نیسان

سایه‌ای از نیسمو روی نیسان روگ

اخبار زیادی درباره‌ی تمایل نیسان برای دو برابر کردن تعداد مدل‌های نیسموی خود در ۵ سال آینده منتشر شده و به نظر می‌رسد ما با آرامش قبل از طوفان روبرو هستیم زیرا اولین جرقه‌های این تصمیم نمایان شده است.


متأسفانه خودرویی که اینجا ملاحظه می‌فرمایید تنها از پکیج استایل نیسمو بهره برده که برای مدل‌های نیسان روگ یا ایکس تریل بازارها اروپا و ژاپن طراحی شده است.


از آنجایی که این خودرو در بازار ژاپن عرضه شده نام ایکس تریل ۲۰X هیبریدی با پکیج پرفورمنس نیسمو را داشته و در آن شاهد سپرهای جدید، رکاب‌های جانبی و دیفیوزر عقب بزرگ با جزئیات مشکی و قرمز هستیم.

همچنین رینگ‌های بزرگ دو رنگ، خروجی اگزوز دوگانه، دستگیرهای کرومی درب‌ها و جلوپنجره‌ی V-Motion مشکی از سایر شاخصه‌های روگ نیسمو به شمار می‌روند.

کابین خودرو با استفاده از پکیج پرفورمنس نیسمو آن‌چنان که از یک نیسموی واقعی انتظار دارید اسپورت نشده است. اگرچه صندلی‌ها و پدال‌های اسپورت وجود ندارند اما غربیلک فرمان D شکل برای راضی نگه داشتن مالکان در خودرو دیده می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. mahav

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (15 ديدگاه)

    کلا عالیه این نیسمو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بهرام

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (112 ديدگاه)

    محشره ????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ROHAM

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (728 ديدگاه)

    من تو بحث ارتقا ماشینا نیسمو نیسان و AMG بنز رو از همه بیشتر دوست دارم
    این دو خوب می دونن ماشینای پایه شرکت دقیقا چی لازم دارن که جذاب تر بشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یاسین

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    نیسمو کاراش حرف نداره واقعا یکی از بهترین های دنیاس یه تیونی از جوک انجام داده قدرتش رو 220 اس بخار رسونده با یه سیستم چهار چرخ پیشرفته تر و ترمز های مسابقه ای و شتاب 0 تا 100 6.5 ثانیه قیمتش فقط 28 هزار دلاره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا