پژو

اولین تجربه رانندگی با پژو ۵۰۸ جدید، فرمانروای واقعی جاده!

فروش سدان های مرسوم در طول چند سال گذشته با افت مواجه شده است. به همین دلیل است که خودروسازان سطح بالایی همچون آئودی و ب ام و تلاش داشته‌اند با تولید طیف وسیعی از خودروهای کوپه، اسپورت و شاسی‌بلند تنوع زیادی به سبد محصولات خود ببخشند.

پژو 508 جدید
اما پژو می‌خواهد با این رویه مقابله کند و سلاح آن برای جنگ با شاسی بلندها سدان ۵۰۸ است. این خودرو دیگر یک “سه جعبه” عادی و پیش پا افتاده نبوده و هم‌اکنون به یک فست‌بک شیک تبدیل شده است. همچنین نسخه استیشن این خودرو نیز اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

پژو 508 جدید
طراحی نسل جدید ۵۰۸ قطعاً تحریک‌کننده‌تر از قبل بوده و در ظاهر آن از شاخصه‌های طراحی شاسی بلندهای موفق ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ الهام گرفته شده است. این خودرو کم ارتفاع‌تر و پهن‌تر از نسل قبلی خود بوده و به همین دلیل حضوری با ابهت تر در جاده دارد. دیلایت های LED استاندارد نیز طراحی تیزتری را ایجاد کرده و خط سقف خمیده ۵۰۸ جدید آن را از رقبایی همچون فولکس‌واگن آرتئون و مزدا ۶ متمایز می‌کند.

پژو 508 جدید
کابین ۵۰۸ جدید نیز به اندازه ظاهر آن برجسته است. همه‌چیز دوست‌داشتنی بوده و از دیگر محصولات مدرن پژو الهام گرفته است. کیفیت ساخت کابین عالی بوده و موقعیت راننده نیز کاملاً مناسب است. طراحان همچنین از طراحی آشنای i-Cockpit استفاده کرده‌اند و البته که بخشی از این پروژه فرمان کوچک و فربه است.

پژو 508 جدید


مدل‌های اتوماتیک ۵۰۸ (تنها نسخه پایه دیزلی از گیربکس دستی استفاده می‌کند) دارای کنسول مرکزی خیزدار بوده و اهرم تعویض دنده جوی استیک مانند نیز با ترمز پارک الکترونیکی همراه شده و بنابراین مقداری فضا در این بخش وجود دارد. نسخه‌های پایه دارای صفحه لمسی ۸ اینچی هستند درحالی‌که نسخه‌های Allure و بالاتر از صفحه لمسی ۱۰ اینچی سود می‌برند. همچنین کنترل‌های دما و فن نیز در زیرمنوهای سیستم اطلاعات سرگرمی پنهان بوده و از طریق دکمه‌های میانبر می‌توان به همه‌چیز دسترسی داشت.

پژو 508 جدید
تمامی مدل‌های پژو ۵۰۸ جدید با تجهیزات سخاوتمندانه‌ای عرضه می‌شود هرچند به آسانی می‌توان دلیل اقبال بیشتر به مدل‌های فول تری همچون Allure یا GT Line را دید.

پژو 508 جدید
مدل‌های Allure دارای تجهیزاتی همچون نورپردازی داخلی، صندلی‌های چرمی گرم شونده، دوربین دنده‌عقب، ناوبری سه‌بعدی، رادیوی DAB، چراغ‌های خودکار و برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران هستند. تمامی مدل‌ها به‌صورت استاندارد از ترمز اضطراری خودکار و دستیار حفظ خودرو بین خطوط سود می‌برند درحالی‌که نسخه‌های مجهزتر Allure از تشخیص نقاط کور، تشخیص علائم جاده و هشدار توجه راننده برخوردار هستند.

پژو 508 جدید
مدل‌های GT و فرست ادیشن که تنها با قوی‌ترین پیشرانه‌ها در دسترس هستند از چراغ‌های LED، شارژ بی‌سیم گوشی و رینگ‌های ۱۸ اینچی نیز سود می‌برند. کابین این نسخه‌ها دارای دوخت‌های متضاد و پدال‌های آلومینیومی هستند. نشستن در کابین ۵۰۸ جدید واقعاً لذت‌بخش بوده و از نظر کیفیت و فینیش می‌توان آن را با ب ام و سری ۴ گرن کوپه مقایسه کرد.

پژو 508 جدید
البته که تبدیل یک سدان مرسوم به فست بکی چهار درب با کاهش فضای کابین همراه بوده است. پژو می‌گوید در دنیای واقعی خریداران معدودی سرنشینان عقب را در چنین خودروهایی حمل می‌کنند و اگر هم این‌گونه باشد بیشتر سرنشینان عقب کودکان هستند؛ اما با این وجود فضای زانو و پا هنوز هم خوب بوده هرچند فضای سر برای سرنشینان قدبلند کمی محدود خواهد بود.

پژو 508 جدید
حجم صندوق‌عقب ۴۸۷ لیتری نسل جدید پژو ۵۰۸ حدود ۱۴ لیتر بیشتر از قبل است. پژو ادعا می‌کند با خواباندن صندلی‌های عقب فضای ۱۵۳۷ لیتری ایجاد می‌شود که تنها ۶۱ لیتر کمتر از فضای محدوده بار نسل قبلی نسخه استیشن است. حتی در کف صندوق فضایی هم برای لاستیک زاپاس وجود دارد.

پژو 508 جدید
اما مالکان چنین خودروهایی کارکردهای بالایی را به ثبت می‌رسانند بنابراین موضوع مهم درباره ۵۰۸ به سواری آن مربوط می‌شود. موضوع لذت‌بخش اینکه جدیدترین نسخه این خودرو بهبودهای قابل‌توجهی نسبت به نسل قبلی داشته است.

پژو 508 جدید
جدای از سواری کمی ناآرام در شهر، نسل جدید ۵۰۸ آرام بوده و به طرز سورپرایز کننده‌ای یک جایگزین اسپورت برای رقبای آلمانی محسوب می‌شود. نسخه حاضر در تست که از پیشرانه دیزلی BlueHDi 160 استفاده می‌کند در بزرگراه آرام و پایدار بوده و سواری سفت اما مناسبی دارد. این خودرو در مقایسه با نسل قبلی نرم نیست اما در عبور از دست‌اندازها ناآرام نمی‌شود.

پژو 508 جدید
البته با وجود این همه تجهیزات جای شرمساری است که کروز کنترل تطبیقی پژو ۵۰۸ در سفرهای طولانی خیلی خوب عمل نمی‌کند. اگرچه این سیستم فاصله امن از خودروی جلویی را حفظ می‌کند اما تنظیمات آن بد بوده و گاها به‌طور کامل از مدار خارج می‌شود. سیستم‌های بکار رفته در رقبا نرم‌تر و خلاقانه‌تر هستند.


البته همانند دیگر محصولات پژو، غربیلک فرمان کوچک ۵۰۸ نیز احساس جالب و دینامیکی به وجود می‌آورد و در زمان حرکت شاهد تکان‌های بسیار کم بدنه و سواری هیجان‌انگیزی هستیم که تعجب ما را به همراه دارد. پدال‌های نسبتاً کوتاه به ستون فرمان متصل شده‌اند و بدین ترتیب همیشه در جایی که می‌خواهید نخواهند بود. یک BMW دیفرانسیل عقب در پیچ‌ها تیزتر عمل می‌کند اما پژو از نظر هیجان رانندگی با آرتئون قابل مقایسه است.

پژو 508 جدید
پیشرانه ۲ لیتری ۱۵۸ اسبی خودروی حاضر در تست طبق انتظارات یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های ۵۰۸ خواهد بود و دلیل آن نیز مشخص است. این پیشرانه دیزلی گشتاور زیادی داشته و به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نرم متصل است. حتی این پیشرانه در زمان شتاب گیری سنگین نیز صدای زیادی تولید نمی‌کند.

peugeot508
پژو همچنین پیشرانه دیزلی ۱.۵ لیتری ۱۲۸ اسب بخاری و ۲ لیتری ۱۷۸ اسبی را نیز در نظر گرفته است. همچنین دو پیشرانه بنزینی ۱.۶ لیتری ۱۷۸ اسبی و ۲۲۵ اسبی را عرضه می‌کند. مصرف سوخت و آلایندگی پژو ۵۰۸ با این پیشرانه‌ها خوب می‌باشد. همچنین نسخه پلاگین هیبریدی این خودروی فرانسوی نیز در راه است.

در حال حاضر پژو پیشنهادهای لیزینگی را ارائه نکرده است. قیمت ۵۰۸ جدید دقیقاً از ۲۵ هزار پوند آغاز می‌شود و اگرچه قیمت ۳۱۰۵۰ پوندی خودروی حاضر در تست کمی زیاد به نظر می‌رسد اما توانایی پژو در ارائه پیشنهادهای لیزینگی مناسب شاید باعث ایجاد تفاوت بین خودرویی خوب با نمونه‌ای فوق‌العاده شود.


نسل جدید پژو ۵۰۸ دقیقاً همانی است که باید باشد: کاملاً جدید! این خودرو موارد مشترک بسیار کمی با نسل قبلی داشته و به نظر ما بهتر بود پژو نام نسل جدید را تغییر می‌داد. از استایل بیرونی گرفته تا کابین، پژو راه را درست رفته و جدیدترین نسل ۵۰۸ از هر نظری بهتر است. اگرچه نشان پژو با رقبای آلمانی برابری نمی‌کند اما در کلاس خود خودرویی کاملاً رقابتی است.

پژو 508 جدید

مشخصات پژو ۵۰۸ GT Line 2.0 BlueHDi 160 EAT8 S&S

  • قیمت: ۳۱۰۵۰ پوند
  • پیشرانه: ۴ سیلندر ۲ لیتری دیزلی
  • قدرت/گشتاور: ۱۵۸ اسب بخار/اعلام نشده
  • گیربکس: ۸ سرعته اتوماتیک، دیفرانسیل جلو
  • شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۸.۴ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۲۳۰ کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت: ۴.۵ لیتر در هر صد کیلومتر

منبع: autoexpress

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه

  1. Sajjad

    ۱۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1793 ديدگاه)

    بسیار زیبا و کم مصرف
    واقعا عالیه
    دید منو به پژو عوض کرد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. علی

      ۱۷ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (849 ديدگاه)

      باید گفت سلطان طراحی داشبورد البته بعد از پورشه و آئودی ( TT و غیره) .
      با تچکر

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. Mohammad

      ۱۸ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (84 ديدگاه)

      سلطان جاده؟پژو؟ماشین فرانسوی؟😂😂😂😂

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
      1. datsun

        ۱۸ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (1848 ديدگاه)

        منظورش تو خود فرانسه بوده 😊

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
      2. Hossein

        ۹ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (6 ديدگاه)

        فرانسه‌ مگه چشه؟؟

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  2. محمد

    ۱۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (257 ديدگاه)

    یه رقیب فوق العاده برای تلیسمان هر چند که من اینو به تلیسمان ترجیح میدم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. سامان اذری

      ۱۸ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (2833 ديدگاه)

      این قیمتش ۳۱ هزار پوند هست
      که تقریبا ۴۰ هزار دلار میشه
      در حالی که تالیسمان قیمتش خیلی پایینتره
      رقیب این ماشین با این قیمت ماکسیما و لکسوس is250 پایه و تویوتا اوالون هست
      کمری ۶ سیلندر هم میشه خرید که به نظرم اینو قورت میده

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
      1. رامتین

        ۱۸ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (2142 ديدگاه)

        فکر میکنم قیمت ۳۱۰۰۰ پوند با مالیاته. اصولا پیدا کردن قیمت بدون مالیات و هزینه های دیگه کار ما نیست! چون بالفرض بریم سرچ کنیم و عددی بدست بیاریم با عددی که گمرک محاسبه میکنه و در برگ فروش ثبت میشه، متفاوته. امکان نداره ۴۰۰۰۰ دلار برای این خودرو قیمت داشته باشه و لکسوس nx حدود ۳۸۰۰۰ دلار! من فکر میکنم قیمتش ۳۰۰۰۰ دلاره.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  3. Hosain L

    ۱۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (21 ديدگاه)

    کلا زبان طراحی اصیل پژو (گربه سانی!) رو کنار گذاشتن! یعنی تا وقتی آرمش رو نبینی نمیتونی حدس بزنی پژو هست!
    طراحی جلو میتونست خیلی بهتر و پیچیده تر باشه(در نگاه اول و شاید تا دوم(!) شبیه کیا اپتیماست!
    چراغ عقبش شبیه یه مدل لکسوس و لنسره.
    و طراحی داخل مخصوصا داشبورد و مخصوصا تر(!) انحنای بخش وسط به سمت راننده شبیه ماشین های آلمانی(بیشترBMW) هست.
    به نظرم اگر در طراحی خارجی همون زبان طراحی گذشتشون(به عنوان امضاء و اصالت و حتی زیبایی) رو حفظ به روزرسانی میکردن بهتر بود.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Ahmad

      ۱۸ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (518 ديدگاه)

      اصلا شبیه هیچ کدام از ماشینهایی که گفتی نیست

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  4. amir

    ۱۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (471 ديدگاه)

    “… نشستن در کابین ۵۰۸ جدید واقعاً لذت‌بخش بوده و از نظر کیفیت می‌توان آن را با ب ام و سری ۴ گرن کوپه مقایسه کرد…”
    .
    .

    اتواکسپرس ماشین را تست کرده و اونو از نظر کیفیت قابل مقایسه با ب ام و میدونه اونوقت یه عده توی ایران هستن که آرزوشون خرید ماشینایی مثل سمند (!) و ام وی امه! و بهترین ماشینی که از نزدیک دیدن پراید ۱۱۱ بوده ولی شبانه روز تو فضای مجازی نظر میدن که پژو ماشین پر اصطحلاکیه!

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۷ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (5374 ديدگاه)

      منظور از استهلاک ، پیچیدگی در اجزای طراحی شده فنی و برقی ماشین هست و اینکه بیشتر موتورهای فرانسوی گرما دوست هستند(( واقعاً صدای فن رو مخی دارند ، مدل ۲۰۰۸ که جدید هم هست این مشکل رو داره )) و به درد مناطق عمدتاً گرمی مثل خاورمیانه نمیخوره و برای همینه که خیلیها به دنبال محصولات ژاپنی هستن تا دردسری نداشته باشند .

      اما من بشخصه حال کردم با این مدل ۵۰۸ ، بسیار شیک و فانتزی طراحی شده ، بخصوص نمای پشتش عالیه .

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. sunmartin

      ۱۸ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (1914 ديدگاه)

      پژو یکی از مطرح ترین خودروسازان جهان و اصلا ربطی به رنو نداره این شرکت معظم برای هیوندای و فیات و کیا موتور تهیه کرده در فرمول ۱ حرفهای زیادی برای گفتن داره اکثر انجین هاش قابل ارتقا و تیونینگ هستند همه ساله در کنار جنرال موتور بی ام دبلیو فولوکس و فورد و فراری جوایز بهارین انجین سال دریافت میکنه به زعم من پژو ۵۰۸ جزو بهترین سدان های زیبای جهانه که از کابین زیبا و موتور قوی طراحی عالی و بی نفص بهره میبره دقیقا برخلاف تالیسمان که ضعف طراحی و ناهناهنگی در حای جای اون قابل مشاهده است کیفیت سواری ۵۰۸ بسیار بالاست من ۵۰۸ داخلی سوار شدم عالیه

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
      1. emad1990

        ۱۹ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (999 ديدگاه)

        دوست عزیز موتورهای حال حاضر پژو طراحیشون ماله بی ام و هستش
        پس الکی نگید موتور ساخت خودش

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  5. سام

    ۱۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (706 ديدگاه)

    نسل جدید پژو ۵۰۸ واقعا جذاب و جوان پسند است و کیفیت مونتاژ بدنه و متریال مصرفی موجود در کابین آن در حد بهترین است و به نظر من این خودرو حتی از برخی از رقبای ژرمنی اش نیز زیباتر و مدرن تر و به روز تر است.آفرین به پژو!

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  6. me84

    ۱۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1775 ديدگاه)

    .
    امیر جان منکر استهلاک بالای پژوهایی که تو ایران عرضه میشه نشو. واقعا خرجشون بالاست و خیلی زود پاشون به تعمیرگاه باز میشن. منظورم پژوهای از رده خارج دهه ۸۰ که تو ایران سوار میشیم
    البته که اینی که ما سوار میشیم هیچ ربطی به مدلهای مد روز ندارن.
    دلیل نمیشه چون طرفدار پژویی، از آشغالای داخلی که به اسم پژو میندازن به مردم هم تعریف کنی و بگی خرج و استهلاکشون بالا نیست. اگه اینجا کسی میگه پژو خرجش بالاست، منظورش تکنولوژی دهه ۸۰ پژو با قطعات درجه ۲ و ۳ چینی و هندی و مونتاژ فوق العاده ایرانی هستش نه مدلهای جدید.
    اتفاقا مدلهای جدید بشدت ارزش خرید دارن. دیزاین همین ۵۰۸ رو من تو هیچ ماشین هم رده خودش ندیدم. واقعا زیباست.

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. amir

      ۱۷ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (471 ديدگاه)

      من به هیچ وجه منکر نیستم .در اشغال بودن ۴۰۵ و پارس و…شکی نیست حتی حیف اسم ماشین که روی این زباله ها بزاریم!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  7. (Saeed(peugeot

    ۱۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (326 ديدگاه)

    فوق العادس این ماشین…..خودروی سال اروپا امسال این ماشینه…..شک نکنید.
    بالاخره پژو داره نشون میده چه برنده با اعتباریه.

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  8. امیر

    ۱۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (732 ديدگاه)

    طراحیش واقعا جذابه هم داخلی و خارجی اما فکر نمی کنم انتخاب ایده آلی باشه.برای سدان های خانوادگی اولویت اول فضای مناسب و سواری راحت هستش.مثلا اشکودا ساپرب و فولکس پاسات انتخاب های خیلی بهتری هستند.هم توانایی دینامیکی مناسب دارند و هم سواری نرم و راحت و کابین جادار دارند

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۱۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1330 ديدگاه)

    واقعا طراحی جذابی داره از شاسی بلند هاش هم بهتره ،همینطور مصرف سوخت مناسبی داره درکل ماشین خوبی بنظر میاد ،قدرتش اگه یکم بیشتر بود حرفی نمیموند

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. ali a

    ۱۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (706 ديدگاه)

    با اینکه طراحی خوبی داره. ولی آلمانی ها مثل آئودی و اشکودا رو کاملا به پژو ترجیح میدم که از لحاظ کیفیت و سواری بهتر از پژو هستن…

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  11. محمدامین

    ۱۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (48 ديدگاه)

    اولا شما هم به نوعی متعصب و زودباور هستین آقاسعید
    ۱)چون صرفا فرانسویه و اروپایی نیست قبولش ندارین؟!!!فکر میکردین یه روزی رنوتالیسمان بتونه با فورد رقابت کنه؟!
    ۲)چون صرفا جرمی کلارکسون قبول نداره،ما هم قبول نداشته باشیم؟تقلید کورکورانه نیس؟!جرمی کلارکسون فقط یه مجریه که میتونه از مردم بیشتر اطلاعات درباره خودرو داشته باشه و بتونه راهنماییشون بکنه،ولی لزوما همیشه بهترین تصمیمو نمیگیره!
    اقاسعید امیدوارم از این به بعد قبل از اینکه به بقیه القاب “زودباور” بودن و “متعصب” بودن رو نسبت بدین،اول انگشت اتهام رو به سمت خودتون بگیرین و بعدا قضاوت کنین
    ثانیا پژو صرف نظر از سیاستش با ایران که موجب نارضایتی خیلیها شد،واقعا محصولات جدیدش عالی هستن!مخصوصا همین پژو ۵۰۸ که صددرصد از تالیسمان بهتر هستش!
    این ۲۰۰۸ هم که میگین،خیلی از قطعاتش مالِ شرکت پژو نیست چون اواخر مونتاژش تحت نظارت شرکت پژو نبود و همینی شد که ملاحظه می فرمایید!
    پیشنهاد من اینه که کسایی که توی منطقه آزاد هستن یا خارج از کشور تشریف دارن یا میتونن تشریف ببرن،لذت پژوی واقعی رو ببرن!شیرررر

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Ahmad

      ۱۷ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (518 ديدگاه)

      واقعا ماشین زیبایست هم طراحی داخلش و هم طراحی بیرونش بعضیها هم وقتی میبینن نمیتونن ایرادی از بعضی ماشینای فرانسوی بگیرن شروع میکنن به مسخره بازی در اوردن و تیکه انداختن عیب نداره ما به این مسخره بازیا عادت داریم .

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  12. unas

    ۱۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1065 ديدگاه)

    فرمانروای واقعی جاده !؟؟
    خخخخخخخخخخخخ
    خخخخخخخ
    خخخخ …………………..

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. مهران

    ۱۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (297 ديدگاه)

    کلارکسون کجایی این پژو رو تست کنی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. سلطان

    ۱۸ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خودتان مقایسه کنید :
    پژو ۵۰۸:
    قیمت : ۴۰۰۰۰ دلار
    قدرت موتور : ۱۵۸ اسب بخار
    ۰ تا ۱۰۰ : ۸.۴ ثانیه
    شورولت کامارو ss :
    قیمت : ۳۱۰۰۰ دلار
    قدرت موتور : ۴۵۵ اسب بخار!!!!!!!
    ۰ تا ۱۰۰ : ۴ ثانیه
    تنها چیزی که برای این مقایسه لازمه یه انسان با یه عقل سلیم

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. A.U.D.I

      ۴ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      مهندس با عقل سلیم
      تو داری یه سدان فست بک رو با یه ماشین کوپه مقایسه میکنی
      به نظرم تو کیفیت و میزان الایندگی و مصرف سوخت و … یه نیم نگاهی بهشون داشته باش

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  15. حمیدرضا

    ۱۸ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2406 ديدگاه)

    ماشین های پژو هم خیلی خوش چهرن هم خیلی پیچیدگی فنی دارن و کلا ارتباط برقرار کردن باهاشون یکم سخته منتهی ایرادی که اکثرا دارن فضای کم کابینشون هست که برای سه سرنشین عقب کوچیکه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Ahmad

      ۱۸ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (518 ديدگاه)

      اون پیچیدگی که شما میگی خیلی از ماشینای دنیا اونو دارن حتی پیچیده تر از پژو هستن مثل ماشینای امریکایی و یا برخی ماشینای المانی .

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  16. خسرو

    ۱۸ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (96 ديدگاه)

    من پدربزرگم سال ۱۳۵۵ یه پژو ۵۰۴ خرید که اون زمان جزو ماشینای خوب بود
    ولی قیمتش جوری نبود که فقط چند درصد جامعه و یه عده محدود قدرت خریدش رو داشته باشند
    در کل اون زمان هرکس حتی یه کارگر ساده با مدتی پس انداز میتونست یه ماشین خوب یا خونه بخره

    ؛

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا