
      فرمونش از یه سدان ارزون پایه هم ضعیف تر در اومده
      مصرف سوختش هم از رقبای آلمانی ضعیف تره
      قدرتش خیلی کمه ،
      در کل باید بگم مازراتی یک نسل کامل از رقبا عقب تره و این ماشین برای رقابت با M5 و E63 نسل قبل مناسبه ، هم قدرتش هم شتابش و هم موتورش

      در بهترین حالت بخوام به این ماشین با توجه به همه ویژگی هاش نمره بدم : ۶.۵ از ۱۰

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
      1. [email protected]!n

        ۷ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (1479 ديدگاه)

        این ماشین از نسل قبل آلمانی ها هم ضعیف تره، اگر همین سال ۲۰۱۰ معرفی می شد، می تونست یه کارایی بکنه.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  5. ارشیاsvj

    ۶ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1590 ديدگاه)

    بهترین سریعترین لوکس ترین هیجان انگیز ترین نیست.
    زیباترین هم تقریبا نیست.
    ولی من میخوامش.
    چون هیچ چیز جای مازراتی کواتروپورته تروفئو بودنو نمیگیره.

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  6. مازراتی

    ۶ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (45 ديدگاه)

    این نشریه اتواکسپرس معلوم نیس چه مشکلی با مازراتی داره که کلا چشمشو بسته دهنشو باز کرده برا انتقاد
    مثلا ی نمونه‌ش اینجا« در کل سیستم فرمان نیز یکی از ویژگی‌های خوب این خودروست اما خصیصه سطح بالا و قابل‌ذکری نیست؛ و کابین تروفئو که اگرچه جادار بوده و از چرم باکیفیت در جای‌جای آن استفاده شده اما متأسفانه فاقد کیفیت خاصی است که در ب‌ام‌و گرن کوپه، AMG مرسدس یا آئودی بزرگ دیده می‌شود. حتی درب‌های خودرو در زمان باز و بسته شدن به‌طور غیرعادی‌ای سبک حس می‌شوند و دکمه‌های داخل کابین نیز فاقد دقت و کیفیت رقبای کلیدی می‌باشند.» چند سطر تعریف کرده آخرش گفته مهم نیس ولی سبکی درب ها و کیفیت دکمه ها خیلی عیب بزرگی محسوب میشه با توجه به این پاراگراف نتیجه گرفته که ۱۲۵ هزار پوند یجورایی ریختن دور
    ماشین های ساخت کشور خودش هم اینجور انتقاد میکنه؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
    1. [email protected]!n

      ۶ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1479 ديدگاه)

      کسی از بنتلی و رولزرویس یا مک لارن و استون مارتین چه انتقادی خاصی می تونه بکنه ؟؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. سیاوش

        ۶ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (14 ديدگاه)

        از جگوار لندرور که میتونه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. RezaRs

          ۷ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1593 ديدگاه)

          ببین دایی شما جگوار xj رو ببین کابینشو کابینهای مازراتی هارم ببین حرفی نمی مونه

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. [email protected]!n

        ۶ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (1479 ديدگاه)

        خب اونو که انتقاد می کنن الان که چی مثلا این حرف ؟؟؟

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۶ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      خدایی بین یه اس ۵۰۰ واقعا خاص و چشم نواز و این کدومو انتخاب میکنی ، اس کلاسی که بالاترین تکنولوژی های روز رو داره و از نظر امکانات حتی از خودروهای سوپر لوکسم بالاتره

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. Navid

      ۶ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (3049 ديدگاه)

      اینجام افت قیمتش خیلی زیاده. خوبه صبر کنی، مدل کارکردشو بخری. اینم بیشتر کسایی میرن سمتش که میخوان ماشین متفاوتی داشته باشن. کاملا نقدا درست بود. در برابر رقبای آلمانی، مغلوب میشیه. یه خونه تکانی اساسی لازم داره این مزراتی. باید بکشوننش بالا در سطح پورشه و استون مارتین. رقابت با بنز و ب ام و رو به همون آلفارومئو محول کنن.

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  7. OMID

    ۶ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (2121 ديدگاه)

    به نظرم ظاهر خوبی هم نداره
    جلوش یه مقداری ناهماهنگه
    بقیه ماشینای مازراتی ظاهر بهتری دارن

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
    1. RezaRs

      ۷ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1593 ديدگاه)

      یکمی در مدرن شدن و اصیل بودن (چون باید هردو رو قاعدتا تو طراحیشون داشته باشن ) ضعیف عملکردن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  8. IMAN

    ۶ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (115 ديدگاه)

    نمی دونم چرا زیباییش برا من خیره کننده نیست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. مهدی

    ۶ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (963 ديدگاه)

    والا واسه منم خیره کننده که نه خیلی معمولی رو به پایینه . نمی‌دونم چه اصراریه به هر خودروی ایتالیایی باید بگن زیبا

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
    1. [email protected]!n

      ۶ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1479 ديدگاه)

      وقتی از اون روزی که مازراتی گرن توریسمو و محصولاتشو با دلار ۲ هزار بین ۸۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد به قشر حتی مرفه جامعه فرو می کردن معلومه باید یه عده بگن زیبا حالا اینکه اکثرشم کارکرده بودن به کنار. بالاخره باید مغز یه دلیل برای توجیه پیدا کنه.

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
    2. محمد امین

      ۶ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1267 ديدگاه)

      مزراتی هم یه زمانی اوج خودش رو داشته ، هم در موتور اسپرت و هم در خودرو های جاده ای ، البته مزراتی همیشه از نظر پرفورمنس و اقتصادی بودن حرف زیادی نداشته برای گفتن ، اما یه چیز خاص و شیک هست ، دوست داشتنی هستالبته خودم هم موافق هستم که نسل‌های جدید خیلی خوب نشدن ، فقط mc20 یه پکیج کامل هست

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  10. ADAK

    ۶ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1185 ديدگاه)

    جدای اینکه بقول دوست مون یکم خصمانه نقد شده
    ولی انصافا یکی از با پرستیژهای این کلاسه به نظرم .

    جالب اینکه قیمت ۲۰۲۱ رو داده ۱۲۵ هزار پوند که مثلا با پوند ۴۰ تومن ، میشه ۵ میلیارد
    اونوقت طرف تو ایران مدل ۲۰۱۴ اش با ۳۰-۴۰ هزارتا کارکرد گذاشته ۲۲ میلیارد 🙂
    زیبا نیست . . .

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  11. Reza Waffen SS

    ۶ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (3024 ديدگاه)

    دیگه تکراری شده

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  12. بهنام

    ۶ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (33 ديدگاه)

    از نظر ظاهری از اس کلاس و سری هفت بسیار زیباتره و قطعا خاص تر هم هست.به قول کلارکسون انتخاب من در این کلاس بدترینش یعنی کواتروپورته هست.

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  13. [email protected]

    ۶ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (284 ديدگاه)

    به این میگن یه ایتالیایی اصیل
    به امید برگشت به روز های خوش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. GT

    ۶ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (512 ديدگاه)

    نسل قبلی کواتروپورته خیلی جذاب تر و با ابهت تر بود هرچند این هم خیلی زیباست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۶ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    درسته خوبه ، درسته ظاهرش فوق العادس اما ۱۷۰ هزار دلااااره ، باید برای این قیمت خیلی بهتر از اینا باشه ، با اینکه یکی از معدود مازراتی های اصیله اما پول کمی نیست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. محمد

    ۷ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    مزراتی کلا فقط اا توی ایران پرستیده میشه
    دیگه هیچ جا اهمیت خاصی بهش نمیدن
    امصب ۱۲۵ هزار پوند خیلی پوله برای هرجای دنیا که باشی
    توی این رنج قیمت اینقدر انتخاب صدبرابر بهتر هست که حتی جزو ۲۰ تا گزینه هم نیست

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  17. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۷ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (3933 ديدگاه)

    مازراتی ۱۰۶سال سابقه داره اما این نزدیکه ۱۰,۱۵ساله با همین قیافه جلو می‌ره تنها مدل جدیدشون هم که mc20 بوده توی این چند سال اخیر! این طرح دیگه به شدت تکراری شده خصوصا داخلش که هیچ فرقی نکرده، چی بگم والا برای من که دیگه یه ماشین معمولیه تا یه چیز لوکس،ب‌ام‌و سری ۷رو به این ترجیح میدم خیلی زیباتر و بهتره…

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  18. علی

    ۷ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (104 ديدگاه)

    مازراتی خودرو های خوبی بیرون میده ولی چهره‌های تکراری این طرح از زمان عرضه گرن کوپه تابحال تکرار شده و همینطور عقب ماندن از رقبا ولی بازم قشنگ و زیبا ست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. امیر

    ۷ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (22 ديدگاه)

    به وضوح افول رو تو مازراتی میشه دید و این برای من که طرفدارشم خیلی ناراحت کنندس
    پلتفرم های خیلی قدیمی
    قطعات مشترک از مدل های بیست سی هزار دلاری گروه استالینتاس
    پرفورمنس دو لول پایین تر از رقبای آلمانی
    تکنولوژی ده سال عقب تر از زمان
    متاسفانه جبران هزینه های سر به فلک کشیده تولید در تیراژ غیر اقتصادی رو با قیمت گذاری پرت و پلا می‌خوان بکنن و نگفته معلومه که چه باختی در انتظارشه
    من اگر بودم مازراتی رو با فراری ادغام میکردم تا این برند جون بگیره حیف

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا