پورشه

رندر نسل جدید پورشه ۹۱۱ کانورتیبل

از نظر برخی افراد، تنها چیز بهتر از راندن یک پورشه ۹۱۱ جدید راندن مدل روباز این خودرو است! به همین دلیل است که احتمال موفقیت نسل جدید پورشه ۹۱۱ کابریولت همچون نسل پیشین بالاست.


ما به خوبی می‌دانیم که نسل جدید این خودروی روباز چه شکلی خواهد داشت چراکه قبلاً تصاویر جاسوسی زیادی از نسخه‌های پیش‌تولیدی آن منتشر شده است.


البته حالا که نسل جدید این خودروی نمادین به‌صورت رسمی در نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۸ آشنا شده‌ایم بنابراین می‌توانیم گمانه‌زنی بهتری درباره‌ی ۹۱۱ کانورتیبل جدید داشته باشیم. البته این کار را آکسیانوف نیکیتا برای ما انجام داده است.


رندر طراحی شده توسط این هنرمند کاملاً سرراست بوده و احتمالاً بسیار هم دقیق خواهد بود چراکه اشتباه چندانی در طراحی او به چشم نمی‌خورد. چیزی که درباره‌ی این رندر دوست‌داشتنی جلوه می‌کند نمای سه‌چهارم عقب است که واقعاً نسل جدید این خودرو را شیک و عضلانی نشان می‌دهد.


دلیل این جذابیت بالا احتمالاً به خاطر چراغ نواری افقی مشابه میشن E است که در محصولات جدید پورشه همچون کاین، ماکان و پانامرا هم بکار رفته است. البته نباید از قوس‌های چرخ عضلانی و فرم دار عقب هم غافل شد.


اگرچه در خبرهای پیشین آمده مدل کانورتیبل این خودرو به همراه نسخه‌ی کوپه‌ی ۹۹۲ عرضه خواهد شد اما فعلاً که این‌گونه نبوده ولی انتظار می‌رود در آینده‌ی نزدیک شاهد رونمایی از آن باشیم.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه

  1. محمد

    ۱۱ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (62 ديدگاه)

    هرچقدر دوست دارین مخالف باشین
    ولی بنظرم طراحی عقب ۷۱۸باکستر از ۹۱۱ خوشگلتره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  2. mehran911

    ۱۱ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1813 ديدگاه)

    داستان این ماشین با همه متفاوته
    بیشتر تمرکز این نسل پورشه روی قابلیت های پیست و همچنین کاربردی بودن بوده
    حقیقتا هیچ نسلی به این اندازه لوکس و کاربردی نبوده با انبوهی از تکنولوژی های جدید
    .
    تقریبا اکثر مواردی که در ۹۱۱ توربو ی نسل قبل وجود داشت در نسخه ی سطح پایینتر carrera 4s عرضه شده
    مدل GT3 هم با پیشرانه نفس طبیعی با قدرتی نزدیک ۵۵۰ اسب بخار به بازار خواهد آمد
    استفان والیسر رئیس بخش موتور اسپرت پورشه گفته این ماشین همه رو شگفت زده خواهد کرد
    .
    این نسل دقیقا همون چیزی شده که انتظار دیدنش رو داشتم
    همینطور که گفته بودن کاملا میشه رگه های سری ۹۳۰ افسانه ای رو در اون دید
    این ماشین تست های معروف میلیون کیلومتری رو در بیابانهای داغ امارات و هوای خشک و خورنده ی شیلی تا سرمای ۴۰- درجه سوئد و آب هوای شرجی بندر شانگهای و از سطح دریا تا ارتفاع ۴۰۰۰ متری رو گذرونده تا طبق معمول عنوان باکیفیت ترین خودروی تاریخ رو از هر نظر از سایت های jd power و tuv report کسب کنه این خودرو با اختلاف در کلاس خودش بهترین بوده هست و خواهد بود
    .
    در عین حال پورشه علاوه بر عرضه ی پکیج جدید روی gt2rs ، نسخه مخصوص پیستش رو هم با پسوند clubsport عرضه کرد تا سنگ تموم گذاشته باشه
    به علاوه پورشه مدل جدیدی رو هم برای سری رقابت های GT با تمرکز بیشتر روی رقابت های VLN رو نمایی کرد که طبق قولی که داده بودن به سلطنت خودشون در رقابت های استقامتی ادامه بدن
    جا داره قهرمانی سراسری پورشه در سری رقابت های لمانز اروپا ۲۰۱۸ رو به طرفدارای این برند افسانه ای تبریک بگم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. emad1990

      ۱۲ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (999 ديدگاه)

      mehran911
      در حال حاضر پورشه رو بهتر میدونی یا فراری رو؟
      سوالم خیلی کلیه ولی بیشتر منظورم هندلینگ و لذت رانندگیه(نه تایم درگ و پیست)

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. mehran911

      ۱۲ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1813 ديدگاه)

      سلام عماد جان
      راستش سوال خیلی سختیه اگر هر خودروساز دیگه ای رو نام میبردی راحت جواب میدادم اما مقایسه با فراری یکم سخته
      کلا لذت رانندگی خیییلی کلیه
      فراری تمام تمرکزش روی لذت رانندگی گذاشته چه طراحی چه دینامیک چه نحوه ی بکار گیری پیشرانه تا حتی جزئیات طراحی داخلی و صدای پیشرانه و کلا تک تک جزئیات ماشین
      در کل اگر بخواهم همه ی این موارد رو در نظر بگیرم فراری رو از این جهت برتر میدونم
      .
      اما صرفا از نظر مهندسی دینامیک من پورشه رو کاملا برتر از هر خودرو سازی میدونم
      ۹۱۱ در کل عجیب و غریب ترین خودروی اسپرت دنیاست به عنوان مثال از یک پیشرانه ۶ سیلندر تخت ! که اونم روی محور عقب ! کاملا مثل اینه که داره خلاف رود شنا میکنه
      با همه این موارد ساخت خودرویی که باکمترین قدرت که در مقایسه با رقبا بهترین رکورد های ممکن رو در همه پیست ها بزنه حقیقتا شاهکاره
      به عنوان مثال ما نداریم خودرویی که مثل ۹۱۱Gt3rs بتونه با ۵۲۰ اسب رکورد ۶:۵۶ بزنه و یا رکورد های Gt2rs و …
      .
      از نظر هندلینگ هم خودروهایی مثل کیمن و ۹۱۱gt3 و ۹۱۱R در کلاس خودشون بهترین هستن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. emad1990

        ۱۳ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (999 ديدگاه)

        ممنون مهران

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  3. shirko

    ۱۱ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (488 ديدگاه)

    هر چند طرف دارخودروهای المانیم ولی طراحیش فرق به خصوصی نسبت به قبل نداشته !

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. net

    ۱۲ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1304 ديدگاه)

    این مدل رینگ خاکستری تیتانیوم پورشه که شاخه های زیادی داره قشنگه و اگر عقبش مثل باکستر کشیده بود قشنگتر میشد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا