مازراتی

معرفی مزراتی لوانته رویال، به دنبال وفاداری!

مزراتی در حال برنامه‌ریزی برای تولید تنها ۱۰۰ دستگاه از مدل‌های رویال لوانته، کواتروپورته و گیبلی می‌باشد. این خودروها از پیشرانه‌های ۶ سیلندر ۳ لیتری بنزینی و دیزلی استفاده خواهند کرد.

به منظور نمایش کامل یکی از این سه خودروی سفارشی، نیزه سه شاخ ایتالیایی در مسابقات جهانی Snow Polo در دریاچه سنت موریتز حضور یافته است. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که مزراتی اسپانسر رسمی این مسابقات می‌باشد.

جدای از خود مسابقه، بی‌شک گل سر سبد مراسم خود لوانته رویال بوده که روی برف حرکات نمایشی اجرا کرده است. از جمله مهمانان ویژه این مسابقات می‌توان به مالکوم بورویک بازیکن بریتانیایی چوگان و جیورجیو روکا قهرمان اسلالوم دنیا اشاره کرد.

مشتریان می‌توانند از بین دو رنگ بدنه آبی و ورده یکی را انتخاب کنند. رینگ‌های ۲۱ اینچی سفارشی و کالیپرهای ترمز نقره‌ای مکمل طرح بدنه هستند. کابین هم بر پایه نسخه گرن لوسو شکل گرفته و می‌توان چرم قهوه‌ای یا مشکی را انتخاب کرد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته لوانته رویال می‌توان به تریم فلز براق، پلاک برجسته یک از ۱۰۰، سانروف برقی، شیشه‌های برقی و سیستم صوتی باورز اند ویلکینز اشاره کرد. این خودرو به‌صورت استاندارد با پکیج آب‌وهوای سرد، پریمیوم و دستیار راننده عرضه می‌شود.

پیش‌فروش این مدل‌های سفارشی قبلاً آغاز شده و اولین نمونه‌ها در ماه مارس تحویل داده خواهند شد. قیمت لوانته رویال، گیبلی رویال و کواتروپورته به ترتیب از ۸۵۳۰۰، ۷۸۹۰۰ و ۱۰۳۱۵۰ پوند شروع می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا

    ۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (425 ديدگاه)

    کاش جانشین گرنتوریسمو رو زودتر معرفی کنه . نمیشه که برند اصیل اسپرت باشی ولی ۱۰ ساله که خودروی پرچمدارت هنوز به روز نشده …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Malt hill

    ۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (514 ديدگاه)

    Cool

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. moein

    ۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (890 ديدگاه)

    مزراتی لطفا زودتر بلند شو✊

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مانی

    ۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    پدال جون چرا بجای چوگان نوشتی‌ پولو
    بماند که خودمون ایجادش کردیم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا